Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1928
    • Best 2
    • Groups 0

    beams

    @beams

    2
    Reputation
    1
    Profile views
    1928
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    beams Unfollow Follow

    Best posts made by beams

    • RE: 4-age blacktop 20v

      Γεια χαρά.Λίγες πληροφορίες στα αγγλικά εδώ.

      '4AGE 20v
      **black-top 20 Valve 4A-GELU Engine(Japanese-spec) **in 1996 Carina GT black-top 20 Valve

      A special 4A-GE was produced from 1991 through 1998 to replace the 4A-GZE. It was a naturally-aspirated engine with an additional intake valve for each cylinder, making it one of the first production 5-valve engines in history. These generation engines also featured quad throttle bodies. The engine can be recognized by its silver or black top. This was the** last of the 4A** family to be produced. Toyota VVT was used for 160–165 hp (123–127 kW) at 7800 rpm and 120 ft·lbf (162 N·m) at 5600 rpm, quite impressive for a naturally-aspirated 1.6 L engine. Note that although VVT was present in the silver top and the black top 4A-GE, VVT-i was not available.

      Applications:

      • **1992 Toyota Corolla (AKA Toyota Levin) AE101 (silver-top) All GT models (GT Apex GT-V etc)
      • 1995 Toyota Corolla (AKA Toyota Levin) AE111 (black-top) All BZ models (BZG, BZR, BZV etc) **

      Η παραγωγή του Black σταμάτησε το 2000. Ανταλλακτικά δεν έχει κάνει παύση παραγωγής ακόμα και σήμερα. Κατάσταση, αναλόγως το χρήστη και τη συντήρηση. Από ιαπωνική μάντρα χθεσινή τιμή, μαζί με ημιαξόνια, κιβώτιο, καλωδίωση, εγκέφαλο και διάφορα μικρά μπιχλιμπίδια, 1400Ε (door to door) και με εγγύηση.Εάν έχεις καλό μηχανικό και γνώστη αυτών των μηχανών, οφείλει να τον ανοίξει πριν τον τοποθετήσει πάνω σε αυτοκίνητο, αφ'ενός για να κάνει μια επιθεώρηση στα σωθικά του, αφ' ετέρου για να κάνει ένα σωστό καθάρισμα και να τον φέρει σε σχεδόν καινούρια κατάσταση. Αμοιβή ηλεκτρολόγου- μηχανικού max 1200E. Oτιδήποτε παραπάνω φλερτάρει με την απάτη. Όλα αυτά για N/A και stock κατάσταση. Αν δεν έχεις εμπιστοσύνη σε μηχανικό ή ηλεκτρολόγο, ούτε να το δοκιμάσεις να βάλεις τέτοιο μοτέρ. Θα ταλαιπωρηθείς και θα ταλαιπωρήσεις και τον τραπεζικό σου λογαριασμό. Προσοχή διότι κυκλοφορούν πολλοί εκεί έξω, που μέχρι χθές έφτιαχναν σκαραβαίους και σήμερα την έχουν δει παραρτήματα της TRD. Είναι κατά τεκμήριο αγράμματοι (κυριολεκτώ) και όχι βιβλίο και cd της Toyota δεν ξέρουν να διαβάσουν, ούτε την υπογραφή τους σωστά δεν βάζουν.Τέτοιοι σκιτζήδες βάφτισαν την ανικανότητά τους βεβαιότητα και έβγαζαν τη φήμη, 'μούφα τα άλογα που ανακοινώνει η Τoyota δεν είναι με τίποτα 170' .Βέβαια, όταν μέχρι χτες ήσουνα με το σφυρί και τη μπίχλα και 'επισκεύαζες' φάου βε, είναι κομματάκι δύσκολο να καταλάβεις και να ρυθμίσεις κεφαλή με 20 βαλβίδες και εισαγωγή με 4 πεταλούδες. Δεν βάζω καν στην κουβέντα εγκεφάλους και ρυθμίσεις εκκεντροφόρων, που υπάρχουν όλα μα όλα στα service manual και στα cd για τον 20V γιατί η κατάσταση εκεί συναγωνίζεται τις καλύτερες κωμωδίες. Ένα μόνο παράδειγμα θα σου πω. Την περασμένη εβδομάδα είδα τέτοιο μοτέρ -περασμένο σε Καρίνα από γνωστό βελτιωτατζή πατσαβουροκυνηγό του λεκανοπεδίου, στην οποία έβγαζες το ρελέ του EFI και το αυτοκίνητο συνέχιζε να δουλεύει. Στον πελάτη του ο ανεκδιήγητος έλεγε, πως είναι πρόβλημα του αυτοκινήτου,πως αυτά τα μοτέρ τα είχανε τέτοια προβλήματα μωρέ και πως αυτός ότι ήταν να κάνει το έκανε. Αυτά προς γνώση και συμόρφωση, για την αποφυγή περιπετειών.Καλή τύχη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      beams
    • RE: 4-age blacktop 20v

      Ο χρήστης 00ps έγραψε:
      Να ρωτησω κιολας ποιο ειναι πιο αξιοπιστιο και πιο οικονομικο για βελτιωση περι τα 200κατι αλογα.
      Το 4efte του glanza η το 4age blacktop?(βασικα οχι μονο για βελτιωση και γενικοτερα)

      Ο 4Ε-FTE πρωτοτοποθετήθηκε στο Starlet EP-82 GT Turbo το 1989. Στη συνέχεια τοποθετήθηκε στο EP-91 Glanza. Έβγαζε 135 άλογα και όσο τον άφηνες νορμάλ, σε συντρόφευε για πολλά χρόνια. Για να φτάσεις τα 200 με αυτό το μοτέρ, πρέπει να έχεις φίλο τραπεζίτη. Αυτά, με την προυπόθεση πως τοποθετείς σωστά και ακριβά πράγματα στο μοτέρ. Φυσικά γίνεται να φτάσεις στα 200 χωρίς πολλά πολλά. Στο πρώτο σοβαρό άνοιγμα όμως, ειδοποίησε τον κόσμο που θα κυκλοφορεί εκεί γύρω να βάλει κράνος. Ακόμα και αν γίνουν όλα όπως πρέπει και με το ανάλογο χρηματικό τίμημα, δεν μπορεί να συγκριθεί ο 4Ε με τον 4Α. Ούτε σε χρήματα που πρέπει να δαπανηθούν για να φτάσεις στα 200, ούτε σε αξιοπιστία στους 200PS, ούτε σε χαρακτηριστικά λειτουργίας και στροφάρισμα. Ο ένας 1.3 λίτρα ο άλλος 1.6, ο ένας κεφαλή με 4V ο άλλος από Yamaha με 5V
      ο ένας μονοπετάλουδος ο άλλος τετραπετάλουδος και και και...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      beams

    Latest posts made by beams

    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
      @BEAMS
      Θα μπορουσες να μου δωσεις καποιες απαντησεις στα τεχνικα θεματα που σε εχω ρωτησει?

      Πια ειναι η αποψη σου για τα dual VVTi της Toyota?
      Αν συζητήσω για αυτούς και μόνο αυτούς, θα τους έλεγα συμπαθητικούς. Αν τους συγκρίνω με τις οικογένειες κινητήρων που αντικατέστησαν, επιεικώς θα τους χαρακτήριζα άγευστους, άχρωμους, άοσμους.

      Επειδη διχνεις γνωστης... μπορει καποιος να πλανισει καπακι σε αυτο το μοτερ και αν ναι μεχρι ποσο μπορει?

      Δεν διεκδικώ κανέναν τίτλο γνώστη. Απλώς, ξέρω πολύ καλά πως λειτουργεί η Toyota και όταν πράττει σωστά αλλά και όταν κάνει λάθη. Σε αυτό που με ρωτάς, θα σου απαντήσω με ερώτηση αν και δεν το θέλω.
      Εάν έχεις τις τεχνικές οδηγίες λοιπόν για το πλάνισμα, γιατί να μην πλανίζεται;

      Το VVTi πως κλειδωνει?
      Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση. Τι εννοείς να κλειδώνει; Όταν το έχεις έξω στον πάγκο; Όταν είναι δεμένο στη θέση του πως εμπλέκεται ας πούμε;

      Εσυ το βλεπεις λογικο ενα αμαξι να αλλαζει κορμο, να μενει ιδιο το καπακι και να μην παει ουτε για καθαρισμα?
      Όχι.

      Δεν θελω να ανοιξω καποια διαμαχη απλα θελω να μαθω γιατι απο τον τροπο που απαντας διχνεις οτι τα ξερεις καλα αυτα τα μοτερ!

      Καμία διαμάχη δεν θέλω να ανοίξω ούτε εγώ.
      Αλλά όταν διαβάζω ανακρίβειες, γραμμένες μάλιστα με τέτοιο απόλυτο τρόπο και από τη στιγμή που ξέρω πως δεν υπάρχει ούτε ένα συνεργείο που θέλει να λέγεται εξειδικευμένο σε κάποια μάρκα και την ίδια ώρα δεν έχει μελετήσει ούτε ένα service bulletin ε, μου έρχεται κάπως όπως καταλαβαίνεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      beams
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ

      Ο χρήστης g8777 έγραψε:
      :inlove:

      Ε όσο να ναι δεν τον λες και πουτανακι τον Γιωργαρο.
      Μάλλον προς τσατσά στα γεράματα πάει.
      Τα κόλπα τα ξέρει, το θέμα είναι ότι δεν την κοιτάζει ούτε Αλβανός στην Αγ.Κωνσταντίνου circa 1994

      Τώρα μάλιστα. Αυτός είναι καφές

      posted in Αντίλογος
      B
      beams
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ

      Ο χρήστης g8777 έγραψε:
      Άργησε αλλά κατάλαβε ότι πολιτικά πλέον μετράει όσο ένα χρησιμοποιημενο προφυλακτικό που βρίσκεις κάτω από την ψάθα σου στην παραλία των Εγκρεμνων.
      Πίσω στο μαντρί τώρα μπας και γλυψεις κάνα κοκαλάκι.
      Και όσο για τα παλιά, ψωμί και αλάτι.
      Έτσι κι αλλιώς σε περιμένουν τα ψυχοπαιδια σου με ανοιχτά τσεκουρια.
      Μια ερώτηση μόνο :Οι παραδοσιακοί ψηφοφόροι της Δεξιάς γουστάρουν που το κόμμα τους αρχίζει και παλατζαρει όλο και πιο δεξιά;

      Πλατειάζεις χωρίς λόγο ενώ μας έχεις συνηθίσει σε άλλα επίπεδα πυκνότητας και καυστικότητας λόγου
      Χρειάζεσαι διακοπές και μην συχνάζεις στο τοπικό για τα κινητά
      Μπορούσες απλά να γράψεις 'όλα τα πολιτικά πουτανάκια ξανά μαζί'
      End of story

      posted in Αντίλογος
      B
      beams
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:

      Εγώ ρώτησα αν δουλεύεις σε εξουσιοδοτημένο, για να πεις και σε εμάς τους υπόλοιπους που ακριβώς ξέρεις όλες αυτές τις πληροφορίες περί των ενεργειών που κάνει η επίσημη Toyota σε τέτοιες περιπτώσεις και κυρίως, θα ήθελα μια ανάλυση σχετική με το πως ύστερα από πλάνισμα κυλινδροκεφαλής δεν χρονίζεται το μοτέρ, αν παράλληλα έχεις αλλάξει κορμό και έμβολα με καινούρια.

      Ξερεις η καλυτερη γνωση ειναι αυτη που προερχεται απο την εμπειρια!

      Το πρωτο 1.6αρι που μας βασανισε εφυγε με οδικη και επισημο συνεργειο αλλα και εκει του αλλαξανε μοτερ...
      Ενω μας ειχαν πει να μην πλανισουμε καπακι... ουτε για καθαρισμα εμεις το καναμε και το αμαξι δεν εστρωνε ποτε στο ρελαντι.... ανοιξαμε καθρεφτη 4-5 φορες (πετας λαδια και νερα) για να τσεκαρουμε τον χρονισμο και να κανουμε ολη την διαδικασια απο την αρχη μηπως μα ειχε ξεφυγει κατι.

      Τελικα... πραγματικα τα 1.6... ειδικα με το διπλο VVTi ΔΕΝ δουλευουν αν πλανιαρεις καπακι (εστω για καθαρισμα)

      Συμπερασμα... ΤΟΥΟΤΑ 1.6 με φλατζα... πας κατευθειαν για μοτερ και οτι σου κατσει!

      Τέλος, πως μέσα σε δύο ποστ δικά σου, το προσδοκώμενο ζωής του επισκευασμένου κινητήρα έπεσε από τα 50.000 στα 25.000 χλμ. Είπες πως το ξανασκέφτηκες.
      Υπάρχουν δηλαδή πράγματα που είχες ξεχάσει να υπολογίσεις στην αρχική σου εκτίμηση και τα θυμήθηκες μετά και μάλιστα ήταν τόσο σοβαρά που κατέβασαν το προσδόκιμο ζωής του επισκευασμένου μοτέρ στο μισό;

      Γιατι και οι 3 περιπτωσεις που τους αλλαξαν κορμο στα πλαισια της εγγυησης και δεν πλανιαρανε καπακι ξανα μπηκανε στο συνεργειο για φλατζα σε λιγοτερο απο εναν χρονο απο την αλλαγη του κορμου!

      Τωρα αν κατι μας ξεφευγει και γιαυτο δεν χρονισει το μοτερ, δεν το ξερω!!!

      Παντως ειναι αστειο να μιλαμε για αλλαγη κινητηρων σε τοσο λιγα χιλιομετρα σε μια και καλα αξιοπιστη εταιρια!!!

      Το μόνο αστείο και μάλιστα κακόγουστο εδώ, είναι το συνεργείο που δουλεύεις.
      Μάθαμε λοιπόν από αυτό το πράγμα που μας παράθεσες και το θεωρείς απάντηση πως,

      1. Η καλύτερη γνώση προέρχεται από την εμπειρία (Ασχολίαστο)

      2. Το εν λόγω αυτοκίνητο με κάποιο 1.6 μοτέρ του οποίου δεν παραθέτεις κωδικό, ήρθε στο εμπειρικό συνεργείο που δουλεύεις με δικές του δυνάμεις και εκεί αφού το παλέψατε , δεν έστρωνε μετά στο ρελαντί και αποφασίσατε να το στείλετε με οδική σε κάποιο εξουσιοδοτημένο μπας και βγάλουν αυτοί το φίδι από την τρύπα.

      Μας είπες επίσης πως παρά την προειδοποίηση που είχατε να μην πλανίσετε καπάκι (από ποιον και γιατί ήρθε αυτή η προειδοποίηση;) εσείς το κάνατε και όταν 'the shit hit the fan', κλείσατε τον ασθενή όπως όπως, οδική-------> εξουσιοδοτημένο-------> snake out of the hole. Περίφημα .

      Είμαι απόλυτα βέβαιως δε, πως την ώρα που ξεκινούσατε τέτοιας έκτασης και σοβαρότητας επισκευή, στο χώρο μέσα στο συνεργείο δεν πρέπει να υπήρχε ούτε υποψία workshop manual γι αυτό το μοντέλο, ούτε CD ούτε TSB ούτε updated διαγνωστικό Toyota. Λεπτομέρειες θα πει κάποιος, αφού η καλύτερη γνώση έρχεται από την εμπειρία. Sure...

      1. Δεν μάθαμε το όνομα του εξουσιοδοτημένου, που δέχτηκε να κάνει αλλαγή μπλοκ σε εγγύηση σε αυτοκίνητο που έρχεται με οδική και με εμφανή σημάδια ανοιγμένου μοτέρ σε άγνωστο συνεργείο, το οποίο σημαίνει αυτόματα κατάπτωση της εγγύησης.
        Και δεν θα το μάθουμε ποτέ γιατί απλά δεν υπάρχει.

      2. Το αυτοκίνητο μετά την πάλη δεν έστρωνε στο ρελαντί. Για το υπόλοιπο φάσμα στροφών,.... κουβέντα.

      3. Μάθαμε πως σε τρία άλλα αυτοκίνητα ίδιου τύπου και αγνώστων λοιπών στοιχείων που αλλάξανε κορμό χωρίς να πλανίσουν καπάκι, εμφανίστηκε πρόβλημα φλάτζας άρα συμπέρασμα, όποιο Toyota βγάλει φλάτζα-------> αλλαγή μοτέρ. Μάιστα.

      4. Μάθαμε πως μια μικρή αμφιβολία σας βασανίζει, σχετικά με το αν έγιναν όλα σωστά κατά την πάλη και τα βάσανα που σας προκάλεσε ο γνωστός για την αναλγησία του dual VVTi της Toyota. Eίμαι βέβαιος, πως ύστερα από λίγο η όποια αμφιβολία εξαφανίστηκε γιατί η τεράστια εμπειρία δεν μπορεί ποτέ να κάνει λάθος.
        Εύχομαι να πιάσετε και να παλέψετε μοτέρ από LF-A..Ίδια εταιρεία είναι και αν πάει κάτι στραβά ας είναι καλά οι οδικές και τα εξουσιοδοτημένα.

      @clouzo
      Mπορείς άνετα να μεταφέρεις στο φίλο σου τα ποστ και τα νέα για να φρικάρει. Μπορείς επίσης, να του προτείνεις και το συνεργείο που δουλεύει Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ προσωποποιημένη και να τον ψήσεις, αντί να δεχτεί να του αλλάξουν μπλοκ στην εγγύηση και ΤΣΑΜΠΑ, να δοκιμάσει στο παλευτικό συνεργείο. Αν πάει κάτι στραβά, οι οδικές να είναι καλά και τα εξουσιοδοτημένα.....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      beams
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:

      Δουλεύεις σε συνεργείο του δικτύου; Αν ναι, σε ποιο;

      Για να πιανει καποιος ΤΟΥΟΤΑ δεν ειναι αναγκη να δουλευει σε συνεργειο του δικτυου....

      Και τωρα που το ξανα σκεφτομαι... το Auris του φιλο που αναφερουμε νομιζω πως ουτε 50.000χλμ δεν θα φτασει μετα την αντικατασταση του μπλοκ!
      Βαλε 20.000 - 25.000

      Ποιος είπε πως για να επισκευάσεις Toyota πρέπει να είσαι μόνο εξουσιοδοτημένος;
      Εγώ ρώτησα αν δουλεύεις σε εξουσιοδοτημένο, για να πεις και σε εμάς τους υπόλοιπους που ακριβώς ξέρεις όλες αυτές τις πληροφορίες περί των ενεργειών που κάνει η επίσημη Toyota σε τέτοιες περιπτώσεις και κυρίως, θα ήθελα μια ανάλυση σχετική με το πως ύστερα από πλάνισμα κυλινδροκεφαλής δεν χρονίζεται το μοτέρ, αν παράλληλα έχεις αλλάξει κορμό και έμβολα με καινούρια.
      Τέλος, πως μέσα σε δύο ποστ δικά σου, το προσδοκώμενο ζωής του επισκευασμένου κινητήρα έπεσε από τα 50.000 στα 25.000 χλμ. Είπες πως το ξανασκέφτηκες.
      Υπάρχουν δηλαδή πράγματα που είχες ξεχάσει να υπολογίσεις στην αρχική σου εκτίμηση και τα θυμήθηκες μετά και μάλιστα ήταν τόσο σοβαρά που κατέβασαν το προσδόκιμο ζωής του επισκευασμένου μοτέρ στο μισό;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      beams
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:

      Λογικο...και θα προτιμησει κατι με μικροτερη εγγυηση φαντάζομαι, γιατι ειναι αποραδεκτο να σου αλλαζουν μηχανη τσαμπα.

      Δηλαδη αν ηταν καποιο Γαλλικο αμαξι με 6 χρονια εγγυηση θα ελεγες τα ιδια ή θα ελεγες οτι τα γαλλικα ειναι μπουρδελα και τι να την κανω την εγγυηση αν καθε 60.000χλμ θελω κινητηρα?

      Ρωταω γιατι εχω βαρεθει να βλεπω ακομα ατομα που πιστευουν πως η ΤΟΥΟΤΑ ειναι η πιο αξιοπιστη εταιρια...
      Ενα after sales EIXE καλο.... αλλα τωρα ουτε και αυτο!!! (δεν μιλαω για ΤΟΥΟΤΑ 10-12 πισω που πραγματικα ηταν σκυλια)

      [b]Αν εχεις αντιθετη αποψη απο τις 25/8 ελα να περασουμε μια μερα μαζι στο συνεργειο.... κερναω τον καφε![/b

      Δουλεύεις σε συνεργείο του δικτύου; Αν ναι, σε ποιο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      beams
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Ο χρήστης manosk έγραψε:

      Τι να πάει από την αρχή;[/quote]
      Είχε γίνει μεγάλη συζήτηση για τον Ερντογάν πριν ένα διάστημα.
      Tην είχα χάσει

      Όποιος έχει μάθει από την ιστορία του τουρκικού έθνους και δεν φοράει παρωπίδες, μπορεί να δει ότι η σύγκριση ενός οποιουδήποτε δυτικού λαού, ακόμα και των Ελλήνων, με τους Τούρκους είναι άτοπη.
      Σε γενικές γραμμές συμφωνούμε σε αυτό

      Στην ψυχοσύνθεση αυτού του λαού, ο ηγέτης πρέπει να είναι ισχυρός, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα κάνει κατάχρηση της εξουσίας του, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα προσποριστεί ο ίδιος και ο κύκλος του προσωπικό όφελος.

      Σε μεγάλο βαθμό πληθυσμιακά, παραμένουν γίδια που ψάχνουν για τσοπάνη και ας τρώνε καμιά με τη γκλίτσα. Η διαφορά μας -έχω την αίσθηση- είναι πως και εδώ πολλοί, πάρα πολλοί, θέλουν τσοπάνη αλλά χωρίς τις γκλιτσιές

      Έναν άχρωμο δυτικό δημοκράτη πρωθυπουργό δεν τον γουστάρουν.
      Τη διαλλακτικότητα και τη δημοκρατία την εκλαμβάνουν ως αδυναμία και δεν πειθαρχούν.
      Να το εξηγήσω ακόμα πιο απλά; Θέλουν ηγέτη με βούρδουλα, είτε αυτός είναι σουλτάνος, είτε στρατηγός, είτε Πρόεδρος ή Πρωθυπουργός.

      Το ίδιο με από πάνω σχόλιό μου

      Αν ο Ερντογάν είχε κάνει στην Ελλάδα ή στην Αγγλία τα μισά από αυτά που έκανε στην Τουρκία, θα ήταν σήμερα στη φυλακή.

      Στην Αγγλία ναι εδώ δεν είμαι και τόσο σίγουρος

      Στην Τουρκία πήρε ΑΤΟΜΙΚΑ πάνω από 50% με τη μία.
      Το μόνο που δεν περίμενα ήταν η επικράτησή του στην Κωνσταντινούπολη κι ας έχει σημαντική πολιτικά ερείσματα εκεί. Κι όμως, ακόμα και οι πλέον 'δυτικοί' Τούρκοι του έδωσαν σε ελεύθερες εκλογές πλήρη παντοδυναμία.

      Ίσως βρίσκει εξήγηση αυτό, στο ότι οι εναλλακτικές μάλλον ήταν τελείως μάπα και οι συγκεκριμένοι ψηφοφόροι αν και δεν γουστάρουν τον κουμπάρο, μη έχοντας σοβαρή εναλλακτική, ψήφισαν με τη λογική 'αφού δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο, για την ώρα Ερντογάν και βλέπουμε'

      Η βλακεία και η ασχετοσύνη πολλών δικών μας στηρίζεται σε δήθεν ελπίδες για εκδημοκρατικοποίηση της εσωτερικής και εξωτερικής πολιτικής της Τουρκίας μετά από νίκη των Κεμαλιστών ή οποιωνδήποτε άλλων.
      Δηλαδή, οι ακροδεξιοί, οι στρατιωτικοί, κάποιοι διεφθαρμένοι πολιτικοί παλιών κομμάτων θα είναι καλύτεροι από τον Ερντογάν.

      Συμφωνούμε. Η εξωτερική πολιτική της Ελλάδας, θυμίζει εδώ και πολύ καιρό wishlist στον αγιοβασίλη και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα

      Κι αυτά τα λένε πολίτες κράτους που έχει υποστεί εισβολή και κατοχή στην Κύπρο, εκκαθαρίσεις στην Πόλη, εξόντωση των Ελλήνων στον Πόντο και τα παράλια της Μικρασίας, Ίμια, σχέδια 'Βαριοπούλα, casus belli δεκαετιών από....τους πολιτικούς εχθρούς του Ερντογάν.

      Ίδιο με από πάνω

      Από εκεί και πέρα, προτιμώ:

      1. έναν ισλαμιστή αυταρχικό ηγέτη, με τον οποίο όμως μπορείς να συζητήσεις, παρά ύπουλες Τανσού Τσιλέρ, εθνοκαθαριστές Μεντερές και Κεμάλ, Γκρίζους Λύκους και λοιπόν βαθύ κράτος.

      Ποιος ακριβώς θα συζητήσει από εδώ;

      1. έναν ισλαμιστή που να είναι ισλαμιστής, να μην παριστάνει τον Ευρωπαίο στην Ε.Ε. και τον ΟΗΕ.

      Ναι, τουλάχιστον έτσι είναι γνωστή ποσότητα

      1. έναν έντιμο εχθρό, με τον οποίο μπορείς να κάνεις έντιμη ειρήνη, παρά ένα ύπουλο αναλώσιμο πιόνι.[/quote]

      Αμφιβάλλω πολύ για αυτό. Γνώμη μου είναι, πως πρέπει να είσαι μυαλοφυγόδικος για να θες πόλεμο, θερμά επεισόδια, τετελεσμένα κλπ κλπ.
      Αλλά είναι προτιμότερο να ξέρει κάποιος που τον έχεις απέναντι, πως αν περάσει τα εσκαμμένα, η φάπα που θα φάει θα του κατεβάσει τη μούρη, παρά να ξέρει πως από εδώ μεριά, έχει να αντιμετωπίσει και να συζητήσει ενδεχομένως με το τσίρκο Μεντράνο.
      Σίγουρα περνάμε μια πολύ άσχημη περίοδο γενικά, ενώ από την άλλη ο κουμπάρος νιώθει παντοδύναμος. Και αυτό πρέπει να προβληματίσει πολλούς. Αλλά μπα....
      Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως.

      posted in Αντίλογος
      B
      beams
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Ο χρήστης manosk έγραψε:

      Εντάξει; Πάμε από την αρχή;

      Τι να πάει από την αρχή;

      posted in Αντίλογος
      B
      beams
    • RE: ACE CAFE-Το καφενείο των "ιστορικών" [#2]

      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
      Ρε μήπως να πάρω καλύτερα μια βέσπα;

      Youtube Video

      Άσε, σε πρόλαβε ο Έντρι Πρίφτη

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      B
      beams
    • RE: Ποσταρε μια τυχαια φωτογραφια (πολλες φωτος) [#5]

      Ο χρήστης Morx έγραψε:

      Τραβελι.
      Μην με ρωτήσεις από πού το ξέρω.

      Απο που το ξερεις;

      Aπό το μηχανουργείο που δουλεύανε μαζί με τον g.
      Της (του τότε) έφαγε ένα δάχτυλο η στράτζα και αναγκάστηκε να αλλάξει καριέρα.

      posted in Αντίλογος
      B
      beams
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr