Κάνε πρώτα ζυγοστάθμιση με σκέτες ζάντες και μετά με ζανταρισμένα ελαστικά (οδήγησε το όμως ενδιάμεσα εάν είναι δυνατόν).
Αν τα λάστιχα έχουν αρκετά χιλιόμετρα (με την παρουσία των κραδασμών) ίσως και πάλι να μην έχεις αποτέλεσμα.
Latest posts made by birdienumnum
-
RE: PEUGEOT FORUM
-
RE: Peugeot 308
Προφανώς έχετε μπερδέψει το torque steer με το tramlining.
Δεν πειράζει, έτσι κι αλλιώς άυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στις ανακρίβειες που γράφετε.....
-
RE: VW Tiguan 2007
Ο χρήστης fluflitsa έγραψε:
και όμως μπήκε στο giness... εκτός απο τα αστέρια υπάρχει και αριθμητική βαθμολογία. δες site για το giness
Drauto επειδή το site των guiness είναι αχανές, μήπως μπορείς να γράψεις ακριβώς το link της σελίδας?
Ψάχνω αρκετή ώρα τώρα και δεν το βρίσκω.Mήπως εννοεί της μπύρας?
Ότι χωράει πολλά καφάσια κι έτσι...?
-
RE: Peugeot 308
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιαυτό δεν εχει στάνταρ esp σε όλες τις εκδόσεις;
Με αυτή την λογική τα Hyundai, τα SUV και διάφορα άλλα θα έπρεπε να διέθεταν ESP και για το άνοιγμα της πόρτας....
Πλάκα κάνω ρε συ.
Συγνώμη, δεν το αντελήφθην
-
RE: Peugeot 308
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιαυτό δεν εχει στάνταρ esp σε όλες τις εκδόσεις;Με αυτή την λογική τα Hyundai, τα SUV και διάφορα άλλα θα έπρεπε να διέθεταν ESP και για το άνοιγμα της πόρτας....
-
RE: Peugeot 308
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και το 407 καλύπτει τις αδυναμίες στην δυναμική συμπεριφορά του, αφού έχει στάνταρ esp σε όλες τις εκδόσεις.Αδυναμίες το 407?
-
RE: Peugeot 308
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
... Φαίνεται ότι η Peugeot έχει βασίσει τα πάντα στα ηλεκτρονικά, αμελώντας την εξέλιξη των αναρτήσεων, τομέα στον οποίο κάποτε αρίστευε...Προφανώς δεν ήταν εφικτό (η υιοθέτηση π.χ. των αναρτήσεων του 407)λόγω του πατώματος που χρησιμοποιήθηκε (όχι αυτούσιο....).
Πάντως το 'καλιμπράρισμα' είναι εντελώς άλλο από του 307
-
RE: PEUGEOT FORUM
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Και τετοιες διαθετομεν .....
Ποιές, τις χειροκίνητες.... τις ξύλινες?
-
RE: PEUGEOT FORUM
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Επίσης δεν κατανοώ απόλυτα την χρήση τους. (των τάκων)
Oι τάκοι ανάμεσα στις σπείρες των ελατηρίων, τοποθετούνται μόνο για την μεταφορά από το εργοστάσιο προς τον τόπο πώλησης.
Η χρησιμότητα τους είναι να ΜΗΝ λειτουργεί η ανάρτηση (ή για να είμαστε ακριβείς να λειτουργεί πολύ λίγο) έτσι ώστε κατά την φόρτωση σε νταλίκες-τραίνα-πλοία, να μην υπάρχει η πιθανότητα να βρει σε κάποια ράμπα ο προφυλακτήρας. Αυτοκίνητα με μεγάλους πρόβολουw (όπως το 407) ή με μαλακά ελατήρια (όπως το παλιό μου Golf3) είναι πιο ευαίσθητα.
Oι τάκοι κανονικά πρέπει να αφαιρούνται κατα την αποκέρωση, πολλές φορές αυτήν την δουλειά την αφήνουν για τον ντήλερ όταν το αυτοκίνητο πρέπει να μεταφεςρθεί πάλι με νταλίκα.
-
RE: Βιβλιογραφια Συστημα εξαγωγης
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αυτός θεωρείται πάρα πολύ καλός σε εξατμίσεις
Gordon P. Blair, “Design and Simulation of Two-Stroke Engines”, Published by SAE, 400 Commonwealth Dr., Warrendale, PA 15096, 1996.
(Για καρτ http://www.bkarting.com/tech-docs/expchmbr.pdf)Επίσης http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=g309
...μόνο που το βιβλίο που προτείνεις είναι για δίχρονους κινητήρες.
Επείδή έχω το 'αδελφάκι' του (http://www.sae.org/servlets/productDetail?PROD_TYP=BOOK&PROD_CD=R-186),
αμφιβάλλω πολύ και για το πόσο εύκολα θα το διαβάσει και για το εάν θα τον βοηθήσει στους υπολογισμούς του....