Γεια χαρά.Λίγες πληροφορίες στα αγγλικά εδώ.
'4AGE 20v
**black-top 20 Valve 4A-GELU Engine(Japanese-spec) **in 1996 Carina GT black-top 20 Valve
A special 4A-GE was produced from 1991 through 1998 to replace the 4A-GZE. It was a naturally-aspirated engine with an additional intake valve for each cylinder, making it one of the first production 5-valve engines in history. These generation engines also featured quad throttle bodies. The engine can be recognized by its silver or black top. This was the** last of the 4A** family to be produced. Toyota VVT was used for 160–165 hp (123–127 kW) at 7800 rpm and 120 ft·lbf (162 N·m) at 5600 rpm, quite impressive for a naturally-aspirated 1.6 L engine. Note that although VVT was present in the silver top and the black top 4A-GE, VVT-i was not available.
Applications:
- **1992 Toyota Corolla (AKA Toyota Levin) AE101 (silver-top) All GT models (GT Apex GT-V etc)
- 1995 Toyota Corolla (AKA Toyota Levin) AE111 (black-top) All BZ models (BZG, BZR, BZV etc) **
Η παραγωγή του Black σταμάτησε το 2000. Ανταλλακτικά δεν έχει κάνει παύση παραγωγής ακόμα και σήμερα. Κατάσταση, αναλόγως το χρήστη και τη συντήρηση. Από ιαπωνική μάντρα χθεσινή τιμή, μαζί με ημιαξόνια, κιβώτιο, καλωδίωση, εγκέφαλο και διάφορα μικρά μπιχλιμπίδια, 1400Ε (door to door) και με εγγύηση.Εάν έχεις καλό μηχανικό και γνώστη αυτών των μηχανών, οφείλει να τον ανοίξει πριν τον τοποθετήσει πάνω σε αυτοκίνητο, αφ'ενός για να κάνει μια επιθεώρηση στα σωθικά του, αφ' ετέρου για να κάνει ένα σωστό καθάρισμα και να τον φέρει σε σχεδόν καινούρια κατάσταση. Αμοιβή ηλεκτρολόγου- μηχανικού max 1200E. Oτιδήποτε παραπάνω φλερτάρει με την απάτη. Όλα αυτά για N/A και stock κατάσταση. Αν δεν έχεις εμπιστοσύνη σε μηχανικό ή ηλεκτρολόγο, ούτε να το δοκιμάσεις να βάλεις τέτοιο μοτέρ. Θα ταλαιπωρηθείς και θα ταλαιπωρήσεις και τον τραπεζικό σου λογαριασμό. Προσοχή διότι κυκλοφορούν πολλοί εκεί έξω, που μέχρι χθές έφτιαχναν σκαραβαίους και σήμερα την έχουν δει παραρτήματα της TRD. Είναι κατά τεκμήριο αγράμματοι (κυριολεκτώ) και όχι βιβλίο και cd της Toyota δεν ξέρουν να διαβάσουν, ούτε την υπογραφή τους σωστά δεν βάζουν.Τέτοιοι σκιτζήδες βάφτισαν την ανικανότητά τους βεβαιότητα και έβγαζαν τη φήμη, 'μούφα τα άλογα που ανακοινώνει η Τoyota δεν είναι με τίποτα 170' .Βέβαια, όταν μέχρι χτες ήσουνα με το σφυρί και τη μπίχλα και 'επισκεύαζες' φάου βε, είναι κομματάκι δύσκολο να καταλάβεις και να ρυθμίσεις κεφαλή με 20 βαλβίδες και εισαγωγή με 4 πεταλούδες. Δεν βάζω καν στην κουβέντα εγκεφάλους και ρυθμίσεις εκκεντροφόρων, που υπάρχουν όλα μα όλα στα service manual και στα cd για τον 20V γιατί η κατάσταση εκεί συναγωνίζεται τις καλύτερες κωμωδίες. Ένα μόνο παράδειγμα θα σου πω. Την περασμένη εβδομάδα είδα τέτοιο μοτέρ -περασμένο σε Καρίνα από γνωστό βελτιωτατζή πατσαβουροκυνηγό του λεκανοπεδίου, στην οποία έβγαζες το ρελέ του EFI και το αυτοκίνητο συνέχιζε να δουλεύει. Στον πελάτη του ο ανεκδιήγητος έλεγε, πως είναι πρόβλημα του αυτοκινήτου,πως αυτά τα μοτέρ τα είχανε τέτοια προβλήματα μωρέ και πως αυτός ότι ήταν να κάνει το έκανε. Αυτά προς γνώση και συμόρφωση, για την αποφυγή περιπετειών.Καλή τύχη.