Jul 18, 2019, 5:47 AM

Φίλε Άρη

Αυτό που σου συμβαίνει στο θέμα της ηχομόνωσης, όλως παραδόξως δε συμβαίνει σ’ εμένα. Μία ικανοποιητική εξήγηση είναι αυτή που ο REALZEUS, έγραψε παραπάνω. Το σιβίκ είναι πιό ήσυχο (από άποψη θορύβων κύλισης και κινητήρα) από αυτοκίνητα των 40 & 50 χιλιάδων ευρώ που είχα στο παρελθόν στη κατοχή μου. Μόνο σε χαμηλές ταχύτητες, εντοπίζω έναν συντονισμό – υπόκωφο θόρυβο από το χώρο του πορτ μπαγκάζ, όπως κι εσύ αναφέρεις, αλλά τίποτα το δραματικό ή μη υποφερτό. Κατά τα άλλα, είναι απολύτως ήσυχο σε καλά οδοστρώματα και ικανοποιητικό στα υπόλοιπα.

Πάντως έχω να δώσω μία ιδέα οριστικής λύσης του προβλήματος. ‘Όπως κι εσύ, έτσι κι εγώ, ζω στη βόρεια Ελλάδα. Σε 3 μήνες θα χρειαστούμε χειμωνιάτικα ελαστικά. Παραγγέλνουμε τις ζάντες του σεντάν με τη πατέντα noise reducing wheels (σελ. 163 qbiefox), σε διάσταση 16 ή 17 ιντσών και το «πρόβλημα» θα λυθεί χωρίς μονώσεις στο χώρο αποσκευών με αμφίβολα αποτελέσματα. Τα πάντα βέβαια θα εξαρτηθούν και από το κόστος.