α ρε ιαπωνια !!!!! τους εκανες παλι να παραμιλανε ολοι
ειτε το δεχεστε ειτε οχι η ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ για αλλη μια φορα θριαμβευσε
ευχαριστω τους ιαπωνες και το μυαλο μου που εχω MAZDA!!!!!
α ρε ιαπωνια !!!!! τους εκανες παλι να παραμιλανε ολοι
ειτε το δεχεστε ειτε οχι η ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ για αλλη μια φορα θριαμβευσε
ευχαριστω τους ιαπωνες και το μυαλο μου που εχω MAZDA!!!!!
δεν υπαρχει face lift για το 2006 τουλαχιστον
μονο η εκδοση MPS οπως και στο 6 θα παρουσιαστει
το αυτοκινητο ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ απο ολες τις αποψεις
γκρινιες φυσικα θα υπαρχουν παντα απλα γιατι το τελειο δεν εχει κατασκευαστει ακομα...και ουτε προκειται.
φυσικα γκρινιαζουν και οι μονιμως μεμψιμοιροι που σκοπιμα η οχι δηλητηριαζουν την ζωη τους αποθεωνοντας την ανθρωπινη ματαιοδοξια
περαστικα τους...αν και δεν το βλεπω
καλησπερα
επειδη ειμαι σε φορουμ της μαζντα και λογω του οτι ειμαι κατοχος ενος μαζντα 3 απο το οποιο ειμαι ενθουσιασμενος θ ηθελα να σας ρωτησω μηπως γνωριζετε το ποτε θα πρεπει να κανω το πρωτο σερβις και γενικα το προγραμμα των σερβις του συγγεκριμενου αυτοκινητου γιατι δεν με εχει ενημερωσει κανενας\
πρεπει να αλλαξω λαδια στα 1000 χιλιομετρα?
|αν τα αλλαξω σε βενζιναδικο θα ακυρωθει η εγγυηση?
τι βενζινη απο bp ultimate kai shell v-power racing να βαζω?
\
\\σας ευχαριστω πολυ
μολις αγορασα μετρητοις το mazda3 1.6 touring clima hatcback titanium gray χωρις ΚΑΝΕΝΑ δωρο (πληρωσα και 320 ευρω σε συναγερμο) με τελικη τιμη 18040 ευρω
το αυτοκινητο ειναι κορυφαιο η αντιπροσωπεια με καβουρια στην τσεπη αλλα εγω αγοραζω παντα με βαση το ονομα της κατασκευαστριας εταιρειας και οχι των αντιπροσωπειων δεν με νοιαζει αν κανει το αμορτισερ στην φιατ 400 ευρω και στο δικο μου 500
το 5θυρο το προτιμησα χωρις σκεψη απο το σενταν γιατι εχει πολυ καλυτερη ορατοτητα πισω και ειναι πιο compact το αλλο θυμιζει λιμουζινα και ναι ειναι ομορφο αλλα ειναι και καραβι
η μαζντα ειναι κορυφαια σε πιιοτητα και ως ιαπωνοφιλος την εμπιστευτηκα ελπιζω να μου βγει σεκαλο
το αυτοκινητο ερχεται την πεμπτη με αναμονη 15 εργασιμεςμερς και αφου φυσικα εχει εξοφληθη μεχρι το τελευταιο ευρω
mazda 3 fysika
amesos meta to honda
gia thn alfa den milao katholou... eyropaikh saxlamara
japan force
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Ναι μεν θα έπαιρνα το 6 επειδή πιστεύω πως είναι πιο 'σωστό' αυτοκίνητο, υπό την έννοια πως το Α4 δεν είναι προορισμένο για 1.6, αλλά μην υπερβάλλουμε για τους Ιάπωνες και την υποτιθέμενη πρωτοκαθεδρία τους στο χώρο της αυτοκίνησης.
Όσοι είναι πάνω από 16 ετών πιθανόν να θυμούνται πως ακόμη και μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '90 τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είχαν σαφώς πιο απρόβλεπτη οδηγική συμπεριφορά, συγκρινόμενα πάντα με τα ευρωπαϊκά, ενώ στα πρώτα crash test έπιασαν πάτο.
Δεν είναι τυχαίο, φαντάζομαι, πως συνομιλώντας με Ιάπωνα πέρσι στους Ολυμπιακούς μου είπε μέσες άκρες πως στη χώρα του τα γερμανικά αυτοκίνητα θεωρούνται πολύ περισσότερο ασφαλή από τα ιαπωνικά, για την ακαμψία των οποίων μάλιστα εξέφρασε αμφιβολίες. Α, και ο προηγούμενος με τον οποίο συνομίλησα για αυτοκίνητα, σκηνοθέτης μεταξύ άλλων της F1 στην Ιαπωνία, οδηγούσε S-Class (!) και όχι Lexus ή Infinity.
Ούτε θεωρώ πως η mazda έχει προσφέρει τόσα πολλά στην αυτοκίνηση και στον Ευρωπαίο οδηγό- εκτός πιθανόν από αξιοπιστία. Τι οδηγική αξία έχει ένα 323, μάλλον δε μπορώ να καταλάβω. Και, όπως και να το κάνουμε, το Xedos ήταν ένα niche μοντέλο, το οποίο ήταν και πανάκριβο! Αξιόλογο βέβαια, κάτι που θα μπορούσε να πει κανείς και για το Safrane φερ' ειπείν, αλλά θα προτιμούσα σήμερα μια 320 παρά το μεγαλομεσαίο Renault ή το δίλιτρο Xedos.
Φυσικά, πολλά από όσα αναφέρω πιθανόν ανήκουν στο παρελθόν και έχουν σε κάποιο βαθμό ξεπεραστεί, αλλά ακόμη και σήμερα βρίσκω αρκετούς λόγους να προτιμήσει κάποιος ένα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο έναντι ενός ιαπωνικού- τουλάχιστον τόσους όσο για το αντίθετο!
Και μιας που η ελληνική αγορά χαρακτηρίστηκε ως υποανάπτυκτη, έχετε δει ποτέ ιαπωνικές διαφημίσεις ή ασχοληθεί με την καταναλωτική συμπεριφορά των Ιαπώνων?!? Ο θάνατος του ορθολογισμού...Edit: Για να μην παρεξηγηθώ, υπάρχουν πολλά ιαπωνικά αυτοκίνητα που θα αγόραζα και θαυμάζω, απλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει πόλωση και μονομέρεια ως προς την αξιολόγηση των εταιρειών.
na mou epitrepseis na exo kaliteri apopsi gia thn katanalotiki simperifora ton iaponon
sth xora ayth ta IAPONIKA proionta exoun EKSAFANISEI apo ta rafia kai tis ektheseis kathe allo proion pou einai ektos iaponikon simferonton
apo ta ilektronika proionta pou sony kai panasonic katexoun pano apo to 90% ths agoras mexri ta aytokinita pou ta iaponika einai market leaders episis
min leme loipon pragmata pou den simbainoun fysika eksereseis yparxoun panta aalla sthn iaponia einai etsi akribos ta pragmata kai pistepste me kano taxsidia sthn iaponia mia fora to dimino
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Ναι μεν θα έπαιρνα το 6 επειδή πιστεύω πως είναι πιο 'σωστό' αυτοκίνητο, υπό την έννοια πως το Α4 δεν είναι προορισμένο για 1.6, αλλά μην υπερβάλλουμε για τους Ιάπωνες και την υποτιθέμενη πρωτοκαθεδρία τους στο χώρο της αυτοκίνησης.
Όσοι είναι πάνω από 16 ετών πιθανόν να θυμούνται πως ακόμη και μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '90 τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είχαν σαφώς πιο απρόβλεπτη οδηγική συμπεριφορά, συγκρινόμενα πάντα με τα ευρωπαϊκά, ενώ στα πρώτα crash test έπιασαν πάτο.
Δεν είναι τυχαίο, φαντάζομαι, πως συνομιλώντας με Ιάπωνα πέρσι στους Ολυμπιακούς μου είπε μέσες άκρες πως στη χώρα του τα γερμανικά αυτοκίνητα θεωρούνται πολύ περισσότερο ασφαλή από τα ιαπωνικά, για την ακαμψία των οποίων μάλιστα εξέφρασε αμφιβολίες. Α, και ο προηγούμενος με τον οποίο συνομίλησα για αυτοκίνητα, σκηνοθέτης μεταξύ άλλων της F1 στην Ιαπωνία, οδηγούσε S-Class (!) και όχι Lexus ή Infinity.
Ούτε θεωρώ πως η mazda έχει προσφέρει τόσα πολλά στην αυτοκίνηση και στον Ευρωπαίο οδηγό- εκτός πιθανόν από αξιοπιστία. Τι οδηγική αξία έχει ένα 323, μάλλον δε μπορώ να καταλάβω. Και, όπως και να το κάνουμε, το Xedos ήταν ένα niche μοντέλο, το οποίο ήταν και πανάκριβο! Αξιόλογο βέβαια, κάτι που θα μπορούσε να πει κανείς και για το Safrane φερ' ειπείν, αλλά θα προτιμούσα σήμερα μια 320 παρά το μεγαλομεσαίο Renault ή το δίλιτρο Xedos.
Φυσικά, πολλά από όσα αναφέρω πιθανόν ανήκουν στο παρελθόν και έχουν σε κάποιο βαθμό ξεπεραστεί, αλλά ακόμη και σήμερα βρίσκω αρκετούς λόγους να προτιμήσει κάποιος ένα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο έναντι ενός ιαπωνικού- τουλάχιστον τόσους όσο για το αντίθετο!
Και μιας που η ελληνική αγορά χαρακτηρίστηκε ως υποανάπτυκτη, έχετε δει ποτέ ιαπωνικές διαφημίσεις ή ασχοληθεί με την καταναλωτική συμπεριφορά των Ιαπώνων?!? Ο θάνατος του ορθολογισμού...Edit: Για να μην παρεξηγηθώ, υπάρχουν πολλά ιαπωνικά αυτοκίνητα που θα αγόραζα και θαυμάζω, απλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει πόλωση και μονομέρεια ως προς την αξιολόγηση των εταιρειών.
na mou epitrepseis na exo kaliteri apopsi gia thn katanalotiki simperifora ton iaponon
sth xora ayth ta IAPONIKA proionta exoun EKSAFANISEI apo ta rafia kai tis ektheseis kathe allo proion pou einai ektos iaponikon simferonton
apo ta ilektronika proionta pou sony kai panasonic katexoun pano apo to 90% ths agoras mexri ta aytokinita pou ta iaponika einai market leaders episis
min leme loipon pragmata pou den simbainoun fysika eksereseis yparxoun panta aalla sthn iaponia einai etsi akribos ta pragmata kai pistepste me kano taxsidia sthn iaponia mia fora to dimino
to oti h elinikh agora einai YPOANAPTIKTI kai oi ellines agorazoun mono me kapoies diafimiseis kai titlous den akyronei thn tromaktikh axiopistia ton iaponon se olous tous tomeis enanti ton eyropaion
file mou MAZDA pare kai ase tis germanikes saxlamares gia komformistes kai mataioponous
gi ayto mas exoun grammenous polles iaponikes etaireies opos honda kai mazda giati den endiaferontai gia mia agora ithagenon....kai kala kanoun
mazda dagkoto
kalispera
mipos gbnorizete an kai pote programmatizetai antikatastasi tou jazz? giati thelo na to agoraso kai me krataei h elleipsi enimerosis gia thn antikatastasi tou.. axizei na perimeno antikatastati h na to paro amesa?
sas eyxaristo
paidia kalispera. mia voithia na apofasiso metaxy tou mitsubishi colt 1.3 instyle h tou mazda 2 1.6 sport
akouo gnomes sas eyxaristo
Σε παρακαλώ γράφε με Ελληνικούς χαρακτήρες![kouk]