Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
Πάντως διαβάζοντας τους 4Τ της εποχής του CRX **(4Τ Test '92)**βγάζω λίγο διαφορετικά συμπεράσματα!
Μιλούσαν για 'Αγωνιστικό' αυτοκίνητο που 'ενθουσιάζει, όντας ακριβέστατο και απόλυτο αλλά θα προβληματίσει τον άπειρο που...' ενώ μιλούσαν και για 'αριστη οδική συμπεριφορά (μέχρι το αποκαλούμενο όριο)' αν και παραδέχονταν ότι είναι 'ευαίσθητο και επικίνδυνο ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΕΙΡΟ στο όριο'
Δεν παραθέτω τα ακόλουθα για να αποτρέψω κάποιον από την αγορά ενός Honda της εποχής, ή γενικότερο να στραφώ κατά των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, αλλά στους 4Τ είχα διαβάσει εντελώς διαφορετικά πράγματα- προ δεκαετίας και βάλε βέβαια.
Συγκεκριμένα, θυμάμαι ένα τεύχος που είχε ως βασικό θέμα την οδήγηση στη βροχή. Βάλανε λοιπόν σε βρεγμένη πίστα διάφορα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και το Civic των 150 ή 160 ίππων.
Θυμάμαι χαρακτηριστικές φράσεις όπως 'υποστρέφει τρελά μέχρι να σε τσακίσει σε κάποια κολώνα', 'κλασσική περίπτωση δυνατού κινητήρα σε υποδεέστερο πλαίσιο' κτλ.
Στο καπάκι, σε ένα 'αφιέρωμα' στην Κατεχάκη και την εξαιρετική της επικινδυνότητα κατά την δεκαετία του '90, είχαν βάλει μια φωτογραφία από ένα καμένο CRX, με ανάλογα σχόλια...
Για το RX-7, επίσης, δε θέλετε να μάθετε τι σχόλια έκαναν...!
Δε ξέρω τι μπορεί να σημαίνουν όλα αυτά σχετικά με την υπό συζήτηση αγορά, αλλά νομίζω πως μας υποδεικνύουν πως μπορεί μεν κάποιος να εκθειάζει μία αυτοκινητιστική σχολή ή προσέγγιση, οφείλει όμως να πονηρεύεται ως προς το γιατί υπάρχουν άνθρωποι με αντίθετη άποψη- δε γίνεται να είναι όλοι ηλίθιοι...