Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Η παλία ELAN ομως ήταν κινητήρας Lotus και στο Cortina αμάξωμα Ford.
..δεν καταλαβαινω ακριβως τι θελεις να πεις, αλλα τα πραγματα ειχαν ως εξης.
Η πρωτη Ελαν, η πισωκινητη, ειχε Lotus σασι με Lotus μοτερ, βασισμενο σε Ford, ουσιαστικα, ειχαν κρατησει το μπλοκ της Ford και ειχαν φτιαξει δικο τους καπακι (κυλιδροκεφαλη).
Οσο για την δευτερη Ελαν, η Αλφα Ρομεο την χρησιμοποιησε σαν μετρο συγκρισης οταν εξελισαν τις GTV/Spider (μπροστοκινητες)
Αλλα, για να ειμαστε εντος θεματος, θα επρεπε οι Ιταλοι, να ειχαν φτιαξει αυτοκινητα με μερακι, αυτοκινητα οπως το MX5, αυτοκινητα με πισω κινηση και χαρακτηρα, αυτοκινητα που ζητουσε ο κοσμος, και οχι αυτοκινητα που ηθελα οι χαρτογιακαδες οικονομοτεχνικοι της Fiat.
Ειχαν τα παντα, ειχαν Χ19, Montecarlo, Spiders, Coupe, Fulvia, City cars klp ειχαν ΟΛΟΥΣ τους συνδυασμους, και ομως, τα αντεγραψαν οι αλλοι και οι Ιταλοι κοιμηθηκαν
Αυτοκινητα οπως η Lancia Hyena


Δεν ειναι τυχαιο οτι και ο ιδιος ο Ανιελι, δεν ειχε πολυ καλες σχεσεις με το αντικειμενο. Κριμα.
Κατι παει να γινει, αλλα ειναι αργα....μακαρι.