-
Δεν ξέρω, δεν μου έχει τύχει, και δεν έχω δει κάτι τέτοιο.
Επίσης δεν κατανοώ απόλυτα την χρήση τους. (των τάκων)Ρεζίλι δεν πρόκειται να γίνεις, πλήρωσες ένα σκασμό λεφτά και έχεις κάθε δικαίωμα να σου λυθεί κάθε πρόβλημα ή απορία.
Να πας, να πας!
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Δεν ξέρω, δεν μου έχει τύχει, και δεν έχω δει κάτι τέτοιο.
Επίσης δεν κατανοώ απόλυτα την χρήση τους. (των τάκων)Ρεζίλι δεν πρόκειται να γίνεις, πλήρωσες ένα σκασμό λεφτά και έχεις κάθε δικαίωμα να σου λυθεί κάθε πρόβλημα ή απορία.
Να πας, να πας!
αυτο για τους τακους μου το ειπε ενα αλλο μελος τους forum.δεν μου φαινετε παραλογο....γιατι ο ηχος που ακουγετε ειναι σαν να τερματιζουν οι αναρτησεις με πολυ βιαιο τροπο.με πολυ βαρβαρο τροπο....
-
Ο χρήστης e.koumis έγραψε:
Μήπως έχουν ξεχάσει τους τάκους της ανάρτησης πάνω; Εχει συμβεί σε φίλο! Χτυπάει το ίδιο σε όλους τους τροχούς;
Μου φαίνεται περίεργο να υπάρχουν παράπονα για την ανάρτηση των Peugeot , δεν είναι υποθέτω όσο ενδοτική ήταν παλιότερα ή στην Xsara (τι αναρτησάρα κι αυτή! ), αλλά το να χτυπάει είναι περίεργο νομίζω!HighFidelity ξερεις να μου πεις πως θα δω αν οντως οι τακοι ειναι ακομα πανω στο αυτοκινητο μου;;
-
Θα κοιτάξεις μέσα στους θόλους των τροχών. Ο συνδυασμός αμορτισέρ-ελατηρίων πρέπει να είναι ελεύθερος, όσο βλέπεις τουλάχιστον. Αν θυμηθώ, θα σου βγάλω αύριο φωτογραφία να δεις.
-
Ολα οκ, πηγα και τραβηξαμε λιγα λαδια.
Χτες παρατηρησα οτι απο τις αναθυμιασεις (απο την πλευρα του καπακιου) απο κατω ειχε μια μαυρη παστα....μαλλον λογο πολυ λαδιου τα ειχε δει ολα και πεταγε απο εκει πολυ πραμα.
Τα καθαρισα και εκει γυρω αυτα, ρυθμισα και την ντιζα (ειχε βγαλει μεχρι και την μπαταρια για να ρυθμισει και δεν μπορουσα να το τσεκαρω) εγινε πολυ καλητερη αλλα παιρνει και αλλη βελτιωση. Παιζει να αφησω διαδρομη την ιδια, αλλα το σημειο συμπλεξης να κατεβει λιγο ακομα?
Φανταστηκε ηλεκτρολογε....?Το παλικαρακι στο φιτ αντ γκόου στη βουλιαγμενης ηταν εξυπηρετικοτατος και μου πηραν και 5 €, φαγαμε γυρω στην μιση ωριτσα!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
...Τα καθαρισα και εκει γυρω αυτα, ρυθμισα και την ντιζα (ειχε βγαλει μεχρι και την μπαταρια για να ρυθμισει και δεν μπορουσα να το τσεκαρω) εγινε πολυ καλητερη αλλα παιρνει και αλλη βελτιωση. Παιζει να αφησω διαδρομη την ιδια, αλλα το σημειο συμπλεξης να κατεβει λιγο ακομα?...Στο 106, η ρύθμιση της διαδρομής του συμπλέκτη είναι μια δουλειά που μπορείς να την κάνεις άνετα μόνος σου. Θέλει λίγο χρόνο και όρεξη και βάλε βγάλε την μπαταρία μέχρι να το φέρεις στα μέτρα σου.
-
Όχι σκύλε δεν γίνεται αυτό που θες. Θα τον ρυθμίσεις να είναι περίπου στο ίδιο ύψος με το φρένο. Εγώ δεν βγάζω την μπαταρία , μόνο η σκούπα φτάνει.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ολα οκ, πηγα και τραβηξαμε λιγα λαδια.Χτες παρατηρησα οτι απο τις αναθυμιασεις (απο την πλευρα του καπακιου) απο κατω ειχε μια μαυρη παστα....μαλλον λογο πολυ λαδιου τα ειχε δει ολα και πεταγε απο εκει πολυ πραμα.
Τα καθαρισα και εκει γυρω αυτα, ρυθμισα και την ντιζα (ειχε βγαλει μεχρι και την μπαταρια για να ρυθμισει και δεν μπορουσα να το τσεκαρω) εγινε πολυ καλητερη αλλα παιρνει και αλλη βελτιωση. Παιζει να αφησω διαδρομη την ιδια, αλλα το σημειο συμπλεξης να κατεβει λιγο ακομα?
Φανταστηκε ηλεκτρολογε....?Το παλικαρακι στο φιτ αντ γκόου στη βουλιαγμενης ηταν εξυπηρετικοτατος και μου πηραν και 5 €, φαγαμε γυρω στην μιση ωριτσα!
Εχεις αποκτησει αριστη σχεση με τα λαδια βλεπω... Μπραβο σκυλε..
-
TakisB πιανω κατσαβιδι και μου πεφτει απο τα χερια!
Obelix αν το ξερεις το αμαξι ναι, ο μηχανικος μου το κανει με τη σκουπα πανω!
Πρεπει να μειωσω και αλλο τη διαδρομη γμτ....
-
τα 106 s2 δεν έχουν αυτορυθμιζόμενη ντίζα ???
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τα 106 s2 δεν έχουν αυτορυθμιζόμενη ντίζα ???Νομίζω πως έτσι είναι...
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Επίσης δεν κατανοώ απόλυτα την χρήση τους. (των τάκων)
Oι τάκοι ανάμεσα στις σπείρες των ελατηρίων, τοποθετούνται μόνο για την μεταφορά από το εργοστάσιο προς τον τόπο πώλησης.
Η χρησιμότητα τους είναι να ΜΗΝ λειτουργεί η ανάρτηση (ή για να είμαστε ακριβείς να λειτουργεί πολύ λίγο) έτσι ώστε κατά την φόρτωση σε νταλίκες-τραίνα-πλοία, να μην υπάρχει η πιθανότητα να βρει σε κάποια ράμπα ο προφυλακτήρας. Αυτοκίνητα με μεγάλους πρόβολουw (όπως το 407) ή με μαλακά ελατήρια (όπως το παλιό μου Golf3) είναι πιο ευαίσθητα.
Oι τάκοι κανονικά πρέπει να αφαιρούνται κατα την αποκέρωση, πολλές φορές αυτήν την δουλειά την αφήνουν για τον ντήλερ όταν το αυτοκίνητο πρέπει να μεταφεςρθεί πάλι με νταλίκα.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τα 106 s2 δεν έχουν αυτορυθμιζόμενη ντίζα ???Κατε επαιζε με τα μονοφυσα και τα 3 φυσα, δεν θυμαμαι αν την ειχα απο την αρχη ή την άλλαξα στην πορεια, παντως δεν εχω αυτορυθμιζόμενη.
-
Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:
Επίσης δεν κατανοώ απόλυτα την χρήση τους. (των τάκων)
Oι τάκοι ανάμεσα στις σπείρες των ελατηρίων, τοποθετούνται μόνο για την μεταφορά από το εργοστάσιο προς τον τόπο πώλησης.....
Ευχαριστώ!
Θυμήθηκα την περίπτωση του ililias που του άφησαν τους τάκους στο Opel.
-
Έχει κανείς από δω μέσα 207 με τα 120;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θα κοιτάξεις μέσα στους θόλους των τροχών. Ο συνδυασμός αμορτισέρ-ελατηρίων πρέπει να είναι ελεύθερος, όσο βλέπεις τουλάχιστον. Αν θυμηθώ, θα σου βγάλω αύριο φωτογραφία να δεις.παιδια σας ευχαριστω για το ενδιαφερον...κοιταξα τους θολους και τακοι δεν υπαρχουν,.καποιο μελος του φορουμ μου ειπε να κοιταξω τις πιεσεις στα ελαστικα που οντως κοιταξα αλλα με την προυποθεση οτι ειχα βαλει τις εργοστασιακες τιμε. κατεβασα την πιεση στα 31 οπως μου προταθηκε και η συμπεριφορα του αυτοκινητου αλλαξε αδρην προς το καλυτερο.σας ευχαριστω
-
Ο χρήστης e.koumis έγραψε:
παιδια σας ευχαριστω για το ενδιαφερον...κοιταξα τους θολους και τακοι δεν υπαρχουν,.καποιο μελος του φορουμ μου ειπε να κοιταξω τις πιεσεις στα ελαστικα που οντως κοιταξα αλλα με την προυποθεση οτι ειχα βαλει τις εργοστασιακες τιμε. κατεβασα την πιεση στα 31 οπως μου προταθηκε και η συμπεριφορα του αυτοκινητου αλλαξε αδρην προς το καλυτερο.σας ευχαριστωΑνέβα στα 32 και είσαι οκ!
-
Όταν το φορτώνεις πίσω όμως, να ανεβάζεις την πίεση.
-
drdino
Doctor βοήθησε η φωτό;
-
Πωπω, έχασα ολόκληρη την σελίδα εκείνη. .
Σόρρυ!
Ναι, βοήθησε, έχουμε την ίδια πηγή. Εγώ τελικά έκανα την παραγγελία, έρχεται από γερμανία με dhl... θα σας ενημερώσω τι έγινε. Υπάρχει και η λύση για απλό line-in, με καμιά 80αριά ευρώ... Άντε μακάρι να γίνει κάτι...
PEUGEOT FORUM