Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 276
    • 277
    • 2 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    145
    5529
    186368
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 last edited by

      Ο χρήστης panormus772 έγραψε:

      Λογικά έχει μια ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος -το κόβω για ~18 εκ.,αν υπολογίσουμε πως το focus active έχει ~16εκ. και το kuga ~19-20εκ.- κι όσο για το εξωτερικό μήκος το προσδιορίζω στα 4,25-4,30εκ.

      Τελικά άκυρες οι διαστάσεις που έδωσα
      Εδώ https://www.autoevolution.com/news/2020 ... 5469.html# λέει για 4,186μ. μήκος και -αυτό μου φαίνεται πολύ περίεργο- μόλις 14,3εκ. απόσταση από το έδαφος (πιο χαμηλό κι από fiesta active! )

      1 Reply Last reply Reply Quote 12
      • T
        thanasis82 last edited by

        Πανέμορφο φαίνεται
        ένα θέμα είναι οι χώροι για τους πίσω επιβάτες, που απ'ότι αναφέρουν είναι παραπάνω απο του Φιέστα
        και το βασικότερο να βγουν οι τιμοκατάλογοι
        αναφέρουν ότι θα ξεκινάει από τα 16.000 ευρώ με τους φόρους μαζί
        το ήπιο υβριδικό με τα 155 αλογα θα είναι ενδιαφέρον

        1 Reply Last reply Reply Quote 19
        • H
          harisma23 last edited by

          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

          Kona, Ateca, Stonic, C-HR δεν τα θεωρώ καν crossover και φυσικά ούτε suv.

          Για μένα η κατηγορία SUV/Crossover πρέπει να έχει συγκεκριμένο στυλ σχεδίασης όπως και οι υπόλοιπες κατηγορίες.

          Σεβαστά όλα αυτά, αλλά (δεν το λέω προσωπικά σε εσένα, μην παρεξηγηθώ!) δεν έχει καμία σημασία τις θεωρείς εσύ ή εγώ ή κάποιος άλλος.** Σημασία έχει πως έχει οριστεί η κατηγορία από τους κατασκευαστές.** Και η αλήθεια είναι ότι τα SUV / Crossovers έχουν πολύ μεγάλη ποικιλία και διαφορετικά χαρακτηριστικά. Όλα όμως είναι κάτω από την γενική ομπρέλα των SUV.

          Άψογα διατυπωμένο!
          Εξάλλου crossover σημαίνει όχημα που διασταυρώνει χαρακτηριστικά διαφορετικών κατηγοριών και όχι όχημα εκτός δρόμου, όπως πιθανότατα θα ήθελε ο Νίκος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 20
          • L
            lap last edited by

            Ο χρήστης panormus772 έγραψε:

            Λογικά έχει μια ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος -το κόβω για ~18 εκ.,αν υπολογίσουμε πως το focus active έχει ~16εκ. και το kuga ~19-20εκ.- κι όσο για το εξωτερικό μήκος το προσδιορίζω στα 4,25-4,30εκ.

            Τελικά άκυρες οι διαστάσεις που έδωσα
            Εδώ https://www.autoevolution.com/news/2020 ... 5469.html# λέει για 4,186μ. μήκος και -αυτό μου φαίνεται πολύ περίεργο- μόλις 14,3εκ. απόσταση από το έδαφος (πιο χαμηλό κι από fiesta active! )

            Δες εδω αποσταση γιατρε μου

            Μαλλον ειναι wordγραφικο λαθος

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 25
            • T
              trogg last edited by

              Πολυ ωραιο εξωτερικα , εσωτερικο δεν μπορω να πω οτι ειναι το κατι ιδιαιτερο και ενθουσιαζει , σαν το fiesta ακριβως , και θα πρεπει να πας στις ακριβες εκδοσεις απο οσο διαβασα για να προσθεσεις την digital οθονη οργανων για να δειξει καπως , πολυ καλο το τρικ με το πορτ παγκαζ που δινει εξτρα χωρο θα μπορουσαν να το ειχαν παει και καλυτερα με συρρομενο καθισμα κατα την γνωμη μου , γιατι η δικαιολογια που διαβασα για τον λογο που δεν το εκαναν ειναι αστεια , ελπιζω οι χωροι για τους πισω επιβατες να ειναι και αυτοι ικανοοποιητικοι (2,58 μεταξονιο) η οδηγικη του συμπεριφορα θα ειναι μια χαρα.Νομιζω οτι ειναι αξιος αντικαταστατης του ford ecosport (αυτην την πισω πορτα ποτε δεν την χωνεψα). Το 2020 παντως με τα νεα Captur , 2008 , puma και δεν ξερω τι αλλα facelift ετοιμαζονται για τις κατηγοριες Β και C προμηνυεται αν μη τι αλλο ενδιαφερον. Για να δουμε πλεον και το ΧCEED με τελη Ιουνη...και συνεχιζουμε....

              1 Reply Last reply Reply Quote 16
              • G
                giorgio7 last edited by

                Συμπαθητικο...Απο το πλαι μου θυμιζει λιγο chr.Aντε να δουμε και σε τι τιμες θα βγει....

                1 Reply Last reply Reply Quote 18
                • V
                  vagkirk last edited by

                  Πάρα πάρα πολύ ωραίο , δυναμικό crossover απείρως πιο όμορφο από το fiesta στο οποίο βασίζεται.
                  Πανέξυπνη ιδέα αυτό με το πορτμπαγκάζ.
                  Βλέποντας το σκέφτομαι ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης του fiesta. Καταργήστε το και απελευθερωστε πόρους για να γίνει πιο προσιτή η τιμολόγηση του puma.
                  Το ίδιο και με το Polo , αφού υπάρχει το t-cross. Το ίδιο και με το απίθανο νέο 2008 ( αν και τώρα που το γράφω θυμήθηκα πως το νέο 208 κάνει τα fiesta - polo να μοιάζουν κουτιά με ρόδες)
                  Δεν βλέπω πλέον κανένα λόγο ύπαρξης των χαμηλών supermini όταν υπάρχουν τόσο όμορφα και με 98/100 αντίστοιχη οδηγική συμπεριφορά αυτοκίνητα. Άντε να κρατήσουν κάποιες ειδικές εκδόσεις όπως ST , Gti κλπ.
                  Για πόλη που βολεύουν περισσότερο υπάρχουν τα μικρότερα mini.
                  Μην αρχίσω πλέον και για τα C hatchback , δεν λέω για περίπτερα τύπου Tiguan ,Kuga κλπ. αλλά για δείτε το focus active , και σε λίγο το xceed , άνετα θα μπορούσαν να τα αντικαταστήσουν μόνιμα με εξαίρεση επίσης κάποιες συγκεκριμένες εκδόσεις (focus st , golf Gti )

                  Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 22
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
                    Δεν βλέπω πλέον κανένα λόγο ύπαρξης των χαμηλών supermini όταν υπάρχουν τόσο όμορφα και με 98/100 αντίστοιχη οδηγική συμπεριφορά αυτοκίνητα. Άντε να κρατήσουν κάποιες ειδικές εκδόσεις όπως ST , Gti κλπ.
                    Για πόλη που βολεύουν περισσότερο υπάρχουν τα μικρότερα mini.

                    Συμφωνώ 100%!!!

                    Ο μόνος λόγος ύπαρξης των μίνι είναι η χαμηλότερη τιμή, που όμως όπως έγραψες σωστά εαν καταργηθούν μπορεί να μειωθεί η τιμή των crossover.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • N
                      nontaskatsaras last edited by

                      Το εσωτερικό με χαλάει πολύ, σε όλα το Φορντ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βέβαια. Απλά δεν. Εξωτερικά όμως μου αρέσει πολύ

                      Sent from my JAT-L29 using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
                        Το εσωτερικό με χαλάει πολύ, σε όλα το Φορντ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βέβαια. Απλά δεν. Εξωτερικά όμως μου αρέσει πολύ

                        Θέμα συνήθειας είναι και φυσικά τι αρέσει στον καθένα. Εμένα π.χ. μου αρέσουν πολύ τα εσωτερικά των Ford, πάντα μου άρεσαν, πολύ πριν πάρω ford.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                          Δεν βλέπω πλέον κανένα λόγο ύπαρξης των χαμηλών supermini όταν υπάρχουν τόσο όμορφα και με 98/100 αντίστοιχη οδηγική συμπεριφορά αυτοκίνητα. Άντε να κρατήσουν κάποιες ειδικές εκδόσεις όπως ST , Gti κλπ.
                          Για πόλη που βολεύουν περισσότερο υπάρχουν τα μικρότερα mini.

                          Συμφωνώ 100%!!!

                          Ο μόνος λόγος ύπαρξης των μίνι είναι η χαμηλότερη τιμή, που όμως όπως έγραψες σωστά εαν καταργηθούν μπορεί να μειωθεί η τιμή των crossover.

                          Νομίζω ότι παραλογίζεστε και οι δύο!

                          Πρώτα απ' όλα για το ότι δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης των σουπερμίνι. Εγώ θα παραθέσω μερικούς: μικρότερο μήκος, οπότε πιο βολικό εντός πόλης, καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά, μικρότερο βάρος και καλύτερη αεροδυναμική, οπότε και καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση με αντίστοιχους κινητήρες, ωραιότερη γραμμή (υποκειμενικό αυτό, αλλά για αρκετούς ισχύει, εμού συμπεριλαμβανομένου) και πιο σπορτιφ, χαμηλότερη τιμή κ.α.

                          Επιπλέον τι σας κάνει να πιστεύετε ότι με την κατάργηση τους θα μειωθεί η τιμή των αντίστοιχων Β-SUV; Έχετε στα χέρια σας κάποια οικονομοτεχνική μελέτη που αποδεικνύει ότι το κόστος που θα εξοικονομηθεί από την εξέλιξη ενός καταργημένου σουπερμίνι θα υπερκεράσει τις απώλειες εσόδων από τις πωλήσεις του; Και ακόμη κι αν ισχύει αυτό, τι σας κάνει να πιστεύετε ότι η εξοικονόμηση στο κόστος παραγωγής θα μετακυλισθεί στον καταναλωτή, ειδικά σε μια κατηγορία που είναι in fashion;

                          Νομίζω ότι μπλέξατε ευσεβείς πόθους, προσωπικές προτιμήσεις και προκαταλήψεις, για να καταλήξετε σε ένα αυθαίρετο συμπέρασμα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • L
                            lap last edited by

                            Να δω που θα τα παρκαρετε μετα αν δεν υπαρχουν μικρα πολης α και b segment, Βρε σεις στα γκαραζ δεν χωραμε πλεον απο τα suv.
                            Παρτε ενα i10 σηκωστε τερμα το καθισμα και εχετε ιδια θέση οδηγησης με ενα suvακι.

                            Ή καντε και λιγο γυμναστικη. Να δυναμώσει η μεση και να αποκτήσετε ευκινησια. Αντε αγυμναστα κορμια

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • A
                              aikibill last edited by

                              Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                              Δεν βλέπω πλέον κανένα λόγο ύπαρξης των χαμηλών supermini όταν υπάρχουν τόσο όμορφα και με 98/100 αντίστοιχη οδηγική συμπεριφορά αυτοκίνητα. Άντε να κρατήσουν κάποιες ειδικές εκδόσεις όπως ST , Gti κλπ.
                              Για πόλη που βολεύουν περισσότερο υπάρχουν τα μικρότερα mini.

                              Συμφωνώ 100%!!!

                              Ο μόνος λόγος ύπαρξης των μίνι είναι η χαμηλότερη τιμή, που όμως όπως έγραψες σωστά εαν καταργηθούν μπορεί να μειωθεί η τιμή των crossover.

                              Νομίζω ότι παραλογίζεστε και οι δύο!

                              Πρώτα απ' όλα για το ότι δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης των σουπερμίνι. Εγώ θα παραθέσω μερικούς: μικρότερο μήκος, οπότε πιο βολικό εντός πόλης, καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά, μικρότερο βάρος και καλύτερη αεροδυναμική, οπότε και καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση με αντίστοιχους κινητήρες, ωραιότερη γραμμή (υποκειμενικό αυτό, αλλά για αρκετούς ισχύει, εμού συμπεριλαμβανομένου) και πιο σπορτιφ, χαμηλότερη τιμή κ.α.

                              Επιπλέον τι σας κάνει να πιστεύετε ότι με την κατάργηση τους θα μειωθεί η τιμή των αντίστοιχων Β-SUV; Έχετε στα χέρια σας κάποια οικονομοτεχνική μελέτη που αποδεικνύει ότι το κόστος που θα εξοικονομηθεί από την εξέλιξη ενός καταργημένου σουπερμίνι θα υπερκεράσει τις απώλειες εσόδων από τις πωλήσεις του; Και ακόμη κι αν ισχύει αυτό, τι σας κάνει να πιστεύετε ότι η εξοικονόμηση στο κόστος παραγωγής θα μετακυλισθεί στον καταναλωτή, ειδικά σε μια κατηγορία που είναι in fashion;

                              Νομίζω ότι μπλέξατε ευσεβείς πόθους, προσωπικές προτιμήσεις και προκαταλήψεις, για να καταλήξετε σε ένα αυθαίρετο συμπέρασμα...

                              Νομίζω ο Χάρης έχει δίκιο και ετοιμαστείτε να υποστείτε το μενος των χεραδων από στιγμή σε στιγμή

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Αυτό με τους 125 ίππους λογικά δεν είναι mild hybrid,σωστά?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                                  Αυτό με τους 125 ίππους λογικά δεν είναι mild hybrid,σωστά?

                                  Από ότι καταλαβαίνω θα είμαι και αυτός MHΤ. Αντιγράφω από το email που έλαβα:

                                  'Ο βενζινοκινητήρας Ford EcoBoost 1 λίτρου είναι έξι φορές νικητής του βραβείου 'Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς'. Και αυτό δεν προκαλεί καμία έκπληξη. Διαθέσιμος στο Puma με υβριδικές επιλογές μεταξύ 125 PS ή 155 PS'

                                  https://www.ford.gr/cars/new-puma/featu ... aunch/mhev

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • A
                                    aikibill last edited by

                                    Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                    Αυτό με τους 125 ίππους λογικά δεν είναι mild hybrid,σωστά?

                                    Από ότι καταλαβαίνω θα είμαι και αυτός MHΤ. Αντιγράφω από το email που έλαβα:

                                    'Ο βενζινοκινητήρας Ford EcoBoost 1 λίτρου είναι έξι φορές νικητής του βραβείου 'Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς'. Και αυτό δεν προκαλεί καμία έκπληξη. Διαθέσιμος στο Puma με υβριδικές επιλογές μεταξύ 125 PS ή 155 PS'

                                    https://www.ford.gr/cars/new-puma/featu ... aunch/mhev

                                    Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως να υπήρχε υβριδική και συμβατική έκδοση για να γίνει σύγκριση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • A
                                      axel12p last edited by

                                      Ενδιαφέρουσα περίπτωση.

                                      Το πλαινό μου θυμίζει και εμένα το CHR. Ο χώρος αποσκευών πολύ καλός για το μέγεθος του, με το κόλπο του χώρου για την ρεζέρβα, αλλά δε πιστεύω να έχει αρκετό χώρο στα πίσω καθίσματα.
                                      Εντυπωσιακό ότι το ύψος του είναι μόλις 4 εκατοστά μεγαλύτερο του Fiesta.

                                      Ο χιλιάρης με τα 155 θα έχει μάλλον το ίδιο ακριβώς σύστημα mild hybrid με τον μικρότερο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                                        Αυτό με τους 125 ίππους λογικά δεν είναι mild hybrid,σωστά?

                                        Από ότι καταλαβαίνω θα είμαι και αυτός MHΤ. Αντιγράφω από το email που έλαβα:

                                        'Ο βενζινοκινητήρας Ford EcoBoost 1 λίτρου είναι έξι φορές νικητής του βραβείου 'Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς'. Και αυτό δεν προκαλεί καμία έκπληξη. Διαθέσιμος στο Puma με υβριδικές επιλογές μεταξύ 125 PS ή 155 PS'

                                        https://www.ford.gr/cars/new-puma/featu ... aunch/mhev

                                        Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως να υπήρχε υβριδική και συμβατική έκδοση για να γίνει σύγκριση

                                        https://www.cars.com/articles/do-i-need ... 684865769/
                                        Εδώ λένε πάντως ότι θα υπάρχει έκδοση 1.0 125 ίππων και συμβατική και ήπια υβριδική.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Μέχρι χθες ένα άγνωστο Mondeo sw υβριδικό και σήμερα ένα μοντέλο αποκλειστικά υβριδικό? Λίγο δύσκολο το βλέπω...
                                          Σίγουρα θα έχουν και κανονικές εκδόσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • V
                                            vdx last edited by

                                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                            Μέχρι χθες ένα άγνωστο Mondeo sw υβριδικό και σήμερα ένα μοντέλο αποκλειστικά υβριδικό? Λίγο δύσκολο το βλέπω...
                                            Σίγουρα θα έχουν και κανονικές εκδόσεις.

                                            Μέχρι στιγμής έχει γίνει αναφορά μόνο στα mild hybrids και το diesel. Λογικά μόνο έτσι μπορούν να τηρούν τα όρια co2. Στην Αμερική έχουν αρκετά μοντέλα hybrid οπότε σίγουρα το κατέχουν.

                                            Sent from my SM-A520F using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 2 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr