-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Μην πάρεις αυτό. Εκτός του ότι τα test drive οχήματα τα σκίζουν (ακόμα θυμάμαι που είχα κάνει test το yaris και όταν ξεκινήσαμε ο πωλητής με κρύο το αμάξι έφτανε την 1η μέχρι τον κόφτη για να μας δείξει πως τραβάει) δεν μου κάθεται καλά το ότι είναι βαμμένο. Η δικαιολογία που σου είπαν μου φαίνεται χαζή προσωπικά. Αν σκεφτείς πως κατά το test drive δεν παρκάρει κανείς για να χτυπήσει κάπου και επιπλέον έχει και κάμερα για να βλέπεις πίσω. Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει φάει κανένα γερό τρακάρισμα και να το φτιάξανε για να το πουλήσουν σαν 'σχεδόν' καινούριο.Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Kατ' αρχήν ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σας ν' ασχοληθείτε με το ζήτημα που με απασχολεί. Μου είπαν πως κάποιος πελάτης καταλάθος το ακούμπησε και το γρατζούνισε και επειδή πρόκειται για όχημα βιτρίνας δεν ήθελαν να το αφήσουν έτσι το έβγαλαν και το έβαψαν. Ποιός ξέρει!!!! Απ' ότι κατάλαβα το όχημα το χρησιμοποιούν και σαν εταιρικό και μεταφορά προσωπικού αλλιώς δεν έξηγούνται και τα 5500 km μέσα σε 6 μήνες από test drive??!!
-
Αν ήταν ευκαιρία θα το είχαν φάει από μεσα.....αστο καλύτερα...
Sent from my Z10 using Tapatalk
-
Χτες με πήρε ένας φίλος -κάτοχος auris 1.6 MY2009- να μου πει ότι του άναψε λαμπάκι μηχανής στις διακοπές. Το πήγε αμέσως στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία toyota (είναι ακόμα στην εγγύηση). Εκεί του άλλαξαν λάδια και του είπαν ότι πρέπει το συντομότερο να αλλάξει short block και εγκέφαλο, θα τα καλύψει όλα η εγγύηση (αν ήταν εκτός εγγύησης απλά τον είχε πιει). Το ίδιο θέμα έχουν λέει πολλά αυτοκίνητα με αυτό το μοτέρ και ο υπεύθυνος συνεργείου ήταν απόλυτα ήρεμος και χαλαρός (έλα μωρέ, δεν είναι τίποτα, ίσα ίσα θα έχεις καινούριο μοτέρ κλπ). Ο φίλος έχει κάνει μόλις 62.000 χλμ και όλα τα service ευλαβικά (και με οδήγηση παραπάνω από χαλαρή). Φυσικά θα το σκεφτεί πολύ σοβαρά αν θα ξαναπάρει toyota μετά το ξενέρωμα που έφαγε.
-
Λογικο...και θα προτιμησει κατι με μικροτερη εγγυηση φαντάζομαι, γιατι ειναι αποραδεκτο να σου αλλαζουν μηχανη τσαμπα.
-
Την έκδοση style + + pano roof +gps την έχω
Εμφάνιση, καμιά σχέση με τα leasing εταιρικά που κυκλοφορούν , άλλωστε γιαυτό έφαγες κόλλημα με το συγκεκριμένο , μπορούν να σου πουν και τα μέλη του forum που το έχουν δει στις συναντήσεις.
Αν έχεις κάποιον φανοποιό που τον εμπιστεύεσαι πάρτον να δει το αυτοκίνητο να σου φύγει η απορία
Τα 5000 χλμ δεν είναι τίποτα και τα test drive το στρώσανε ...italian wayΓια τα υπόλοιπα όπως σου έγραψα στο yaris club
....έκανα test drive και τα δυο μοντέλα , ενθουσιάστηκα με τη συμπεριφορά της style + την οποία επέλεξα για αγορά , μετά από 6 σχεδόν μήνες δεν έχω μετανιώσει για την επιλογή ίσα - ίσα ανακαλύπτω πόσο ψαγμένη είναι η ανάρτηση πχ φουλ φορτωμένο (4 άτομα + αποσκευές) αμάξι δεν επηρεάζετε καθόλου από το βάρος και ιδίως πως περνάει από ανωμαλίες μεγάλου μήκους στην εθνική με 140+ χωρίς να αποσταθεροποιήται και να τερματίζει ,αυτό και μόνο αξίζει το συμβιβασμό που κάνεις στο (λίγο) κοπάνημα στους κρατήρες της πόλης....
....Το κοστολόγιο για αντικατάσταση των 195 50 / 16 είναι από 490 έως 520 ευρώ για επώνυμες μάρκες (Michelin , Bridgestone κλπ)
Όντως είναι ακριβά αλλά σαν αντιστάθμισμα παίρνεις πολλή μεγαλύτερη πρόσφυση που φαίνεται στις στροφές, στα φρένα και στο λιγότερο αναβόσβησμα του esp στην ενθουσιώδη οδήγηση, να μη κάψει και 0,5 λιτρο παραπάνω στη χειρότερη........η φτώχεια θέλει καλοπέραση...και όταν φτάσει η ώρα της μεταπώλησης το style θα ξεχωρίζει από τα χιλιάδες άσπρα χαμηλώτερου εξοπλισμού , θα πουληθεί όχι απαραίτητα ακριβότερα άλλα ευκολότερα
-
Απαράδεκτο είναι να έχεις αγοράσει αξιόπιστο κουβά και να μην αποδειχτεί ούτε αξιόπιστος. Είναι σύνηθες άλλωστε σε όλες τις εταιρείες να αλλάζουν μοτέρ στα 62.000 χλμ . Το ότι η μηχανή έβγαλε το πρόβλημα τώρα και όχι σε 1 χρόνο που θα είχε λήξει η εγγύηση ήταν καθαρά θέμα τύχης. Το χειρότερο δε είναι ότι η toyota το θεωρεί κάτι φυσιολογικό σε αυτά τα μοτέρ μόνο που δεν έχει ενημερωθεί κανείς από τους εκατοντάδες (ή μήπως χιλιάδες) αγοραστές του εν λόγω μοντέλου στην Ελλάδα. Σου λέει αν σκάσει πρόβλημα έσκασε και αν είναι εκτός εγγύησης ακόμα καλύτερα. Γιατί δεν κάνει μια ανάκληση? Μήπως για να μην αμαυρωθεί η εικόνα της? Ή γιατί το κόστος είναι τεράστιο?
Ο φίλος έπινε νερό στο όνομα της toyota μέχρι τώρα (αυτό ήταν το τρίτο του toyota) αλλά μετά από αυτό απομυθοποίησε την περιβοήτη αξιοπιστία της. -
Κοιταξε να δεις... κατ αρχην ειναι λιγο περιεργη η βλαβη για να λυνεται προσωρινα με αλλαγη λαδιων, αλλα να χρειαζεται για οριστικη επιδιορθωση αλλαγη short block και εγκεφαλου ταυτοχρονα. Υποθετουμε ωστοσο οτι ειναι πραγματι ετσι και δεν εχουμε χασει κατι στο δρομο. Στην περιπτωση αυτη προκειται για αστοχια υλικου λογω ελατωματος, και οχι για βλαβη στα πλαισια φθορας απο χρηση, φανταζομαι συμφωνεις. Ο φιλος σου λοιπον μες την ατυχια του σταθηκε τυχερος γιατι, αν και κανει λιγα χιλιομετρα, η χρονικη διαρκεια της εγγυησης ηταν τετοια ωστε η βλαβη να εκδηλωθει εντος αυτης.
Εγω απο την αλλη οταν ειχα το εβδομηνταπενταρι πολο τα ακουμπαγα κανονικα σε καθε βλαβη οποτε με συγχωρεις αλλα δεν μπορω να συμμεριστω τα συναισθηματα του φιλου σου.
Παρεμπιπτοντως, και εγω εχω αρκετους γνωστους με αουρις και δεν εχω ακουσει τιποτα σχετικο, αλλα αλίμονο αν τα συμπερασματα για την αξιοπιστια εβγαιναν απο οσα ακουμε.
-
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Λογικο...και θα προτιμησει κατι με μικροτερη εγγυηση φαντάζομαι, γιατι ειναι αποραδεκτο να σου αλλαζουν μηχανη τσαμπα.Δηλαδη αν ηταν καποιο Γαλλικο αμαξι με 6 χρονια εγγυηση θα ελεγες τα ιδια ή θα ελεγες οτι τα γαλλικα ειναι μπουρδελα και τι να την κανω την εγγυηση αν καθε 60.000χλμ θελω κινητηρα?
Ρωταω γιατι εχω βαρεθει να βλεπω ακομα ατομα που πιστευουν πως η ΤΟΥΟΤΑ ειναι η πιο αξιοπιστη εταιρια...
Ενα after sales EIXE καλο.... αλλα τωρα ουτε και αυτο!!! (δεν μιλαω για ΤΟΥΟΤΑ 10-12 πισω που πραγματικα ηταν σκυλια)Αν εχεις αντιθετη αποψη απο τις 25/8 ελα να περασουμε μια μερα μαζι στο συνεργειο.... κερναω τον καφε!
-
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Κοιταξε να δεις... κατ αρχην ειναι λιγο περιεργη η βλαβη για να λυνεται προσωρινα με αλλαγη λαδιων, αλλα να χρειαζεται για οριστικη επιδιορθωση αλλαγη short block και εγκεφαλου ταυτοχρονα. Υποθετουμε ωστοσο οτι ειναι πραγματι ετσι και δεν εχουμε χασει κατι στο δρομο. Στην περιπτωση αυτη προκειται για αστοχια υλικου λογω ελατωματος, και οχι για βλαβη στα πλαισια φθορας απο χρηση, φανταζομαι συμφωνεις. Ο φιλος σου λοιπον μες την ατυχια του σταθηκε τυχερος γιατι, αν και κανει λιγα χιλιομετρα, η χρονικη διαρκεια της εγγυησης ηταν τετοια ωστε η βλαβη να εκδηλωθει εντος αυτης.Εγω απο την αλλη οταν ειχα το εβδομηνταπενταρι πολο τα ακουμπαγα κανονικα σε καθε βλαβη οποτε με συγχωρεις αλλα δεν μπορω να συμμεριστω τα συναισθηματα του φιλου σου.
Παρεμπιπτοντως, και εγω εχω αρκετους γνωστους με αουρις και δεν εχω ακουσει τιποτα σχετικο, αλλα αλίμονο αν τα συμπερασματα για την αξιοπιστια εβγαιναν απο οσα ακουμε.
Την αλλαγή λαδιών την έκαναν γιατί είχε πέσει αρκετά και η στάθμη λαδιών και όχι για να λύσουν το πρόβλημα. Το πρόβλημα θα λυθεί μόνο με αλλαγή του κορμού του κινητήρα και του εγκεφάλου. Και ξαναλέω ότι ο υπεύθυνος συνεργείου είπε ότι το πρόβλημα αφορά συγκεκριμένα αυτοκίνητα με το εν λόγω μοτέρ (1.6). Σαν σοβαρή εταιρεία η toyota όφειλε να ειδοποιήσει όλους τους κατόχους των εν λόγω αυτοκινήτων ώστε να προβεί στις εν λόγω εργασίες.
Είχε η γυναίκα μου το ίδιο polo και ξέρω τι εστί (ανα)ξιοπιστίαΔηλαδη αν ηταν καποιο Γαλλικο αμαξι με 6 χρονια εγγυηση θα ελεγες τα ιδια ή θα ελεγες οτι τα γαλλικα ειναι μπουρδελα και τι να την κανω την εγγυηση αν καθε 60.000χλμ θελω κινητηρα?
Ρωταω γιατι εχω βαρεθει να βλεπω ακομα ατομα που πιστευουν πως η ΤΟΥΟΤΑ ειναι η πιο αξιοπιστη εταιρια...
Ενα after sales EIXE καλο.... αλλα τωρα ουτε και αυτο!!! (δεν μιλαω για ΤΟΥΟΤΑ 10-12 πισω που πραγματικα ηταν σκυλια)Αν εχεις αντιθετη αποψη απο τις 25/8 ελα να περασουμε μια μερα μαζι στο συνεργειο.... κερναω τον καφε!
Έχεις απόλυτο δίκιο, για αυτόν ακριβώς τον λόγο έγραψα για το θέμα που προέκυψε στον φίλο (και δεν είναι η εξαίρεση καθώς φαίνεται ότι αφορά ολόκληρη παρτίδα). Αν είχε γραφτεί κάτι ανάλογο σε άλλο τοπικό πλην γιαπωνέζικου θα είχε πέσει τρελό κράξιμο. Μερικοί δεν μπορούν ή δεν θέλουν να καταλάβουν αυτά που γράφεις.
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Λογικο...και θα προτιμησει κατι με μικροτερη εγγυηση φαντάζομαι, γιατι ειναι αποραδεκτο να σου αλλαζουν μηχανη τσαμπα.
Δηλαδη αν ηταν καποιο Γαλλικο αμαξι με 6 χρονια εγγυηση θα ελεγες τα ιδια ή θα ελεγες οτι τα γαλλικα ειναι μπουρδελα και τι να την κανω την εγγυηση αν καθε 60.000χλμ θελω κινητηρα?
Ρωταω γιατι εχω βαρεθει να βλεπω ακομα ατομα που πιστευουν πως η ΤΟΥΟΤΑ ειναι η πιο αξιοπιστη εταιρια...
Ενα after sales EIXE καλο.... αλλα τωρα ουτε και αυτο!!! (δεν μιλαω για ΤΟΥΟΤΑ 10-12 πισω που πραγματικα ηταν σκυλια)[b]Αν εχεις αντιθετη αποψη απο τις 25/8 ελα να περασουμε μια μερα μαζι στο συνεργειο.... κερναω τον καφε![/b
Δουλεύεις σε συνεργείο του δικτύου; Αν ναι, σε ποιο;
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Κοιταξε να δεις... κατ αρχην ειναι λιγο περιεργη η βλαβη για να λυνεται προσωρινα με αλλαγη λαδιων, αλλα να χρειαζεται για οριστικη επιδιορθωση αλλαγη short block και εγκεφαλου ταυτοχρονα. Υποθετουμε ωστοσο οτι ειναι πραγματι ετσι και δεν εχουμε χασει κατι στο δρομο. Στην περιπτωση αυτη προκειται για αστοχια υλικου λογω ελατωματος, και οχι για βλαβη στα πλαισια φθορας απο χρηση, φανταζομαι συμφωνεις. Ο φιλος σου λοιπον μες την ατυχια του σταθηκε τυχερος γιατι, αν και κανει λιγα χιλιομετρα, η χρονικη διαρκεια της εγγυησης ηταν τετοια ωστε η βλαβη να εκδηλωθει εντος αυτης.
Εγω απο την αλλη οταν ειχα το εβδομηνταπενταρι πολο τα ακουμπαγα κανονικα σε καθε βλαβη οποτε με συγχωρεις αλλα δεν μπορω να συμμεριστω τα συναισθηματα του φιλου σου.
Παρεμπιπτοντως, και εγω εχω αρκετους γνωστους με αουρις και δεν εχω ακουσει τιποτα σχετικο, αλλα αλίμονο αν τα συμπερασματα για την αξιοπιστια εβγαιναν απο οσα ακουμε.
Την αλλαγή λαδιών την έκαναν γιατί είχε πέσει αρκετά και η στάθμη λαδιών και όχι για να λύσουν το πρόβλημα. Το πρόβλημα θα λυθεί μόνο με αλλαγή του κορμού του κινητήρα και του εγκεφάλου. Και ξαναλέω ότι ο υπεύθυνος συνεργείου είπε ότι το πρόβλημα αφορά συγκεκριμένα αυτοκίνητα με το εν λόγω μοτέρ (1.6). Σαν σοβαρή εταιρεία η toyota όφειλε να ειδοποιήσει όλους τους κατόχους των εν λόγω αυτοκινήτων ώστε να προβεί στις εν λόγω εργασίες.
Είχε η γυναίκα μου το ίδιο polo και ξέρω τι εστί (ανα)ξιοπιστίαΚαι επειδη το εχωδει αυτο το εργο εχω να προσθεσω....
Η ΤΟΥΟΤΑ θα αλλαξει το μπλοκ με καινουριο... το καπακι δεν θα το πλανιαρει καθολου γιατι μετα δεν θα χρονιζεται και σε 50.000 χλμ ΜΑΧ παει για καινουριο κινητηρα!!!
Απλα πραγματα, Δοκιμασμενα!!!Πες του φιλου σου να το πουλησει κατευθειαν με το που το φτιαξει!
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Λογικο...και θα προτιμησει κατι με μικροτερη εγγυηση φαντάζομαι, γιατι ειναι αποραδεκτο να σου αλλαζουν μηχανη τσαμπα.
Δηλαδη αν ηταν καποιο Γαλλικο αμαξι με 6 χρονια εγγυηση θα ελεγες τα ιδια ή θα ελεγες οτι τα γαλλικα ειναι μπουρδελα και τι να την κανω την εγγυηση αν καθε 60.000χλμ θελω κινητηρα?
Ρωταω γιατι εχω βαρεθει να βλεπω ακομα ατομα που πιστευουν πως η ΤΟΥΟΤΑ ειναι η πιο αξιοπιστη εταιρια...
Ενα after sales EIXE καλο.... αλλα τωρα ουτε και αυτο!!! (δεν μιλαω για ΤΟΥΟΤΑ 10-12 πισω που πραγματικα ηταν σκυλια)Αν εχεις αντιθετη αποψη απο τις 25/8 ελα να περασουμε μια μερα μαζι στο συνεργειο.... κερναω τον καφε!
Δεν με ενδιαφερει η αξιοπιστια της toyota οπως εγραψα και παραπανω μου φαινεται περιεργο καποιος να βρισκει κακο οτι του αλλαζουν μοτερ στην εγγυηση στα 5 χρονια γιατι στατιστικα οι περισοτεροι δεν εχουμε την ιδια τυχη αν συμβει η στραβη. Δε βλεπω που ειναι το δυσνοητο. Τωρα αν καποιος πιστευει οτι το αυτοκινητο του είναι κουβας --εστω και αξιοπιστος- κακως εδωσε τα ωραια του λεφτα και το πηρε.
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Δουλεύεις σε συνεργείο του δικτύου; Αν ναι, σε ποιο;
Για να πιανει καποιος ΤΟΥΟΤΑ δεν ειναι αναγκη να δουλευει σε συνεργειο του δικτυου....
Και τωρα που το ξανα σκεφτομαι... το Auris του φιλο που αναφερουμε νομιζω πως ουτε 50.000χλμ δεν θα φτασει μετα την αντικατασταση του μπλοκ!
Βαλε 20.000 - 25.000 -
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Δουλεύεις σε συνεργείο του δικτύου; Αν ναι, σε ποιο;
Για να πιανει καποιος ΤΟΥΟΤΑ δεν ειναι αναγκη να δουλευει σε συνεργειο του δικτυου....
Και τωρα που το ξανα σκεφτομαι... το Auris του φιλο που αναφερουμε νομιζω πως ουτε 50.000χλμ δεν θα φτασει μετα την αντικατασταση του μπλοκ!
Βαλε 20.000 - 25.000Ποιος είπε πως για να επισκευάσεις Toyota πρέπει να είσαι μόνο εξουσιοδοτημένος;
Εγώ ρώτησα αν δουλεύεις σε εξουσιοδοτημένο, για να πεις και σε εμάς τους υπόλοιπους που ακριβώς ξέρεις όλες αυτές τις πληροφορίες περί των ενεργειών που κάνει η επίσημη Toyota σε τέτοιες περιπτώσεις και κυρίως, θα ήθελα μια ανάλυση σχετική με το πως ύστερα από πλάνισμα κυλινδροκεφαλής δεν χρονίζεται το μοτέρ, αν παράλληλα έχεις αλλάξει κορμό και έμβολα με καινούρια.
Τέλος, πως μέσα σε δύο ποστ δικά σου, το προσδοκώμενο ζωής του επισκευασμένου κινητήρα έπεσε από τα 50.000 στα 25.000 χλμ. Είπες πως το ξανασκέφτηκες.
Υπάρχουν δηλαδή πράγματα που είχες ξεχάσει να υπολογίσεις στην αρχική σου εκτίμηση και τα θυμήθηκες μετά και μάλιστα ήταν τόσο σοβαρά που κατέβασαν το προσδόκιμο ζωής του επισκευασμένου μοτέρ στο μισό; -
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Για να πιανει καποιος ΤΟΥΟΤΑ δεν ειναι αναγκη να δουλευει σε συνεργειο του δικτυου....Και τωρα που το ξανα σκεφτομαι... το Auris του φιλο που αναφερουμε νομιζω πως ουτε 50.000χλμ δεν θα φτασει μετα την αντικατασταση του μπλοκ!
Βαλε 20.000 - 25.000Του είπαν ότι δεν χρειάζεται να αλλαχτεί το καπάκι, μόνο ο κορμός. Ο φίλος πριν λίγο καιρό ξεχρέωσε το αυτοκίνητο. Πήρε toyota για να έχει το κεφάλι του ήσυχο και σκοπεύει να το κρατήσει τουλάχιστον 10 χρόνια. Φυσικά το αυτοκίνητο το βλέπει σαν ένα απλό μέσο μετακίνησης. Τα 2 προηγούμενα toyota τον είχαν βγάλει ασπροπρόσωπο (μόνο αναλώσιμα).
Αν του πω τα νέα τον βλέπω να φρικάρει. Αν τους ζητήσει να του αλλάξουν ολόκληρο το μοτέρ? -
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Εγώ ρώτησα αν δουλεύεις σε εξουσιοδοτημένο, για να πεις και σε εμάς τους υπόλοιπους που ακριβώς ξέρεις όλες αυτές τις πληροφορίες περί των ενεργειών που κάνει η επίσημη Toyota σε τέτοιες περιπτώσεις και κυρίως, θα ήθελα μια ανάλυση σχετική με το πως ύστερα από πλάνισμα κυλινδροκεφαλής δεν χρονίζεται το μοτέρ, αν παράλληλα έχεις αλλάξει κορμό και έμβολα με καινούρια.
Ξερεις η καλυτερη γνωση ειναι αυτη που προερχεται απο την εμπειρια!
Το πρωτο 1.6αρι που μας βασανισε εφυγε με οδικη και επισημο συνεργειο αλλα και εκει του αλλαξανε μοτερ...
Ενω μας ειχαν πει να μην πλανισουμε καπακι... ουτε για καθαρισμα εμεις το καναμε και το αμαξι δεν εστρωνε ποτε στο ρελαντι.... ανοιξαμε καθρεφτη 4-5 φορες (πετας λαδια και νερα) για να τσεκαρουμε τον χρονισμο και να κανουμε ολη την διαδικασια απο την αρχη μηπως μα ειχε ξεφυγει κατι.Τελικα... πραγματικα τα 1.6... ειδικα με το διπλο VVTi ΔΕΝ δουλευουν αν πλανιαρεις καπακι (εστω για καθαρισμα)
Συμπερασμα... ΤΟΥΟΤΑ 1.6 με φλατζα... πας κατευθειαν για μοτερ και οτι σου κατσει!
Τέλος, πως μέσα σε δύο ποστ δικά σου, το προσδοκώμενο ζωής του επισκευασμένου κινητήρα έπεσε από τα 50.000 στα 25.000 χλμ. Είπες πως το ξανασκέφτηκες.
Υπάρχουν δηλαδή πράγματα που είχες ξεχάσει να υπολογίσεις στην αρχική σου εκτίμηση και τα θυμήθηκες μετά και μάλιστα ήταν τόσο σοβαρά που κατέβασαν το προσδόκιμο ζωής του επισκευασμένου μοτέρ στο μισό;Γιατι και οι 3 περιπτωσεις που τους αλλαξαν κορμο στα πλαισια της εγγυησης και δεν πλανιαρανε καπακι ξανα μπηκανε στο συνεργειο για φλατζα σε λιγοτερο απο εναν χρονο απο την αλλαγη του κορμου!
Τωρα αν κατι μας ξεφευγει και γιαυτο δεν χρονισει το μοτερ, δεν το ξερω!!!
Παντως ειναι αστειο να μιλαμε για αλλαγη κινητηρων σε τοσο λιγα χιλιομετρα σε μια και καλα αξιοπιστη εταιρια!!!
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Εγώ ρώτησα αν δουλεύεις σε εξουσιοδοτημένο, για να πεις και σε εμάς τους υπόλοιπους που ακριβώς ξέρεις όλες αυτές τις πληροφορίες περί των ενεργειών που κάνει η επίσημη Toyota σε τέτοιες περιπτώσεις και κυρίως, θα ήθελα μια ανάλυση σχετική με το πως ύστερα από πλάνισμα κυλινδροκεφαλής δεν χρονίζεται το μοτέρ, αν παράλληλα έχεις αλλάξει κορμό και έμβολα με καινούρια.
Ξερεις η καλυτερη γνωση ειναι αυτη που προερχεται απο την εμπειρια!
Το πρωτο 1.6αρι που μας βασανισε εφυγε με οδικη και επισημο συνεργειο αλλα και εκει του αλλαξανε μοτερ...
Ενω μας ειχαν πει να μην πλανισουμε καπακι... ουτε για καθαρισμα εμεις το καναμε και το αμαξι δεν εστρωνε ποτε στο ρελαντι.... ανοιξαμε καθρεφτη 4-5 φορες (πετας λαδια και νερα) για να τσεκαρουμε τον χρονισμο και να κανουμε ολη την διαδικασια απο την αρχη μηπως μα ειχε ξεφυγει κατι.Τελικα... πραγματικα τα 1.6... ειδικα με το διπλο VVTi ΔΕΝ δουλευουν αν πλανιαρεις καπακι (εστω για καθαρισμα)
Συμπερασμα... ΤΟΥΟΤΑ 1.6 με φλατζα... πας κατευθειαν για μοτερ και οτι σου κατσει!
Τέλος, πως μέσα σε δύο ποστ δικά σου, το προσδοκώμενο ζωής του επισκευασμένου κινητήρα έπεσε από τα 50.000 στα 25.000 χλμ. Είπες πως το ξανασκέφτηκες.
Υπάρχουν δηλαδή πράγματα που είχες ξεχάσει να υπολογίσεις στην αρχική σου εκτίμηση και τα θυμήθηκες μετά και μάλιστα ήταν τόσο σοβαρά που κατέβασαν το προσδόκιμο ζωής του επισκευασμένου μοτέρ στο μισό;Γιατι και οι 3 περιπτωσεις που τους αλλαξαν κορμο στα πλαισια της εγγυησης και δεν πλανιαρανε καπακι ξανα μπηκανε στο συνεργειο για φλατζα σε λιγοτερο απο εναν χρονο απο την αλλαγη του κορμου!
Τωρα αν κατι μας ξεφευγει και γιαυτο δεν χρονισει το μοτερ, δεν το ξερω!!!
Παντως ειναι αστειο να μιλαμε για αλλαγη κινητηρων σε τοσο λιγα χιλιομετρα σε μια και καλα αξιοπιστη εταιρια!!!
Το μόνο αστείο και μάλιστα κακόγουστο εδώ, είναι το συνεργείο που δουλεύεις.
Μάθαμε λοιπόν από αυτό το πράγμα που μας παράθεσες και το θεωρείς απάντηση πως,-
Η καλύτερη γνώση προέρχεται από την εμπειρία (Ασχολίαστο)
-
Το εν λόγω αυτοκίνητο με κάποιο 1.6 μοτέρ του οποίου δεν παραθέτεις κωδικό, ήρθε στο εμπειρικό συνεργείο που δουλεύεις με δικές του δυνάμεις και εκεί αφού το παλέψατε , δεν έστρωνε μετά στο ρελαντί και αποφασίσατε να το στείλετε με οδική σε κάποιο εξουσιοδοτημένο μπας και βγάλουν αυτοί το φίδι από την τρύπα.
Μας είπες επίσης πως παρά την προειδοποίηση που είχατε να μην πλανίσετε καπάκι (από ποιον και γιατί ήρθε αυτή η προειδοποίηση;) εσείς το κάνατε και όταν 'the shit hit the fan', κλείσατε τον ασθενή όπως όπως, οδική-------> εξουσιοδοτημένο-------> snake out of the hole. Περίφημα .
Είμαι απόλυτα βέβαιως δε, πως την ώρα που ξεκινούσατε τέτοιας έκτασης και σοβαρότητας επισκευή, στο χώρο μέσα στο συνεργείο δεν πρέπει να υπήρχε ούτε υποψία workshop manual γι αυτό το μοντέλο, ούτε CD ούτε TSB ούτε updated διαγνωστικό Toyota. Λεπτομέρειες θα πει κάποιος, αφού η καλύτερη γνώση έρχεται από την εμπειρία. Sure...
-
Δεν μάθαμε το όνομα του εξουσιοδοτημένου, που δέχτηκε να κάνει αλλαγή μπλοκ σε εγγύηση σε αυτοκίνητο που έρχεται με οδική και με εμφανή σημάδια ανοιγμένου μοτέρ σε άγνωστο συνεργείο, το οποίο σημαίνει αυτόματα κατάπτωση της εγγύησης.
Και δεν θα το μάθουμε ποτέ γιατί απλά δεν υπάρχει. -
Το αυτοκίνητο μετά την πάλη δεν έστρωνε στο ρελαντί. Για το υπόλοιπο φάσμα στροφών,.... κουβέντα.
-
Μάθαμε πως σε τρία άλλα αυτοκίνητα ίδιου τύπου και αγνώστων λοιπών στοιχείων που αλλάξανε κορμό χωρίς να πλανίσουν καπάκι, εμφανίστηκε πρόβλημα φλάτζας άρα συμπέρασμα, όποιο Toyota βγάλει φλάτζα-------> αλλαγή μοτέρ. Μάιστα.
-
Μάθαμε πως μια μικρή αμφιβολία σας βασανίζει, σχετικά με το αν έγιναν όλα σωστά κατά την πάλη και τα βάσανα που σας προκάλεσε ο γνωστός για την αναλγησία του dual VVTi της Toyota. Eίμαι βέβαιος, πως ύστερα από λίγο η όποια αμφιβολία εξαφανίστηκε γιατί η τεράστια εμπειρία δεν μπορεί ποτέ να κάνει λάθος.
Εύχομαι να πιάσετε και να παλέψετε μοτέρ από LF-A..Ίδια εταιρεία είναι και αν πάει κάτι στραβά ας είναι καλά οι οδικές και τα εξουσιοδοτημένα.
@clouzo
Mπορείς άνετα να μεταφέρεις στο φίλο σου τα ποστ και τα νέα για να φρικάρει. Μπορείς επίσης, να του προτείνεις και το συνεργείο που δουλεύει Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ προσωποποιημένη και να τον ψήσεις, αντί να δεχτεί να του αλλάξουν μπλοκ στην εγγύηση και ΤΣΑΜΠΑ, να δοκιμάσει στο παλευτικό συνεργείο. Αν πάει κάτι στραβά, οι οδικές να είναι καλά και τα εξουσιοδοτημένα..... -
-
Οταν λεω 'Ενω μας ειχαν πει να μην πλανισουμε καπακι...' εσυ πως το καταλαβαινει?
Απο το μυαλο μας το βγαλαμε?
Οχι... Απο επισημα συνεργεια της ΤΟΥΟΤΑ το μαθαμε, πριν καν πιασουμε το αμαξι, απο τους οποιους τσεκαραμε και οτι ολα τα workshop manual που εχουμε στα χερια μας ηταν σωστα και αρα δεν καναμε κατι λαθος... πλην του οτι αποφασισαμε οτι ενα καθαρισμα δεν θα εκανε κακο! και εδω ηταν το λαθος... δηλαδη ΔΕΝ περνει ουτε καθαρισμα το μοτερ που αν θυμαμε καλα 1ZR-FE πρεπει να λεγεται!
Το αμαξι στο φουλ φορτιο δουλευε καθαρα και στρωτα! μονο το ρελαντι ηταν το θεμα που κρατουσε στις 1500.Το ενα ειχε αλλαξει κορμο στον Auto House στην Νεα Μακρη... για τα αλλα δεν ξερω σιγουρα.
Οσο αφορα τον εξοπλισμο του συνεργειου.. για Ιαπωνικα - Κορεατικα εχει τα παντα... απο διαγνωστικα μεχρι και το τελευταιο εργαλειο που μπορει να χρειαστει ενα αμαξι! Οσο αφορα τα ευρωπαικα... ΝΑΙ ουτε διαγνωστικο δεν εχουμε!
-
Και αφου σε βλεπω γνωστη για πες μου....
Πια ειναι η αποψη σου για τα dual VVTi της Toyota?
Επειδη διχνεις γνωστης... μπορει καποιος να πλανισει καπακι σε αυτο το μοτερ και αν ναι μεχρι ποσο μπορει?
Το VVTi πως κλειδωνει?
Εσυ το βλεπεις λογικο ενα αμαξι να αλλαζει κορμο, να μενει ιδιο το καπακι και να μην παει ουτε για καθαρισμα?Δεν θελω να ανοιξω καποια διαμαχη απλα θελω να μαθω γιατι απο τον τροπο που απαντας διχνεις οτι τα ξερεις καλα αυτα τα μοτερ!
-
Εγώ πάντως με 15αρες και 175 λάστιχα, όσο και να προσπάθησα (σε λογικά πλαίσια παντα) δεν κατάφερα μέχρι στιγμής να δω τι χρώμα έχει το λαμπάκι του esp.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
TOYOTA FORUM