-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Nα βαλω και εγω ενα? Το γνωρισα στα ΥΠΕΡ-ΑΤΟΥ. Ειχε τρελο κυβισμο που νικουσε τα παντα!Monteverdi Palm Beach
7206cc 305HPόπως και κάτι άλλα ελβετικά τύπου Sbarro
Τελικά η Renault πρέπει να 'χει τα πιο σπάνια... είδα ένα (από τα τρία ) Vel Satis χτες
Άλλα σπάνια... Jensen (ειδικά το FF)
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
κεφαλη εξελιγμενη απο τη yamaha ( )Από αυτό το σάιτ:
The Yamaha connection needs to be mentioned: Yamaha developed the Toyota 2000GT and was a partner of Toyota in the design of most successive G model heads. Most G engines/heads, including the 3SGE/3SGTE (now in it's 3rd generation), the Previa specific 2TZFE/Z (no relation to the old T engines), and the newest 2ZZGE engines were and are still designed and cast by Yamaha. The 4AGE and 2JZGE heads are proprietary Toyota designs and manufacture, although many components are still made and supplied by Yamaha.
-
toyota celica carlos sainz
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Nα βαλω και εγω ενα? Το γνωρισα στα ΥΠΕΡ-ΑΤΟΥ. Ειχε** τρελο **κυβισμο που νικουσε τα παντα!.........7206cc 305hp
E oxι και τρελο κυβισμο
Υπολειπεται κατα 474 κ.εκ. αυτης εδω της Λιμουζινας.
ZIL* 410147 και 410141 του 1985.
ΚΥΒΙΣΜΟΣ:7680κ.εκ. σε V8
Με 315 ιππους στις 4400
ΜΗΚΟΣ: 6,33 μετρα η Limo (410147) και 5,75 μετρα η...μικρη Sedan(410141)
ΒΑΡΟΣ: 3550 Κιλα η μεγαλη και 3160 η μικρη.ZIL: Zavod Imeni Lichacheva.(Εργοστασιο του Ιμενι Λιχατσεβ).
Ρωσικη αυτκινητοβιομηχανια που ιδρυθηκε το 1919 με το ονομα ΑΜΟ.
Ηταν ηκατασκευαστης του πρωτου Ρωσικου φορτηγου.
Μετα την εθνικοποιηση του κατα τη περιοδο του Σταλινισμου μετονομαστηκε σε ZIS (Zavod Iosef Stalina-Εργοστασιο του Ιωσηφ Σταλιν) με διευθυντη τον Ιμενι Λιχατσεβ.
Εκτοτε γιγαντωθηκε σαν ο μεγαλυτερος κατασκευαστης Φορτηγων της ΕΣΣΔ αλλα και ο επισημος κατασκευαστης των επισημων αυτοκινητων του Κρεμλινου μεχρι και σημερα.
Mετα το θανατο του Σταλιν και την αποσταλινοποιηση ονομαστηκε προς τιμη του διευθυντη της ZIL και μετα την πτωση του Κομμουνισμου προστεθηκε το αρχικο της ονομα ΑΜΟ.
Οι Λιμουζινες ZIL σαν ο καθρεφτης του καθεστωτος ηταν αριστα κατασκευασμενες,χειροποιητες 100% αλλα και σε πολυ μικρους αριθμους.
Μια τετοια 410147 του 1985 στοιχιζει σημερα κατοπιν παραγγελιας περιπου 300.000 δολλαρια..... -
[[offtopic mode on/]
Εχω οδηγήσει ένα ΖΙL φορτηγό όταν ήμουν φαντάρος. 11Λιτρα 6 κυλινδροι βενζινη, με αρκετά άλογα.
Δεν σταματούσε σε τίποτα το τερας. [offtopic off] -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
http://www.tccn.nl/02-leden/001 tot%2 ... dekker.jpgtoyota celica carlos sainz
Μια τέτοια αυθεντική (με serial number 4000+ κάτι) άνηκε (ανήκει ακόμη?)σε έναν επιχειρηματία της Θεσσαλονίκης.
Αν δεν κάνω λάθος κατασκευάστηκαν 5.000 κομμάτια μόνο.Γιάννης
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
http://www.tccn.nl/02-leden/001 tot%2 ... dekker.jpg
toyota celica carlos sainz
Μια τέτοια αυθεντική (με serial number 4000+ κάτι) άνηκε (ανήκει ακόμη?)σε έναν επιχειρηματία της Θεσσαλονίκης.
Αν δεν κάνω λάθος κατασκευάστηκαν 5.000 κομμάτια μόνο.Γιάννης
πρεπει να την εχω πετυχει (αυτη που ειδα μαλλον ηταν αυθεντικη)
-
Κυκλοφορεί πολύ στην Α. Τούμπα η εν λόγω Celica.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Οpel GT (1968-1973) Παράχθηκαν 100.000 κομάτια εκ των οποίων τα 70.000 πουλήθηκαν στην Αμερική.
Τα μπροστινά φώτα δεν ανοιγόκλειναν αλλά περιστρέφονταν 180 μοίρες προς τα μέσα.Είδα ένα πριν 10 ημέρες περίπου, στην Αλίμου κοντά στο Carrefour, αν θυμάμαι καλά κίτρινο.
-
Άραγε το Ford Focus RS ανήκει στα σπάνια πουλιά; Και κάτι ακόμα. Υπήρχε μια ειδική έκδοση του Fiat Coupe με 240 ίππους αντί για τους 220 του 20V Plus; Κι αυτό θα είναι σπάνιο...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Παλιό μεν, αλλά έτσι και αλλιώς σπάνιο... Σπύρο που θα βρούμε ένα τέτοιο?Ααααααχ....
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧ!
-
krus πεσμου οτι εχεις κατσει και διαβαζεις ολα οσα γραφτηκαν οσο ελειπες....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
EVO VI Tommi edition
τέτοιο είχε ένας... φούρναρης στη γειτονιά μου!
Κόκκινο, και κακό σαν το διάολο! Μακράν το ωραιότερο ΕΒΟ, ever! -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
krus πεσμου οτι εχεις κατσει και διαβαζεις ολα οσα γραφτηκαν οσο ελειπες....ναι!
Η δική μου συνεισφορά στο τόπικ:
Toyota 2000GT!!! Μόλις 337 τεμάχια παρήχθησαν μεταξύ 1965 και 1970, σε κουπέ και κάμπριο. Βάρος 1200 κιλά, κινητήρας 6κύλινδρος σε σειρά. Αν δεν κάνω λάθος, σήμερα σώζονται μόνο 2 ( ), εκ των οποίων η μία ανήκει σε κάποιον γαλαζοαίματο του Λίχτενσταϊν. Έπαιξε και σε ταινία James Bond.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
krus πεσμου οτι εχεις κατσει και διαβαζεις ολα οσα γραφτηκαν οσο ελειπες....
ναι!
Η δική μου συνεισφορά στο τόπικ:
Toyota 2000GT!!! Μόλις 337 τεμάχια παρήχθησαν μεταξύ 1965 και 1970, σε κουπέ και κάμπριο. Βάρος 1200 κιλά, κινητήρας 6κύλινδρος σε σειρά. Αν δεν κάνω λάθος, σήμερα σώζονται μόνο 2 ( ), εκ των οποίων η μία ανήκει σε κάποιον γαλαζοαίματο του Λίχτενσταϊν. Έπαιξε και σε ταινία James Bond.]
Κανεις λαθος ολα σχεδον εχουν επιβιωσει. Πειρπου 100Κ εβρω σου χαριζουν ενα...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Άλλα σπάνια... Jensen (ειδικά το FF)Το ένα και μοναδικό που έχω δει από κοντά, χρώματος πετρόλ, ήταν πάντα σταθμευμένο στο πεζοδρόμιο, μπροστά στα γραφεία της KARAGEORGIS LINES στην παραλία του Αγ.Διονύση στον Πειραιά, και το έχω χαζέψει ατέλειωτες ώρες... Πάνε βέβαια αρκετά (πολλά) χρόνια...
'The Jensen FF: The Worlds First Production Car with All Wheel Drive, Anti-Lock Brakes, and Traction Control.'
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Nα βαλω και εγω ενα? Το γνωρισα στα ΥΠΕΡ-ΑΤΟΥ. Ειχε τρελο κυβισμο που νικουσε τα παντα!
http://www.tobiasullrich.de/monteverdi/ ... h/img4.jpg
Monteverdi Palm Beach
7206cc 305HPΕίχα δεί μια κόκκινη Monteverdi 375 στο Πασαλιμάνι, το πάλαι ποτέ... κι αν θυμάμαι καλά, μια τέτοια, φαίνεται και στην ταινία Ραντεβού του Κλώντ Λελού(ς)
(αλλά δεν καλοθυμάμαι τι έφαγα χθές...)
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Είχα δεί μια κόκκινη Monteverdi 375 στο Πασαλιμάνι, το πάλαι ποτέ... κι αν θυμάμαι καλά, μια τέτοια, φαίνεται και στην ταινία Ραντεβού του Κλώντ Λελού(ς)
(αλλά δεν καλοθυμάμαι τι έφαγα χθές...)Ραντεβού Κλώντ Λελούς = Ferrari 275 GTB
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Είχα δεί μια κόκκινη Monteverdi 375 στο Πασαλιμάνι, το πάλαι ποτέ... κι αν θυμάμαι καλά, μια τέτοια, φαίνεται και στην ταινία Ραντεβού του Κλώντ Λελού(ς)
(αλλά δεν καλοθυμάμαι τι έφαγα χθές...)Ραντεβού Κλώντ Λελούς = Ferrari 275 GTB
OK, γνωστό, να διορθώσω αφού δεν το είπα σωστά: Η Monteverdi είναι παρκαρισμένη δεξιά σε στενάκι που μπαίνει η Ferrari, και γλυτώνει στο τσακ...
-
Cizeta V16T,
το Τ δεν πάει σε τουρμπίνα αλλα στο transaxle και αναφέρεται στον εγκάρσια τοποθετημένο V16 (!) κινητήρα. Επειδή το κιβώτιο δεν χώραγε δίπλα στον κινητήρα ήταν τοποθετημένο απο πίσω (όπως στις μοτοσυκλέτες).
Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε απο πρώην μηχανικούς της Lamborghini με τη χρηματοδότηση του συνθέτη Giorgio Moroder και η σχεδίαση (αν θυμάμαι καλά) ήταν του Marcelo Gadini ο οποίος τη θεωρούσε διάδοχο της Countach αντί για την 'ξενέρωτη' Diablo.
Τρελό αυτοκίνητο, κάποια πουλήθηκαν αλλα η εταιρία δε ξέρω αν υπάρχει ακόμα.
Σπάνια πουλιά!!!!!