Δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο πέρα από ότι καίνε και τα δύο λίγο. To diesel είναι πιο σβέλτο, το υβριδικό απείρως πιο refined αρκεί να κινείσαι με σεβασμό στο χαρακτήρα του και να μη το σκίζεις.
Οδήγησέ τα και τα δύο για να δεις ποιο σου ταιριάζει.
Latest posts made by run_like_hell
-
RE: Toyota Yaris 2013 (Mk3)
-
RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ο κατασκευαστής του καθίσματος (ή του κράνους κοκ.) ξέρει καλύτερα αν λήγει ή όχι. Αν λήγει, βάζει ετικέττα-ταμπελάκι κτλ. Διαφορετικά δε βάζει. Το να παριστάνουμε ότι ξέρουμε καλύτερα από τον κατασκευαστή δε νομίζω ότι βοηθάει σε τίποτα.Σιγουρα σωστο αυτο αλλα για να πω την αληθεια οσα καθισματα κοιταξα οταν αγοραζα το καθισματακι 9-18 ( γιατι οταν επαιρνα το πρωτο καθισμα δεν ηξερα οτι ληγουν) εγραφαν πανω η στο βιβλιαρακι οτι θα πρεπει να αντικατασταθουν σε Χ χρόνια . Τι καθισματακι εχεις, αν επιτρεπεται?
-
RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
...γιατι τα καθισματα 'ληγουν' κατα μ.ο. 6 ετη μετα την ημερομηνια κατασκευης...
Για δωσε πληροφοριες...πρωτη φορα το ακουω αυτο.
Δεν εχω παραπανω πληροφοριες να δοσω. Αν θες googlαρε το child car seat expiry η απλα διαβασε το manual του καθισματος. Φανταζομαι οτι εχει να κανει με το οτι με το χρονο τα αφρωδη υλικα παυουν να ειναι αφρωδη και τα πλαστικα γερνανε οπως περιπου και στα κρανη
-
RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ
Ετσι κι αλλιως καποια στιγμη θα χρειαστει καθισματακι παραπανω κατηγοριας γιατι τα καθισματα 'ληγουν' κατα μ.ο. 6 ετη μετα την ημερομηνια κατασκευης... ειναι κατι που ξεχνανε να πουν ολοι οι πωλητες αλλα υπαρχει στο βιβλιο οδηγιων και επιπλεον καποια καθισματα εχουν την ημερομηνια ληξης τυπωμενη στη βαση τους.
-
RE: TOYOTA FORUM
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Λογικο...και θα προτιμησει κατι με μικροτερη εγγυηση φαντάζομαι, γιατι ειναι αποραδεκτο να σου αλλαζουν μηχανη τσαμπα.
Δηλαδη αν ηταν καποιο Γαλλικο αμαξι με 6 χρονια εγγυηση θα ελεγες τα ιδια ή θα ελεγες οτι τα γαλλικα ειναι μπουρδελα και τι να την κανω την εγγυηση αν καθε 60.000χλμ θελω κινητηρα?
Ρωταω γιατι εχω βαρεθει να βλεπω ακομα ατομα που πιστευουν πως η ΤΟΥΟΤΑ ειναι η πιο αξιοπιστη εταιρια...
Ενα after sales EIXE καλο.... αλλα τωρα ουτε και αυτο!!! (δεν μιλαω για ΤΟΥΟΤΑ 10-12 πισω που πραγματικα ηταν σκυλια)Αν εχεις αντιθετη αποψη απο τις 25/8 ελα να περασουμε μια μερα μαζι στο συνεργειο.... κερναω τον καφε!
Δεν με ενδιαφερει η αξιοπιστια της toyota οπως εγραψα και παραπανω μου φαινεται περιεργο καποιος να βρισκει κακο οτι του αλλαζουν μοτερ στην εγγυηση στα 5 χρονια γιατι στατιστικα οι περισοτεροι δεν εχουμε την ιδια τυχη αν συμβει η στραβη. Δε βλεπω που ειναι το δυσνοητο. Τωρα αν καποιος πιστευει οτι το αυτοκινητο του είναι κουβας --εστω και αξιοπιστος- κακως εδωσε τα ωραια του λεφτα και το πηρε.
-
RE: TOYOTA FORUM
Κοιταξε να δεις... κατ αρχην ειναι λιγο περιεργη η βλαβη για να λυνεται προσωρινα με αλλαγη λαδιων, αλλα να χρειαζεται για οριστικη επιδιορθωση αλλαγη short block και εγκεφαλου ταυτοχρονα. Υποθετουμε ωστοσο οτι ειναι πραγματι ετσι και δεν εχουμε χασει κατι στο δρομο. Στην περιπτωση αυτη προκειται για αστοχια υλικου λογω ελατωματος, και οχι για βλαβη στα πλαισια φθορας απο χρηση, φανταζομαι συμφωνεις. Ο φιλος σου λοιπον μες την ατυχια του σταθηκε τυχερος γιατι, αν και κανει λιγα χιλιομετρα, η χρονικη διαρκεια της εγγυησης ηταν τετοια ωστε η βλαβη να εκδηλωθει εντος αυτης.
Εγω απο την αλλη οταν ειχα το εβδομηνταπενταρι πολο τα ακουμπαγα κανονικα σε καθε βλαβη οποτε με συγχωρεις αλλα δεν μπορω να συμμεριστω τα συναισθηματα του φιλου σου.
Παρεμπιπτοντως, και εγω εχω αρκετους γνωστους με αουρις και δεν εχω ακουσει τιποτα σχετικο, αλλα αλίμονο αν τα συμπερασματα για την αξιοπιστια εβγαιναν απο οσα ακουμε.
-
RE: TOYOTA FORUM
Λογικο...και θα προτιμησει κατι με μικροτερη εγγυηση φαντάζομαι, γιατι ειναι αποραδεκτο να σου αλλαζουν μηχανη τσαμπα.
-
RE: Αγορά νέου COROLLA
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κρατα το Mondeo και δωσε τη corolla.. θα την παρει και ο dealer πιο ευκολα λογω ιδιας μαρκας.Καλημέρα,
Σκέφτομαι να αγοράσω ένα νέο TOYOTA COROLLA (η COROLLA που έχω τώρα συμπλήρωσε αισίως και προβλημάτιστα 190.000 km και 21 χρόνια) και για το λόγο αυτό θα ήθελα μερικές συστάσεις για dealers TOYOTA στην Αθήνα για τους οποίους έχετε άποψη ή έχετε ακούσει καλά λόγια. Αν κάποιος dealer αναλαμβάνει και μεταπωλήσεις μεταχειρισμένων (έχω ένα mondeo Ghia 1,8 του 2001), ακόμη καλύτερα.
ΕυχαριστώΘα την πάρει πιο εύκολα για απόσυρση.
-
RE: Αυτόματο - Οικογενειακό - Οικονομικό - Μεταχειρισμένο
To prius στην αστική μετακίνηση απλά δεν παίζεται. Δεν καίει πρακτικά τίποτα και μπορεί να είναι κατακαλόκαιρο με το μοτερ σβηστό σε μποτιλιάρισμα για 15 λεπτά και το κλιματιστικό δουλεύει στους 18οC ( όχι όπως σε συμβατικά με start stop που το καλοκαίρι είναι απλά διακοσμητικό), και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ως αρνητικό είναι ο μονότονος ( και όχι δυνατός) θόρυβος κατά την έντονη επιτάχυνση λόγω των σταθερών στροφών στο μοτερ.
Φυσικά και δεν προσφέρει οδηγική απόλαυση, αλλά είναι σίγουρα πιο αθόρυβο και ξεκούραστο, και μάλλον πιο γρήγορο σε απόλυτες τιμές από τα 16αρια turbodiesel που κυκλοφορούν.
Τα μτχ 4ετίας έχουν άλλα 2 χρόνια εγγύηση και αν δεν κάνω λάθος αλλα 4 για την μπαταρία, δλδ ίση ή και μεγαλύτερη από ένα καινούργιο golf.
Στα μείον του επίσης η μεγαλύτερη κατανάλωση από τα diesel σε ρυθμούς αυτοκινητοδρόμου.
Στα συν τα μειωμένα κόστη για αναλώσιμα ( Δεν έχει καθόλου ιμάντες, δεν έχει δίσκο συμπλέκτη, τα τακάκια - που γενικά στα αυτόματα υποφέρουν- τα αλλάζεις στα 100κ κμ) -
RE: Αυτόματο - Οικογενειακό - Οικονομικό - Μεταχειρισμένο
Το prius μπορεί να χρειαστεί μπαταρία. Το c4 θα χρειαστεί δίσκο συμπλέκτη και ιμάντες ( που το prius δεν έχει) και μπορεί να χρειαστεί σαζμάν ( που το prius δεν έχει, ούτε καν cvt όπως λέγεται συνήθως, καθώς είναι direct drive).
Θέλω να πώ ότι από τη στιγμή που η μπαταρία δεν δίνεται σαν αναλώσιμο το να την υπολογίζεις στο κόστος χρήσης είναι σα να υπολογίζεις στο κόστος χρήσης την αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων σε ενα συμβατικό όχημα. Ίσως χρειαστεί άλλα αν συμβεί θα είναι βλάβη.