Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 924
    • 925
    • 926
    • 927
    • 928
    • 939
    • 940
    • 926 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137640
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • xenos
      xenos last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Όχι, γιατί ακόμα και ο μικρότερος δείκτης υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές. Όπως είπα δεν βάζουν πάντα το ελάχιστο που απαιτείται στο εργοστάσιο, είναι θέμα του τι υπάρχει διαθέσιμο εκείνη την στιγμή. Άλλα έρχονται με Η, άλλα με W, άλλα με 89, άλλα με 91 και φυσικά διαφορετικών κατασκευαστών. Παραδείγματα ίδιων αυτοκινήτων από το ίδιο εργοστάσιο... Πιο εξειδικευμένα μοντέλα φυσικά έχουν συγκεκριμένα λάστιχα και μερικά είναι custom made. Εννοείται βέβαια ότι αν το αυτοκίνητο ήρθε με τις ελάχιστες προδιαγραφές από το εργοστάσιο (Π.χ. ένα όχημα με τελική 200 έχει ως ελάχιστο δείκτη ταχύτητας τον Η - 210 χ.α.ω. Ε εκεί δεν πρέπει να πας σε Τ, αλλά αν έρθει με W (240), μπορείς να πας σε Η), δεν θα πας πιο κάτω όταν αλλάξεις.

      Το θέμα είναι ότι ρώτησε για τον δείκτη βάρους και όχι τον δείκτη ταχύτητας. Ο 2ος εξακριβώνεται εύκολα (τη μέγιστη ταχύτητα την βλέπει ο οδηγός), αλλά όπως λέει ο άνθρωπος:

      Σε ένα ενδεχόμενο φρενάρισμα πανικού σε συνδυασμό με λίγο χαμηλότερη πίεση και πλήρες φορτίο δεν υπάρχει πρόβλημα με τον χαμηλότερο δείκτη φορτίου;

      Εδώ πως μπορείς να απαντήσεις με σιγουριά τι δύναμη ασκείται στο λάστιχο;
      Εγώ που είμαι κότα, δεν θα έβαζα μικρότερο δείκτη φορτίου.

      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nikoscorp last edited by

        Ούτε εγώ θα το ρίσκαρα. Ειδικά αν μπει στην εξίσωση και καμία ανωμαλία στο οδόστρωμα (this is Greece) δυσκολεύει πολύ η φάση

        Υγ: Αυτό που λέει ο Δίας για διαφορετικούς δείκτες στο λάστιχο σε ιδίου τύπου αυτοκίνητα από το εργοστάσιο το έχω όντως συναντήσει αλλά στον δείκτη ταχύτητας. Το bravo στο εγχειρίδιο του πριν το '12 έδινε δείκτη ταχύτητας V και από το '12 το άλλαξαν σε W.

        Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tkin73 last edited by

          Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

          Για προτείνετε καλό λαστιχακι στο 400-450 η τετράδα για το scross. Τώρα έχω το τογιο proxes cf2 205/55/17 πολύ ευχαριστημένος αλλά δεν το πολυβρισκω στην Θεσσαλονίκη. Εννοείται να βγάζει χλμ.

          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          Δες και τα Falken ZIEX ZE310....

          Καλά φαίνονται αλλά πρέπει να τα ψάξω και αυτά.

          Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          Στον λαστιχα που πήγα τα falken τα 310 δεν τα βρίσκει στην διάσταση μου. Βρήκα όμως τα toyo cf2 που φοράω τώρα σε καλή τιμή. Εναλλακτικά είχε το παλιό falken 914 και μου πρότεινε και το vredestain satin ίδια τιμή με το φαλκεν 50 ευρώ ακριβότερο από το τογιο. Μεταξύ του φαλκεν 310 ( που δεν έχω βρει όμως) του τογιο και του σατιν ποιο από τα 3? Στα συγκριτικά πρώτο βγαίνει το σατιν με διαφορά μετά το 310 και τέλος το τογιο.

          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lemouz75 last edited by

            Ψάξε και σε άλλον λάστιχα ρε συ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης xenos έγραψε:
              Το θέμα είναι ότι ρώτησε για τον δείκτη βάρους και όχι τον δείκτη ταχύτητας. Ο 2ος εξακριβώνεται εύκολα (τη μέγιστη ταχύτητα την βλέπει ο οδηγός), αλλά όπως λέει ο άνθρωπος:

              Δεν είναι δύσκολο να διαπιστωθεί. Το βιβλιαράκι αναφέρει το μέγιστο βάρος ανά άξονα. Άλλωστε η αλλαγή από τα 605 στα 630 κιλά ανά λάστιχο είναι ελάχιστη, ειδικά αν σκεφτούμε ότι ολόκληρο το αυτοκίνητο ζυγίζει λίγο παραπάνω από τα 1200 κιλά, που διαμοιράζονται περίπου 60%-40% μπρος-πίσω. Ξαναλέω, έχω δει διαφορετικούς δείκτες ταχύτητες αλλά και βάρους σε ίδια αυτοκίνητα, από το εργοστάσιο!

              Εδώ πως μπορείς να απαντήσεις με σιγουριά τι δύναμη ασκείται στο λάστιχο;

              Οι δείκτες βάρους αναφέρονται σε μέγιστο επιτρεπτό βάρος σε στατική κατάσταση. Προφανώς οι κατασκευαστές ξέρουν ότι το αυτοκίνητο θα φρενάρει και θα υπάρξει και μεταφορά βάρους και είναι υπολογισμένο κι αυτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tkin73 last edited by

                Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
                Ψάξε και σε άλλον λάστιχα ρε συ....

                Μεταξύ των 3 ποιο θα διάλεγες; Ο λαστιχας είναι ο καλπακης δεν είναι κανένας μικρος. Θα κοιτάξω και αλλου
                Τα εψαξα σε άλλους 3 τα φαλκεν 310 δεν υπάρχουν διαθέσιμα και δεν βγάζει καν τιμές. Μεταξύ τογιο και του σατιν;
                Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • xenos
                  xenos last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                  Το θέμα είναι ότι ρώτησε για τον δείκτη βάρους και όχι τον δείκτη ταχύτητας. Ο 2ος εξακριβώνεται εύκολα (τη μέγιστη ταχύτητα την βλέπει ο οδηγός), αλλά όπως λέει ο άνθρωπος:

                  Δεν είναι δύσκολο να διαπιστωθεί. Το βιβλιαράκι αναφέρει το μέγιστο βάρος ανά άξονα. Άλλωστε η αλλαγή από τα 605 στα 630 κιλά ανά λάστιχο είναι ελάχιστη, ειδικά αν σκεφτούμε ότι ολόκληρο το αυτοκίνητο ζυγίζει λίγο παραπάνω από τα 1200 κιλά, που διαμοιράζονται περίπου 60%-40% μπρος-πίσω. Ξαναλέω, έχω δει διαφορετικούς δείκτες ταχύτητες αλλά και βάρους σε ίδια αυτοκίνητα, από το εργοστάσιο!

                  Εδώ πως μπορείς να απαντήσεις με σιγουριά τι δύναμη ασκείται στο λάστιχο;

                  Οι δείκτες βάρους αναφέρονται σε μέγιστο επιτρεπτό βάρος σε στατική κατάσταση.

                  A ok, το στατικό δεν το γνώριζα.

                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    ggab last edited by

                    Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

                    Ψάξε και σε άλλον λάστιχα ρε συ....

                    Μεταξύ των 3 ποιο θα διάλεγες; Ο λαστιχας είναι ο καλπακης δεν είναι κανένας μικρος. Θα κοιτάξω και αλλου
                    Τα εψαξα σε άλλους 3 τα φαλκεν 310 δεν υπάρχουν διαθέσιμα και δεν βγάζει καν τιμές. Μεταξύ τογιο και του σατιν;
                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    Toyo αφού θες να βγάζει και Χλμ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Έλεγα μήπως δοκίμαζα και κάποιο άλλο. Το vredestein δλδ είναι μαλακό πολύ δεν βγάζει χλμ , ο λαστιχας μου το πρότεινε όταν του είπα για χλμ να βγάζει ως καλύτερη -ακριβοτερη- εναλλακτική του τογιο.
                      Edit οι δύο από τους 3 που βρήκα τα vredestein μου δίνουν παραγωγή ελαστικών από εξωτερικό εννοείται 51/17 ! + 1 1/2 λάστιχα....οπότε τα αποκλείω. Θα τσεκαρω και στον άλλον που μου τα δίνει όμως πιο ακριβά μήπως είναι ως τέλος 18!
                      Τα τογιο μου βγάλανε 45000 (στα πίσω λάστιχα παλεύεται η κατάσταση μπροστά θέλουν αλλαγή χθες) ο πρώτος προμηθευτής λέει ότι από τα τεστ που έχει κάνει αυτός το vredestein βγάζει περισσότερα από το τογιο
                      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • G
                        gakost last edited by

                        Ο χρήστης nikoscorp έγραψε:

                        Γνωρίζει κανείς αν παίζει μεγάλο ρόλο η αλλαγή από 93 σε 91; Αναφέρομαι στον κωδικό αντοχής (Load Index LI) πχ 205/55/16 93V ->205/55/16 91V.
                        Στη πράξη αυτό σημαίνει από 650 κιλά πας σε 615 κιλά, τα οποία σαν νούμερα δεν είναι ευκαταφρόνητα.

                        Ξέρω σίγουρα πως δεν κατεβαίνουμε ποτέ σε δείκτη ταχύτητας ή φορτίου από τα προβλεπόμενα από τον κατασκευαστή του οχήματος. Μόνο ανεβαίνουμε. Αν ο κατασκευαστής δίνει 93V μπορείς να βάλεις 94V ή 94Y, όχι όμως 91.

                        Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        Αυτό είναι το σωστό.

                        Αν λειτουργούσαν και τα ΚΤΕΟ στην Ελλάδα θα σε κόβανε για μη κατάλληλα ελαστικά αν πας σε μικρότερο δείκτη βάρους.

                        Ο δείκτης βάρους είναι ουσιαστικά το βάρος που μπορεί να αντέξει κάθε ελαστικό στην μέγιστη ταχύτητα του δείκτη του για 10 συνεχόμενα λεπτά χωρίς να υπάρχει αστοχία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                          Έλεγα μήπως δοκίμαζα και κάποιο άλλο. Το vredestein δλδ είναι μαλακό πολύ δεν βγάζει χλμ , ο λαστιχας μου το πρότεινε όταν του είπα για χλμ να βγάζει ως καλύτερη -ακριβοτερη- εναλλακτική του τογιο.
                          Edit οι δύο από τους 3 που βρήκα τα vredestein μου δίνουν παραγωγή ελαστικών από εξωτερικό εννοείται 51/17 ! + 1 1/2 λάστιχα....οπότε τα αποκλείω. Θα τσεκαρω και στον άλλον που μου τα δίνει όμως πιο ακριβά μήπως είναι ως τέλος 18!
                          Τα τογιο μου βγάλανε 45000 (στα πίσω λάστιχα παλεύεται η κατάσταση μπροστά θέλουν αλλαγή χθες) ο πρώτος προμηθευτής λέει ότι από τα τεστ που έχει κάνει αυτός το vredestein βγάζει περισσότερα από το τογιο
                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          Μάλλον πάω για vredestein satin στα 420 το πολύ 12 μηνου μου εγγυήθηκε , μπορεί λέει να είναι και τριμήνου. Τα έβρισκα και 380 αλλά του 51/17. Τα 'επώνυμα' σε αυτή την διάσταση ξεκινούσαν από 480 και πάνω. Αν είναι ακριβώς 12 μηνου θα προσπαθήσω να κόψω κάνα 20αρι!

                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

                            Έλεγα μήπως δοκίμαζα και κάποιο άλλο. Το vredestein δλδ είναι μαλακό πολύ δεν βγάζει χλμ , ο λαστιχας μου το πρότεινε όταν του είπα για χλμ να βγάζει ως καλύτερη -ακριβοτερη- εναλλακτική του τογιο.
                            Edit οι δύο από τους 3 που βρήκα τα vredestein μου δίνουν παραγωγή ελαστικών από εξωτερικό εννοείται 51/17 ! + 1 1/2 λάστιχα....οπότε τα αποκλείω. Θα τσεκαρω και στον άλλον που μου τα δίνει όμως πιο ακριβά μήπως είναι ως τέλος 18!
                            Τα τογιο μου βγάλανε 45000 (στα πίσω λάστιχα παλεύεται η κατάσταση μπροστά θέλουν αλλαγή χθες) ο πρώτος προμηθευτής λέει ότι από τα τεστ που έχει κάνει αυτός το vredestein βγάζει περισσότερα από το τογιο
                            Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            Μάλλον πάω για vredestein satin στα 420 το πολύ 12 μηνου μου εγγυήθηκε , μπορεί λέει να είναι και τριμήνου. Τα έβρισκα και 380 αλλά του 51/17. Τα 'επώνυμα' σε αυτή την διάσταση ξεκινούσαν από 480 και πάνω. Αν είναι ακριβώς 12 μηνου θα προσπαθήσω να κόψω κάνα 20αρι!

                            Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            Μετά από μια 4ετια αυτά του 12μηνου θα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από αυτά του 3μηνου,ποσο μαλλον αν δεν τα προσέχεις τον πρώτο καιρό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Ποια εννοείς 12 μηνου και ποια 3 μηνου; Σε εχασα

                              Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • bassstarlet
                                bassstarlet last edited by

                                Πως σας φαίνονται αυτά τα Fulda?




                                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nikoscorp last edited by

                                  Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                  Πως σας φαίνονται αυτά τα Fulda?

                                  Έχουν ξεραθεί. Θα τα άλλαζα άμεσα

                                  Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bassstarlet
                                    bassstarlet last edited by

                                    Μάλιστα...
                                    Άλλη μια «απώλεια» λόγο ακινητοποίησης 2 ετών.

                                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nikoscorp last edited by

                                      Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                      Μάλιστα...
                                      Άλλη μια «απώλεια» λόγο ακινητοποίησης 2 ετών.

                                      Ήταν εκτεθειμένα στον ήλιο;

                                      Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        stormold last edited by

                                        Το DOT γράφει 812 ;;;
                                        Του 2012 είναι τα λάστιχα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • bassstarlet
                                          bassstarlet last edited by

                                          H αριστερή πλευρά ήταν εκτεθειμένη στον ήλιο, και μάλιστα τον περισσότερο καιρό το αυτ/νο ήταν με κουκούλα.

                                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            downhill last edited by

                                            Επειγόντως αλλαγή.Είναι επικίνδυνα.

                                            My website!
                                            https://luz.gr

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 924
                                            • 925
                                            • 926
                                            • 927
                                            • 928
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 926 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr