-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Μια χαρα ηταν το 16ρι focus. Το 14ρι με ποια λογικη το αγοραζανε.[ ]
πας να ξεκινησεις παλι μια ηλιθια συζητηση;
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Clio 4 dCi 90 dynamic (αστρωτο ~2600χλμ)
Διαδρομη: Ζωγραφου-Πανεπιστημιουπολη-Κατεχακη-Μεσογειων-Αγ,Παρασκευη-Μεσογειων-Παπαγου-Ζωγραφου.Ηταν στο κοκκινο χρωμα του λανσαρισματος, ακρως εντυπωσιακο και πανεμορφο. Αν το αγοραζα βεβαια δε θα το χρησιμοποιουσα. Εδω να σημειωσω οτι ειμαι κατοχος clio 3 1,2TCe 3d με 70.000 χλμ που παταει σε 205/45/16.
Αρχικα προσπαθησα να ψυχολογησω το εσωτερικο. Απο τις φωτο, ειχα μια αισθηση οτι ειναι πολύ funky/trendy/i-phone και δεν ξερω τι για τα γουστα μου. Μολις μπηκα μεσα περα απο την αρχικη εντυπωση, απλα το αγνοησα, πραγμα θετικο αφου δεν με ξενιζε ουτε με αποσπουσε, με μια ομορφη αισθηση γενικα χωρις να ξενιζει παρολη την τεραστια οθονη.
Τα υλικα στο ταμπλο στην οθονη και στις πορτες πολύ καλα, ειδικα για την κατηγορια τιμης, και δε βρηκα το λογο που το κραζουν.. Αντιθετα τα πλαστικα πανω απο το κεντρικο τουνελ στα οποια συμπεριλαμβανεται και το χειροφρενο, σσφως κατωτερης ποιοτητας και δεσιματος απο του δικου μου. Η γυαλιστερη οθονη ομορφη και δειχνει οτι δε θα ξεφτισει ποτε, η χειρολαβη στις πορτες με το γυαλιστερο πλαστικο πολυ καλη επισης, τα κουμπια για τα παραθυρα οπως επισης τα φλας και τα χειρηστηρια του τιμονιου, ολα με φοβερη αισθηση.
Αυτο που ειναι πραγματικα απιστευτα ομορφο και εκλεπτυσμενο ειναι τα οργανα, αλλα ειχα επικεντρωθει στην οδηγηση και δεν εχω να πω κατι παραπανω, αλλα συγχρονα στην καθημερινη συμβιωση ειναι ενα +.Θεση οδηγησης παρα πολύ καλη, γενικα η μερα με τη νυχτα σε σχεση με το παλιοτερο μοντελο και γενικα με τα παλιοτερα renault. Πολυ καλη πλευρικη στηριξη, χαμηλωνει πολύ το καθισμα, οπως και το τιμονι και τη θεση τη βρισκεις κυριολεκτικα σε 5 δευτερολεπτα και δεν ξαναασχολεισαι παραδοξως.
Ο λεβιες σε λιγο χαμηλοτερη θεση απο τον τελεια τοποθετημενο λεβιε του 3, το τιμονι ομως ερχεται σε απιστευτα βολικη θεση και θες να οδηγεις για ωρες χωρις σταση.Το κιβωτιο μηχανικο 5αρι και ο κινητηρας 1500 κυβικα diesel με 90ps και 220NM ροπης. Δεν ειχα ξαναοδηγησει συγχρονο diesel, βασικα γενικα δεν ειχα οδηγησει diesel περα απο ενα isuzu ιδιο με το opel campo των αρχων του '90 οποτε και ημουν αρνητικα προκατηλειμενος απο αυτα που διαβαζω και ακουω κυριως εδω μεσα και θα προτιμουσα να οδηγησω το 0,9TCe, παρ'ολα αυτα καταλαβα αμεσως ποσο λαθος ημουν.
Ο κινητηρας πανω απο τις 1800 περιπου στροφες εχει ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ δυναμη γεματη μεχρι περιπου τις 5000 στροφες. Το μια σχεση πανω λογω diesel, πραγματικα δεν το καταλαβα, αντιθετα σε προκαλουσε να εχεις μια σχεση κατω και να επιταχυνεις με καταιγιστικους ρυθμους εφόσον ειχες περασει τις 1800 μεχρι βαθια στα κοκκινα.
Οδηγικα σχεδον δεν καταλαβαινες οτι ειναι diesel, ισως μονο απο τον κοφτη στις 5500. Πραγματικα περα απο το ρελαντι, και μονο με ανοιχτα παραθυρα σταματημενο, μονο τοτε καταλαβαινες τη διαφορα απο ενα τουρμπατο βενζινοκινητο (δεν το συγκρινω με ατμοσφαιρικα που στροφαρουν, μη με παρεξηγησετε). Στο ρελαντι δεν τρεμει καθολου, ουτε το αμαξωμα, ουτε τα πεταλια, ουτε καν ο λεβιες, πραγματικα απιστευτο. Ο δε ηχος χαλαρα πιο μεστος ευχαριστος ακομα και σπορ απο του 1,2TCe σε ολο το φασμα των στροφων και πεστε να με φατε..Κιβωτιο με πολυ καλη αισθηση και στις αλλαγες αλλα και στην αφη των υλικων, πολύ γρηγορο και πολύ σαφες, αλλα με καπως σκληρο κουμπωμα, πιο σκληρο απο το smooth αλλα σαφες κιβωτιο του clio 3, μου θυμισε πιο πολύ κιβωτιο golf 5 με τον TSI που θελει τερμα συμπλεκτη και οχι αστραπιαιες κινησεις, αλλα παω στιχοιμα οτι αν ειχε στρωσει, θα ειχα πολύ καλυτερα σχολια να κανω σε αυτον τον τομεα.
Στο τιμονι τωρα, ενα σημειο που πολλοι θεωρουν οτι πασχουν τα renault (εγω δε συμφωνω πολύ), ολοι εγραφαν και ελεγαν τα καλυτερα και ετσι ειχα μεγαλες προσδοκιες, αφου προερχομουν κιολας απο το χαλια χαρακτηρισμενο τιμονι της προηγουμενης γενιας. Σαν αισθηση υλικων ξανα εντυπωσιακι, λιγο το γυαλιστερο πλαστικο ξενιζει, αλλα δεν ενοχλει και συνηθιζεται στο 1ο λεπτο οδηγησης, χοντρη στεφανη και με μικρη σχετικα διαμτερο σε προκαλει για οδηγηση. Ας αρχιω απο τα ευκολα. Αισθηση της ασφαλτου φοβερη, καταλαβαινεις το ειδος του οδοστρωματος χωρις να κοιταζεις, απλα αισθανομενος το τιμονι. Απο εκει και περα , αν και πιο ελαφρυ αμαξι συνολικα, το βρισκω τουλαχιστον 1 κλικ κατωτερο σε αμεσοτητα και σε πληροφορηση σε σχεση με την προσφυση των ελαστικων, δηλαδη τη μεταβολη του βαρους του στις στροφες (εδω διατηρω επιφυλαξη γιατι δεν το πιεσα σε διαδρομη με κλειστες στροφες), αλλα για την αμεσοτητα ειμαι σιγουρος, εχει γινει πιο ραθυμο και στο περιπου στο σημαδεμα, 2 σημεια που κατα τη γνωμη μου το προηγουμενο μοντελο ειχε κορυφαιο τιμονι, παρολο το κραξιμο που ειχε φαει απο τους γνωστες, και εδω ειμαι να το συζητησουμε.. Ενα πολύ θετικο ειναι οτι στις λακουβες δε χανει ευκολα την πορεια του και δεν κουνιεται πολυ, με αποτελεσμα στην πολη να μην κουραζει. Βαρος στην κινηση και στις μανουβρες μια χαρα, αν και δεν εχει αυτο σημασια, οσο ο βαθμος μεταβολης του βαρους σε σχεση με τις συνθηκες.
Η αναρτηση στην πολη αντιθετα με το προηγουμενο μοντελο και τις εικασιες μου συμπεριφερεται τελεια, αποσβαινει τελεια ολου του ειδους τις ανωμαλιες, ναι, ακομα και τις εγκαρσιες πολυ ευκολα, χωρις κανενα κραδασμο, χωρις κανενα θορυβο, και σε συνδυασμο με το τιμονι που δεν παιζει, ειναι πραγματικα απολαυση να οδηγας στα στενα, σε αντιθεση με το παλιο μοντελο, αλλα και γενικα με τα περισσοτερα καινουρια αυτοκινητα που εχω οδηγησει που κουραζουν αρκετα. Πραγματικα δεν το περιμενα καθολου, ισα ισα το αντιθετο και πραγματικα ενα μεγάλο μπράβο για αυτο το φοβερο κατορθωμα!
Σε μεγαλες ταχυτητες και σε κλειστες παρατεταμενες κα μη καμπες σταθεροτατο, ευθυβολο, με πολύ καλη ποιοτητα κυλισης και το κλισε 'συμπεριφερεται σαν αμαξι μεγαλυτερης κατηγοριας' ισχυει στο έπακρο, σε τετοιες συνθηκες δε φοβάσαι οσο και να υπερβαλλεις.
Δυστυχως δεν το οδηγησα σε στενη διαδρομεη με στροφες και αν και θα το ηθελα πολύ δεν μπορω να γραψω κατι εδω.
Αεροδυναμικους θορυβους μεχρι τα 130 που το πηγα προσπαθησα να ακουσω, δεν τα καταφερα ιδιαιτερα, οι κατοχοι που παραπονιουνται ισως ξερουν καλυτερα. Με ανοιχτο λιγο το παραθυρο ομως, οι αεροδυναμικοι ηχοι ειναι πραγματικα απαισιοι, δεν το ειχα ξανασυναντησει αυτο.
Bonus: μεγαλη κεφαλογυριστρα, υπηρχαν και ατομα που εκτος απο το να το χαζευουν χαζογελαγαν κιολας.
Για να μην τρελαθούμε,
Σε μοτέρ dCi 1.5 δεν υπάρχει κανένα όφελος ή λόγος να στροφάρει πάνω από 4.500 σαλ.
όπου λαχανιάζει έντονα.Με εκτίμηση
Giannis -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Clio 4 dCi 90 dynamic (αστρωτο ~2600χλμ)
Διαδρομη: Ζωγραφου-Πανεπιστημιουπολη-Κατεχακη-Μεσογειων-Αγ,Παρασκευη-Μεσογειων-Παπαγου-Ζωγραφου.Ηταν στο κοκκινο χρωμα του λανσαρισματος, ακρως εντυπωσιακο και πανεμορφο. Αν το αγοραζα βεβαια δε θα το χρησιμοποιουσα. Εδω να σημειωσω οτι ειμαι κατοχος clio 3 1,2TCe 3d με 70.000 χλμ που παταει σε 205/45/16.
[spoiler=:nbaw2der]Αρχικα προσπαθησα να ψυχολογησω το εσωτερικο. Απο τις φωτο, ειχα μια αισθηση οτι ειναι πολύ funky/trendy/i-phone και δεν ξερω τι για τα γουστα μου. Μολις μπηκα μεσα περα απο την αρχικη εντυπωση, απλα το αγνοησα, πραγμα θετικο αφου δεν με ξενιζε ουτε με αποσπουσε, με μια ομορφη αισθηση γενικα χωρις να ξενιζει παρολη την τεραστια οθονη.
Τα υλικα στο ταμπλο στην οθονη και στις πορτες πολύ καλα, ειδικα για την κατηγορια τιμης, και δε βρηκα το λογο που το κραζουν.. Αντιθετα τα πλαστικα πανω απο το κεντρικο τουνελ στα οποια συμπεριλαμβανεται και το χειροφρενο, σσφως κατωτερης ποιοτητας και δεσιματος απο του δικου μου. Η γυαλιστερη οθονη ομορφη και δειχνει οτι δε θα ξεφτισει ποτε, η χειρολαβη στις πορτες με το γυαλιστερο πλαστικο πολυ καλη επισης, τα κουμπια για τα παραθυρα οπως επισης τα φλας και τα χειρηστηρια του τιμονιου, ολα με φοβερη αισθηση.
Αυτο που ειναι πραγματικα απιστευτα ομορφο και εκλεπτυσμενο ειναι τα οργανα, αλλα ειχα επικεντρωθει στην οδηγηση και δεν εχω να πω κατι παραπανω, αλλα συγχρονα στην καθημερινη συμβιωση ειναι ενα +.Θεση οδηγησης παρα πολύ καλη, γενικα η μερα με τη νυχτα σε σχεση με το παλιοτερο μοντελο και γενικα με τα παλιοτερα renault. Πολυ καλη πλευρικη στηριξη, χαμηλωνει πολύ το καθισμα, οπως και το τιμονι και τη θεση τη βρισκεις κυριολεκτικα σε 5 δευτερολεπτα και δεν ξαναασχολεισαι παραδοξως.
Ο λεβιες σε λιγο χαμηλοτερη θεση απο τον τελεια τοποθετημενο λεβιε του 3, το τιμονι ομως ερχεται σε απιστευτα βολικη θεση και θες να οδηγεις για ωρες χωρις σταση.Το κιβωτιο μηχανικο 5αρι και ο κινητηρας 1500 κυβικα diesel με 90ps και 220NM ροπης. Δεν ειχα ξαναοδηγησει συγχρονο diesel, βασικα γενικα δεν ειχα οδηγησει diesel περα απο ενα isuzu ιδιο με το opel campo των αρχων του '90 οποτε και ημουν αρνητικα προκατηλειμενος απο αυτα που διαβαζω και ακουω κυριως εδω μεσα και θα προτιμουσα να οδηγησω το 0,9TCe, παρ'ολα αυτα καταλαβα αμεσως ποσο λαθος ημουν.
Ο κινητηρας πανω απο τις 1800 περιπου στροφες εχει ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ δυναμη γεματη μεχρι περιπου τις 5000 στροφες. Το μια σχεση πανω λογω diesel, πραγματικα δεν το καταλαβα, αντιθετα σε προκαλουσε να εχεις μια σχεση κατω και να επιταχυνεις με καταιγιστικους ρυθμους εφόσον ειχες περασει τις 1800 μεχρι βαθια στα κοκκινα.
Οδηγικα σχεδον δεν καταλαβαινες οτι ειναι diesel, ισως μονο απο τον κοφτη στις 5500. Πραγματικα περα απο το ρελαντι, και μονο με ανοιχτα παραθυρα σταματημενο, μονο τοτε καταλαβαινες τη διαφορα απο ενα τουρμπατο βενζινοκινητο (δεν το συγκρινω με ατμοσφαιρικα που στροφαρουν, μη με παρεξηγησετε). Στο ρελαντι δεν τρεμει καθολου, ουτε το αμαξωμα, ουτε τα πεταλια, ουτε καν ο λεβιες, πραγματικα απιστευτο. Ο δε ηχος χαλαρα πιο μεστος ευχαριστος ακομα και σπορ απο του 1,2TCe σε ολο το φασμα των στροφων και πεστε να με φατε..Κιβωτιο με πολυ καλη αισθηση και στις αλλαγες αλλα και στην αφη των υλικων, πολύ γρηγορο και πολύ σαφες, αλλα με καπως σκληρο κουμπωμα, πιο σκληρο απο το smooth αλλα σαφες κιβωτιο του clio 3, μου θυμισε πιο πολύ κιβωτιο golf 5 με τον TSI που θελει τερμα συμπλεκτη και οχι αστραπιαιες κινησεις, αλλα παω στιχοιμα οτι αν ειχε στρωσει, θα ειχα πολύ καλυτερα σχολια να κανω σε αυτον τον τομεα.
Στο τιμονι τωρα, ενα σημειο που πολλοι θεωρουν οτι πασχουν τα renault (εγω δε συμφωνω πολύ), ολοι εγραφαν και ελεγαν τα καλυτερα και ετσι ειχα μεγαλες προσδοκιες, αφου προερχομουν κιολας απο το χαλια χαρακτηρισμενο τιμονι της προηγουμενης γενιας. Σαν αισθηση υλικων ξανα εντυπωσιακι, λιγο το γυαλιστερο πλαστικο ξενιζει, αλλα δεν ενοχλει και συνηθιζεται στο 1ο λεπτο οδηγησης, χοντρη στεφανη και με μικρη σχετικα διαμτερο σε προκαλει για οδηγηση. Ας αρχιω απο τα ευκολα. Αισθηση της ασφαλτου φοβερη, καταλαβαινεις το ειδος του οδοστρωματος χωρις να κοιταζεις, απλα αισθανομενος το τιμονι. Απο εκει και περα , αν και πιο ελαφρυ αμαξι συνολικα, το βρισκω τουλαχιστον 1 κλικ κατωτερο σε αμεσοτητα και σε πληροφορηση σε σχεση με την προσφυση των ελαστικων, δηλαδη τη μεταβολη του βαρους του στις στροφες (εδω διατηρω επιφυλαξη γιατι δεν το πιεσα σε διαδρομη με κλειστες στροφες), αλλα για την αμεσοτητα ειμαι σιγουρος, εχει γινει πιο ραθυμο και στο περιπου στο σημαδεμα, 2 σημεια που κατα τη γνωμη μου το προηγουμενο μοντελο ειχε κορυφαιο τιμονι, παρολο το κραξιμο που ειχε φαει απο τους γνωστες, και εδω ειμαι να το συζητησουμε.. Ενα πολύ θετικο ειναι οτι στις λακουβες δε χανει ευκολα την πορεια του και δεν κουνιεται πολυ, με αποτελεσμα στην πολη να μην κουραζει. Βαρος στην κινηση και στις μανουβρες μια χαρα, αν και δεν εχει αυτο σημασια, οσο ο βαθμος μεταβολης του βαρους σε σχεση με τις συνθηκες.
Η αναρτηση στην πολη αντιθετα με το προηγουμενο μοντελο και τις εικασιες μου συμπεριφερεται τελεια, αποσβαινει τελεια ολου του ειδους τις ανωμαλιες, ναι, ακομα και τις εγκαρσιες πολυ ευκολα, χωρις κανενα κραδασμο, χωρις κανενα θορυβο, και σε συνδυασμο με το τιμονι που δεν παιζει, ειναι πραγματικα απολαυση να οδηγας στα στενα, σε αντιθεση με το παλιο μοντελο, αλλα και γενικα με τα περισσοτερα καινουρια αυτοκινητα που εχω οδηγησει που κουραζουν αρκετα. Πραγματικα δεν το περιμενα καθολου, ισα ισα το αντιθετο και πραγματικα ενα μεγάλο μπράβο για αυτο το φοβερο κατορθωμα!
Σε μεγαλες ταχυτητες και σε κλειστες παρατεταμενες κα μη καμπες σταθεροτατο, ευθυβολο, με πολύ καλη ποιοτητα κυλισης και το κλισε 'συμπεριφερεται σαν αμαξι μεγαλυτερης κατηγοριας' ισχυει στο έπακρο, σε τετοιες συνθηκες δε φοβάσαι οσο και να υπερβαλλεις.
Δυστυχως δεν το οδηγησα σε στενη διαδρομεη με στροφες και αν και θα το ηθελα πολύ δεν μπορω να γραψω κατι εδω.
Αεροδυναμικους θορυβους μεχρι τα 130 που το πηγα προσπαθησα να ακουσω, δεν τα καταφερα ιδιαιτερα, οι κατοχοι που παραπονιουνται ισως ξερουν καλυτερα. Με ανοιχτο λιγο το παραθυρο ομως, οι αεροδυναμικοι ηχοι ειναι πραγματικα απαισιοι, δεν το ειχα ξανασυναντησει αυτο.
Bonus: μεγαλη κεφαλογυριστρα, υπηρχαν και ατομα που εκτος απο το να το χαζευουν χαζογελαγαν κιολας.[/spoiler:nbaw2der]
Δεν είναι υπερβολή οι 16άρες ζάντες;
-
Ο χρήστης arampo έγραψε:
Δοκίμασα και το Lane Keeping Aid και εντυπωσιάστηκα. Δεν ξέρω αν υπάρχει σε άλλο αυτοκίνητο κάτι τέτοιο, εγώ δεν έχω ξαναδεί πάντως. Nice!Kάτι αντίστοιχο είχε βγάλει η Citroen για τη C5 (?) αν θυμάμαι καλά...
-
Υπηρχε στην C4.
-
A μπράβο!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Λογω κρισης και ηλιθιοτητας των πολιτικων μας , θα μαθυμε να γουσταρουμε κ τον ηχο απο το td ..Στην τζουλιετα παντως που οδηγησα δεν υπηρχε τπτ το ωραιο στον ηχο , εκτος οταν εσβηνε στο φαναρι και δεν ακουγα τπτ ....
πες μου οτι αν σημερα αγοραζες το νεο σου αυτοκινητο.......δεν θα ηταν diesel!!!
Yπάρχουν και τα υβριδικά όχι βέβαια σε τόσο μεγάλη γκάμα όπως τα diesel είναι όμως και αυτά μία εναλλακτική επιλογή.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Λογω κρισης και ηλιθιοτητας των πολιτικων μας , θα μαθυμε να γουσταρουμε κ τον ηχο απο το td ..Στην τζουλιετα παντως που οδηγησα δεν υπηρχε τπτ το ωραιο στον ηχο , εκτος οταν εσβηνε στο φαναρι και δεν ακουγα τπτ ....
πες μου οτι αν σημερα αγοραζες το νεο σου αυτοκινητο.......δεν θα ηταν diesel!!!
Yπάρχουν και τα υβριδικά όχι βέβαια σε τόσο μεγάλη γκάμα όπως τα diesel είναι όμως και αυτά μία εναλλακτική επιλογή.
Πανάκριβα, αν τρακάρεις και δεν έχεις μικτή απλά το πετάς, όταν (ΟΚ αργούνε) χαλάσουν οι μπαταρίες, απλά το ξαναπετάς (ή βάζεις υγραέριο όπως κάνουν οι ταξιτζίδες) ενώ στο δρόμο ότι και να γράφουν τα περιοδικά, είναι σαφώς κατώτερα από diesel και βενζίνη. Οδήγησα Prius και τις δύο γενιές και είχα μείνει ξύλο. Τουότα στα χειρότερα τους....
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Υπηρχε στην C4.A μπράβο!
Υπηρχε στη C4 αλλα λανσαριστηκε στα τέλη του 2004 στη C5 ph2 θαρρώ
Τεσπα κλάιν μάιν -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Δεν είναι υπερβολή οι 16άρες ζάντες;
Για το δικο μου λες η για το νεο clio;
Στο δικο μου ετσι εβγαινε, αλλα θεωρω πως χανει πολύ σε ανεση και στην πόλη ειναι κουραστικο..
στο νεο, καμια σχεση, παταει φοβερα και ειναι πολύ ανετο και ευκολο στην πολη ακομα και αν αναφερομαστε στις λακουβες της Αθηνας.. ειλικρινα η μερα με τη νυχτα.. Να αναφερω επισης πως οπως και το δικο μου και ολα τα αυτοκινητα, η αναρτηση θα μαλακωσει με τα χλμ, παρ'ολα αυτα το δικο μου οταν το κυκλοφορω Αθηνα και σε ορισμενες περιοχες εδω στην Κρητη παραμενει πολύ κουραστικο ακομα και τωρα που εχει μαλακωσει πολύ η αναρτηση.. Για το νεο ειμαι σιγουρος οτι θα παραμεινει μαγικο χαλι!Υ.Γ. αν ενδιαφερει, ενα σχολιο για τα φρενα του clio4 μου φανηκαν καπως αδυναμα και προκαλουν ανασφαλεια, αφου λειπει ενα αρχικο δυνατο δαγκωμα. Επισης τωρα που οδηγαω το δικο μου το νιωθω και αρκετα πιο ελαφρυ και υπακουο, παρα τη διαιτα που υπεστη το καινουριο.
-
Καλα το τελετευταίο είναι και θεμα διαστασεων, μετατροχίων-μεταξονίου + το ντιζελ παιζει να είναι πιο βαρυ απο το δικο σου
Φρένα παντως απο τα γραφόμενα λενε ότι θα φρενα ειναι καλυτερα στο καινουριο -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Δεν είναι υπερβολή οι 16άρες ζάντες;
Για το δικο μου λες η για το νεο clio;
Στο δικο μου ετσι εβγαινε, αλλα θεωρω πως χανει πολύ σε ανεση και στην πόλη ειναι κουραστικο..
στο νεο, καμια σχεση, παταει φοβερα και ειναι πολύ ανετο και ευκολο στην πολη ακομα και αν αναφερομαστε στις λακουβες της Αθηνας.. ειλικρινα η μερα με τη νυχτα.. Να αναφερω επισης πως οπως και το δικο μου και ολα τα αυτοκινητα, η αναρτηση θα μαλακωσει με τα χλμ, παρ'ολα αυτα το δικο μου οταν το κυκλοφορω Αθηνα και σε ορισμενες περιοχες εδω στην Κρητη παραμενει πολύ κουραστικο ακομα και τωρα που εχει μαλακωσει πολύ η αναρτηση.. Για το νεο ειμαι σιγουρος οτι θα παραμεινει μαγικο χαλι!Υ.Γ. αν ενδιαφερει, ενα σχολιο για τα φρενα του clio4 μου φανηκαν καπως αδυναμα και προκαλουν ανασφαλεια, αφου λειπει ενα αρχικο δυνατο δαγκωμα. Επισης τωρα που οδηγαω το δικο μου το νιωθω και αρκετα πιο ελαφρυ και υπακουο, παρα τη διαιτα που υπεστη το καινουριο.
Για το νέο clio έλεγα αλλά με βοήθησες με την απάντησή σου
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Υπηρχε στην C4.
A μπράβο!
Υπηρχε στη C4 αλλα λανσαριστηκε στα τέλη του 2004 στη C5 ph2 θαρρώ
Τεσπα κλάιν μάινΜήπως το μπερδεύεται με το lane departure warning το οποίο έχουν ένα σωρό κατασκευαστές εδώ και χρόνια; Δεν είμαι σίγουρος αλλα δεν νομίζω ότι υπήρχε στο παρελθόν επέμβαση στο τιμόνι όταν ξεφεύγες απο τη λωρίδα σου
-
Εγω γι αυτο λεω παντως
Το συστηματακι που δωνει την αντιστοιχη πλευρα στο καθισμα του οδηγου όταν παταει τη γραμμη
Αυτό δεν αλλαζε λωριδα απλα σε προειδοποιούσε.Τωρα αυτο το συστημα που λετε δεν έχω ασχοληθει να δω τι κανει -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εγω γι αυτο λεω παντως
Το συστηματακι που δωνει την αντιστοιχη πλευρα στο καθισμα του οδηγου όταν παταει τη γραμμη
Αυτό δεν αλλαζε λωριδα απλα σε προειδοποιούσε.Τωρα αυτο το συστημα που λετε δεν έχω ασχοληθει να δω τι κανειΔηλαδη αναλογα με το ποιο κ&^$μερι σου χρειαζοτανε μασαζ πατουσες και την αντιστοιχη γραμμη της λεωφορου..;;;
-
Χονδροειδης περιγραφη αλλα έτσι δουλευε
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Χονδροειδης περιγραφη αλλα έτσι δουλευεΓίνεσαι αισχρός
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Λογω κρισης και ηλιθιοτητας των πολιτικων μας , θα μαθυμε να γουσταρουμε κ τον ηχο απο το td ..Στην τζουλιετα παντως που οδηγησα δεν υπηρχε τπτ το ωραιο στον ηχο , εκτος οταν εσβηνε στο φαναρι και δεν ακουγα τπτ ....
πες μου οτι αν σημερα αγοραζες το νεο σου αυτοκινητο.......δεν θα ηταν diesel!!!
Yπάρχουν και τα υβριδικά όχι βέβαια σε τόσο μεγάλη γκάμα όπως τα diesel είναι όμως και αυτά μία εναλλακτική επιλογή.
Πανάκριβα, αν τρακάρεις και δεν έχεις μικτή απλά το πετάς, όταν (ΟΚ αργούνε) χαλάσουν οι μπαταρίες, απλά το ξαναπετάς (ή βάζεις υγραέριο όπως κάνουν οι ταξιτζίδες) ενώ στο δρόμο ότι και να γράφουν τα περιοδικά, είναι σαφώς κατώτερα από diesel και βενζίνη. Οδήγησα Prius και τις δύο γενιές και είχα μείνει ξύλο. Τουότα στα χειρότερα τους....
Φτερό φανάρι προφυλακτήρας είναι ακριβότερα σε ένα υβριδικό yaris από ότι σε ένα diesel?
Οι μπαταρίες έχουν 2,500 καινούργιες (μαζί με το trade in των παλιών που πάνε για ανακύκλωση) αν χαλάσουν μετά την 8ετια. Πριν έχουν εγγύηση. Η αντλία πετρελαίου και το dpf από την άλλη δεν έχει εγγύηση ούτε τον πρώτο μήνα...
Στο δρόμο όλα σχετικά είναι αλλά αυτός που αγόρασε το prius μάλλον άλλες προτεραιότητες είχε σε σχέση με αυτόν που πήρε Giulietta 1.4 170ps. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ο Έλληνας βρίσκεται στο μήνα του μέλιτός του με το πετρέλαιο, τη νέα του αγαπημένη. Όπου και να δεις γι' αυτό μιλάνε. Τα δε περιοδικά και οι εφημερίδες ξεσκίζονται ποιος θα γράψει το μεγαλύτερο διθύραμβο, τη μεγαλύτερη ωδή στη ροπή, κοντολογίς τη μεγαλύτερη μπαρούφα.
Δίνω ένα χρόνο προθεσμία μέχρι να αρχίσουν τα προβλήματα με τα μικροφίλτρα, να κουραστούν από την οχλαγωγία και τους κραδασμούς του, να βαρεθούν να ψάχνουν στους τροχούς τα χαμένα άλογα και την απούσα ροπή του, για να αρχίσουν να αναπολούν [χρεπολάτρης μοντ ον]'τις παλιές καλές ημέρες του αγνού και άδολου βενζινοκινητήρα, που του πάταγες το γκάζι και το σήκωνες στον αέρα, τότε που όλα ήταν απλούστερα και αληθινά' [χρεπολάτρης μοντ οφφ]....απο γνωστη Γερμανικη -κιολας- εκθεση σημερα το απογευμα, στην ερωτηση περι αλλαγης/αντικαταστασης μικροφιλτρου σωματιδιων (DPF) εαν προκυψει στραβη απο νοθευμενη, εγγυηση ΓΙΟΚ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Σιγά την σπορ αίσθηση πο εχει το 1600αρη τουρμπομορερ της φορντ...
Ψωφαει ψηλά και θέλει σπρώξιμο χαμηλα σαν το ντίζελΝα μου έλεγες για το 1600αρη 206, το ep3 να σου πω μαζί σου... Αλλά σε καθημερινή χρήση δεν εχουν αντίπαλο τα πετρέλαια ...
Ηχητικα παντως μια χαρα ακουγεται ο 16αρης ecoboost. Λειτουργικα θυμιζει 2,5λιτρο ατμοσφαιρα, ή διλιτρο diesel.
To 1600αρη diesel ομως αντιστοιχα της Ford δεν παει ΒΗΜΑ, μπροστα στον ecoboost...
Οδήγησα....