Ναι όντως τα τελικά της Schnitzer είναι Remus με άλλη μπούκα. Αυτό σημαίνει ότι θα δώσεις περίπου τα λιγότερα από τα μισά για το ίδιο πράγμα.
Σε χειροποίητο μην πας. Στο λέω από προσωπική εμπειρία σε 316 16v. Όχι μόνο έκανε θόρυβο αλλά έχασα και 2 ίππους σε δυναμομέτρηση. Άρα βάλε ένα επώνυμο να κάνεις τη δουλειά σου.
Latest posts made by apaloxerhs
-
RE: Εξατμιση schnitzer & hamann σε bmw 116i
-
RE: Βελτίωση απόκρισης ηλεκτρονικού γκαζιού;
Αυτό πρέπει να λειτουργεί όπως το Μ-mode στις BMW πριν το Μ5 Ε60. Δηλαδή όταν ήταν σε λειτουργία και πάταγες το γκάζι στο 75% το αυτοκίνητο έδινε σαν να το είχες πατήσεις στο τέρμα.
-
RE: ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Τα τέλη κυκλοφορίας υπάρχουν σε όλα τα κράτη. Απλώς πρέπει να είναι τα ίδια για όλα τα αυτοκίνητα. Όλοι χρησιμοποιούμε τους ίδιους δρόμους. Ας αλλάξουν τις ασφάλειες με κριτήριο την ιπποδύναμη.
-
RE: Βελτιώσεις στα Premium 1600αρια (116i και Α3 1.6 FSI)
Για την 116 υπάρχει ένα κιτ της Breyton με κομπρέσορα με 170 ίππους αν θυμάμαι καλά.
-
RE: 17" ζάντες στα 1600 κυβικά. Ποια η γνώμη σας?
Εγώ σε BMW 316 compact φοράω 205/50/17. Τις είχε η συγκεκριμένη έκδοση του αυτοκινήτου(sports ti). Επειδή το πέλμα δεν διαφέρει σημαντικά σε σχέση με το αρχικό (195/65/15) δεν νομίζω ότι έχει διαφορά σε επιδόσεις ή κατανάλωση αφού όποτε το έχουμε 'δοκιμάσει' με γνωστούς με το ίδιο αυτοκίνητο δεν υπάρχει καμία διαφορά. Σε θέμα άνεσης δεν έχω κάποιο πρόβλημα αλλά δεν έχω και εμπειρία από το ίδιο αυτοκίνητο με 15άρες ή 16άρες. Σε θέμα αίσθησης είναι πολύ καλό αλλά σίγουρα τσούζει η αλλαγή η οποία είναι συχνή λόγω λιωσίματος.Αν το έπαιρνα σήμερα θα το σκεφτόμουν διαφορετικά και θα έβαζα 16άρες.
-
RE: Συζήτηση περί ασφαλούς προσπέρασης και ίππων...
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Απλώς επειδή αναφέρθηκα σε οικογενειακά αυτοκίνητα δεν νομίζω ότι είναι διατεθειμένος ένας οικογενειάρχης να πληρώνει το έξτρα κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου 200 ίππων(πιθανότατα 2000+ κυβικά οπότε αυξημένα τέλη,ασφάλειες, τακτική συντήρηση) το οποίο θα κινεί κατα 95% μέσα στην πόλη με ότι αυτό συνεπάγεται σε κατανάλωση,ειδικά αν κάνει και πολλά χιλιόμετρα. Αλήθεια πόσοι έχουν την δυνατότητα, κυρίως οικονομική, να αγοράσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο όταν πλέον στην πλειοψηφία των οδηγών είναι οριακό και το 1,6-1,8. Άρα για αυτούς τους φαίνεται να είναι μόνο για κόντρες. Αντιθέτως ένα δίλιτρο κοντά στους 150 ίππους δεν καίει σε νορμάλ κίνηση κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με ένα 1,6 λόγω και της τεχνολογίας (FSI,JTS,Valvetronic κτλ) ενώ ταυτόχρονα έχει αρκετά καλύτερη ροπή(συνήθως +25%) ώστε να προσπερνά και με ασφάλεια.
όλα τα δίλιτρα έχουν τα ίδια τέλη, είτε 140 ίππων είτε 300+ ίππων. Η διαφορά στην ασφάλεια ετησίως είναι πολύ μικρή μεταξύ ενός δίλιτρου 150 κι ενός δίλιτρου 200. Η συντήρηση επίσης. Ελάχιστη είναι η διαφορά στο κόστος συντήρησης ενός δίλιτρου FSI σε σχέση με τον TFSI.
Όση και να είναι αυτή η διαφορά, είναι ποσοστιαία μικρότερη από τους +50 ίππους και τα κιλά ροπής.
Οικογενειακό αυτοκίνητο ποιο είναι τελικά; δηλαδή κάποιος που πήρε το Zafira OPC(ναι OPEL ) το πήρε για κόντρες και όχι επειδή ακόμα και το Zafira 1.8 είναι οριακό με 4-5-6 άτομα και αποσκευές;
Δεν λέω όχι στην περίπτωση της τουρμπίνας αλλά σκέψου ότι οι εταιρίες που συνήθως έχουν τέτοια μοτέρ στα μεσαία τους είναι αρκετά ακριβά και σίγουρα δεν είναι και ότι πιο εύκολο να τα αποκτήσει κανείς(Α4, C-class, 9-3) αλλά συνήθως για να πάει κανείς στα επίπεδα των 200 ίππων σε πιο προσιτά αυτοκίνητα θέλει μοτέρ 2300-3000 κυβικά. Ford Μondeo, Opel Vectra, Mazda 6, 407,Passat κτλ. θέλουν μοτέρ μεγαλύτερα των 2000 κυβικών για να φτάσουν εκεί. Το Zafira OPC είναι άλλη φάση...
-
RE: Συζήτηση περί ασφαλούς προσπέρασης και ίππων...
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στις μέρες μας σε ένα οικογενειακό μεσαίο αυτοκίνητο που ζυγίζει κατα μέσο όρο 1300+ κιλά ένα δίλιτρο μοτέρ είναι ότι πρέπει, γιατί έχει περίπου 150 ίππους και το βασικότερο γύρω στα 20 κιλά ροπή που είναι ότι πρέπει για γρήγορες προσπεράσεις.Για εμένα **οτιδήποτε παραπάνω είναι υπερβολή για καθημερινή χρήση και είναι μόνο για κόντρες **ενώ τα δυνατά 1600άρια για αυτά τα κιλά είναι οριακά.
Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε
Απλώς επειδή αναφέρθηκα σε οικογενειακά αυτοκίνητα δεν νομίζω ότι είναι διατεθειμένος ένας οικογενειάρχης να πληρώνει το έξτρα κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου 200 ίππων(πιθανότατα 2000+ κυβικά οπότε αυξημένα τέλη,ασφάλειες, τακτική συντήρηση) το οποίο θα κινεί κατα 95% μέσα στην πόλη με ότι αυτό συνεπάγεται σε κατανάλωση,ειδικά αν κάνει και πολλά χιλιόμετρα. Αλήθεια πόσοι έχουν την δυνατότητα, κυρίως οικονομική, να αγοράσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο όταν πλέον στην πλειοψηφία των οδηγών είναι οριακό και το 1,6-1,8. Άρα για αυτούς τους φαίνεται να είναι μόνο για κόντρες. Αντιθέτως ένα δίλιτρο κοντά στους 150 ίππους δεν καίει σε νορμάλ κίνηση κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με ένα 1,6 λόγω και της τεχνολογίας (FSI,JTS,Valvetronic κτλ) ενώ ταυτόχρονα έχει αρκετά καλύτερη ροπή(συνήθως +25%) ώστε να προσπερνά και με ασφάλεια.
-
RE: Συζήτηση περί ασφαλούς προσπέρασης και ίππων...
Στις μέρες μας σε ένα οικογενειακό μεσαίο αυτοκίνητο που ζυγίζει κατα μέσο όρο 1300+ κιλά ένα δίλιτρο μοτέρ είναι ότι πρέπει, γιατί έχει περίπου 150 ίππους και το βασικότερο γύρω στα 20 κιλά ροπή που είναι ότι πρέπει για γρήγορες προσπεράσεις.Για εμένα οτιδήποτε παραπάνω είναι υπερβολή για καθημερινή χρήση και είναι μόνο για κόντρες ενώ τα δυνατά 1600άρια για αυτά τα κιλά είναι οριακά.
-
RE: Audi A4 1600 cc vs. Mazda 6 1800 cc
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...ειρωνικά στο είπε λόγω της άκρατης ιταλοφιλίας του Sakis...είμαι καινούργιος εδώ...
-
RE: Audi A4 1600 cc vs. Mazda 6 1800 cc
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κρίμα που δεν υπάρχει ψηφοφορία.
Με το να κάνεις ψηφοφορία δεν βγαίνει άκρη όποιο και να είναι το αποτέλεσμα.Απλώς το θέμα ξεκινάει και τελειώνει στις προσωπικές ανάγκες του καθένα μας. Και στο κάτω κάτω όπως μου είπε κάποτε ένας πολιτής σε αντιπροσωπεία Alfa Romeo:. Για εμένα το test drive είναι απαραίτητο για να δει κανείς αν τον καλύπτει ένα αυτοκίνητο ή όχι.
ότι πιο έγκυρο
ο sakissssss ήταν μήπως;
Δεν θυμάμαι να σου πω.Πάει καιρός.