-
Καλημερα σε ολους,
Οπως αναφερει κ ο τιτλος ειμαι μεταξυ των 3 αυτοκινητων για αγορα καινουργιου.
Σαφως κ το Audi θα κοστισει περισσοτερο αλλα με budjet εως 45 - 50 δεν υπαρχει θεμα.
Απλα θελουμε χειροκινητο κιβωτιο.
θεωρω οτι σαν μεταπωλητικη αξια το q3 θα κρατησει καλυτερα.
Σε χωρους μπηκα κ στα 3, δεν υπαρχει θεμα που ακουγα οτι για τους πισω, δεν υπαρχει αρκετο υψος q3, 1.84 ειμαι.
εμφανισιακα αρεσει περισσοτερο στην οικογενεια το Q3Οσο αφορα καταναλωση, προβληματα γνωριζει καποιος κατι συγκεκριμενο?
Η χρηση του θα ειναι κυριως για μικρα ταξιδια κ λιγοτερο ποληΕυχαριστω.
-
Κάνε test drive και τα τρία και αγοράζεις όποιο σου αρέσει περισσότερο, εφόσον το κόστος δεν είναι πρόβλημα.
Αν δεν σε ανησυχεί - προβληματίζει το δίλιτρο, εγώ το Μάζντα θα διάλεγα.
Αναφέρεις βέβαια ότι η οικογένεια προτιμάει το q3 και αυτό είναι σημαντικό -
Προσωπικά και εγώ το Μάζντα θα επέλεγα….αν σας αρέσει όλους όμως τόσο το q3 νομίζω ότι έχεις απαντήσει μόνος σου…
-
Q3. Πιο ωραίο και καλύτερη ποιότητα. Αφού θα χρησιμοποιείται κυρίως για ταξίδια ακόμα καλύτερα. Εξαιρετικό το Mazda αλλά δεν είναι Audi αν παίζει ρόλο το όνομα.
-
Πολύ καλά αυτοκίνητα και τα 3.
Το Audi με s line πακέτο θα είναι το πιο σπορ εμφανισιακά και μουρατο.
Το CX5 αληθινή SUVαρα και πιο premium κατά την άποψή μου από το Audi , αυτοκίνητο ορισμός για άνετα οικογενειακά ταξίδια.
Το sportage τέλος είναι το τέλειο πακέτο overall, και εμφανισιακά και ποιοτικά, και σε εξοπλισμό καθώς στα 45Κ το παίρνεις και HEV με 230 άλογα.
Εγώ θα προσέθετα στις επιλογές μου και το Χ1, το πραγματικό premium της κατηγορίας, εμφανισιακά το νέο είναι πάρα πολύ καλό μέσα έξω και στα 45κ νομίζω με πλήρη εξοπλισμό, και αν δεν κάνω λάθος έρχεται σε λίγο με πολύ καλό HEV κινητήρα.
Αν και προσωπικά σιχαίνομαι την χυδαιότητα του σήματος της BMW - Mercedes, η Χ1 είναι εκτός από τόσο καλό αυτοκίνητο και τόσο καλά τιμολογημένο που δεν μπορείς να μην το λάβεις υπόψη σου όταν KIA , Peugeot, Ford κλπ έρχονται περίπου στο ίδιο κόστος/ εξοπλισμό αλλά...δεν είναι BMW.
Προβληματικό λιγάκι για τις επιλογές παραπάνω είναι αυτό που λες πως θες χειροκίνητο κιβώτιο.
Δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο όταν μέσα στο πακέτο του HEV sportage ή της κορυφαίας Χ1 είναι το αυτόματο κιβώτιο να τα αποκλείσεις.Στην περίπτωση αυτη το 1.6T 150ps 6MT 4WD 48V GTLINE στα 39.500 ή το ίδιο σε diesel στα 42.000 είναι μονόδρομος.
Αλλιώς CX-5 G165 AWD ATTRACTION PLUS
στα 40.500. -
Σε αυτά τα χρήματα έχεις πολλές επιλογές και ο πονοκέφαλος είναι ευχάριστος.
Αλήθεια επειδή δεν έχω παρακολουθήσει, σε αυτή την κατηγορία τιμής οι αυξήσεις ήταν ανάλογες των μικρότερων κατηγοριών ή μόνο από τα φτωχαδάκια πάνε να τα τσεπώσουν;;;;; -
Κοιτάς πρώτα την X1 που υπερέχει απ' όλα. Αν για κάποιο λόγο που πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ την απορρίψεις, πας στο Q3 που είναι το αμέσως καλύτερο.
Το kia δεν έχεις κανένα λόγο να το βάλεις στα υποψήφια, εφόσον δεν υπάρχει οικονομικό θέμα. Και τα Mazda είναι αυτοκίνητα που πάνε στοχευμένα οι φίλοι της μάρκας, είναι ιδιαίτερα αυτοκίνητα. -
Καρφωτός για tesla Y.
Έαν υπάρχουν σοβαροί λόγοι για να έχεις θερμικό κινητήρα οπωσδήποτε καλύτερη επιλογή είναι το cx5
-
Σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν ήδη πολλά phev.
Επίσης μεταπώληση με χειροκίνητο κιβώτιο σε αυτή την κατηγορία, απλά την ξεχνάς...
Τώρα από αμάξια τα κοιτάς τα κάνεις βόλτα και καταλήγεις...
Προφανώς σε αυτά τα λεφτά ο καθένας θα κοίταγε άλλα πράγματα.
-
ματσουντα... που λεει ο γατος
-
ματσουντά
τα αλλα ειναι #chrepia -
Mazda ή BMW X1, ελπίζω να μην ακούς τις φωνές για ηλεκτρικό!
Μπες σε ένα Mazda και θα δεις την ποιότητα, αν αντέξεις να δεις με το δίλιτρο και το αντίστοιχο κόστος, καλορίζικο.
Q3 Sportback 1.5 tfsi vs kia sportage vs mazda cx-5