Γιατι δεν πας σε καποιον επαγγελματια να σου βαλει μια απο αυτες τις διαφανες ταπετσαριες που εχω δει σε ταξι; Η εστω μια ταπετσαρια απο πανω μεχρι να μεγαλωσει το παιδι. Αυτος θα κανει καλυτερη δουλεια και δεν ειναι ακριβοι. Παντως δε θα ηθελα κι εγω να παρω την ωραια μου ταπετσαρια να την κουκουλωσω για να ειναι καθαρη για τον επομενο ιδιοκτητη.
enginekiller
@enginekiller
Αυτοκίνητα, Υπολογιστές
Best posts made by enginekiller
-
RE: Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
-
RE: Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Σαν πλαστικο ειναι αλλα ειναι πολυ μαλακο αποτι θυμαμαι και δεν εκανε τα κλασικα ...προυτς!!! Τωρα που μπορεις να βρεις θα σε γελασω αλλα εμενα μου αρεσε πολυ. Και η ταπετσαρια καλυπτοταν και φαινοταν μια χαρα.
Latest posts made by enginekiller
-
Πωλείται V-Strom σε αριστη καταστασηposted in Μικρές Αγγελίες
Φιλος μου πουλαει V-Strom σε αριστη κατασταση με 38.000χλμ.
Τιμη ενδεικτικη αλλα συζητησημη: 4400 ευρωΤηλ: 6946963994
-
RE: Πωλείται V-Strom σε αριστη καταστασηposted in Μικρές Αγγελίες
Φιλος μου πουλαει V-Strom σε αριστη κατασταση με 38.000χλμ.
Τιμη ενδεικτικη αλλα συζητησημη: 4400 ευρωΤηλ: 6946963994
-
RE: Πινακίδες κυκλοφορίας 2007posted in Περί αυτοκίνησης
Μπορει να μου πει ενας σε τι γραμματα εχουν φτασει στην Αχαια;
-
RE: Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητοposted in Περί αυτοκίνησης
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εντός εγγύησης ή γενικά???
Εντός εγγύησης.
Άραγε πού μπορώ να το βρω εγγράφως αυτό;
νομιζω σε συγκεκριμενες εταιρειες οπως πχ η saab...
-
RE: Opel Corsa 2006posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Φιλος μου ενδιαφερεται για το νεο corsa στα 1.2... Εχω σχολιασει αρκετα την επιλογη του κινητηρα αλλα δεν ειναι εκει το θεμα. Σκεφτεσαι να μην βαλει το εργοστασιακο rcd mp3 για να γλυτωσει τα 300 ευρω και να βαλει καποιο αλλο φτηνο με 70-80 ευρω. Ξερετε τι μαρκα ειναι το εργοστασιακο η με ποιες μαρκες δε θα εχει σιγουρα κανα προβλημα συμβατοτητας και δε θα του βγαζει κανενα error;
επισης ξερει κανενας αν η εκδοση essentia full εχει υποβραχιονιο; -
RE: Με εγραψαν στον Αυτοκινητοδρομο με 121χλμ.!posted in Περί αυτοκίνησης
Μιας και ειπατε για τα διοδια στην ελευσινα εχει μικρα ορια και στο αντιθετο ρευμα που δεν εχει σταθμους διοδιων... εκνευριστικο...
-
RE: ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2006posted in Περί αυτοκίνησης
καλα δεν μπορω να ξερω τον κινητηρα του παντως ητα το νεο μοντελο και ειναι ολοιδιο οπως στη φωτο
-
RE: ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2006posted in Περί αυτοκίνησης
Ναι το νεο ηταν, ακριβως αυτο που εχεις στο link
-
RE: ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2006posted in Περί αυτοκίνησης
Μαλλον αυτο που λες για το leon δεν ξερω. Παντως δεν οδηγεις εσυ και ενταξει τι θα δεις μια απλη επιταχυνση... Αν το ηξερα δε θα πηγαινα καθολου. Καλα οσον αφορα το καλαμι... Οντως στο s2000, το 350Z και το crossfire ειχα μπει την παρασκευη και δεν φανταστηκα οτι χτες θα ηταν κλειστα που πηγα με φιλο μου...