Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Εγώ ρώτησα αν δουλεύεις σε εξουσιοδοτημένο, για να πεις και σε εμάς τους υπόλοιπους που ακριβώς ξέρεις όλες αυτές τις πληροφορίες περί των ενεργειών που κάνει η επίσημη Toyota σε τέτοιες περιπτώσεις και κυρίως, θα ήθελα μια ανάλυση σχετική με το πως ύστερα από πλάνισμα κυλινδροκεφαλής δεν χρονίζεται το μοτέρ, αν παράλληλα έχεις αλλάξει κορμό και έμβολα με καινούρια.
Ξερεις η καλυτερη γνωση ειναι αυτη που προερχεται απο την εμπειρια!
Το πρωτο 1.6αρι που μας βασανισε εφυγε με οδικη και επισημο συνεργειο αλλα και εκει του αλλαξανε μοτερ...
Ενω μας ειχαν πει να μην πλανισουμε καπακι... ουτε για καθαρισμα εμεις το καναμε και το αμαξι δεν εστρωνε ποτε στο ρελαντι.... ανοιξαμε καθρεφτη 4-5 φορες (πετας λαδια και νερα) για να τσεκαρουμε τον χρονισμο και να κανουμε ολη την διαδικασια απο την αρχη μηπως μα ειχε ξεφυγει κατι.
Τελικα... πραγματικα τα 1.6... ειδικα με το διπλο VVTi ΔΕΝ δουλευουν αν πλανιαρεις καπακι (εστω για καθαρισμα)
Συμπερασμα... ΤΟΥΟΤΑ 1.6 με φλατζα... πας κατευθειαν για μοτερ και οτι σου κατσει!
Τέλος, πως μέσα σε δύο ποστ δικά σου, το προσδοκώμενο ζωής του επισκευασμένου κινητήρα έπεσε από τα 50.000 στα 25.000 χλμ. Είπες πως το ξανασκέφτηκες.
Υπάρχουν δηλαδή πράγματα που είχες ξεχάσει να υπολογίσεις στην αρχική σου εκτίμηση και τα θυμήθηκες μετά και μάλιστα ήταν τόσο σοβαρά που κατέβασαν το προσδόκιμο ζωής του επισκευασμένου μοτέρ στο μισό;
Γιατι και οι 3 περιπτωσεις που τους αλλαξαν κορμο στα πλαισια της εγγυησης και δεν πλανιαρανε καπακι ξανα μπηκανε στο συνεργειο για φλατζα σε λιγοτερο απο εναν χρονο απο την αλλαγη του κορμου!
Τωρα αν κατι μας ξεφευγει και γιαυτο δεν χρονισει το μοτερ, δεν το ξερω!!!
Παντως ειναι αστειο να μιλαμε για αλλαγη κινητηρων σε τοσο λιγα χιλιομετρα σε μια και καλα αξιοπιστη εταιρια!!!
Το μόνο αστείο και μάλιστα κακόγουστο εδώ, είναι το συνεργείο που δουλεύεις.
Μάθαμε λοιπόν από αυτό το πράγμα που μας παράθεσες και το θεωρείς απάντηση πως,
-
Η καλύτερη γνώση προέρχεται από την εμπειρία (Ασχολίαστο)
-
Το εν λόγω αυτοκίνητο με κάποιο 1.6 μοτέρ του οποίου δεν παραθέτεις κωδικό, ήρθε στο εμπειρικό συνεργείο που δουλεύεις με δικές του δυνάμεις και εκεί αφού το παλέψατε , δεν έστρωνε μετά στο ρελαντί και αποφασίσατε να το στείλετε με οδική σε κάποιο εξουσιοδοτημένο μπας και βγάλουν αυτοί το φίδι από την τρύπα.
Μας είπες επίσης πως παρά την προειδοποίηση που είχατε να μην πλανίσετε καπάκι (από ποιον και γιατί ήρθε αυτή η προειδοποίηση;) εσείς το κάνατε και όταν 'the shit hit the fan', κλείσατε τον ασθενή όπως όπως, οδική-------> εξουσιοδοτημένο-------> snake out of the hole. Περίφημα .
Είμαι απόλυτα βέβαιως δε, πως την ώρα που ξεκινούσατε τέτοιας έκτασης και σοβαρότητας επισκευή, στο χώρο μέσα στο συνεργείο δεν πρέπει να υπήρχε ούτε υποψία workshop manual γι αυτό το μοντέλο, ούτε CD ούτε TSB ούτε updated διαγνωστικό Toyota. Λεπτομέρειες θα πει κάποιος, αφού η καλύτερη γνώση έρχεται από την εμπειρία. Sure...
-
Δεν μάθαμε το όνομα του εξουσιοδοτημένου, που δέχτηκε να κάνει αλλαγή μπλοκ σε εγγύηση σε αυτοκίνητο που έρχεται με οδική και με εμφανή σημάδια ανοιγμένου μοτέρ σε άγνωστο συνεργείο, το οποίο σημαίνει αυτόματα κατάπτωση της εγγύησης.
Και δεν θα το μάθουμε ποτέ γιατί απλά δεν υπάρχει.
-
Το αυτοκίνητο μετά την πάλη δεν έστρωνε στο ρελαντί. Για το υπόλοιπο φάσμα στροφών,.... κουβέντα.
-
Μάθαμε πως σε τρία άλλα αυτοκίνητα ίδιου τύπου και αγνώστων λοιπών στοιχείων που αλλάξανε κορμό χωρίς να πλανίσουν καπάκι, εμφανίστηκε πρόβλημα φλάτζας άρα συμπέρασμα, όποιο Toyota βγάλει φλάτζα-------> αλλαγή μοτέρ. Μάιστα.
-
Μάθαμε πως μια μικρή αμφιβολία σας βασανίζει, σχετικά με το αν έγιναν όλα σωστά κατά την πάλη και τα βάσανα που σας προκάλεσε ο γνωστός για την αναλγησία του dual VVTi της Toyota. Eίμαι βέβαιος, πως ύστερα από λίγο η όποια αμφιβολία εξαφανίστηκε γιατί η τεράστια εμπειρία δεν μπορεί ποτέ να κάνει λάθος.
Εύχομαι να πιάσετε και να παλέψετε μοτέρ από LF-A..Ίδια εταιρεία είναι και αν πάει κάτι στραβά ας είναι καλά οι οδικές και τα εξουσιοδοτημένα.
@clouzo
Mπορείς άνετα να μεταφέρεις στο φίλο σου τα ποστ και τα νέα για να φρικάρει. Μπορείς επίσης, να του προτείνεις και το συνεργείο που δουλεύει Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ προσωποποιημένη και να τον ψήσεις, αντί να δεχτεί να του αλλάξουν μπλοκ στην εγγύηση και ΤΣΑΜΠΑ, να δοκιμάσει στο παλευτικό συνεργείο. Αν πάει κάτι στραβά, οι οδικές να είναι καλά και τα εξουσιοδοτημένα.....