-
To 1.6 είναι σαφώς νωχελικό
Το 2.0 ΤQ που έχω τώρα, είναι συναρπαστικό...
Θα μου πείτε 'χαίρω πολύ'
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
To 1.6 είναι σαφώς νωχελικόΤο 2.0 ΤQ που έχω τώρα, είναι συναρπαστικό...
Θα μου πείτε 'χαίρω πολύ'
Σου τέλειωσαν τα ευρώ για βενζίνη κι είπες να μαζευτείς;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
To 1.6 είναι σαφώς νωχελικό
Το 2.0 ΤQ που έχω τώρα, είναι συναρπαστικό...
Θα μου πείτε 'χαίρω πολύ'
Σου τέλειωσαν τα ευρώ για βενζίνη κι είπες να μαζευτείς;
Έλλειψα αρκετά τελευταία...
Μέχρι τη Δευτέρα, έχω κι άλλα ευρώ για super αμόλυβδη...
-
ειπε κανενας στο παιδι οτι βγαινει ανανεωμενο 6 τον αυγουστο.αν ειναι να περιμενει.νωρις δεν ειναι ομως για ανανεωση?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Καλά που υπάρχουν και καμμιά δεκαριά αγοραστές για το Μazda και δύο τρεις για την αγορά του σαν μεταχειρισμένο και πουλάει και τίποτα (όχι τίποτα άλλο να απασχολεί και εργατικό δυναμικό) αλλιώς...
.....και ευτυχώς που υπάρχει και η Audi να προσλάβει όλο αυτο το δυναμικό που θα απολύσει η Mazda όταν σταματήσει εντελώς να πουλάει...
άιντε γιούχου!
Ακριβώς σωστότατος! Για να μην χάσουν οι άνθρωποι και το ψωμι τους!!
-
Για να μην ανοιξω αλλο θεμα ηθελα να ρωτησω εδω αν κατοχοι mazda 6 1800 ειχατε κανενα προβλημα με το αυτοκινητο. Γνωστος μου ακουει εναν θορυβο 'κλακ' οταν ανοιγει το παραθυρο του καθε φορα και δεν ξερει τι μπορει να φταει. Ενας αλλος του ειπε οτι το κανουν ολα τα 6 επειδη ανοιγει γρηγορα το παραθυρο! Ισχυει;
-
Προσωπικά ανάμεσα στα 2 θα διάλεγα οπωσδήποτε το Α4.Είναι ένα αυτοκίνητο για να κρατήσει πολλά χρόνια και να δείχνει καινούργιο και όχι απλώς να κινείται.Καλώς ή κακώς το 6 σε 4 χρόνια θα δείχνει αυτοκίνητο της προηγούμενης 10ετίας. Κάντε σύγκριση με τα προηγούμενά τους μοντέλα. Όσον αφορά την τιμή της 316 είναι σίγουρα τσιμπιμένη σε σχέση με τον βασικό εξοπλισμό οπότε πάει στα 30000ευρώ για να είναι οκ.Το αυτοκίνητο είναι κορυφή κατα τα αλλα και με ένα μοτέρ 16v που έβγαλε σε δυναμομέτρηση στο Power Technics τον Φεβρουάριο 122 και 123 ίππους σε 2 αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν με 100άρα βενζίνη.Και φυσικά είναι πολύ μπροστά από τα υπόλοιπα της κατηγορίας σε όλους τους τομείς που αναφέρθηκαν. Τέλος μιας και τέθηκε θέμα αξιοπιστίας θα σας πω πριν συζητήσετε αυτό να συζητήσετε για θέμα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ πρώτα. Και δεν εννοώ παθητική αλλά μιλάω για την ανάκληση των RX8 που άλλα κινδυνεύουν να πιάσουν φωτιά και άλλα να φύγουν κομμάτια της ανάρτησης. Όταν τα ξεπεράσουν αυτά μετά μιλάμε και για άλλα.Σε κανένα Α4 ή BMW δεν φεύγουν τροχοί ούτε πιάνουν φωτιά.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Για να μην ανοιξω αλλο θεμα ηθελα να ρωτησω εδω αν κατοχοι mazda 6 1800 ειχατε κανενα προβλημα με το αυτοκινητο. Γνωστος μου ακουει εναν θορυβο 'κλακ' οταν ανοιγει το παραθυρο του καθε φορα και δεν ξερει τι μπορει να φταει. Ενας αλλος του ειπε οτι το κανουν ολα τα 6 επειδη ανοιγει γρηγορα το παραθυρο! Ισχυει;Καλα σε ολοκληρο το forum οποιος ψαχνει για μεσαιο ολοι προτεινουν το 6 και δεν υπαρχει ενα mazda club εδω μεσα ή εστω ενα θεμα για το 6;;;;;; Δεν ξερει κανενας να απαντησει;
-
Ο χρήστης apaloxerhs έγραψε:
Προσωπικά ανάμεσα στα 2 θα διάλεγα οπωσδήποτε το Α4.Είναι ένα αυτοκίνητο για να κρατήσει πολλά χρόνια και να δείχνει καινούργιο και όχι απλώς να κινείται.Καλώς ή κακώς το 6 σε 4 χρόνια θα δείχνει αυτοκίνητο της προηγούμενης 10ετίας. Κάντε σύγκριση με τα προηγούμενά τους μοντέλα. Όσον αφορά την τιμή της 316 είναι σίγουρα τσιμπιμένη σε σχέση με τον βασικό εξοπλισμό οπότε πάει στα 30000ευρώ για να είναι οκ.Το αυτοκίνητο είναι κορυφή κατα τα αλλα και με ένα μοτέρ 16v που έβγαλε σε δυναμομέτρηση στο Power Technics τον Φεβρουάριο 122 και 123 ίππους σε 2 αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν με 100άρα βενζίνη.Και φυσικά είναι πολύ μπροστά από τα υπόλοιπα της κατηγορίας σε όλους τους τομείς που αναφέρθηκαν. Τέλος μιας και τέθηκε θέμα αξιοπιστίας θα σας πω πριν συζητήσετε αυτό να συζητήσετε για θέμα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ πρώτα. Και δεν εννοώ παθητική αλλά μιλάω για την ανάκληση των RX8 που άλλα κινδυνεύουν να πιάσουν φωτιά και άλλα να φύγουν κομμάτια της ανάρτησης. Όταν τα ξεπεράσουν αυτά μετά μιλάμε και για άλλα.Σε κανένα Α4 ή BMW δεν φεύγουν τροχοί ούτε πιάνουν φωτιά.ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ AUDI
Δεν ανακοινώθηκε 05/02/2003 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1,8 turbo, V5, V6 και W8 2001-2003 ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
A3 25/07/2003 ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ 002500 έως 006000 ΣΥΜΠΥΚΝΩΤΗΣ ΨΥΓΕΙΟΥ
A3 02/03/2002 ΕΩΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2001 ΛΙΩΣΙΜΟ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕΡΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ - ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ
**A3 04/10/2001 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 1998 - ΜΑΡΤΙΟΣ 2000 ΔΙΑΒΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ - ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΡΟΧΩΝ **
**A4 29/04/2004 1994 - 1999 ΦΘΟΡΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΑΞΟΝΑ - ΑΣΤΑΘΕΙΑ **
A6 11/10/2004 1998 - 1999 ΚΟΛΛΗΜΑ ΓΚΑΖΙΟΥ ΣΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ
**A6 29/04/2004 1997 - 1999 ΦΘΟΡΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΑΞΟΝΑ - ΑΣΤΑΘΕΙΑ **A6 24/03/2004 1998 - 2004 ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ - ΑΝΑΦΛΕΞΗ
**A8 29/04/2004 1994 - 1999 ΦΘΟΡΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΑΞΟΝΑ - ΑΣΤΑΘΕΙΑ **
ALLROAD QUATTRO 24/03/2004 1998 - 2004 ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ - ΑΝΑΦΛΕΞΗ
**S3 04/10/2001 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 1998 - ΜΑΡΤΙΟΣ 2000 ΔΙΑΒΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ - ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΡΟΧΩΝ **
S6 24/03/2004 1998 - 2004 ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ - ΑΝΑΦΛΕΞΗ
**TT 04/10/2001 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 1998 - ΜΑΡΤΙΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 1998 - ΜΑΡΤΙΟΣ 2000 ΔΙΑΒΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ - ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΡΟΧΩΝ **ANAΚΛΗΣΕΙΣ BMW
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 1998 - ΜΑΡΤΙΟΣ 2000 ΔΙΑΒΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ - **ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΡΟΧΩΝ3 SERIES 02/02/2005 2005 ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΤΙΣ DIESEL ΕΚΔΟΣΕΙΣ **3 SERIES 21/08/2002 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 1999 - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 1999 ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ
**3 SERIES 26/06/2001 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2001 - ΙΟΥΝΙΟΣ 2001 ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ - ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ **
3 SERIES 08/04/2001 ΜΑΡΤΙΟΣ 1994 - ΙΟΥΛΙΟΣ 1997 ΔΙΑΡΡΟΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ - ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ **
5 SERIES 02/02/2005 2005 ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΤΙΣ DIESEL ΕΚΔΟΣΕΙΣ
5 SERIES 28/12/2004 ΕΩΣ 2004 ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
7 SERIES 02/02/2005 2005 ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΤΙΣ DIESEL ΕΚΔΟΣΕΙΣ
7 SERIES 28/12/2004 ΕΩΣ 2004 ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
7 SERIES 28/05/2002 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2001 - ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2002 ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ - ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ
7 SERIES 28/05/2002 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2001 - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2001 ΒΑΛΒΙΔΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ - ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ
7 SERIES 26/06/2001 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2001 - ΙΟΥΝΙΟΣ 2001 ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ - ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ **
MINI COOPER 31/07/2002 2002 ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
MINI COOPER 04/09/2001 2001 ΕΚΡΗΞΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
X3 02/02/2005 2005 ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΤΙΣ DIESEL ΕΚΔΟΣΕΙΣ
X5 02/02/2005 2005 ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΤΙΣ DIESEL ΕΚΔΟΣΕΙΣ
**X5 31/01/2003 ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 1999 - ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2002 ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ - ΔΙΑΡΡΟΗ ΥΓΡΟΥ ΦΡΕΝΩΝ **
X5 31/07/2002 2002 ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ
**X5 26/06/2001 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2001 - ΙΟΥΝΙΟΣ 2001 ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ - ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ **
**X5 08/02/2001 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2000 - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2000 ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ****Z8 26/06/2001 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2001 - ΙΟΥΝΙΟΣ 2001 ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ - ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ **ΠΗΓΗ AUTOPRESS
Μπορει να μου πει καποιος ποσα face lift εχει κανει η E-46?Εχω δει με κιτρινα φλας πισω, με ασπρα διαφανη ,ειναι διαφορετικες εκδοσεις;Για το Α4 ξερουμε ηδη εχουμε μπερδεψει τα μοντελα!!
-
Από κολλητό μου φίλο που έχουν ένα 318 του 98 ποτέ δεν τους κάλεσαν για επισκευή.Το μόνο πρόβλημα ένας καμμένος πολλαπλασιαστής το 2000. Τα διαφορετικά κρύσταλλα πάνε ανάλογα με την έκδοση.Σαν βασικά είναι το κίτρινο και με εξτρά χρέωση βάζεις το λευκό.Facelift έγινε το 2002 όπου άλλαξαν ο 1,6lt και ο 2,0lt κινητήρες και πέρασαν οι πιο σπορ ρυθμίσεις της compact και στα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς.
-
Καλό, χρυσό το Α4 αλλα σε αυτά τα λεφτά και κυβικά το 6 είναι αλλού τόσο οδηγικά όσο και σε αξιοπιστία... Και όσον αφορά το design, μια χαρά θα κρατάει το 6 σε 10 χρονάκια (υποκειμενικό αυτό βέβαια)
Φίλε apaloxerh, οποιαδήποτε έρευνα αξιοπιστίας της τελευταίας 10ετίας και να κοιτάξεις θα δεις τη Mazda σταθερά στο νο. 1
Και όχι, δεν έχω Mazda...
-
Ο χρήστης apaloxerhs έγραψε:
Από κολλητό μου φίλο που έχουν ένα 318 του 98 ποτέ δεν τους κάλεσαν για επισκευή.Το μόνο πρόβλημα ένας καμμένος πολλαπλασιαστής το 2000. Τα διαφορετικά κρύσταλλα πάνε ανάλογα με την έκδοση.Σαν βασικά είναι το κίτρινο και με εξτρά χρέωση βάζεις το λευκό.Facelift έγινε το 2002 όπου άλλαξαν ο 1,6lt και ο 2,0lt κινητήρες και πέρασαν οι πιο σπορ ρυθμίσεις της compact και στα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς.Ολες οι εταιριες εχουν κανει ανακλησεις για καποια μοντελα τους ,πρεπει ομως να λαβουμε υποψη και ποσα μοντελα κατασκευαζει η καθε εταιρια(αναλογικα).Ο πινακας που προανεφερα εγραφε για κατι απωλιες τροχων, κατι για ενδεχομενο πυρκαγιας σε audi και bmw κλπ...
Για τη συγκριση με το xedos-6 και την 316 τοτε, πιστευω οτι αν το mazda ειχε αλλα σηματα θα ειχε διαφορετικη αντιμετωπιση απο τους υποψηφιους αγοραστες, κυριως στη ελλαδα, με αντικτυπο στις πωλησεις του.Τι μου προσφερε η 316 τοτε ?Εξοπλισμο?(στροφομετρο ηταν εξτρα αν θυμαμαι καλα οπως και αλλες ηλεκτρικες ευκολιες ειχε ομως φωτιζομενα σκιαδια οδηγου συνοδηγου...)Χωρους?(ειδικα πισω αρκετα στενο).Οδικη συμπεριφορα?(Στο βρεγμενο εχω δει αρκετα 316 να φευγουν για πλακα ).Δε λεω ποιοτητα κατασκευης(οχι oτi xedos υστερουσε σε αυτο τον τομεα), εμφανιση ειχε αλλα μονο αυτα καθως και τα σηματα της ΒΜW που το εκαναν επιθυμητο . -
to oti h elinikh agora einai YPOANAPTIKTI kai oi ellines agorazoun mono me kapoies diafimiseis kai titlous den akyronei thn tromaktikh axiopistia ton iaponon se olous tous tomeis enanti ton eyropaion
file mou MAZDA pare kai ase tis germanikes saxlamares gia komformistes kai mataioponous
gi ayto mas exoun grammenous polles iaponikes etaireies opos honda kai mazda giati den endiaferontai gia mia agora ithagenon....kai kala kanoun
mazda dagkoto
-
Ο χρήστης panasonic έγραψε:
to oti h elinikh agora einai YPOANAPTIKTI kai oi ellines agorazoun mono me kapoies diafimiseis kai titlous den akyronei thn tromaktikh axiopistia ton iaponon se olous tous tomeis enanti ton eyropaionfile mou MAZDA pare kai ase tis germanikes saxlamares gia komformistes kai mataioponous
gi ayto mas exoun grammenous polles iaponikes etaireies opos honda kai mazda giati den endiaferontai gia mia agora ithagenon....kai kala kanoun
mazda dagkoto
Από τα καλύτερα που έχουν γραφτεί
Συμφωνώ. -
Ναι μεν θα έπαιρνα το 6 επειδή πιστεύω πως είναι πιο 'σωστό' αυτοκίνητο, υπό την έννοια πως το Α4 δεν είναι προορισμένο για 1.6, αλλά μην υπερβάλλουμε για τους Ιάπωνες και την υποτιθέμενη πρωτοκαθεδρία τους στο χώρο της αυτοκίνησης.
Όσοι είναι πάνω από 16 ετών πιθανόν να θυμούνται πως ακόμη και μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '90 τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είχαν σαφώς πιο απρόβλεπτη οδηγική συμπεριφορά, συγκρινόμενα πάντα με τα ευρωπαϊκά, ενώ στα πρώτα crash test έπιασαν πάτο.
Δεν είναι τυχαίο, φαντάζομαι, πως συνομιλώντας με Ιάπωνα πέρσι στους Ολυμπιακούς μου είπε μέσες άκρες πως στη χώρα του τα γερμανικά αυτοκίνητα θεωρούνται πολύ περισσότερο ασφαλή από τα ιαπωνικά, για την ακαμψία των οποίων μάλιστα εξέφρασε αμφιβολίες. Α, και ο προηγούμενος με τον οποίο συνομίλησα για αυτοκίνητα, σκηνοθέτης μεταξύ άλλων της F1 στην Ιαπωνία, οδηγούσε S-Class (!) και όχι Lexus ή Infinity.
Ούτε θεωρώ πως η mazda έχει προσφέρει τόσα πολλά στην αυτοκίνηση και στον Ευρωπαίο οδηγό- εκτός πιθανόν από αξιοπιστία. Τι οδηγική αξία έχει ένα 323, μάλλον δε μπορώ να καταλάβω. Και, όπως και να το κάνουμε, το Xedos ήταν ένα niche μοντέλο, το οποίο ήταν και πανάκριβο! Αξιόλογο βέβαια, κάτι που θα μπορούσε να πει κανείς και για το Safrane φερ' ειπείν, αλλά θα προτιμούσα σήμερα μια 320 παρά το μεγαλομεσαίο Renault ή το δίλιτρο Xedos.
Φυσικά, πολλά από όσα αναφέρω πιθανόν ανήκουν στο παρελθόν και έχουν σε κάποιο βαθμό ξεπεραστεί, αλλά ακόμη και σήμερα βρίσκω αρκετούς λόγους να προτιμήσει κάποιος ένα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο έναντι ενός ιαπωνικού- τουλάχιστον τόσους όσο για το αντίθετο!
Και μιας που η ελληνική αγορά χαρακτηρίστηκε ως υποανάπτυκτη, έχετε δει ποτέ ιαπωνικές διαφημίσεις ή ασχοληθεί με την καταναλωτική συμπεριφορά των Ιαπώνων?!? Ο θάνατος του ορθολογισμού...Edit: Για να μην παρεξηγηθώ, υπάρχουν πολλά ιαπωνικά αυτοκίνητα που θα αγόραζα και θαυμάζω, απλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει πόλωση και μονομέρεια ως προς την αξιολόγηση των εταιρειών.
-
Ο χρήστης apaloxerhs έγραψε:
Προσωπικά ανάμεσα στα 2 θα διάλεγα οπωσδήποτε το Α4.Είναι ένα αυτοκίνητο για να κρατήσει πολλά χρόνια και να δείχνει καινούργιο και όχι απλώς να κινείται.Καλώς ή κακώς το 6 σε 4 χρόνια θα δείχνει αυτοκίνητο της προηγούμενης 10ετίας. Κάντε σύγκριση με τα προηγούμενά τους μοντέλα. Όσον αφορά την τιμή της 316 είναι σίγουρα τσιμπιμένη σε σχέση με τον βασικό εξοπλισμό οπότε πάει στα 30000ευρώ για να είναι οκ.Το αυτοκίνητο είναι κορυφή κατα τα αλλα και με ένα μοτέρ 16v που έβγαλε σε δυναμομέτρηση στο Power Technics τον Φεβρουάριο 122 και 123 ίππους σε 2 αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν με 100άρα βενζίνη.Και φυσικά είναι πολύ μπροστά από τα υπόλοιπα της κατηγορίας σε όλους τους τομείς που αναφέρθηκαν. Τέλος μιας και τέθηκε θέμα αξιοπιστίας θα σας πω πριν συζητήσετε αυτό να συζητήσετε για θέμα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ πρώτα. Και δεν εννοώ παθητική αλλά μιλάω για την ανάκληση των RX8 που άλλα κινδυνεύουν να πιάσουν φωτιά και άλλα να φύγουν κομμάτια της ανάρτησης. Όταν τα ξεπεράσουν αυτά μετά μιλάμε και για άλλα.Σε κανένα Α4 ή BMW δεν φεύγουν τροχοί ούτε πιάνουν φωτιά.απαλοχέρης κι ελαφρόμυαλος; προφανώς και δεν ξέρεις τι σου γίνεται και δεν έχεις καμία ιδέα
ENOUGH!
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Τι οδηγική αξία έχει ένα 323, μάλλον δε μπορώ να καταλάβω.Ρώτα τον Dimsabas να σου πεί!
-
ε ρε να μην γινει μια ψηφοφορια....
6αρι...
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Ούτε θεωρώ πως η mazda έχει προσφέρει τόσα πολλά στην αυτοκίνηση και στον Ευρωπαίο οδηγό- εκτός πιθανόν από αξιοπιστία. Τι οδηγική αξία έχει ένα 323, μάλλον δε μπορώ να καταλάβω. Και, όπως και να το κάνουμε, το Xedos ήταν ένα niche μοντέλο, το οποίο ήταν και πανάκριβο! Αξιόλογο βέβαια, κάτι που θα μπορούσε να πει κανείς και για το Safrane φερ' ειπείν, αλλά θα προτιμούσα σήμερα μια 320 παρά το μεγαλομεσαίο Renault ή το δίλιτρο Xedos.Το Xedos6 δεν ήταν απλά ένα niche μοντέλο αλλά ήταν απο τα κορυφαία στην κατηγορία του και άξιζε μέχρι και την τελευταία δεκάρα που θα έδινες. Επιπλέον μπορεί να θεωρούνταν ακριβό γιατί ξεπερνούσε σε τιμή τα υπόλοιπα ιαπωνικά της κατηγορίας (primera, carinaE) αλλά ήταν φτηνότερο απο τα VW passat, BMW 316, Audi80 και το μετέπειτα A4 κτλ. Το ότι δεν πούλησε αρκετά είναι αλλό θέμα και έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες απο τους οποίους πολλοί έχουν αναφερθεί και παραπάνω. Μάλιστα σε συγκριτικό των 4Τ μεταξύ Xedos-316-Alfa155 το Mazda ήταν ο νικητής.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2920
Απόσπασμα απο αυτό λέει:
'...Από εκεί και πέρα όμως, υπάρχει η σύγκριση σημείο προς σημείο
και ίσως το συμπέρασμα από αυτήν είναι μια υπεροχή του Ξέντος
απέναντι στην 316i, αφού το ιαπωνικό αυτοκίνητο έχει πολύ
καλύτερες επιδόσεις, μικρότερη κατανάλωση, καλύτερη οδική
συμπεριφορά, μεγαλύτερους χώρους, αρκετά πιο πλούσιο
εξοπλισμό, λίγο καλύτερη άνεση και σχεδόν εξίσου καλή ποιότητα
κατασκευής.'Όσον αφορά τώρα το τι έχει προσφέρει η Mazda στην αυτοκίνηση πιστεύω πως αυτοκίνητα με οδηγική αξία όπως το MX-5, RX-7, RX-8, 323GT-R και με συγχρόνως λογική τιμή λίγοι ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν προσφέρει. Ακόμα και το 323 που τόσο υποτιμάς είχε πολύ καλή οδική συμπεριφορά και ήταν αρκετά fun to drive αυτοκίνητο (τηρουμένων των αναλογιών πάντα) συγκριτικά με άλλα 'καταξιωμένα' αυτοκίνητα της κατηγορίας.
-
Μάλλον δεν το έθεσα τόσο καλά. Σίγουρα η Mazda είναι αξιόλογη, απλά δε θεωρώ πως οι ιαπωνικές εταιρείες στο σύνολο τους προσέφεραν περισσότερα από τις ευρωπαϊκές, και της mazda κατά συνέπεια συμπεριλαμβανομένης. Όχι πως δεν έχουν γράψει ιστορία με το δικό τους τρόπο, αλίμονο.
Όσο για το 323, έχω οδηγήσει ένα SW του 2000 και δε μου άρεσε. Αν και ίσως να έχετε δίκιο, αφού αν δεν κάνω λάθος η Mazda έδωσε βάση στην οδηγική συμπεριφορά πριν τους υπόλοιπους Ιάπωνες κατασκευαστές- άρα επιφυλάσσομαι. Σίγουρα δε θέλω να υποτιμήσω ένα αυτοκίνητο που δεν έχω ζήσει μαζί του.
Όσο για το Xedos, ομολογώ πως είχα εντυπωσιαστεί μαζί του στον καιρό του, αλλά επιμένω πως ήταν ακριβό για το μέσο Έλληνα εκείνη την εποχή και πως ήθελε λίγο θάρρος να επενδύσεις σε ένα μεγαλομεσαίο mazda.
Για παράδειγμα, συνυπολογίζοντας την τιμή, οι 4Τ καταλήγουν πως η Xantia 1.8 αποτελεί πιο λογική επιλογή από το αντίστοιχο Xedos στο ακόλουθο άρθρο:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2686Τέλος, υπενθυμίζω πως ψήφισα το 6- προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Audi A4 1600 cc vs. Mazda 6 1800 cc