Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όχι, γιατί ακόμα και ο μικρότερος δείκτης υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές. Όπως είπα δεν βάζουν πάντα το ελάχιστο που απαιτείται στο εργοστάσιο, είναι θέμα του τι υπάρχει διαθέσιμο εκείνη την στιγμή. Άλλα έρχονται με Η, άλλα με W, άλλα με 89, άλλα με 91 και φυσικά διαφορετικών κατασκευαστών. Παραδείγματα ίδιων αυτοκινήτων από το ίδιο εργοστάσιο... Πιο εξειδικευμένα μοντέλα φυσικά έχουν συγκεκριμένα λάστιχα και μερικά είναι custom made. Εννοείται βέβαια ότι αν το αυτοκίνητο ήρθε με τις ελάχιστες προδιαγραφές από το εργοστάσιο (Π.χ. ένα όχημα με τελική 200 έχει ως ελάχιστο δείκτη ταχύτητας τον Η - 210 χ.α.ω. Ε εκεί δεν πρέπει να πας σε Τ, αλλά αν έρθει με W (240), μπορείς να πας σε Η), δεν θα πας πιο κάτω όταν αλλάξεις.
Το θέμα είναι ότι ρώτησε για τον δείκτη βάρους και όχι τον δείκτη ταχύτητας. Ο 2ος εξακριβώνεται εύκολα (τη μέγιστη ταχύτητα την βλέπει ο οδηγός), αλλά όπως λέει ο άνθρωπος:
Σε ένα ενδεχόμενο φρενάρισμα πανικού σε συνδυασμό με λίγο χαμηλότερη πίεση και πλήρες φορτίο δεν υπάρχει πρόβλημα με τον χαμηλότερο δείκτη φορτίου;
Εδώ πως μπορείς να απαντήσεις με σιγουριά τι δύναμη ασκείται στο λάστιχο;
Εγώ που είμαι κότα, δεν θα έβαζα μικρότερο δείκτη φορτίου.