Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Ούτε θεωρώ πως η mazda έχει προσφέρει τόσα πολλά στην αυτοκίνηση και στον Ευρωπαίο οδηγό- εκτός πιθανόν από αξιοπιστία. Τι οδηγική αξία έχει ένα 323, μάλλον δε μπορώ να καταλάβω. Και, όπως και να το κάνουμε, το Xedos ήταν ένα niche μοντέλο, το οποίο ήταν και πανάκριβο! Αξιόλογο βέβαια, κάτι που θα μπορούσε να πει κανείς και για το Safrane φερ' ειπείν, αλλά θα προτιμούσα σήμερα μια 320 παρά το μεγαλομεσαίο Renault ή το δίλιτρο Xedos.
Το Xedos6 δεν ήταν απλά ένα niche μοντέλο αλλά ήταν απο τα κορυφαία στην κατηγορία του και άξιζε μέχρι και την τελευταία δεκάρα που θα έδινες. Επιπλέον μπορεί να θεωρούνταν ακριβό γιατί ξεπερνούσε σε τιμή τα υπόλοιπα ιαπωνικά της κατηγορίας (primera, carinaE) αλλά ήταν φτηνότερο απο τα VW passat, BMW 316, Audi80 και το μετέπειτα A4 κτλ. Το ότι δεν πούλησε αρκετά είναι αλλό θέμα και έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες απο τους οποίους πολλοί έχουν αναφερθεί και παραπάνω. Μάλιστα σε συγκριτικό των 4Τ μεταξύ Xedos-316-Alfa155 το Mazda ήταν ο νικητής.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2920
Απόσπασμα απο αυτό λέει:
'...Από εκεί και πέρα όμως, υπάρχει η σύγκριση σημείο προς σημείο
και ίσως το συμπέρασμα από αυτήν είναι μια υπεροχή του Ξέντος
απέναντι στην 316i, αφού το ιαπωνικό αυτοκίνητο έχει πολύ
καλύτερες επιδόσεις, μικρότερη κατανάλωση, καλύτερη οδική
συμπεριφορά, μεγαλύτερους χώρους, αρκετά πιο πλούσιο
εξοπλισμό, λίγο καλύτερη άνεση και σχεδόν εξίσου καλή ποιότητα
κατασκευής.'
Όσον αφορά τώρα το τι έχει προσφέρει η Mazda στην αυτοκίνηση πιστεύω πως αυτοκίνητα με οδηγική αξία όπως το MX-5, RX-7, RX-8, 323GT-R και με συγχρόνως λογική τιμή λίγοι ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν προσφέρει. Ακόμα και το 323 που τόσο υποτιμάς είχε πολύ καλή οδική συμπεριφορά και ήταν αρκετά fun to drive αυτοκίνητο (τηρουμένων των αναλογιών πάντα) συγκριτικά με άλλα 'καταξιωμένα' αυτοκίνητα της κατηγορίας.