Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    109
    1046
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Σε αυτή την τιμή τσίμπα το ... χτες .

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης taurus έγραψε:
        Φίλε μου είχα το αντίστοιχο Σιβίκ (το ίδιο πλαίσιο είναι) με τα 125 άλογα και δεν μπορούσε να βάλει δύναμη κάτω με τίποτα, τι με 15άρες, τι με αναρτήσεις, ό,τι και να έκανα το χαζοσπινάρισμα και το ψάρεμα πήγαινε σύννεφο. Και απ' ότι που είπαν στο 150άρι τα πράγματα ήταν χειρότερα. Να φανταστείς τα είχα βάλει με CRX 150άρι από στάση και δεν μπορούσε να μου φύγει από το πολύ σπινάρισμα. Όταν δε μπήκα στο Σάξο, έννιωθα ότι δεν είχε δύναμη, έτσι όπως έβαζε τα άλογα κάτω.

        Γενικά είναι ευχάριστο και σβέλτο αμαξάκι, τιμιότατο, δεν κάνει τσικ και ο ήχος του πορωτικός, αλλά για σπορ ανησυχίες ψάξε κάτι άλλο.

        Για τα φρένα συνφωνώ και επαυξάνω...

        (Τίμια ερώτηση)

        Αναρωτιέμαι γιατί οι 4Τ της εποχής αποκαλούσαν το CRX VTEC των 150 ίππων 'Little GTO', υπαινισσόμενοι πως θύμιζε Φεράρι. Βέβαια και η 288 GTO της εποχής δεν ήταν και το πιο φιλικό αυτοκίνητο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης Ari_Vatanen έγραψε:
          Το βασικό πρόβλημα που παρουσιάζει είναι ότι σε εργοστασιακή μορφή δε στρίβει. (και θέλει πολλά φράγκα για να μπορέσει να στρίψει).

          ΥΓ. Αυτά σου τα λέει ένας Hondaκιας

          Πάντως διαβάζοντας τους 4Τ της εποχής του CRX **(4Τ Test '92)**βγάζω λίγο διαφορετικά συμπεράσματα!
          Μιλούσαν για 'Αγωνιστικό' αυτοκίνητο που 'ενθουσιάζει, όντας ακριβέστατο και απόλυτο αλλά θα προβληματίσει τον άπειρο που...' ενώ μιλούσαν και για 'αριστη οδική συμπεριφορά (μέχρι το αποκαλούμενο όριο)' αν και παραδέχονταν ότι είναι 'ευαίσθητο και επικίνδυνο ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΕΙΡΟ στο όριο'

          Χρήστο καλωσόρισες στο Forum και καλή επιλογή!
          Την γνώμη μου για το CRX την ξέρεις...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:

            Το βασικό πρόβλημα που παρουσιάζει είναι ότι σε εργοστασιακή μορφή δε στρίβει. (και θέλει πολλά φράγκα για να μπορέσει να στρίψει).

            ΥΓ. Αυτά σου τα λέει ένας Hondaκιας

            Πάντως διαβάζοντας τους 4Τ της εποχής του CRX **(4Τ Test '92)**βγάζω λίγο διαφορετικά συμπεράσματα!
            Μιλούσαν για 'Αγωνιστικό' αυτοκίνητο που 'ενθουσιάζει, όντας ακριβέστατο και απόλυτο αλλά θα προβληματίσει τον άπειρο που...' ενώ μιλούσαν και για 'αριστη οδική συμπεριφορά (μέχρι το αποκαλούμενο όριο)' αν και παραδέχονταν ότι είναι 'ευαίσθητο και επικίνδυνο ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΕΙΡΟ στο όριο'

            Χρήστο καλωσόρισες στο Forum και καλή επιλογή!
            Την γνώμη μου για το CRX την ξέρεις...

            Με τόση υποστροφή (κυρίως power-understeer) δεν μπορώ να καταλάβω τους χαρακτηρισμούς 'αγωνιστικό' και 'ακριβέστατο-απόλυτο'...

            Δηλαδή τα αντίστοιχα ευρωπαϊκα τι ήταν? F1? (μόνο στη δύναμη υστερούσαν)

            Λίγο light oι χαρακτηρισμοί 'αριστη οδική συμπεριφορά (μέχρι το αποκαλούμενο όριο)' και 'ευαίσθητο και επικίνδυνο ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΕΙΡΟ στο όριο' ΙΜΗΟ, σαν να χαϊδεύουν κάποια αυτιά ακούγονται...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης taurus έγραψε:
              Δηλαδή τα αντίστοιχα ευρωπαϊκα τι ήταν? F1?

              Τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ; ...για να'χουμε καλό ερώτημα

              Εγώ, πάντως, απλά παρέθεσα απόψεις των 4Τ, δεν το'χω οδηγήσει (δυστυχώς!)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                Πχ 205 Gti, Clio Williams, ΑΧ GT, Golf Gti και όλα αυτά τα χατσμπακ που μπορεί να μην ήταν όσο γρήγορα ήταν το CRX, αλλά στο τομέα αμεσότητα και οδική συμπεριφορά του έκαναν εντατικά μαθήματα.

                Το ξαναλέω: πολυ τίμιο αμαξάκι και γρήγορο-αξιόπιστο, αλλά για να χαρακτηριστεί σπορ και άμεσο απέχει πολύ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pathos last edited by

                  Το τελευταίο CRX (94-97?) έχει καλα κρατήματα; Είναι fun-to-drive;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                    Πχ 205 Gti, Clio Williams, ΑΧ GT, Golf Gti και όλα αυτά τα χατσμπακ που μπορεί να μην ήταν όσο γρήγορα ήταν το CRX, αλλά στο τομέα αμεσότητα και οδική συμπεριφορά του έκαναν εντατικά μαθήματα.

                    Το ξαναλέω: πολυ τίμιο αμαξάκι και γρήγορο-αξιόπιστο, αλλά για να χαρακτηριστεί σπορ και άμεσο απέχει πολύ...

                    Συμφωνώ απολύτως. Όχι όμως ότι δε στρίβει και καθόλου .

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Για το ΑΧ θα διαφωνήσω... Θυμάμαι να γράφονται τα χειρότερα για τα φρένα του και γενικά τίποτα το εντυπωσιακό. Αλλωστε, όσο πέφτουν τα άλογα, κρύβονται και αδυναμίες στο στήσιμο!
                      Πάντως το crx παρουσιάστηκε το '87, νωρίτερα δηλαδή από τα περισσότερα που ανέφερες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nicknt last edited by

                        Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:

                        Πάντως διαβάζοντας τους 4Τ της εποχής του CRX **(4Τ Test '92)**βγάζω λίγο διαφορετικά συμπεράσματα!
                        Μιλούσαν για 'Αγωνιστικό' αυτοκίνητο που 'ενθουσιάζει, όντας ακριβέστατο και απόλυτο αλλά θα προβληματίσει τον άπειρο που...' ενώ μιλούσαν και για 'αριστη οδική συμπεριφορά (μέχρι το αποκαλούμενο όριο)' αν και παραδέχονταν ότι είναι 'ευαίσθητο και επικίνδυνο ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΕΙΡΟ στο όριο'

                        Δεν παραθέτω τα ακόλουθα για να αποτρέψω κάποιον από την αγορά ενός Honda της εποχής, ή γενικότερο να στραφώ κατά των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, αλλά στους 4Τ είχα διαβάσει εντελώς διαφορετικά πράγματα- προ δεκαετίας και βάλε βέβαια.

                        Συγκεκριμένα, θυμάμαι ένα τεύχος που είχε ως βασικό θέμα την οδήγηση στη βροχή. Βάλανε λοιπόν σε βρεγμένη πίστα διάφορα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και το Civic των 150 ή 160 ίππων.
                        Θυμάμαι χαρακτηριστικές φράσεις όπως 'υποστρέφει τρελά μέχρι να σε τσακίσει σε κάποια κολώνα', 'κλασσική περίπτωση δυνατού κινητήρα σε υποδεέστερο πλαίσιο' κτλ.
                        Στο καπάκι, σε ένα 'αφιέρωμα' στην Κατεχάκη και την εξαιρετική της επικινδυνότητα κατά την δεκαετία του '90, είχαν βάλει μια φωτογραφία από ένα καμένο CRX, με ανάλογα σχόλια...
                        Για το RX-7, επίσης, δε θέλετε να μάθετε τι σχόλια έκαναν...!

                        Δε ξέρω τι μπορεί να σημαίνουν όλα αυτά σχετικά με την υπό συζήτηση αγορά, αλλά νομίζω πως μας υποδεικνύουν πως μπορεί μεν κάποιος να εκθειάζει μία αυτοκινητιστική σχολή ή προσέγγιση, οφείλει όμως να πονηρεύεται ως προς το γιατί υπάρχουν άνθρωποι με αντίθετη άποψη- δε γίνεται να είναι όλοι ηλίθιοι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pakos-m last edited by

                          σχολια ΣΧ σε τεστ punto GT-vts-vti

                          οι ιαπωνες δεν βρηκαν τα χαμενα άλογα στις χαμηλες στροφες...
                          -μαλλον ο ΣΧ δεν ειχε καταλαβει τι εστι vtec.-

                          το vti ειναι πανακριβο...
                          -έκανε 7εκ την στιγμη που το 106 GTi έκανε 6εκ

                          το crx πάντως λόγω κοντού μεταξονίου είναι απότομο αν ξεπεράσεις τα όρια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pakos-m last edited by

                            τωρα για το Rx7 τι να πει κανεις...
                            το αυτοκινητο στριβει και φρενάρει απίστευτα εντός και εκτος ορίων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ωραίος κινητήρας αλλά το πλαίσιο δεν ήταν το αναμενόμενο. Είχα αρκετούς γνωστούς που είχαν αποκτήσει ένα. Το VTEC πραγματικά ήταν απόλαυση αλλά δεν έστριβε με τίποτα (σε γρήγορες καταστάσεις εννοώ)

                              Τώρα 1500 με 2000 ευρώ είναι ξεφτίλα τιμή αλλά και από την άλλη μιλάμε για 13-14 ετών αυτοκίνητο λογικά «σκισμένο».

                              Θέλει προσοχή για να μην πληρώσεις πολλαπλάσια σε συντήρηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Ο χρήστης Χρήστος Αφ. έγραψε:
                                O coyote εγραπσε:
                                το επομενο honda που παιρνεις με αυτά τα λεφτά ειναι μηχανάκι μεταχειρισμένο στα 250cc. Νομίζω ότι καταλαβαινόμαστε

                                εκτος και αν το παρεις απο εξωτερικο.........
                                οποτε παιρνεις HONDA CRX 1.6 VTEC....
                                Η ερωτηση δεν ειναι αν μπορω να το παρω,αλλα με τα δεδομενα που δινω,μια σοβαρη απαντηση για το αν βγαζει προβληματα τετοια ωστε να μην αξιζει.Λες να μην ξερω τις τιμες στην Ελλαδα;;;
                                Ευχαριστω....

                                ειναι κλασικό honda. Εγω δε θεωρω ότι βγάζει ζημιές

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kpsig moderator last edited by

                                  ΟΛΑ σπάνε με την κατάλληλη μεταχείριση.
                                  Και ΒΕΒΑΙΩΣ και τα Χόντα!

                                  Εγώ θα το έπαιρνα και την επόμενη μέρα θα άλλαζα γεωμετρίες και αμορτισέρ ελατήρια (προς θεού, ΟΧΙ χαμήλωμα σε αυτό το αμάξι).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    Εχεις δίκιο.
                                    Ειναι βεβαιο αυτό.
                                    Αλλα ενα ιταλικό 15 ετών δε θα το συζητούσαμε τώρα... σωστα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-af last edited by

                                      Παιδιά θέλω να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας περί του θέματος που έθεσα.
                                      Νομίζω ότι πήρα σφαιρική άποψη,και τώρα μένει να αποφασίσω..
                                      Να είστε καλα και....από το πεζοδρόμιο...
                                      χ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kpsig moderator last edited by

                                        Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                        Εχεις δίκιο.
                                        Ειναι βεβαιο αυτό.
                                        Αλλα ενα ιταλικό 15 ετών δε θα το συζητούσαμε τώρα... σωστα?

                                        155 2.0 Twin Spark

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                                          Εχεις δίκιο.
                                          Ειναι βεβαιο αυτό.
                                          Αλλα ενα ιταλικό 15 ετών δε θα το συζητούσαμε τώρα... σωστα?

                                          155 2.0 Twin Spark

                                          Με πονάει ο όμος μου

                                          Ειχα κουβαλήσει ένα πίσω άξονα στο παλιό αεροδρόμιο για να τον στείλω Κύπρο,...... τι μου θύμησες.... (1997 μαλλον)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης Χρήστος Αφ. έγραψε:
                                            Παιδιά θέλω να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας περί του θέματος που έθεσα.
                                            Νομίζω ότι πήρα σφαιρική άποψη,και τώρα μένει να αποφασίσω..
                                            Να είστε καλα και....από το πεζοδρόμιο...
                                            χ.

                                            Να ξέρεις ότι τα περισσότερα vtec επέστρεφαν στην αντιπροσωπεία μέσα σε ένα εξάμηνο τρακαρισμένα. Καλός ο ήχος του κινητήρα αλλά επικίνδυνος.

                                            Κοίταξε το υδραυλικό τιμόνι για διαρροές, βάζουν λάθος λάδι - σύμφωνα με τις οδηγίες του Σαρακάκη - αλλά αντίθετα με το βιβλιαράκι.
                                            http://putfile.com/pic.php?pic=12/33702321692.gif&s=x11
                                            http://putfile.com/pic.php?pic=12/33702335597.gif&s=x11
                                            Δεν πουλάει ο Σαρακάκης λάδι για τιμόνι χόντα, έχει μόνο για αυτόματα κιβώτια (πάλι όχι για χόντα) και όλα τα τιμόνια έχουν διαρροές.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr