To picanto ειναι πολυ καλη αγορα.
Αλλα εγω θα κοιταζα και το FIAT Panda
Best posts made by krieza
-
RE: ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ ΝΑ ΠΑΡΩ???? MATIZ-PICANTO-ATOS ΚΛΠ,ΚΛΠ ??????
Latest posts made by krieza
-
RE: Skoda Octavia GT
Αντι να διαβαζει σοβαρες ΑΠΟΨΕΙΣ περι ταξιτζηδων κλπ ετσι Νικο??
Ενταξει Νικο καταλαβα....
Αντε γεια....Και φυσικα το πιο πανω Duracεll εχει σχεση οτι δεν αρεσει το Χ αυτοκινητο....
Μπορειτε λοιπον να συνεχισετε μονοι σας.
Οι μεν να βριζουν και οι δε να το παιζουν ελαστικοι και αμεροληπτοι.Θα σου ελεγα να διαγραψεις και το Λογαριασμο μου, αλλα νομιζω πως δε θα εχω τη δυνατοτητα να απολαμβανω πλεον τη παιδικη χαρα και τους Αξιους συνεχιστες του Χρονομετρη, και του Γαβριηλ , και φυσικα δεν αναφερομαι σε ολα τα μελη μιας και υπαρχει η οαση των κλασσικων....
Μπορειτε να πανηγυριζετε οτι πετυχατε το τρισμεγιστο κατορθωμα να εξολοθρευσετε ενα κακο skodaλιμπαν και οτι πλεον ο skodaδισμος χωρις τα δικα μου γραπτα θα ειναι λιγωτερος.Εχεις το λογο μου οτι δε προκειται να απαντησω σε τιποτα πλεον...
Συνεχιστε σε αυτο το μοτιβο Νικο....Καλη συνεχεια ...
-
RE: Skoda Octavia GT
Ο χρήστης kouk έγραψε:
.....Nα υποθεσω οτι οι προειδοποιησεις σου Νικο αφορουν αυτους που προκαλουν και μετα το παιζουν και θιγμενοι??
Εν τω μεταξυ ακομα απαντησεις περιμενω (παρεθεσα και τα λινκ)αν και βλεπω οτι για καποιους (αδιευκρινιστους ??) λογους περνανε στο ντουκου καποια πραγματα... -
RE: κοντές σχέσεις και Clio RS
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Άκουσα πως το εξατάχυτο κιβώτιο του ClioRS είναι υπερβολικά μικρό (6η σχέση με 4000rpm και 130χλμ/ώρα), ξέρει κανείς κάτι?
Ας το σχολιάσουμε!Eγω παλι **ακουσα ** οτι το κιβωτιο του ClioRS ειναι πολυ μακρυ 6η/4000/275,8 χαω.
Αλλος το κοντο του κι αλλος το μακρυ του δηλαδη.
Προτεινω αντι να το σχολιασουμε να το οδηγησουμε
-
RE: Skoda Octavia GT
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Κάτσε ρε Γιώργο, γιατί θα με τρελάνεις.Ξερεις πως δεν ειναι αυτος ο σκοπος μου.
Κάποιος θεωρεί (όντως) ότι τα Skoda δεν είναι καλά, δεν έχουν τεχνολογία και ότι άλλο θέλεις.
Κανενα προβλημα μεχρι εδω.Το εχω πει και το εχω γραψει χιλιες φορες.
Μπορείς να τον αποκαλέσεις ηλίθιο/εγκάθετο και δεν ξέρω τι αλλο?
ΕΛΕΟΣ!!!Οταν προκαλει και μαλιστα χωρις στοιχεια, ριχνοντας υπονοουμενα και ειρωνιουλες που προσβαλλουν και τη νοημοσυνη μου και εμενα προσωπικα, η απαντηση ειναι ξεκαθαρη:ΝΑΙ!!!
Απόψεις είναι αυτές.
Διαφωνείς? Μπράβο! Δώσε τα στοιχεία που θέλεις, δείξε του που νομίζεις ότι κάνει λάθος και ΤΕΛΟΣ!!!Αλλο αποψη αλλο εμμονη.Το να συζηταμε π.χ. για καποια βελτιωση που εχει την επισημη εγκριση του εργοστασιου και καλυπτεται απο την επισημη εργοστασιακη εγγυηση και να σου απανταει ο αλλος για μπλοκ εξεψιον κλπ τετοια φαιδρα που ΝΟΜΙΖΕΙ οτι ισχυουν, μαλλον εμμονη δειχνουν παρα αποψη.
Όταν αρχίζουν οι μπηχτές (αλα lkar), τα υπονοούμενα και οι απαντήσεις που σκοπό έχουν να μειώσουν τον άλλο, κερδίζεις κάτι?
Ειδα και οταν προσπαθησα να μιλησω σοβαρα τι κερδισα...
Για πηγαινε λιγο πισω στο παρον θεμα ή μαλλον πιαστο απο την αρχη να δεις...
Το μονο που κερδιζω ετσι ειναι να μην αφηνω τον καθε ΑΣΧΕΤΟ να υποτιμα τη νοημοσυνη μου, αραδιαζοντας ενα σωρο ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ για να στηριξει ειτε την ΑΓΝΟΙΑ του ειτε τις οποιες εμμονες και απωθημενα εχει...Εκνευρίζεις όλους τους άλλους και τελικά ακόμα και δίκηο να είχες, το χάνεις!
Αφου πρωτα εχουν εκνευριστει μερικοι απο τις ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ που εχουν γραφτει....
Οταν λοιπον εχω δικιο δε βλεπω κανεναν να παρεμβαινει πριν το θεμα γινει μπαχαλο.Μετα οταν αντιδρω στις ανακριβειες και απαντω στις ειρωνιες και τους χαρακτηρισμους ερχεσαι και μου λες οτι χανω το δικιο μου και φταιω εγω ο κακος skodaλιμπαν και οχι αυτος που με προκαλει...ΥΓ Για την ερώτηση στο θέμα του S3, δώσε μου link.
Εδω η ερωτηση που κανω
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 025#793025Και εδω η αιτια που τη προκαλεσε....
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... &start=465Επισης εδω θα βρεις την απαντηση που σου εδωσα σε κατι που ρωτησες
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... &start=390
-
RE: Skoda Octavia GT
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Γιώργο, αν ενοχλεί τα νεύρα σου η άποψη του οποιουδήποτε, είναι δικό σου πρόβλημα, όχι του άλλου!Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει.
Αν εσυ, θεωρείς ότι όταν σε κάποιον δεν αρέσουν τα Skoda, σε προσβάλει, συγγνώμη, αλλά δεν έχεις δίκηο!
Οπότε, οι παραινέσεις σχετικά με τα νευτα σου, ας λείπουν!
Νικο με συγχωρεις αλλα αλλο πραγμα ειναι να μη σου αρεσει κατι κι αλλο πραγμα να προσπαθεις επειδη εχεις απωθημενα (ή καποιον αλλο λογο) να βγαλεις τους αλλους που επιλεγουν αυτο το πραγμα ηλιθιους.
Ο nickathanasiou ειπε γιατι επελεξε το αυτοκινητο αυτο.Για τους δικους του 1, 2, 3 λογους, που τυχαινει να ειναι ακριβως οι ιδιοι με το λογο υπαρξης του συγκεκριμενου αυτοκινητου στην αγορα.
Και φτασαμε με τις ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ και την ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ συγκεκριμενου χρηστη να μιλαμε για μπλοκ εξεψιον και αλλα σπανια πουλια...
Επως να το κανουμε Νικο μου.
Αυτο δεν ειναι γνωμη, εκθεση απωθημενων ειναι.
Να γινει και αυτο το θεμα πουτ@να.Παρεπιπτοντως κατι ρωτησα (που ισως εξηγει πολλα) στο θεμα του Audi S3 και απαντηση δεν πηρα...
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Καλημέρα
Παιδιά ας αλλάξουμε θέμα.
Θα ήθελα συμπεράσματα από αυτούς που έχουν ήδη το tsi.
Προβλήματα κανείς?Φίλος με tsi εμφάνισε προβλήμτα στο σασμαν αλλά παέι για αλλαγή μέσω εγγύησης.
Κανένας δεν έχει εδώ μέσα Tsi να βοηθήσει;
μάλλον όταν ακούνε για προβλήματα...κρύβονται...
Το πιο πιθανο ειναι οτι οι περισσοτεροι απο αυτους που συμβαλλαμε στο ωραιο αυτο τοπικ των 246 (μεχρι τωρα, και πουσαι ακομα) σελιδων, εχουμε δει tsi σε φωτογραφιες, ή εχουμε ακουσει ή ο κουμπαρος της ξαδερφης της γειτονισσας του μπατζανακη της συμπεθερας μας, εχει πει ** οτι ακουσε καπου** ή υποθετουμε ή φανταζομαστε οτι καπως ετσι **Θα ** ειναι τα πραγματα...
-
RE: Skoda Octavia GT
Ο χρήστης b_x έγραψε:
- Στο Golf IV έχω μπει σε δίπορτο αλλά **υποθέτω **(και το τονίζω,γιατί μπορεί να κάνω και λάθος) ότι το ίδιο θα είναι και το 4πορτο.Έχω μπει και σε Octavia προηγούμενης γενιάς.Καμία σχέση ο χώρος πίσω (και ειδικά για τα πόδια) στα δύο αυτοκίνητα...
Έχουν το ίδιο ακριβώς μεταξόνιο τα δύο μοντέλα. Θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο το Octavia να έχει μεγαλύτερο χώρο για τους πίσω επιβάτες. Απίθανο μάλλον.... Αλλά αν δεις την σύγκριση την κάνω με το Golf V. To IV δεν κυκλοφορεί πλέον (σε αντίθεση με το Octavia...).
H ασχετοσυνη συνεχιζεται...Αν ας πουμε το Οκταβια διαθετει λιγο πιο λεπτα μπροστινα καθισματα ή λιγο πιο ορθια πλατη στα πισω ο χωρος για τους πισω επιβατες ειναι ιδιος...
Και φυσικα και το ενα και το αλλο αυτοκινητο εχουν ακριβως τους ιδιους χωρους για μια οικογενεια και τις αποσκευες τους.....- Το 'προηγούμενης γενιάς πλαίσιο' δεν το καταλαβαίνω.Το MONDEO πόσα χρόνια κυκλοφορεί;Η C-class από το 2000 δεν είναι ίδια;Αυτά δεν είναι ξεπερασμένα πλαίσια 'προηγούμενης γενιάς'; Παρά ταύτα μια χαρά κυκλοφορούν και δεν κατηγορεί κανείς τη Ford για το ST220 ότι δεν αντέχει τα άλογά του ή τη Merc ότι δεν σηκώνει τον V6...Εξάλλου όταν έβγαινε το ΑΒΤ από τη Σκόντα με τα ίδια ή και με περισσότερα άλογα (στην περίπτωση του RS ABT) το ίδιο πλαίσιο δεν είχε;Τότε επαρκούσε;Τώρα δεν επαρκεί;Τι μεσολάβησε;
ABT από την Skoda ή την BIAMAP; Το RS είχε 180 ίππους από το εργοστάσιο. Τι τσιπάρησε εν Ελλάδι η ΒΙΑΜΑΡ είναι άλλο ανέκδοτο....
Το πλαίσιο του Mondeo τότε και τώρα είναι καλύτερο από του Octavia Ι. Σε κράτημα, crash test κλπ κλπ. Θα το κατέκρινε κάποιος αν υστερούσε σε σχέση με τον ανταγωνισμό της κατηγορίας. Το Golf θεώρησε πως υστερεί και άλλαξε πλαίσιο. Τα ίδια και το Octavia5. Tα ίδια θα κάνει και το Mondeo όπου νά 'ναι.
Το OctaviaΙ δεν θα κάνει τα ίδια: θα καταργηθεί. Γιατί είναι ξεπερασμένο. Αυτό δεν το λέω εγώ, το λέει η Skoda και γι' αυτό θα το κάνει.Ax Θεε (Αλλαχ, βουδα, βισνου) κανε το θαυμα σου και απαλλαξε μας απο ολους τους ξερολες....
Ποιος να εξηγησει και με τι τροπο στον καθε ΒΛΑΚΑ οτι η ΒΙΑΜΑΡ ειναι εξουσιοδοτημενος γενικος αντιπροσωπος της Skoda στην Ελλαδα και οτι πριν κανει την οποιαδηποτε ενεργεια ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ απο το εργοστασιο να παρει την εγκριση του...
Ποιος μπορει να εξηγησει και με τι τροπο στον καθε ΑΣΧΕΤΟ ΞΕΡΟΛΑ οτι η εγγυηση των RS ABT ισχυει ΚΑΝΟΝΙΚΑ και με πληρεις ορους σε ολην Ευρωπη και οπου αλλου η Skoda εξαγει αυτοκινητα??
Κατεβα κατω Μεγαλοδυναμε και κανε κατι ωστε να καταλαβει καθε ΦΑΝΤΑΣΙΟΠΛΗΚΤΟΣ οτι το ιδιο πλαισιο ακριβως χρησιμοποιηθηκε τοσο απο το Αudi S3, και το Golf R32....
Γιατι επιτρεπεις εσυ Ω Μεγαλοδυναμε Αφεντη του Ιντερνετκαποιοι να περιφερουν τη μικροτητα και την ασχετοσυνη τους??- Η KW δηλαδή τι κακό έχει;Άλλα 'σπορ' (πιο γρήγορα και με περισσότερα άλογα τέλος πάντων) μοντέλα άλλων εταιρειών δεν φοράνε διαφορετική ανάρτηση (και φυσικά λάστιχα/αντιστρεπτικές/σινεμπλόκ,κλπ) ανάλογα με την έκδοση σε σχέση με τα αντίστοιχα συμβατικά μοντέλα τους;Το GT δεν δικαιούται δηλ να έχει πιο 'σπορ' ανάρτηση;Επειδή διαφημίζει τη μάρκα αυτής της ανάρτησης είναι μεμπτό;Αν ήταν δηλ no name όλα καλά;(BTW δε νομίζω ότι μπορεί οποιαδήποτε εθνική κεντρική αντιπροσωπεία να κάνει το οτιδήποτε που αλλάζει το αυτοκίνητο χωρίς την έγκριση της 'μαμά' εταιρείας... )
Η KW δεν έχει κανένα κακό. Απλά μπαίνει από την αντιπροσωπεία και όχι από το εργοστάσιο. Αρα δεν είναι το ίδιο δοκιμασμένη. Αρα μπορεί να είναι πολύ σκληρή κλπ κλπ . Μπορεί να είναι πολύ καλή, μπορεί και όχι. Και φυσικά μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει η αντιπροσωπεία, αλλά και το να έχει πάρει την έγκριση δεν λέει κάτι: αν δεν έχει δοκιμαστεί από το εργοστάσιο, είναι άκυρη η έγκριση.
Λόγω block-exemption μπορεί ο οποιοσδήποτε να πουλάει και δεν υπάρχουν αποκλειστικοί αντιπρόσωποι. Αρα για μια KW θα σκάσουμε...Aβυσσος (απο αλκανταρα και 'χαρακτηρα')το μεγεθος της αγνοιας.....
Παμε λοιπον παλι απο την αρχη.Καθε μετατροπη που γινεται απο την επισημη αντιπροσωπεια και καλυπτεται απο την ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ εγγυηση εχει και την ΕΓΚΡΙΣΗ του εργοστασιου.Και για να δωσει ΕΓΚΡΙΣΗ το εργοστασιο παει να πει οτι κατι ξερει περισσοτερο και δε διακινδυνευει σε καμμια περιπτωση να παρει ρισκα....Θα συμφωνήσω πάντως πως ο καθένας μπορεί να βρει ό,τι θέλει πλέον στην αγορά και μπορεί να κάνει τις επιλογές του με όποιο κριτήριο θέλει... (και κάποιος κακοπροαίρετος θα μπορούσε να προσθέσει 'και να παρασυρθεί με την ησυχία του από brand-names και διαφημιστές )
Σύμφωνοι κι εδώ! Αλλά γιατί οι αγοραστές Skoda δεν παρασύρονται και παρασύρονται όλοι οι άλλοι; Το ότι τους πετάς ένα κουβά με άλογα σε αυτοκίνητο προηγούμενης γενιάς κι αυτοί πείθονται και το αγοράζουν τι είναι; Δηλαδή αν κάποιος πάρει Golf θα είναι παρασυρμένος, ενώ αυτός που θα πάρει OctaviaI θα είναι έξυπνος (ή ταξιτζής....);
Περίεργη λογική....Ρε συ b_x με το συμπαθειο δηλαδη...
Μη το συνεχιζεις αλλο...Σου φταινε τιποτα τα νευρα μας??
Σε καποιους, προφανως κατι τους εχει κανει ταξιτζης με Οκταβια.Δεν εξηγειται αλλιως.
Τρια πουλακια καθονται πανω σε ενα Μπλοκ (Εξεψιον).
Τα εχουμε με το καλο...Και με το αγριο... και πλαγιως.... και υπο γωνια.
ΤΟ ΟCTAVIA I ειναι ενα αυτοκινητο για καποιον που ψαχνει χωρους, επιδοσεις,καλη οδικη συμπεριφορα και αξιοπιστια σε παρα πολυ καλη τιμη.
Πως μπορεις να κανεις να το καταλαβει ενα ατομο ισως εχει καποιες τραυματικες εμπειριες και αδυνατει να καταλαβει??Και οχι μονον αυτο περιφερει την ασχετοσυνη του και την αγνοια του απο τοπικ σε τοπικ.
Τι παιδευεσαι ?? -
RE: Περί ΗΠΑ και Αμερικανών [#2]
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Αφηστε και καμια μ@λ@κια να πει κανεις και σε κανα αλλο φορουμ. Μην το περνετε παραμαζωμα...
λες να σε εχουμε περασει ??
Αφου στο αθλημα εισαι προφεσσορας ρε Γαβριηλ...Με 5 πτυχια και 27 μαστερ.Και πρωταθλητης Αμερικης.
Συνεχισε λοιπον τη προσπαθεια:Το παγκοσμιο ειναι κοντα.Θα τονε φας το μπους στη -
RE: Επομενη γενια Cadillac CTS
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Να προσεχεις μονο μη καρφωθεις στο κουμπι της ασφαλειας....
Είναι το καρφί με το οποίο έβαλαν τον Χριστό στο σταυρό
Υπονοεις οτι οποιος παιρνει καντιλλακ σηκωνει το σταυρο του μαρτυριου??