-
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Οι Γερμανοί πάτησαν στην ανάγκη των φτωχών να φαίνονται στους άλλους φτωχούς πλούσιοι.
Δεν έχει σημασία που πάτησαν. Σημασία έχει ότι σε θέμα μάρκετινγκ ήταν καλύτεροι (συγκυρία, ήξεραν, τύχη...δεν έχει σημασία) και οδήγησαν την αγορά και επέβελαν τις βλακείες τους ώστε νικήσουν τον ανταγωνισμό. Έβγαζαν μοτέρ με 60 άλογα και ο κόσμος τα αγόραζε και τα έβλεπαν οι άλλοι και λένε και εμείς τέτοια αλλά δεν ήξεραν ότι οι Γερμανοί είχαν έτοιμα τα τούρμπο και μόλις τσίμπησαν οι άλλοι, τα έβγαλαν παραγωγή και τους έπιασαν με τα βρακιά κάτω. Έκαναν κίνηση δούρειο ίπππο και τους τσάκισαν δυστυχώς. Οι Γάλλοι έχασαν την ταυτότητά τους και τώρα προσπαθούν να την ξαναβρούν.
Oι 60 ίπποι ήταν για ασφαλιστικούς και φορολογικούς λόγους και όχι απο ανικανότητα
-
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
Οι Γάλλοι έχασαν την ταυτότητά τους και τώρα προσπαθούν να την ξαναβρούν.
Τους βοηθάει ο Γάτος.
-
-
524 Km αυτονομία η μικρή μπαταρία και 700 Km η μεγάλη (σε WLTP πάντα).
Δεν είναι κακά νούμερα.
Η iX1 πόσο βγάζει; 440 Km?Η τετρακίνητη έκδοση πάντως απ' ότι λέει, μόνο με τη μικρή μπαταρία βγαίνει.
-
Μπαίνει στην αρένα των ev και η Peugeot
-
Τα σπάει το εργαλείο!
Πω πω πω... Δείξε έλεος ρε Peugeot. Μην τους βαράς έτσι αλύπητα. -
-
@dimitrioskosmas said in Peugeot 3008 (2024):
.Oι 60 ίπποι ήταν για ασφαλιστικούς και φορολογικούς λόγους και όχι απο ανικανότητα
Εε ναι είχαν και δίλιτρο gti με 110 άλογα. Μεγαλεία.
Στα του e3008 χαρήκαμε που όλα τα ηλεκτρικά θα είναι πισωκινητα και βγάζουν longrange μπροστοκουνα. Allez le ble.
700km αυτονομία με 750mm τροχό. Δυνατό.
Ώπα τώρα είδα το dual motor με τα 320 άλογα, εδώ είμαστε.
Το εσωτερικό το κάτι άλλο εε; αυτό εννοώ όταν λέω ότι μπορείς να φτιάξεις ότι υλικό γουστάρεις πλέον με τα πλαστικά, ματ, ύφασμα, δέρμα, carbon, έτσι είναι τα σωστά εσωτερικά, όπως στο 3008!
-
Στα βίντεο φαίνεται το τιμόνι να κρύβει τις οθόνες;
-
***The STLA Medium BEV-by-design platform boasts record on-board energy between the wheels, with up to 98kWh in a wheelbase that has been kept short (2.73m for the E-3008). This high-performance design enables the E-3008 to offer the best range in its category (up to 700km) while still being compact (4.54m long).
A wide range of high-performance electric powertrains
Designed from the outset as an electric model, the new E-3008 benefits from a range of 3 zero-emission all-electric powertrains (WLTP cycle under approval) to meet all customer needs.
Range of 525km, 2-wheel drive, 210bhp/157kW,
Dual Motor with range of 525km, 4-wheel drive, 320bhp/240kW,
Long Range with range of 700km, 2-wheel drive, 230bhp/170kW.***Οπως λοιπόν είχα αναφέρει σε άλλο θέμα, έρχονται οι πρώτες 100αρες μπαταρίες και σιγά σιγά οι 150 αρες.
Τα 1000 χλμ αυτονομίας θα είναι το ψυχολογικό όριο για την επικράτηση των ηλεκτρικών
-
Το κοντό μεταξόνιο προς το μεγάλο μήκος δείχνει οτι δεν το έχουν σχεδιάσει για αμιγώς ηλεκτρικό, επίσης τετρακίνητο με 320 άλογα και να κάνει 0-100 σε 6,4 sec σημαίνει αρκετό βάρος, πάνω από 2t. Με εξαίρεση τα Tesla και το εξαιρετικό i3 όλα τα υπόλοιπα ev είναι υπέρβαρα.
-
-
Λένε ότι θα ξεκινάει από 46.500 ευρώ στην αγγλία. Εδώ βλέπω 50 καφετιά το απλό μοντέλο. Χαιρετίσματα...
-
Για ηλεκτρικό μιλάμε πάντα.
Και τώρα το φεβ εκεί κοντά είναι.
-
@ataim said in Peugeot 3008 (2024):
Εε ναι είχαν και δίλιτρο gti με 110 άλογα. Μεγαλεία.
Και το mk1 είχε φοβερούς κινητήρες για την εποχή του απλά δεν έρχονταν σε εμάς αυτές οι εκδόσεις.
1.6L 110 PS (81 kW) EG I4 (GTI)(1976–1982)
1.8L 112 PS (82 kW) DX I4 (GTI/GLI) (1982–1983) -
Λίγα λόγια για την παλιά psa. Τη νέα βρίστε την
-
Καλά , το εσωτερικό του μιλάμε είναι έργο τέχνης!
Πραγματικά ο νούμερο ένα λόγος αγοράς του, και ειδικά το EV με την ανώτερη εμπειρία οδήγησης θα είναι απόλαυση κάθε χλμ μετακίνησης ακόμη και στο σταμάτα ξεκίνα.Δηλαδή αν έχεις φράγκα δεν βρίσκω τον παραμικρό λόγο να πας σε X1/GLA/Q3/XC40
Μιλάμε για statement σοφιστικέ smartmodern γενιάς 40ρηδων
Βλέπω τελευταία μια καλοβαλμένη σαραντάρα με αυτό το καινούργιο 408,
εντάξει τα αντίστοιχα mercedes και BMW (δεν ξέρω πως τα λένε) μπροστά του είναι χυδαία και βγάζουν μια απέχθεια και κόμπλεξ.
(Μόνο το Q3 sportback γλιτώνει απο αυτή την κατηγορία κατα την προσωπική μου άποψη , έχει και αυτό μια σοφιστικέ αύρα όπως πολλά Audi)Για να το θέσω διαφορετικά , είναι σαν να βλέπεις τον Κασελλάκη δίπλα σε μπουχέσηδες ΝΔτες με στρατιωτικό κούρεμα γένια 1-2 εκατοστών , XXL κοστούμια , ιδρωμένοι λίγδες, που ξεχειλίζουν οι μπακες τους και με γραβάτες που φτάνουν ως το γόνατο
-
Αχ αυτά τα ποστ σου.
Πάντως εάν όντως έχει 700 χλμ μέση αυτονομία, πραγματικά παίζει δυνατά το 3008 ως ev
-
Για τα δικά μου γούστα, το μόνο που το κοντράρει αυτή τη στιγμή είναι η καινούργια Χ1, την οποία θεωρώ πολύ όμορφο και ποιοτικό αυτοκίνητο, καθώς και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
Όμως αυτή η σχεδίαση των Γάλλων μέσα έξω αλλά ιδίως μέσα, σε αφήνει μλκα.
Αν το συνδιάσει κανείς και με τις μεγαλύτερες αυτονομίες που προσφέρει, τότε είναι δύο πράγματα αρκετά δυνατά υπέρ του.
Παρόλα αυτά για εμένα υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο δίλημμα μεταξύ του νέου 3008 και τις Χ1.
Μακάρι να βγάλει και η BMW μεγαλύτερες μπαταρίες όσον αφορά το EV κομμάτι των μοντέλων.
Ωραία διλήμματα είτε είναι πραγματικά, είτε φανταστικά και ίσως είναι ενός είδους προνομιούχος οποίος μπορεί να τα κάνει, αν σκεφτεί κανείς πόση δυστυχία υπάρχει στον κόσμο, πόσος κόσμος πεινάει και πόσα παιδάκια πεθαίνουν από την έλλειψη βασικών αγαθών στη ζωή, που για άλλους θεωρούνται δεδομένα. -
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
Για τα δικά μου γούστα, το μόνο που το κοντράρει αυτή τη στιγμή είναι η καινούργια Χ1, την οποία θεωρώ πολύ όμορφο και ποιοτικό αυτοκίνητο, καθώς και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
Όμως αυτή η σχεδίαση των Γάλλων μέσα έξω αλλά ιδίως μέσα, σε αφήνει μλκα.
Αν το συνδιάσει κανείς και με τις μεγαλύτερες αυτονομίες που προσφέρει, τότε είναι δύο πράγματα αρκετά δυνατά υπέρ του.
Παρόλα αυτά για εμένα υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο δίλημμα μεταξύ του νέου 3008 και τις Χ1.
Μακάρι να βγάλει και η BMW μεγαλύτερες μπαταρίες όσον αφορά το EV κομμάτι των μοντέλων.
Ωραία διλήμματα είτε είναι πραγματικά, είτε φανταστικά και ίσως είναι ενός είδους προνομιούχος οποίος μπορεί να τα κάνει, αν σκεφτεί κανείς πόση δυστυχία υπάρχει στον κόσμο, πόσος κόσμος πεινάει και πόσα παιδάκια πεθαίνουν από την έλλειψη βασικών αγαθών στη ζωή, που για άλλους θεωρούνται δεδομένα.το θεμα ειναι μη σε αφησει μαλακα στον δρομο
Peugeot 3008 (2024)