Για να δεις τι ακριβώς είναι το rev hang επειδή μιλούν πολλοί για αυτό κάνε το εξής: Πάτα μια πρώτη στις 4-5Κ στροφές και μετά πάτα απομόνωση. Θα ακούσεις τις στροφές τέρμα πάνω ενώ έχεις αφήσει το γκάζι. Είναι σαν να 'κολλάει'. Σε χαμηλές στροφές και οικονομική οδήγηση δεν καταλαβαίνω διαφορά με απενεργοποιημένο rev hang.
Προσωπικά επιλέγω να το έχω μόνιμα απενεργοποιημένο.
[/quote]
Πως ακριβώς απενεργοποιείς το rev hang? To Type R εχεις? Απο ότι έχω διαβάσει μόνο εκεί έχει επιλογή απενεργοποίησης