-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Άμα ρωτάς, δεν μπορείς να τα πληρώσεις!
Πες τα ντε!
Έλεος πια με τα 10 Ευρώ πάνω, 10 Ευρώ κάτω...Αυτό ξέχασες τεχνηέντως να το παρουσιάσεις ως προηγούμενη δημοσίευση πριν τη στοχευμένη παρουσίαση διαλόγου.
-
Μένοντας πάντως στο θέμα του Kuga , αλλά και μιλώντας οικονομοτεχνικα το St line 1.5 βενζίνης λόγω της αρχικής τιμής με τον πλούσιο εξοπλισμό του είναι πιο οικονομικό και στην αγορά του και την χρήση του στην 5ετια από οποιοδήποτε ανταγωνιστικό μοντέλο βενζίνης με αντίστοιχο εξοπλισμό και ιπποδύναμη παρα τα παραπάνω τέλη.
Ένα άλλο παράδειγμα είναι ίσως το 1.6 βενζίνης Sportage με τα 177 άλογα στα 23.000 σε σχέση με αντίστοιχης ιπποδύναμης και εξοπλισμό C SUV του ανταγωνισμού και ας πληρώνει 500 ευρώ τέλη.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Άμα ρωτάς, δεν μπορείς να τα πληρώσεις!
Πες τα ντε!
Έλεος πια με τα 10 Ευρώ πάνω, 10 Ευρώ κάτω...Αυτό ξέχασες τεχνηέντως να το παρουσιάσεις ως προηγούμενη δημοσίευση πριν τη στοχευμένη παρουσίαση διαλόγου.
Αυτό το θεωρείς προσβλητικό;
-
Ξεχνάτε όλοι ότι τα τέλη σημερα είναι και αύριο δεν είναι....
Ειναι αστείο στην Μπανανία να γίνεται ανάλυση σε βάθος χρόνιυ 10ετίας...
Άντε 5ετία και πολύ.Σε τόσα χρόνια μπορεί να έχει πάει η Βενζίνη στα 4 ευρώ, μπορεί να σου λένε ότι πλέον θα πληρώνουν μεγαλύτερα τέλη τα νεότερα αυτοκίνητα, μπορεί η Φόρντ να καταστεί μάρκα υπερπολυτελείας και να εκτοξευσει όλα τα σχετικά κόστη το ΕΛ κράτος...
Μπορεί να έρθει και η ανάπτυξη από καμία τυφλή γωνεία και να υπάρχουν και άπειρα λεφτά.Προσωπικά συμφωνώ με Δία αν μιλάμε για ποσά 30-40κ. Παίρνεις αυτό που σου αρέσει και δεν κοιτάς κταναλώσεις κλπ. Πάντα μιλώντας με την λογική ότι το αρχικό ποσο αγοράς δεν είναι απλά ότι εχεις μαζέψει στην άκρη, αλλά ένα υποσύνολο αυτου (το οποίο το βγάζεις σε 1-2 χρόνια).
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Βλέπω ότι πολλοί τις αγορές αμαξιού τις βλέπετε είτε είμαι απλας και απλά τραβάω 30000 από έναν λογαριασμό που δεν χλωμιαζει ποτέ είτε τα μάζεψα φασούλι φασουλι και πάω με το σακουλι στον αντιπρόσωπο!
Δλδ το ενδεχόμενο κάποιος να έχει απλά μια καλή δουλειά και να σκάει μια γερή δόση επί πολλούς μήνες δίνοντας απλά το παλιό του ως προκαταβολή δεν σας περναει από το μυαλό; Οπότε να ψάχνει πως να χαμηλώσει τελείως τα υπόλοιπα λειτουργικά έξοδα του αμαξιού;!
Αλλά μάλλον αυτός πρέπει να πάρει μεταχειρισμένο 10ετιας με 10 χιλιάδες! Μέχρι εκεί μπορεί! Το ακούσαμε και αυτό!Έτσι είναι αν δεν στα σκάει ο μπαμπάς ή ο πεθερός δεν αξίζει να αγοράζεις καλό αμάξι....
Και άντε ρε μπαγασες αυτοί που πήρατε και @ουναρα και λεφτά σας βγάζω το καπέλο!
Λυπάμαι εσας που πήρατε δύο .... μπαούλα!... το ένα με λίρες!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Βλέπω ότι πολλοί τις αγορές αμαξιού τις βλέπετε είτε είμαι απλας και απλά τραβάω 30000 από έναν λογαριασμό που δεν χλωμιαζει ποτέ είτε τα μάζεψα φασούλι φασουλι και πάω με το σακουλι στον αντιπρόσωπο!
Δλδ το ενδεχόμενο κάποιος να έχει απλά μια καλή δουλειά και να σκάει μια γερή δόση επί πολλούς μήνες δίνοντας απλά το παλιό του ως προκαταβολή δεν σας περναει από το μυαλό; Οπότε να ψάχνει πως να χαμηλώσει τελείως τα υπόλοιπα λειτουργικά έξοδα του αμαξιού;!
Αλλά μάλλον αυτός πρέπει να πάρει μεταχειρισμένο 10ετιας με 10 χιλιάδες! Μέχρι εκεί μπορεί! Το ακούσαμε και αυτό!Έτσι είναι αν δεν στα σκάει ο μπαμπάς ή ο πεθερός δεν αξίζει να αγοράζεις καλό αμάξι....
Και άντε ρε μπαγασες αυτοί που πήρατε και @ουναρα και λεφτά σας βγάζω το καπέλο!
Λυπάμαι εσας που πήρατε δύο .... μπαούλα!... το ένα με λίρες!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Very well said.
-
Έχετε ξεφύγει εντελώς από το θέμα και δεν πρόκειται να συμφωνήσει κανείς με κανέναν. Όπως προσωπικά για εμένα είναι κριτήριο να μου αρέσει το αμάξι και να μην υπολογίζω το έξτρα κόστος για κάποιον άλλον είναι να μην του αρέσει τόσο το αμάξι αλλά να μην έχει το έξτρα κόστος. Αυτό που βλέπω εγώ σε σχέση με παλαιότερα είναι πως έχει αλλάξει αρκετά η τάση και η φιλοσοφία των αγοραστών. Βλέπω δλδ όλες οι κουβέντες να είναι γύρω από το infotainment, τα τέλη κυκλοφορίας, την κατανάλωση και εάν είναι vfm ή όχι. Φυσικά και παίζουν ρόλο όλα αυτά αλλά για εμένα όχι τον σημαντικότερο. Αγόρασα 4κινητο κουγκα το οποίο δεν θεωρώ πως είναι vfm αλλά ήταν αυτό που μου αρέσει και ήθελα για τους δικούς μου λόγους, δεν γίνεται να συμφωνήσουν όλοι με αυτό και είναι δεκτό. Και τέλος δεν με ενδιαφέρει το βάθος 10ετιας γιατί ούτε τα μισά δεν φτάνω συνήθως.
-
Aν η «γερή» δόση είναι >20% του μηνιαίου του καθαρού μισθου, μάλλον είναι ψιλο-τρομπέρ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης silver-panostt έγραψε:
Έχετε ξεφύγει εντελώς από το θέμα και δεν πρόκειται να συμφωνήσει κανείς με κανέναν. Όπως προσωπικά για εμένα είναι κριτήριο να μου αρέσει το αμάξι και να μην υπολογίζω το έξτρα κόστος για κάποιον άλλον είναι να μην του αρέσει τόσο το αμάξι αλλά να μην έχει το έξτρα κόστος. Αυτό που βλέπω εγώ σε σχέση με παλαιότερα είναι πως έχει αλλάξει αρκετά η τάση και η φιλοσοφία των αγοραστών. Βλέπω δλδ όλες οι κουβέντες να είναι γύρω από το infotainment, τα τέλη κυκλοφορίας, την κατανάλωση και εάν είναι vfm ή όχι. Φυσικά και παίζουν ρόλο όλα αυτά αλλά για εμένα όχι τον σημαντικότερο. Αγόρασα 4κινητο κουγκα το οποίο δεν θεωρώ πως είναι vfm αλλά ήταν αυτό που μου αρέσει και ήθελα για τους δικούς μου λόγους, δεν γίνεται να συμφωνήσουν όλοι με αυτό και είναι δεκτό. Και τέλος δεν με ενδιαφέρει το βάθος 10ετιας γιατί ούτε τα μισά δεν φτάνω συνήθως.Μάλλον μαλακία επιλογή με βάση την σύγχρονη τάση
Θα μπορούσες με το 1/4 των χρημάτων να πάρεις κάτι που θα καίει 3λ/100χμ και που θα το αγόραζες χ4 φορές στην δεκαετία
Προφανώς και κάνω πλάκα
Ο καθένας έχει τα κριτηριά του, απλά σε αυτά τα βαλάντια (που εγώ τέλος πάντων δεν τα θεωρώ και λίγα), η φιλοσοφία μου είναι ότι παίρνεις αυτό που γουστάρεις μιάς και το κόστος σε βάθος δεκαετίας ειπναι ψιλό-αστείο με βάση την αρχική τιμή.
Αν κάποιος «ζορίζεται» καλύτερα θα είναι να επιλέξει κάτι πιο φτηνό γενικώς, μιάς και το αυτοκίνητο με τίποτα δεν είναι επένδυση, και γενικά τα σύγχρονα αυτοκίνητα, μικρότερων κατηγοριών απο το κούγκα πχ, είναι ΥΠΕΡ-ικανοποιητικά για μια χώρα σαν την Ελλάδα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Aν η «γερή» δόση είναι >20% του μηνιαίου του καθαρού μισθου, μάλλον είναι ψιλο-τρομπέρ....Sent from my iPhone using Tapatalk
Μίλησε κανείς για γερη δόση το 20 % και βάλε του μισθού; Αυθαίρετα συμπεράσματα.
Αλλά ακόμα και έτσι να ήταν . Είναι κάποιος με λίγες υποχρεώσεις χωρίς παιδιά σκυλιά κλπ.
Απαγορεύεται να πάρει ένα ακριβό αμάξι που η δόση κοστίζει το 20% του μισθού και παράλληλα να θέλει να κάνει οικονομία στα λειτουργικά έξοδα του αμαξιού?Έχουμε πήξει στα στερεότυπα!
Σκας 30000 για αμάξι και ψαχνεις τα τέλη?! (Mon dieu!)
Γουστάρω πολύ το αμάξι μου δεν με νοιάζουν τα λοιπά κόστη! (Εσείς που τα ψάχνετε δεν σας αξίζει το αμάξι που κοιτάζετε!)
Ρωτάς πόσα τέλη έχει; Τόσα όσα δεν μπορείς να πληρώσεις! ( Αυτό ήταν όντως έξυπνο!)
Άμα θες οικονομία πάρε μεταχειρισμένο με 10 χιλιάρικα ( για να ξεχωρίζουμε εμείς που τα σκαμε κασέρι! Όλοι τα ίδια αμάξια θα οδηγουμε?!)
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο σοφός λαός λέει : όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. Συνεπώς το τι επιλογές κάνει ο καθένας όταν αγοράζει αυτοκίνητο, σκάφος, σπίτι κλπ είναι καθαρά δικό του, προσωπικό καπέλο. Αυτές τις επιλογές θα τις λουστεί ο ίδιος, καλές ή κακές αφορούν ΜΟΝΟ τον ίδιο. Με το ζόρι μερικοί να κάνουν κουμάντο και υποδείξεις το πώς και πού θα ξοδέψουν τα λεφτά τους οι άλλοι. Οπότε χαλαρώστε και μην σκίζετε το νηματάκι αυτό (και τα άλλα) με ανούσιες αντιπαραθέσεις.
Στα του kuga τώρα, όσο περνάει ο καιρός μου αρέσει όλο και περισσότερο. Καθότι τρίτεκνος πλέον , οι χώροι του είναι μια χαρά. Βέβαια με το καρότσι πίσω το πορτ μπαγκάζ μικραίνει αρκετά. Η σύζυγος του έχει πάρει τον αέρα και δεν την προβληματίζει καθόλου ο όγκος. Βοηθάνε τα μέγιστα οι περιμετρικοί αισθητήρες και η κάμερα οπισθοπορείας που κάνουν το παρκάρισμα παιχνίδι. Καίει περισσότερο στην εθνική (με ταχύτητες 140+) από ότι στην πόλη. Προφανώς λόγω αεροδυναμικής και επειδή η έκτη είναι σχετικά κοντή για diesel. Μετά από 10.000 χλμ, τα περισσότερα σε μικρές αστικές διαδρομές επαρχιακής πόλης με οδηγό τη σύζυγο, η συνολική κατανάλωση είναι στα 7. Στα δικά μου χέρια πέφτει εύκολα στο 6.5 και πολύ δύσκολα κοντά στο 6 (μιλάω για αστικές διαδρομές). Σε επαρχιακό παίζει εύκολα γύρω στα 5 με ταχύτητες μέχρι 100. Στην εθνική με ταχύτητες εντός ορίων παίζει σε χαμηλά 6αρια. Σε γρήγορο ταξίδι (150+) πάει στα 8+. Πάντα με κλιματισμό ανοιχτό. Το trip computer είναι αρκετά αξιόπιστο, οι τιμές που έγραψα είναι μετρημένες στην αντλία αλλά απέχουν ελάχιστα από τις ενδείξεις του αυτοκινήτου. Τα φώτα πολύ δυνατά (bixenon) κάνουν την οδήγηση το βράδυ αρκετά ξεκούραστη. Το μοτέρ δείχνει πιο δυνατό και ορεξάτο από ότι πραγματικά είναι και οι ρεπρίζ αξιοπρεπέστατες αν εκμεταλλευτείς την κλιμάκωση του κιβωτίου. Στην εθνική τα 140-150 τα κρατάει πολύ εύκολα ανεξαρτήτως φορτίου και κλίσης του δρόμου. Θα ήθελα να κάνω ένα remap αλλά από την άλλη σκέφτομαι την εγγύηση και ότι θα πουληθεί σε 3-4 χρόνια το πολύ. Πρακτικά για την χρήση που γίνεται στο αυτοκίνητο δεν χρειάζεται η επιπλέον δύναμη. Πρέπει να κατεβάσω στο κινητό την νεότερη έκδοση του AA, δεν συνδέεται εδώ και λίγες μέρες.
-
Να σκεφτούμε ότι όλα αυτά ξεκίνησαν μόνο από μια ερώτηση που έκανα για την αύξηση των τελών κυκλοφορίας του μοντέλου του παρόντος θέματος, μετά την εφαρμογή του WLTP.
Τα συμπεράσματα στην κρίση του κοινού.
-
Το kuga ειδικά στη βενζίνη είναι γνωστό πως έχει αρκετή κατανάλωση. Εάν θα ήθελα κάτι περισσότερο από το κουγκα αυτό θα ήταν ιπποδύναμη για να κινείται πιο σβελτα και με περισσότερη όρεξη. Και εάν γυριζα το χρόνο πίσω θα είχα βάλει το adaptive cruise control το οποίο τελικά μου φαίνεται χρήσιμο.
-
Ο χρήστης silver-panostt έγραψε:
Το kuga ειδικά στη βενζίνη είναι γνωστό πως έχει αρκετή κατανάλωση. Εάν θα ήθελα κάτι περισσότερο από το κουγκα αυτό θα ήταν ιπποδύναμη για να κινείται πιο σβελτα και με περισσότερη όρεξη. Και εάν γυριζα το χρόνο πίσω θα είχα βάλει το adaptive cruise control το οποίο τελικά μου φαίνεται χρήσιμο.Για να πάει σβέλτα αυτό το τουβλο θα θέλει καμια 250αρια άλογα....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σωστά. Θα έλεγα ότι εάν είχε τουλάχιστον 220 άλογα θα ήταν πολύ καλύτερο και ιδανικό. Βέβαια αυτό ισχύει για εμένα και σε άλλον ίσως και τα 180 είναι ιδανικά.
-
Πσοι το χουν παρει σε βενζινη κλαινε και ας λενε εδω περα αλλα λογια να αγαπιομαστε για να στηριζουν τη λαθος επιλογη τους
-
Δεν μπορούμε να σταματήσουμε τις αυτοκινητομαχίες εδώ μέσα;
Ειναι κουραστικό πλέον...
Βαρέθηκα τους 'γάτους' που όχι μόνο έκαναν και γ@μώ τις αγορές, αλλά πρέπει να τη πουν και στους άλλους, που είναι βλάκες και επέλεξαν σαπάκια...
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Πσοι το χουν παρει σε βενζινη κλαινε και ας λενε εδω περα αλλα λογια να αγαπιομαστε για να στηριζουν τη λαθος επιλογη τουςΚλαίνε εαν δεν είχαν κάνει συνειδητή επιλογή. Γιατί εαν επλήρωσαν €10.000 λιγότερα στην τιμή αγοράς από τον ανταγωνισμό και κλαίνε για €800 βενζίνη παραπάνω τον χρόνο, κάτι δεν έχουν σκεφτεί καλά.
-
Μην αρπαζεσαι φανη. Δεν ειναι μονο τα 800 το χρονο. Ειναι η απαξιωση, η ευκολια μεταπωλησης, η εμπορικοτητα και πολλα άλλα. Εδω εσυ εφτασες στο σημειο να κοιτας να παρεις φυσικο αεριο vag απο την επιλογη του κουγκα
-
Συμφωνώ με Φάνη, όποιος κλαίει είναι αυτός που αγόρασε χωρίς να ξέρει τι παίρνει
Σαν αυτούς που αγόρασαν Σιρόκο ενα πράγμα επειδή άκιυγαν ότι με DSG κοντράρει Φερράρι
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ford Kuga