-
Μα ... για τα (κάπως καλύτερα) υλικά και το σηματάκι...
Το παιχνίδι αυτό το παίζει καταπληκτικά η VW, με τα Audi/VW/Skoda/SEAT
Η χρήση κοινών μηχανών είναι μονόδρομος. Εδώ η Lotus δεν μπορούσε να φτιάξει την δική της μηχανή για την Elise και θα φτιάχνει η FIAT ξεχωριστή μηχανή για κάθε όχημα που βγάζει ; ... ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΠΙΑ ΑΥΤΟ.
Το ίδιοι ισχύει για τα κιβωτια και τις Πλατφόρμες (Piannale) -
Συγνώμη ρε παιδιά δεν θέλω να κάνω τον εξυπνάκια αλλά αυτό το 'ο θρύλος Lancia Delta' ακούγεται λίγο αστείο! Ο Θρύλος είναι η Integrale και μόνο! Εγώ όταν ακούω σκέτο Delta το μυαλό μου πάει σε κάτι 1100 που κυκλοφορούσαν
Α! Και απεριόριστος σεβασμός για τον Tryphon και το μεράκι που έχει με τα αυτοκίνητα-κοσμήματα που συντηρεί αλλά μήπως το σχόλιο περί Ferrari είναι λίγο υπερβολικό? Για τα άλλα λίγο πολύ δεν διαφωνώ.
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Τον παλιό καλό καιρό που περιγράφει και το topic ένα μοντέλο διαρκούσε 10 χρόνια και πούλαγε, με αναβαθμίσεις, σταθερά.εξαίρεση ίσως, αλλά και η 156 περίπου τόσον καιρό κράτησε, πούλησε, και ακόμα πουλάει.
Όσο ξενέρωτη και να βρίσκεις την μπροστά κίνηση (να σου πω την αμαρτία μου, κι εγώ αν οδηγούσα τα θηρία που οδηγείς φίλε μου, μάλλον ξενέρωτη θα την έβρισκα ), η 156 ήταν και είναι μια πραγματική Ιταλική μπερλίνα με πολλές χάρες. Άντε να δούμε και την 159!
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μα ... για τα (κάπως καλύτερα) υλικά και το σηματάκι...Το παιχνίδι αυτό το παίζει καταπληκτικά η VW, με τα Audi/VW/Skoda/SEAT
Η χρήση κοινών μηχανών είναι μονόδρομος. Εδώ η Lotus δεν μπορούσε να φτιάξει την δική της μηχανή για την Elise και θα φτιάχνει η FIAT ξεχωριστή μηχανή για κάθε όχημα που βγάζει ; ... ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΠΙΑ ΑΥΤΟ.
Το ίδιοι ισχύει για τα κιβωτια και τις Πλατφόρμες (Piannale)To παραδειγμα της Lotus, ειναι ατυχες φιλε Montecarlo, διοτι η Lotus παραγει πολυ λιγα αυτοκινητα και στις μερες μας, ειναι πανακριβη μια σχεδιαση κινητηρα απο το μηδεν, και οταν πουλας λιγα κομματια δεν συμφερει.
Ασε που η Lotus παντα συνηθιζε να κανει αυτην την δουλεια, δηλαδη να χρησιμοποιει κομματια απο αλλα αυτοκινητα. Δεν ειναι μονο οι κινητηρες, αλλα και αλλα μερη, οπως φωτα, διακοπτες φλας/καθαριστηρων, διακοπτες φωτων, εξωτερικα φωτα κλπ.
Π.χ. Τα Εσπριτ, με τα ορθωγωνια πισω φωτα, εχουν Toyota φωτα. Ισως επειδη καποτε ηταν και η Toyota μετοχος.
Τελος παντων, η αληθεια ειναι οτι παρα τις πολλες τεχνολογιες που προηλθαν απο την Ιταλια, η Fiat, επασχε απο κακοδιαχειρηση και κακοδιοικηση, με τα γνωστα αποτελεσματα.
-
Τα Lotus Elan δεν είχαν κινητήρα Isuzu (ή κάνω λάθος) ;
-
Κατασκευής Isuzu αλλά νομίζω δεν τον φορούσαν μοντέλα της Isuzu.
-
Isuzu,
ειχαν, διοτι τοτε και οι 2 εταιριες, ανηκαν στην General Moters, οποτε τα 'αφεντικα' ειχαν ετοιμο κινητηρα....και τον εβαλαν στην Ελαν!
-
Η παλία ELAN ομως ήταν κινητήρας Lotus και στο Cortina αμάξωμα Ford.
Πιστέβει κανείς οτι θα μπορούσε ποτέ ή Lancia να έχει δικούς της κινητήρες και δικά της πατόματα ????
Αυτά έκανε η FIAT το 90 και έχει προβλήματα τώρα.
Αλλά χρειάστικε να φτάσει ο κόμπος στο χτένι για να καταλάβουν οτι δεν γίνετε έτσι, και τώρα έχουν βάλει πια μυαλό....Δεν ξέρω εαν θα δούμε ποτέ καινούργια Delta Ιntegrale..αλλά εαν γίνει αυτό να είστε σίγουροι οτι πολλά μηχανικά μερη θα ειναι FIAT/Alfa και αυτό δεν
είναι καθόλου κακό.... απλά ετσι παιζεται το παιχνίδι πια -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Η παλία ELAN ομως ήταν κινητήρας Lotus και στο Cortina αμάξωμα Ford...δεν καταλαβαινω ακριβως τι θελεις να πεις, αλλα τα πραγματα ειχαν ως εξης.
Η πρωτη Ελαν, η πισωκινητη, ειχε Lotus σασι με Lotus μοτερ, βασισμενο σε Ford, ουσιαστικα, ειχαν κρατησει το μπλοκ της Ford και ειχαν φτιαξει δικο τους καπακι (κυλιδροκεφαλη).
Οσο για την δευτερη Ελαν, η Αλφα Ρομεο την χρησιμοποιησε σαν μετρο συγκρισης οταν εξελισαν τις GTV/Spider (μπροστοκινητες)
Αλλα, για να ειμαστε εντος θεματος, θα επρεπε οι Ιταλοι, να ειχαν φτιαξει αυτοκινητα με μερακι, αυτοκινητα οπως το MX5, αυτοκινητα με πισω κινηση και χαρακτηρα, αυτοκινητα που ζητουσε ο κοσμος, και οχι αυτοκινητα που ηθελα οι χαρτογιακαδες οικονομοτεχνικοι της Fiat.
Ειχαν τα παντα, ειχαν Χ19, Montecarlo, Spiders, Coupe, Fulvia, City cars klp ειχαν ΟΛΟΥΣ τους συνδυασμους, και ομως, τα αντεγραψαν οι αλλοι και οι Ιταλοι κοιμηθηκαν
Αυτοκινητα οπως η Lancia Hyena
Δεν ειναι τυχαιο οτι και ο ιδιος ο Ανιελι, δεν ειχε πολυ καλες σχεσεις με το αντικειμενο. Κριμα.
Κατι παει να γινει, αλλα ειναι αργα....μακαρι.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Αλλα, για να ειμαστε εντος θεματος, θα επρεπε οι Ιταλοι, να ειχαν φτιαξει αυτοκινητα με μερακι, αυτοκινητα οπως το MX5, αυτοκινητα με πισω κινηση και χαρακτηρα, αυτοκινητα που ζητουσε ο κοσμος, και οχι αυτοκινητα που ηθελα οι χαρτογιακαδες οικονομοτεχνικοι της Fiat.
Δεν ήταν ότι εφτιαξαν τα αυτοκίνητα που ήθελαν οι χαρτογιακάδες... αλλά ότι εφτιαξαν τα αυτοκίνητα που δεν ήθελε κανένας (πχ. Lancia Kappa, Marea, Multipla)
Νομίζω οτι τελικά θα την ξαναβρούν την συνταγή και με την Lancia, οπως σιγα σιγα έχει αρχίσει η Alfa και βρίσκει και πάλι τον δρόμο της....
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Τι έχει μείνει από την Alfa Romeo ; Μπροστοκινητες αηδίες.Χίλιες φορές ένα Alfa Guiletta Junior η Alfasud παρά μια 156.
Πού έχει την κίνηση η Σουντ είπαμε;
Δεν φταίει ο άξονας μετάδοσης της κίνησης ρε παιδιά. Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που απορρίπτουν συλλήβδην όλες τις προσθιοκίνητες Alfa Romeo (αλλά συμπεριλαμβάνουντην Σουντ όταν νοσταλγικά αναφέρουν παλιά μοντέλα ;))
Πάντως γνωστός εραστής των παλιών πισωκίνητων Alfa Romeo όταν οδήγησε την 156 φίλου δήλωσε ότι άλλαξε γνώμη για τις προσθιοκίνητες Alfa Romeo.
Λίγο off-topic αλλά ήθελα να το σχολιάσω.
-
Υπάρχει και ένα ακόμα pattern.
Αυτοί που πιστέυουν οτι τα Sud είναι πολύ καλυτερα απο τις .. τσ..τσ.. μπροστοκίνητες Alfa 156.... σύνηθως πιστεύουν οτι τα καρμπυρατερ είναι πολύ καλύτερα απο το ηλεκτρονικό ψεκασμό...
-
Και το Fulvia είναι μπροστοκινητο έχει όμως χαρακτήρα που δεν προσδιορίζεται μόνο στο ταμπλό και την διακόσμηση.
Η κίνηση μπρος η πίσω δεν έχει τόσο σημασία από τη στιγμή που το αυτοκίνητο έχει ψυχή.
Να σου θυμίσω βέβαια ότι ο θρύλος και η ιστορία της Alfa βασίζεται αποκλειστικά σε πισωκινητα αυτοκίνητα.
Το τι έκανε η FIAT με τις μάρκες που αγόρασε δεν το σχολιάζω γιατί δεν νομίζω να χρειάζεται.
Όσο για την παραπάνω παρατήρηση μου σχετικά με τη Ferrari πια είναι σήμερα η σύγκριση ενός 275GTB με ένα 550 ; Ενός 250 LM με την 360 Stradale ;
Τα μεν χειροποίητα σε λίγα κομμάτια τα δε παραγμένα σε σειρά και χιλιάδες κομμάτια.
Που είναι η αποκλειστικότητα, το όνειρο ;
Γιατί τότε μπορούσαν και τώρα δεν μπορούν ; -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Και το Fulvia είναι μπροστοκινητο έχει όμως χαρακτήρα που δεν προσδιορίζεται μόνο στο ταμπλό και την διακόσμηση.
Η κίνηση μπρος η πίσω δεν έχει τόσο σημασία από τη στιγμή που το αυτοκίνητο έχει ψυχή.
Να σου θυμίσω βέβαια ότι ο θρύλος και η ιστορία της Alfa βασίζεται αποκλειστικά σε πισωκινητα αυτοκίνητα.
Το τι έκανε η FIAT με τις μάρκες που αγόρασε δεν το σχολιάζω γιατί δεν νομίζω να χρειάζεται.
Όσο για την παραπάνω παρατήρηση μου σχετικά με τη Ferrari πια είναι σήμερα η σύγκριση ενός 275GTB με ένα 550 ; Ενός 250 LM με την 360 Stradale ;
Τα μεν χειροποίητα σε λίγα κομμάτια τα δε παραγμένα σε σειρά και χιλιάδες κομμάτια.
Που είναι η αποκλειστικότητα, το όνειρο ;
Γιατί τότε μπορούσαν και τώρα δεν μπορούν ;Ο φιλος tryphon, μαλλον δεν εχει καταλαβει κατι....οπως εξαφανιστικαν αυτα τα αυτοκινητα, ετσι εξαφανιζονται και οι λιγοι 'ανωμαλοι' εραστες της αυτοκινησης.
Θελει πολλες γραμμες, για να αναλυσουμε αυτο το θεμα, αλλά επιγραμματικως θα αναφερω τι ειχε πει ο Jeremy Clarkson, παρουσιαστης του Top Gear στην Αγγλια και αρθρογραφος των Sunday Times,
'...when Rover (2000) was in a mess we were only worried about jobs. But Fiat is a different story. Because Fiat owns not only Ferrari but also Lancia, Alfa Romeo, and Maserati. This means they own the heart and soul of the global car industry.'
Νομιζω το παραπανω, λεει πολλα. Τωρα, το οτι θα επρεπε να ειχαν κανει αλλες κινησεις απο την μερια τους οι Ιταλοι, αυτο μαλιστα.
Εχουν ισως το καλυτερο παρελθον, ας τραβηξουν ιδεες απο εκει. Εαν υπαρχει κοσμος που περιμενει......δεν ξερω, εγω ειμαι ενας παντως
-
Φυσικά και υπάρχουν και σήμερα λίγα και χειροποιήτα , βλέπε Enzo, MC12 και φυσικά υπάρχουν τα παραγόμενα. F430 όπως και παλια υπήρχε η π.x 512 BB και τα μαζικά 308.
Ο μύθος της Ferrari καλά κρατεί!
Νόμιζεις οτι σήμερα παράγουν πολύ περισσότερο οχήματα από ότι το π.χ. 80 ?Η Lancia έχει παρει την κάτω βόλτα
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Υπάρχει και ένα ακόμα pattern.Αυτοί που πιστέυουν οτι τα Sud είναι πολύ καλυτερα απο τις .. τσ..τσ.. μπροστοκίνητες Alfa 156.... σύνηθως πιστεύουν οτι τα καρμπυρατερ είναι πολύ καλύτερα απο το ηλεκτρονικό ψεκασμό...
Το 'θέμα' είναι ότι οι σημερινές προσθιοκίνητες Alfa Romeo δεν είναι τόσο καλύτερες από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα όσο ήταν οι Σουντ από τα προσθιοκίνητα της εποχής της (μακράν δηλαδή).Αυτό δε σημαίνει ότι είναι ...Φίατ, αλλά ότι ο ανταγωνισμός έχει ξυπνήσει.
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Τι έχει μείνει από την Alfa Romeo ; Μπροστοκινητες αηδίες...
Ποτέ δεν περίμενα απο έναν κάτοχο Lancia Stratos, να πει τέτοια κοτσάνα....
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Εχουν ισως το καλυτερο παρελθον, ας τραβηξουν ιδεες απο εκει. Εαν υπαρχει κοσμος που περιμενει......δεν ξερω, εγω ειμαι ενας παντως
Αυτό ακριβώς νομίζω και εγώ, όπως πιστευώ και ότι το τορινό management:
Luca di Μontezemolo και Sergio Marchionne είναι η καλύτερη διοίκηση της
FIAT τα τελευταία 15 χρόνιο.Εινα τυφλός οποιος δεν βλέπει αυτό που συμβαίνει στην Alfa Romeo που απο τα μασκαρισμένα Tempra (βλέπε 155) φτάσανε στα καταπληκτικά 159, Βrera που είναι στην κορυφή της κατηγορίας τους.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Τι έχει μείνει από την Alfa Romeo ; Μπροστοκινητες αηδίες...
Ποτέ δεν περίμενα απο έναν κάτοχο Lancia Stratos, να πει τέτοια κοτσάνα....
Ίσως δεν έπιασες το νόημα που το είπε. Εγώ νομίζω ότι ήθελε να πει ότι από τις σύγχρονες Alfa Romeo λείπει ίσως η ψυχή που είχαν τα παλιά πισωκίνητα μοντέλα. Δε συμφωνώ (ακριβώς) με αυτό, απλά σου λέω τι νομίζω ότι εννοούσε.
-
Δεν νομίζω ότι διαφωνεί κανείς ότι και σήμερα υπάρχουν αυτοκίνητα τα οποία δεν είναι απλά μέσα μεταφοράς αλλά έχουν το κάτι παραπάνω την ψυχή και το συναίσθημα που σου λέει ρε παιδί μου ότι κάποιος πονά αυτό που φτιάχνει και δεν το βλέπει σαν άλλο ένα πλυντήριο.
Η διαφορά κατα την γνώμη μου είναι στο πόσο πρέπει να ανέβει κάποιος σε κόστος για να βρεί αυτό το heart & soul που λέει ο Clarcson.
Απο τη μια μεριά πρίν 30 χρόνια είχες fulvia και απο την άλλη σήμερα lybra & ypsilon. Έλεος!!!
Η Fulvia και μάλιστα η τετράπορτη ήταν μια επιλογή ενός μέσου οικογενειάρχη καθ'ολα αποδεκτή (ακόμη και σε επίπεδο κόστους) την εποχή της. Ακόμη και το ταπεινό Fiat 124 (η ο κλωνος του το Seat) περιείχαν δείγματα της αυτοκινητιστικής κουλτούρας του κατασκευαστή τους.
Το αντίστοιχο βέβαια ίσχυε για ΟΛΟΥΣ τους κατασκευαστές .. Για τον λόγο αυτό και είχε νόημα τότε να μιλάς για ιταλικό η γερμανικό η γιαπωνέζικο η σουηδικό.Σήμερα που σημασία έχει να δείξεις καλά νούμερα εξαμήνου (ούτε καν έτους) και ο στόχος είναι ένα αυτοκίνητο-προιόν που θα κάνει τα πάντα σχετικά καλά χωρίς τις παραξενιές που εν πολλοίς χαρακτήριζαν τον κάθε κατασκευαστή για να βρεί κάποιος αυτή την διαφορετικότητα πρέπει να ανέβει σε κόστος πάρα πολύ.
Παναγιώτης
Υ.Γ. Ψάχνω για fulvia coupe. Ξερετε να πουλιέται καμμιά
LANCIA FORUM