Το σιβίκ έχει τόσα πολλά θετικά, που θα μπορούσαμε να γράφουμε για μήνες ολάκερους. Ο λόγος ύπαρξης όμως αυτού του φόρουμ (διορθώστε αν κάνω λάθος), δεν είναι να εκθειάζουμε το όποιο «μεγαλείο». Άλλωστε αυτό το απολαμβάνουμε κάθε μέρα. Ούτε να λειτουργούμε σα promotion του Σ και της Χόντα, αλλά να ανταλλάσσουμε απόψεις και να αλληλεπιδρούμε, σχολιάζοντας τα όποια αρνητικά και τα τυχόν προβλήματα που μελλοντικά ίσως προκύψουν, δημιουργώντας παράλληλα μία συμπαγή κοινότητα με σοβαρή καταναλωτική συνείδηση και ομαδικό πνεύμα.
Αυτό κάνουν στα φόρουμ του εξωτερικού. Γι’ αυτό πέτυχαν ανάκληση στο θέμα του oil dilution. Γι΄αυτό η Ford αντιμετωπίζει αγωγές 4 δις. $ για το ελαττωματικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της. Ας προσανατολιστούμε προς αυτό το σκεπτικό, διότι βλέπω ότι όταν εκφράζεται κάποιος προβληματισμός ή όταν υπάρχει κάποιο μικρό έστω πρόβλημα, οι περισσότεροι από εμάς αντιδρούμε είτε με συμπάθεια - απάθεια, είτε με τη λογική: «Αφού δε μου έτυχε εμένα τι με νοιάζει… Και τελειώστε το θέμα να πούμε κανέναν διθύραμβο και να εξασφαλίσουμε πωλήσεις στον Σ, πείθωντας κι άλλους να κάνουν την αγορά του αιώνα».
Καταλαβαίνω ότι για κάποιους εδώ μέσα και για μένα, είναι η καλύτερη αγορά τους. Κι ίσως πολλοί από εμάς να μην έχουμε ποτέ ξανά τη δυνατότητα, να πάρουμε κάτι καλύτερο.
Αυτό που πραγματικά με κουράζει όμως και πιστεύω και πολλούς άλλους, γι΄ αυτό άλλωστε πλέον δεν αντιδράνε, είναι να διαβάζω πράγματα που ΗΔΗ ΓΝΩΡΙΖΩ, ελαφρώς ή και βαρέως διογκωμένα, λόγω «λατρείας και οπαδισμού» κάποιων μελών. Θα ήθελα να διαβάζω εντυπώσεις από τη συντήρηση του αυτ/του, κόστους ανταλλακτικών, αντιμετώπιση εξουσιοδοτημένου δικτύου, βλάβες, αστοχίες, προβλήματα μεγάλα και μικρά και την λύση τους ή μη.
Τι έγινε άραγε με τους φίλους που είχαν προβλήματα τριγμών ??? Αναφέραμε άραγε στις αντιπροσωπείες ότι σε κάποιους από εμάς τον περασμένο χειμώνα, το λάδι μύριζε βενζίνη ??? Και άλλα που δε θα αναφέρω, γιατί θα μακρηγορήσω. Αναφέρει κάτι κάποιος, εισπράττει συμπάθεια ή απαξίωση και μετά προσπαθεί μόνος του να λύσει το θέμα και φυσικά και πολύ καλά κάνει, όταν το λύσει δεν αναφέρει τη λύση, λόγω της απαξίωσης που εισέπραξε.
Ας λειτουργήσουμε με ομαδικό πνεύμα και σταματήσουμε να είμαστε παρτάκηδες και οπαδοί.
Το μόνο κοινό που έχουμε μεταξύ μας είναι το σιβίκ.
Και αυτό, όπως και όλα, δεν είναι αλεξίσφαιρο…
Με απόλυτη συμπάθεια και σεβασμό προς όλους.
(ΥΓ: Φίλε Άρη, συγγνώμη που δε σε βοηθήσαμε ιδιαίτερα για το θέμα των θορύβων κύλισης, αλλά το συγκεκριμένο θέμα είναι λίγο 'γκρίζα ζώνη'. Αν μη τι άλλο ξέρεις τι δεν πρέπει να κάνεις.)