-
Αναφορικά με το 3στερο crash test τoυ Swift, αν δούμε εδώ Euroncap 2024 και κάνουμε short με την βαθμολογία προστασίας επιβατών και μετά παιδιών, βλέπουμε ότι έχει χαμηλή (67% και 65% αντίστοιχα) το οποίο είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό αν αναλογιστεί κανείς ότι μια ενδεχόμενη σύγκρουση μπορεί να γίνει ακόμα και μέσα στον αστικό ιστό με όχημα που μπορεί να ζυγίζει 70% περισσότερο. Τα τρία αστέρια έχουν σίγουρα αποδοθεί λόγω (και) της χαμηλής βαθμολογίας των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας (62%) αλλά αυτό το 67% και 65% δεν είναι κάτι που καταπίνεται εύκολα.
Ενώ ιστορικά:
-
Υπ΄ όψη ότι η βαθμολογία αφορά τις βασικές εκδόσεις πάντα.
-
Δεν αλλάζει κάτι σε safety pack μεταξύ των εκδόσεων.
-
Σε άλλες μάρκες αλλάζει για αυτό το έγραψα.
-
-
(Έχει βελτιωθεί στις παρουσιάσεις ο Στεφου, νομίζω)
Εντυπωσιακή η κατανάλωση, κάτω από 5 λέει, χωρίς προσπάθεια αν κατάλαβα. -
Κατανάλωση κλασική σουζουκι αφού είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας.
Μεγάλο φάουλ είναι τιμή το από 18Κ είναι μαχαίρια για υποψήφιους πελάτες... -
@tkin73 said in Suzuki Swift (2024):
Κατανάλωση κλασική σουζουκι αφού είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας.
Μεγάλο φάουλ είναι τιμή το από 18Κ είναι μαχαίρια για υποψήφιους πελάτες...Συμφωνώ.
Και ακριβό και ασχημουτσικο, δεν χωνευονται και τα δυο μαζί. -
Με ποια το συγκρίνετε και σας φαίνεται ακριβό;
-
Δεν το έχω δει από κοντά από αυτό που βλέπω μια χαρά μου φαίνεται.
Στρίβει, καλό τιμόνι θα έχει, θα μείνει άθικτο το εσωτερικό για χρόνια αλλά η τιμή είναι τσιμπημένη και θα φανεί στις πωλήσεις. -
@a-d-p said in Suzuki Swift (2024):
Με ποια το συγκρίνετε και σας φαίνεται ακριβό;
Με τον εαυτό του και με την μάρκα του.
Δεν μπορεί το Σουίφτ με 82 άλογα και το μέγεθος του να κοστίζει μόνο 1000 ευρω κάτω από το βιτάρα των 129!
Ούτε να είναι ακριβότερο από το mazda 2 με τα 90 άλογα! -
Άσχημο δεν το λες. Ίσα ίσα είναι ιδιαίτερο έως και όμορφο.
το θέμα είναι το φρενάρισμα. Δεν ξέρω αν φταίει ο συνδυασμός ελαστικών και θερμοκρασία ασφάλτου. Αλλά είναι θέμα το φρενάρισμα
-
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Άσχημο δεν το λες. Ίσα ίσα είναι ιδιαίτερο έως και όμορφο.
το θέμα είναι το φρενάρισμα. Δεν ξέρω αν φταίει ο συνδυασμός ελαστικών και θερμοκρασία ασφάλτου. Αλλά είναι θέμα το φρενάρισμα
Yokohama blue earth, αν θυμάστε και παλιότερα το ίδιο θέμα είχε και το Mazda 2 και το είχαν αναφέρει οι 4Τ, απλά δεν φρέναρε.
-
Αααα είπα και εγώ. Τζάμπα κατηγόρησα το σουτζουκάκι.
Yokohama.....@#2σαι
-
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Αααα είπα και εγώ. Τζάμπα κατηγόρησα το σουτζουκάκι.
Yokohama.....@#2σαι
-
@v_a said in Suzuki Swift (2024):
(Έχει βελτιωθεί στις παρουσιάσεις ο Στεφου, νομίζω)
Εντυπωσιακή η κατανάλωση, κάτω από 5 λέει, χωρίς προσπάθεια αν κατάλαβα.Ο Στέφου είναι παρα πολύ καλός και ξέρει από αυτοκίνητα.
Εγώ για πλάκα είμαι στα 5 τώρα με καύσωνες. Με φουλ το κλίμα το οποίο παρεπιπτόντως πρέπει να είναι από μοτέρ καταψύκτη, ΠΑΓΩΝΕΙΣ. Μας βγαινει φθηνότερα να πάμε μια βόλτα να δροσιστούμε παρα να ρίξουμε την θερμοκρασία στο σπίτι
-
B-C στο βρεγμένο παρότι τόσο λεπτό…
Στο 17:46 φαίνεται ο τύπος του: ES32.
-
@tkin73 said in Suzuki Swift (2024):
Κατανάλωση κλασική σουζουκι αφού είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας.
Μεγάλο φάουλ είναι τιμή το από 18Κ είναι μαχαίρια για υποψήφιους πελάτες...Δηλαδή όλα τα προηγούμενα γύρω στα 5 ήταν;
-
Το προηγούμενο ναι. Από 4,8 έως 5,5.
-
@bassstarlet said in Suzuki Swift (2024):
@tkin73 said in Suzuki Swift (2024):
Κατανάλωση κλασική σουζουκι αφού είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας.
Μεγάλο φάουλ είναι τιμή το από 18Κ είναι μαχαίρια για υποψήφιους πελάτες...Δηλαδή όλα τα προηγούμενα γύρω στα 5 ήταν;
Εδώ 5αρια γράφει το scross που είναι 2 κατηγορίες πάνω και 350 κιλά βαρύτερο και δεν θα γράφει το σουιφτ.
Αυτό αν το πας μαλακα και 4. 5 θα δεις.
Είναι γνωστο αν θες οικονομία στην τσέπη πας σουζουκι.
Suzuki Swift (2024)