Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 440
    • Best 0
    • Groups 0

    servmx

    @servmx

    Χημικός Μηχανικός

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    440
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    servmx Unfollow Follow

    Latest posts made by servmx

    • RE: Οδήγησα....

      Ο χρήστης rafi έγραψε:
      Clio 4 dCi 90 dynamic (αστρωτο ~2600χλμ)
      Διαδρομη: Ζωγραφου-Πανεπιστημιουπολη-Κατεχακη-Μεσογειων-Αγ,Παρασκευη-Μεσογειων-Παπαγου-Ζωγραφου.

      Ηταν στο κοκκινο χρωμα του λανσαρισματος, ακρως εντυπωσιακο και πανεμορφο. Αν το αγοραζα βεβαια δε θα το χρησιμοποιουσα. Εδω να σημειωσω οτι ειμαι κατοχος clio 3 1,2TCe 3d με 70.000 χλμ που παταει σε 205/45/16.

      Αρχικα προσπαθησα να ψυχολογησω το εσωτερικο. Απο τις φωτο, ειχα μια αισθηση οτι ειναι πολύ funky/trendy/i-phone και δεν ξερω τι για τα γουστα μου. Μολις μπηκα μεσα περα απο την αρχικη εντυπωση, απλα το αγνοησα, πραγμα θετικο αφου δεν με ξενιζε ουτε με αποσπουσε, με μια ομορφη αισθηση γενικα χωρις να ξενιζει παρολη την τεραστια οθονη.
      Τα υλικα στο ταμπλο στην οθονη και στις πορτες πολύ καλα, ειδικα για την κατηγορια τιμης, και δε βρηκα το λογο που το κραζουν.. Αντιθετα τα πλαστικα πανω απο το κεντρικο τουνελ στα οποια συμπεριλαμβανεται και το χειροφρενο, σσφως κατωτερης ποιοτητας και δεσιματος απο του δικου μου. Η γυαλιστερη οθονη ομορφη και δειχνει οτι δε θα ξεφτισει ποτε, η χειρολαβη στις πορτες με το γυαλιστερο πλαστικο πολυ καλη επισης, τα κουμπια για τα παραθυρα οπως επισης τα φλας και τα χειρηστηρια του τιμονιου, ολα με φοβερη αισθηση.
      Αυτο που ειναι πραγματικα απιστευτα ομορφο και εκλεπτυσμενο ειναι τα οργανα, αλλα ειχα επικεντρωθει στην οδηγηση και δεν εχω να πω κατι παραπανω, αλλα συγχρονα στην καθημερινη συμβιωση ειναι ενα +.

      Θεση οδηγησης παρα πολύ καλη, γενικα η μερα με τη νυχτα σε σχεση με το παλιοτερο μοντελο και γενικα με τα παλιοτερα renault. Πολυ καλη πλευρικη στηριξη, χαμηλωνει πολύ το καθισμα, οπως και το τιμονι και τη θεση τη βρισκεις κυριολεκτικα σε 5 δευτερολεπτα και δεν ξαναασχολεισαι παραδοξως.
      Ο λεβιες σε λιγο χαμηλοτερη θεση απο τον τελεια τοποθετημενο λεβιε του 3, το τιμονι ομως ερχεται σε απιστευτα βολικη θεση και θες να οδηγεις για ωρες χωρις σταση.

      Το κιβωτιο μηχανικο 5αρι και ο κινητηρας 1500 κυβικα diesel με 90ps και 220NM ροπης. Δεν ειχα ξαναοδηγησει συγχρονο diesel, βασικα γενικα δεν ειχα οδηγησει diesel περα απο ενα isuzu ιδιο με το opel campo των αρχων του '90 οποτε και ημουν αρνητικα προκατηλειμενος απο αυτα που διαβαζω και ακουω κυριως εδω μεσα και θα προτιμουσα να οδηγησω το 0,9TCe, παρ'ολα αυτα καταλαβα αμεσως ποσο λαθος ημουν.

      Ο κινητηρας πανω απο τις 1800 περιπου στροφες εχει ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ δυναμη γεματη μεχρι περιπου τις 5000 στροφες. Το μια σχεση πανω λογω diesel, πραγματικα δεν το καταλαβα, αντιθετα σε προκαλουσε να εχεις μια σχεση κατω και να επιταχυνεις με καταιγιστικους ρυθμους εφόσον ειχες περασει τις 1800 μεχρι βαθια στα κοκκινα.
      Οδηγικα σχεδον δεν καταλαβαινες οτι ειναι diesel, ισως μονο απο τον κοφτη στις 5500. Πραγματικα περα απο το ρελαντι, και μονο με ανοιχτα παραθυρα σταματημενο, μονο τοτε καταλαβαινες τη διαφορα απο ενα τουρμπατο βενζινοκινητο (δεν το συγκρινω με ατμοσφαιρικα που στροφαρουν, μη με παρεξηγησετε). Στο ρελαντι δεν τρεμει καθολου, ουτε το αμαξωμα, ουτε τα πεταλια, ουτε καν ο λεβιες, πραγματικα απιστευτο. Ο δε ηχος χαλαρα πιο μεστος ευχαριστος ακομα και σπορ απο του 1,2TCe σε ολο το φασμα των στροφων και πεστε να με φατε..

      Κιβωτιο με πολυ καλη αισθηση και στις αλλαγες αλλα και στην αφη των υλικων, πολύ γρηγορο και πολύ σαφες, αλλα με καπως σκληρο κουμπωμα, πιο σκληρο απο το smooth αλλα σαφες κιβωτιο του clio 3, μου θυμισε πιο πολύ κιβωτιο golf 5 με τον TSI που θελει τερμα συμπλεκτη και οχι αστραπιαιες κινησεις, αλλα παω στιχοιμα οτι αν ειχε στρωσει, θα ειχα πολύ καλυτερα σχολια να κανω σε αυτον τον τομεα.

      Στο τιμονι τωρα, ενα σημειο που πολλοι θεωρουν οτι πασχουν τα renault (εγω δε συμφωνω πολύ), ολοι εγραφαν και ελεγαν τα καλυτερα και ετσι ειχα μεγαλες προσδοκιες, αφου προερχομουν κιολας απο το χαλια χαρακτηρισμενο τιμονι της προηγουμενης γενιας. Σαν αισθηση υλικων ξανα εντυπωσιακι, λιγο το γυαλιστερο πλαστικο ξενιζει, αλλα δεν ενοχλει και συνηθιζεται στο 1ο λεπτο οδηγησης, χοντρη στεφανη και με μικρη σχετικα διαμτερο σε προκαλει για οδηγηση. Ας αρχιω απο τα ευκολα. Αισθηση της ασφαλτου φοβερη, καταλαβαινεις το ειδος του οδοστρωματος χωρις να κοιταζεις, απλα αισθανομενος το τιμονι. Απο εκει και περα , αν και πιο ελαφρυ αμαξι συνολικα, το βρισκω τουλαχιστον 1 κλικ κατωτερο σε αμεσοτητα και σε πληροφορηση σε σχεση με την προσφυση των ελαστικων, δηλαδη τη μεταβολη του βαρους του στις στροφες (εδω διατηρω επιφυλαξη γιατι δεν το πιεσα σε διαδρομη με κλειστες στροφες), αλλα για την αμεσοτητα ειμαι σιγουρος, εχει γινει πιο ραθυμο και στο περιπου στο σημαδεμα, 2 σημεια που κατα τη γνωμη μου το προηγουμενο μοντελο ειχε κορυφαιο τιμονι, παρολο το κραξιμο που ειχε φαει απο τους γνωστες, και εδω ειμαι να το συζητησουμε.. Ενα πολύ θετικο ειναι οτι στις λακουβες δε χανει ευκολα την πορεια του και δεν κουνιεται πολυ, με αποτελεσμα στην πολη να μην κουραζει. Βαρος στην κινηση και στις μανουβρες μια χαρα, αν και δεν εχει αυτο σημασια, οσο ο βαθμος μεταβολης του βαρους σε σχεση με τις συνθηκες.

      Η αναρτηση στην πολη αντιθετα με το προηγουμενο μοντελο και τις εικασιες μου συμπεριφερεται τελεια, αποσβαινει τελεια ολου του ειδους τις ανωμαλιες, ναι, ακομα και τις εγκαρσιες πολυ ευκολα, χωρις κανενα κραδασμο, χωρις κανενα θορυβο, και σε συνδυασμο με το τιμονι που δεν παιζει, ειναι πραγματικα απολαυση να οδηγας στα στενα, σε αντιθεση με το παλιο μοντελο, αλλα και γενικα με τα περισσοτερα καινουρια αυτοκινητα που εχω οδηγησει που κουραζουν αρκετα. Πραγματικα δεν το περιμενα καθολου, ισα ισα το αντιθετο και πραγματικα ενα μεγάλο μπράβο για αυτο το φοβερο κατορθωμα!

      Σε μεγαλες ταχυτητες και σε κλειστες παρατεταμενες κα μη καμπες σταθεροτατο, ευθυβολο, με πολύ καλη ποιοτητα κυλισης και το κλισε 'συμπεριφερεται σαν αμαξι μεγαλυτερης κατηγοριας' ισχυει στο έπακρο, σε τετοιες συνθηκες δε φοβάσαι οσο και να υπερβαλλεις.

      Δυστυχως δεν το οδηγησα σε στενη διαδρομεη με στροφες και αν και θα το ηθελα πολύ δεν μπορω να γραψω κατι εδω.

      Αεροδυναμικους θορυβους μεχρι τα 130 που το πηγα προσπαθησα να ακουσω, δεν τα καταφερα ιδιαιτερα, οι κατοχοι που παραπονιουνται ισως ξερουν καλυτερα. Με ανοιχτο λιγο το παραθυρο ομως, οι αεροδυναμικοι ηχοι ειναι πραγματικα απαισιοι, δεν το ειχα ξανασυναντησει αυτο.

      Bonus: μεγαλη κεφαλογυριστρα, υπηρχαν και ατομα που εκτος απο το να το χαζευουν χαζογελαγαν κιολας.

      Για να μην τρελαθούμε,
      Σε μοτέρ dCi 1.5 δεν υπάρχει κανένα όφελος ή λόγος να στροφάρει πάνω από 4.500 σαλ.
      όπου λαχανιάζει έντονα.

      Με εκτίμηση
      Giannis

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      servmx
    • RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ

      Ο χρήστης XENO έγραψε:

      Γειά σας, είμαι νέο μέλος στο 4 τροχοι

      Αν και διάβασα το φορουμ είμαι ακόμα πολύ μπερδεμένη
      Έχω κάνει μια ανάλογη έρευνα αγοράς επίσης έχω βρει πως κάποια από τα πιο ασφαλές καθίσματα είναι τα εξής:
      Jane Montecarlo R1
      Kiddie Cruiserfix Pro
      Storchenmuhle solarseat fix
      Peg Pereggo Viaggio
      και από αυτό το φόρουμ διαβασα καλές κριτικές για το Britax.
      Θα ήθελα ένα καρεκλάκι στην ομάδα ΙΙ- ΙΙΙ ο γιός μου τώρα είναι 3,5 ετών και είναι καιρός για την αλλαγή,
      Επίσης θα ήθελα να δένετε το καρεκλάκι και με τις ζώνες και με ISOFIX.
      Αν μπορείτε λίγη βοήθεια θα ήμουν ευγνώμων.
      Ευχαριστώ.

      Από όσα γνωρίζω, για παιδιά άνω των 18 κιλών οι κατασκευαστές δεν προσφέρουν ISOFIX, καθώς
      το συνολικό βάρος καθίσματος και παιδιού είναι μεγάλο.
      Καθίσματα με ISOFIX εννοείται ότι μπορούν να δεθούν με ζώνη τριών σημείων.

      Γιάννης

      Είναι λανθασμένη η εντύπωση. Το romer/britax kidfix είναι με isofix και προορίζεται για παιδιά μέχρι 36 kgr [ Group 2,3 - 15 εως και 36 Κιλά]

      Δεκτή η διόρθωση με την επισήμανση ότι το παιδί σε αυτά τα καθίσματα δένεται με τη ζώνη του αυτοκινήτου, το κάθισμα στηρίζεται στις θέσεις ISOFIX και όχι όπως στα μικρότερα group στα οποία το κάθισμα έχει τις δικές του ζώνες.

      Γιάννης

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      servmx
    • RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ

      Ο χρήστης AlexRin έγραψε:
      Γειά σας, είμαι νέο μέλος στο 4 τροχοι

      Αν και διάβασα το φορουμ είμαι ακόμα πολύ μπερδεμένη
      Έχω κάνει μια ανάλογη έρευνα αγοράς επίσης έχω βρει πως κάποια από τα πιο ασφαλές καθίσματα είναι τα εξής:
      Jane Montecarlo R1
      Kiddie Cruiserfix Pro
      Storchenmuhle solarseat fix
      Peg Pereggo Viaggio
      και από αυτό το φόρουμ διαβασα καλές κριτικές για το Britax.
      Θα ήθελα ένα καρεκλάκι στην ομάδα ΙΙ- ΙΙΙ ο γιός μου τώρα είναι 3,5 ετών και είναι καιρός για την αλλαγή,
      Επίσης θα ήθελα να δένετε το καρεκλάκι και με τις ζώνες και με ISOFIX.
      Αν μπορείτε λίγη βοήθεια θα ήμουν ευγνώμων.
      Ευχαριστώ.

      Από όσα γνωρίζω, για παιδιά άνω των 18 κιλών οι κατασκευαστές δεν προσφέρουν ISOFIX, καθώς
      το συνολικό βάρος καθίσματος και παιδιού είναι μεγάλο.
      Καθίσματα με ISOFIX εννοείται ότι μπορούν να δεθούν με ζώνη τριών σημείων.

      Γιάννης

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      servmx
    • RE: Mεσαία σπόρ "πυροβόλα" τέλη 80's αρχές 90's

      Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
      Βρε βε βρε!
      Που ειχες χαθεί εσύ;!

      Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη σε όλους παλαιότερους και νεότερους.

      Μπαίνω που και που και διαβάζω κανένα topic!
      Απλά αρκετή δουλειά, ελάχιστος ελεύθερος χρόνος.

      Giannis

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      servmx
    • RE: Mεσαία σπόρ "πυροβόλα" τέλη 80's αρχές 90's

      Sierra ανεξαρτήτως χρώματος καπακιού κινητήρα!!!!

      Giannis

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      servmx
    • RE: Biodiesel DIY

      Ψυχραιμία στους επίδοξους 'μάγους' του τηγανόλαδου,
      Τα υλικά που αναφέρονται είναι κομματάκι επικίνδυνα.

      http://www.sciencelab.com/msds.php?msdsId=9924997
      http://www.sciencelab.com/msds.php?msdsId=9927227
      Giannis

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      servmx
    • RE: ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ

      Ο χρήστης mjacob έγραψε:

      Φιλε corsair ναι με αερα συμπιεσμενο! Δεν ξερω αν μπορουσαμε να βαλουμε κατι αλλο.
      Παντος ειχε αποτελεσμα αλλα απ'οτι θυμαμαι δεν ειχε και πολυ διαρκεια στην πιεση του στο μπαλονι.Ενταξει αυτα ειχαμε !

      OK με αέρα.
      Αλλά με οξυγόνο θα φτιάχνατε μια πολύ ωραία βόμβα

      Σιγουρα και δεν θα εμενε κολυμπιθροξυλο!

      Για την ακρίβεια, ένα μπαλόνι καθαρού οξυγόνου δεν είναι καθόλου εκρηκτικό. Δεν είναι καν εύφλεκτο καθ' ότι δεν 'καίγεται' αλλά 'καίει', ή αλλιώς απαιτείται για μια έκρηξη αλλά δεν εκρήγνυται το ίδιο.
      Απουσία καύσιμης ύλης το οξυγόνο δεν κάνει τπτ. Είναι απολύτως ασφαλές καθώς διαχέεται στην ατμόσφαιρα (από άποψη εκρητκικότητας) και μπορεί κανείς να αναπνεύσει καθαρό οξυγόνο χωρίς προβλήματα (με κάποια όρια όσον αφορά στην πίεση του αερίου και στο χρόνο έκθεσης του ανθρώπου σε αυτό).
      Μπορείτε να πάρετε μια φιάλη καθαρού οξυγόνου και να την ανοίξετε μπροστά σε μια φλόγα ενός αναπτήρα. Δεν θα συμβεί τπτ. Άντε να γίνει λίγο πιο ζωηρή η φλόγα. Αν η ποσότητα της καύσιμης ύλης είναι δεδομένη -όπως με τη φλόγα του αναπτήρα- η περίσσεια οξυγόνου -όπως αυτή που θα δημιουργήσει η μπουκάλα καθαρού οξυγόνου στον ατμοσφαιρικό αέρα- δεν διαφοροποιεί την καύση.

      Ένα μπαλόνι υδρογόνου από την άλλη θα ήταν μια τελείως διαφορετική περίπτωση
      Ο λόγος φυσικά που προτιμάται ο 'αέρας' για τα μπαλόνια ανέλκυσης, δεν είναι άλλος από το κόστος. Ο ατμοσφαιρικός αέρας είναι 'τσάμπα', το καθαρό οξυγόνο κοστίζει. Και δεν προσφέρει και τπτ ουσιαστικό σε ζητήματα άνωσης που εδώ είναι το σημαντικό.

      Αν και το συγκεκριμμένο topic δεν έχει μεγάλη σχέση με το θέμα οξυγόνο,
      προφανώς έννοιες όπως oxygen compatible materials ή κίνδυνοι σε oxygen enriched atmospheres σας είναι άγνωστες για μερικούς και η παρότρυνση για το πείραμα με τον αναπτήρα είναι επιεικώς ένα κακόγουστο αστείο.

      Με εκτίμηση,
      Γιάννης

      posted in Αντίλογος
      S
      servmx
    • RE: FORUM Γονεων και Κηδεμονων...

      Ο χρήστης Bagus έγραψε:
      :inlove:

      Απιστευτο το συναισθημα.Οτι και να λεω ειναι λιγο!

      Ακομα δεν το εχω συνειδητοποιησει! Μολις ερθουμε σπιτι θα αρχιζω σιγα σιγα να καταλαβαινω οτι εγινα πατερας!

      Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες.Οτι επιθυμειτε με υγεια πανω απο ολα !

      Dirtoulios να μας ζησουν

      Κάθε χαρά και ευτυχιά στα παιδάκια σας.

      Να σας ζήσουν.

      Γιάννης

      posted in Αντίλογος
      S
      servmx
    • RE: 30-31/1 1η Χειμερινή Εκδρομή 4ΤΦ-Καρπενήσι, Βουτύρω

      Εδώ είμαι πάλι μετά από μέρες Δεκτά όλα τα παράπονσ για ελλειπή επικοινωνία αλλά άτιμη δουλειά τι να κάνεις!
      Επιστρέφω Παρασκευή από Βουλγαρία και φύγαμε.

      Τι σε πειράζουν τα Opel, Spiro?

      Παρεπιμπόντως στο σπίτι υπάρχουν 3 Opel Astra

      Τα δύο θα βγουν στο σφυρί για το VW Tiguan της κυρίας και θα μείνω με το νοικιάρικο Astra 1.6.

      Γιάννης

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      S
      servmx
    • RE: 30-31/1 1η Χειμερινή Εκδρομή 4ΤΦ-Καρπενήσι, Βουτύρω

      Καταρχήν Χρόνια πολλά σε όλους και τις θερμότερες ευχές μου για καλή χρονιά.

      Δυστυχώς λόγω δουλειάς ταξίδια στο εξωτερικό δεν μπορώ να μπαίνω συχνά στο Forum

      Με το προτεινόμενο ξενοδοχείο έγινε απλά μια τηλεφωνική επικοινωνία.
      Καμμία συζήτηση περί Forum κλπ.
      Αν κάποιος μπορεί να μαζέψει τη λίστα με τα ονόματα των ενδιαφερομένων τηλ. κλπ ώστε να κάνουμε και επίσημα την κράτηση.

      Το χρονικό διάστημα για το οποίο μιλήσαμε ήταν 30-31/01/2009.

      Επιβεβαιώνω τη συμμετοχή μου δύο άτομα σε κάθε περίπτωση

      Γιάννης

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      S
      servmx
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr