-
Επειδή ξέρω τι μου γίνεται; Μακάρι να καείς τότε κι εσύ...
Για να μιλήσουμε και επί του θέματος λοιπόν, κίνηση σε στοίχους σημαίνει ότι όταν 2-3 λωρίδες κινούνται με διαφορετικές ταχύτητες, επιτρέπεται η ταχύτερη να προσπεράσει την αργότερη, ακόμα και αν η ταχύτερη είναι δεξιότερη. Δεν ισχύει δηλαδή η προσπέραση από τα αριστερά!
-
Εδώ και 3 μέρες λέω το ίδιο, δε σε βλέπω και πολύ διαυγή.
Εχεις θολώσει με τα στρατιωτικά.
Πουτιν ΓΜΣ. -
Εγώ δεν είμαι διαυγής ή εσύ που έλεγες ότι οι στοίχοι είναι όταν ο ένας είναι πίσω από τον άλλον; Τέλος πάντων, σημασία έχει να καταλήξουμε ότι μπορείς να περάσεις από τα δεξιά αν η αριστερότερη λωρίδα κινείται πιο αργά.
-
Χάχαχα μόνος σου καταληξες.
Στοιχοι είναι τα αυτοκίνητα σε σειρά, γι αυτό άλλωστε στο σχολείο μας έλεγαν στοιχηθειτε.
Προσπερνάμε από δεξιά όταν τα αυτοκίνητα κινούνται σε φάλαγγες. Σε καμία άλλη περίπτωση.
Βάλε το micra με το L.Ελάτε παιδιά για σας το λέει.
Πως σας δικασα έτσι τα σκαμπό μου μέσα
-
Κρίμα που χάρηκα, ότι κατάλαβες... Σε κίνηση σε στοίχους ΔΕΝ θεωρείται προσπέραση όταν ο δεξιός στοίχος κινείται πιο γρήγορα από τον αριστερό!!!
ΥΓ: Μάθε επιτέλους τι είναι οι ζυγοί και τι είναι οι στοίχοι, έλεος...
ΑΡΘΡΟ 17 : Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους 1. Ο οδηγός επιτρέπεται να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα μόνον εφόσον μπορεί να το κόνει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και εφόσον προειδοποιήσει έγκαιρα γι' αυτό, σύμφωνα με το άρ8ρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα. 2. Το προσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Κατ' εξαίρεση, το προσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν ο προπορευόμενος οδηγός έχει δώσει σήμα ότι προτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει το όχημα ή τα ζώα του προς την πλευρά αυτήν. 3. Το προσπέρασμα απαγορεύεται γενικά στις εξής περιπτώσεις: α) Οταν κάποιος από τους οδηγούς που ακολουθούν αυτόν που προτίθεται να προσπεράσει άρχιοε ήδη το προσπέρασμα. β) Οταν ο οδηγός που προπορεύεται στην αυτή λωρίδα κυκλοφορίας δώσει σήμα ότι προτίθεται να προσπεράσει άλλον. γ) Οταν η λωρίδα κυκλοφορίας, την οποία θα χρησιμοποιήσει ο οδηγός κατά το προσπέρασμα, δεν είναι ελεύθερη σε αρκετή απόσταση μπροστά του, κατά τρόπο ώστε, λαμβανομένης υπόψη της διαφοράς ταχύτητας του οχήματός του, κατά το χρόνο του προσπεράσματος, και εκείνης των οχημάτων, τα οποία προτίθεται να προσπεράσει, να μην εκθέσει σε κίνδυνο ή παρεμποδίσει τους ερχόμενους αντίθετα. δ) Αμέσως προ ή επί μη κυκλικού ισόπεδου οδικού κόμβου, εκτός αν: αα) επιτρέπεται το προσπέρασμα προς τα δεξιά, κατά την περίπτωση της παρ. 2 του άρθρου αυτού, ββ) η οδός, στην οποία γίνεται το προσπέρασμα, έχει προτεραιότητα, γγ) η κυκλοφορία ρυθμίζεται από τροχονόμο ή με φωτεινούς σηματοδότες και δδ) το όχημα το οποίο προσπερνάται είναι ποδήλατο, μοτοποδήλατο ή μοτοσικλέτα χωρίς καλάθι. ε) Αμέσως προ ή επί ισοπέδου σιδηροδρομικής διάβασης χωρίς κινητά φράγματα, εκτός αν η οδική κυκλοφορία ρυθμίζεται από φωτεινούς σηματοδότες, όπως αυτοί που χρησιμοποιούνται στους ισόπεδους οδικούς κόμβους. στ) Αμέσως προ ή σε διάβαση πεζών, η οποία έχει σημανθεί ως διάβαση πεζών στο οδόστρωμα ή με πινακίδα σήμανοης. ζ) Μέσα στις σήραγγες. η) Οταν σχολικό λεωφορείο έχει σταματήσει σε οδόστρωμα με μία ή δύο λωρίδες κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση που κινείται και έχει αναμμένα τα φώτα έκτακτης ανάγκης για την αποβίβαση και επιβίβαση μαθητών. 4. Ειδικότερα σε οδόστρωμα διπλής κατεύθυνσης, το προσπέρασμα απαγορεύεται και κατά την προσέγγιση σε κυρτή αλλαγή κλίσης ή σε στροφές με ανεπαρκή ορατότητα, εκτός αν υπάρχει στα σημεία αυτό διαχωριστική νησίδα ή δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση αυτού που προσπερνά, οι οποίες ορίζονται με κατά μήκος διαγραμμίσεις, το δε προσπέρασμα γίνεται χωρίς να εγκαταλείψει ο οδηγός τις λωρίδες κυκλοφορίας που σημειώνονται ως κλειστές γι' αυτούς που έρχονται αντίθετα. 5. Ο οδηγός, κατά το προσπέρασμα, υποχρεούται να αφήνει στο όχημα το οποίο προσπερνά αρκετό χώρο παραπλεύρως. 6. Ο οδηγός, υποχρεούται μετά το προσπέρασμα, να επαναφέρει το όχημό του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος, χωρίς κίνδυνο γι' αυτούς που προσπερνά. Αν όμως κινείται σε οδόστρωμα με δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας κατό κατεύθυνση και προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα, μπορεί να παραμείνει στη λωρίδα που χρησιμοποιεί για το προσπέρασμα, αν η ενέργειά του αυτή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς ταχύτερων οχημότων που τον πλησιάζουν από πίσω. 7. Οδηγός που αντιλαμβάνεται ότι άλλος οδηγός προτίθεται να τον προσπερόσει, υποχρεούται να κινείται πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και να μην επιταχύνει την κίνησή του. Ο οδηγός βραδέως κινούμενου ή ογκώδους οχήματος, του οποίου δεν είναι ευχερές και ασφαλές το προσπέρασμα, λόγω της στενότητας ή της κατάστασης του οδοστρώματος, σε συνδυασμό με την πυκνότητα της αντιθέτως ερχόμενης κυκλοφορίας, υποχρεούται να μειώνει την ταχύτητά του και να πλησιάζει κατά το δυνατόν, στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος, για να διευκολύνει το προσπέρασμα από οχήματα που ακολουθούν. 8.α) Σε μονόδρομους και οδούς διπλής κατεύθυνσης, που υπάρχουν δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατοικημένες περιοχές και τρείς εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλοφορία σε παράλληλες σειρές (στοίχους). β) Στην περίπτωση αυτή, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνον εφόσον δεν προκαλείται κίνδυνος ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και δίνεται έγκαιρα προειδοποίηση, αύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα. γ) Στην περίπτωση που προβλέπεται στο εδάφιο α' της παρούσας παραγρόφου, ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δε θεωρείται ότι αποτελεί προσπέρασμα κατά την έννοια του παρόντος άρ8ρου. Η διάταξη της περίπτωσης στ' της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού παραμένει εφαρμόσιμη. 9. Αν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε τα οχήματα να καταλαμβάνουν ολόκληρο το πλάτος του οδοστρώματος προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας και κινούνται με την ταχύτητα του προπορευόμενου αυτών οχήματος, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνο προκειμένου το όχημα να στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει. 10. Στις περιπτώσεις κίνησης των οχημάτων σε παράλληλες σειρές (στοίχους), οι οδηγοί των βραδυπορούντων οχημάτων υποχρεούνται να κινούν αυτό στη δεξιά λωρίδα του οδοστρώματος. 11. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις των περιπτώσεων α΄, β΄, ε΄, στ΄ και ζ΄ της παραγράφου 3 και της παραγράφου 4 του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο επτακοσίων (700,00) ευρώ, τις δε λοιπές διατάξεις, με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ. (source : www.glavopoulos.gr)
-
Το παίζεις τρελιτσα και πλέον γράφεις ο,τι έλεγα εγώ. Παραδέξου ότι έκανες λάθος δεν είναι ντροπή.
Βάλε το micra με το L -
Παλεύεις καθόλου; Εξ' αρχής έλεγα ότι όταν είσαι από δεξιά, σε στοίχους, δεν νοείται ως προσπέραση και μπορείς να συνεχίσεις. Η διαφωνία μας είναι στο ότι δεν κατανοείς τι είναι ο στοίχος και τι είναι ο ζυγός.
-
Χάχαχα ναι ναι. Κωλοτουυυυυμπα!
-
Άρες μάρες...
-
Δέχεστε προειδοποίηση για προσωπική προσβολή. {Admin}
-
Κρίμα που δεν πρόλαβα να δω τι έγραψες...
-
@georgemit said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
@katafractos17 said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Με λίγα λόγια, αν βρεθείτε πχ στην Κηφισίας στη δεξιά λωρίδα και στη μεσαία αρχίσουν τα οχήματα που βρίσκονται σε αυτή να σταματάνε λόγω κίνησης, ενώ η δεξιά έχει ακόμη ελεύθερο χώρο μπροστά, τότε κοκαλώνετε εκεί που είσαστε μην τυχόν προσπεράσετε αυτούς που βρίσκονται στη μεσαία λωρίδα και περιμένετε να βρεθεί κενό για αλλάξετε δύο λωρίδες, να μπείτε στη αριστερή και να περάσετε αυτούς που βρέθηκαν σταματημένοι στη μεσαία.
Χαχαχα...
Ναι χαχα αγκου.
Την περίπτωση αυτή την έχει προβλεψει ο κοκ, όταν υπάρχει κίνηση και τα οχήματα κινούνται σε φάλαγγες προσπερνάς από δεξιά.Αγκού, είσαι προβληματικός.
Είπαμε, να πας να το κοιτάξεις. -
Μια χαρά το είδες και ισχύει 100%!
Την καλημέρα μου στο μισό forum.Παρακαλώ τη διαχείριση να μη σβήνει τα μηνύματα μου όταν δε προσβάλλω κανέναν και απλά απαντάω σε προσβολές.
Το πως θα κάνουμε το moderating και το ποιος προσέβαλε πρώτος το κρίνουμε εμείς. {Admin}
-
@realzeus said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Κρίμα που δεν πρόλαβα να δω τι έγραψες...
Ρε συ Δία, πού πας να μπλέξεις; Με τον άνθρωπο που μας έχει βγάλει άσχετους κατά συρροή και κατ' εξακολούθηση, χρησιμοποιώντας και μειωτικούς χαρακτηρισμούς; Το ίδιο άρθρο του ΚΟΚ έχω παραθέσει κι εγώ, αλλά αυτός, προφανώς από εγωισμό, επιμένει να αγνοεί τα σχετικά εδάφια, εισάγοντας την παράμετρο του "αν έχει πολλή κίνηση".
Κατά τ' άλλα, χθες δήλωσε ότι δεν θα ξαναποστάρει σχετικά, αλλά λίγο μετά επανήλθε. Τον έπνιγε το δίκιο του, βλέπεις...
Άστο να πάει...
-
Χαλαρώστε, παιδιά συζήτηση κάνουμε, απόψεις και σκέψεις ανταλλάζουμε, όχι ρουκέτες,όχι πόλεμο...μεγάλα παιδιά είμαστε.
-
Τυχαία είδα το βίντεο σήμερα και το 1:04 μου έφερε αναμνήσεις.....
Να γιατί είμαστε άθλιοι οδηγοί οι Έλληνες, όχι μόνο γιατί δε γνωρίζουμε, αλλά νομίζουμε ότι είμαστε και ο Σούμι με τη φερράρι του. χιχιχιχι
-
Να ρωτήσω κάτι.
Έστω σε σχετικα άδειο δρόμο με 3 λωρίδες και όριο 120, στην τέρμα αριστερά κινείται κάποιος με 100, στη μεσαία κάποιος με 90, και πλησιάζει κάποιος στην τέρμα δεξιά με 110.Αυτός οφείλει να φρενάρει, να βγάλει φλας, να κινηθεί αριστερά, να μπει πίσω απ τον μεσαίο , να βγάλει ξανά φλας, να τον προσπεράσει απ τα αριστερά και να μπει πίσω απ τον προπορευόμενο τέρμα αριστερά, με αναμμένο φλας, περιμένοντας πότε αυτος θα κάνει στην άκρη;
Ας περιγράψει ο Τζώρτζ την ορθή πορεία, αν θέλει.
-
This post is deleted! -
@piliourits said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Να ρωτήσω κάτι.
Έστω σε σχετικα άδειο δρόμο με 3 λωρίδες και όριο 120, στην τέρμα αριστερά κινείται κάποιος με 100, στη μεσαία κάποιος με 90, και πλησιάζει κάποιος στην τέρμα δεξιά με 110.Αυτός οφείλει να φρενάρει, να βγάλει φλας, να κινηθεί αριστερά, να μπει πίσω απ τον μεσαίο , να βγάλει ξανά φλας, να τον προσπεράσει απ τα αριστερά και να μπει πίσω απ τον προπορευόμενο τέρμα αριστερά, με αναμμένο φλας, περιμένοντας πότε αυτος θα κάνει στην άκρη;
Ας περιγράψει ο Τζώρτζ την ορθή πορεία, αν θέλει.
Μόλις γύρισα απο ταξίδι ,το χειρότερο είναι πως πολλοί πάνε στην μεσαία με 80 ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ !
Είδα φορτηγά και ΚΤΕΛ να κόβουν στην μεσαία και να μην τον προσπερνάνε απο δεξιά μπας και ξυπνήσει το ΖΩΟΝ (τενόροι φώτα)...ΤΙΠΟΤΑ!
Αναγκάζονταν να βγουν τέρμα αριστερά με 95 -105 ξεσκίζοντας την κίνηση πίσω .Προσπέρασα πάνω απο 10-15 κοιμισμένους έτσι κάνοντας slipstream φορτηγά λεωφορεία και ρίχνοντας την κατανάλωση στο yaris diesel στα 3,9 μέση με 35 βαθμούς και τον κλιματισμό να λειτουργεί , είχα άφθονο χρόνο και δεν νευρίασα καθόλου. Απλά λίγο αυτό το 5η -6η -5η-6η είναι σπαστικό και περιμένω το υβριδικό να κανονίζει μόνο του αυτά τα χαζά ...
-
@piliourits said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Να ρωτήσω κάτι.
Έστω σε σχετικα άδειο δρόμο με 3 λωρίδες και όριο 120, στην τέρμα αριστερά κινείται κάποιος με 100, στη μεσαία κάποιος με 90, και πλησιάζει κάποιος στην τέρμα δεξιά με 110.Αυτός οφείλει να φρενάρει, να βγάλει φλας, να κινηθεί αριστερά, να μπει πίσω απ τον μεσαίο , να βγάλει ξανά φλας, να τον προσπεράσει απ τα αριστερά και να μπει πίσω απ τον προπορευόμενο τέρμα αριστερά, με αναμμένο φλας, περιμένοντας πότε αυτος θα κάνει στην άκρη;
Ας περιγράψει ο Τζώρτζ την ορθή πορεία, αν θέλει.
Σε όλη την πολιτισμένη Ευρώπη αυτός που έρχεται από δεξιά, ανάβει φλας, πιάνει αριστερή λωρίδα, περιμένει να ολοκληρώσει την προσπέραση αυτός που είναι ήδη εκεί κρατώντας μια λογική αποσταση και όταν ο μπροστινος του πιάσει τη μεσαια, προσπερνάει.
Στη μπανανία ή τους προσπερνάει όλους από δεξιά ή κολλάει τη μούρη του στον προφυλακτηρα αυτού που είναι στη αριστερή και του παίζει φώτα κορναροντας, νομίζοντας ότι έχει και δίκιο ο ουγκανος.
Αυτά.
Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα