-
Για τα τέλη κυκλοφορίας μπορεί και να ισχύσει, αν εφαρμοστεί η κοινοτική οδηγία. Για τα τέλη ταξινόμησης, κανείς δεν μπορεί να σου πει με σιγουριά, ειδικά τώρα λόγω εκλογών.
Μαλλον για να σπρώξουν το στοκ τα λένε αυτά. Κλασσικοί πωλητές...
-
P@ulet@ Σ ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!
-
Ο χρήστης dimntou έγραψε:
Καλημέρα! Εγώ σε προσφορά που πήρα για το T-cross βέβαια, ο πωλητής μου ανέφερε ότι από 1/9/19 τα τέλη ταξινόμησης θα υπολογίζονται με τις νέες τιμές CO2 καθώς και τα τέλη κυκλοφορίας.
Για το Tiguan συγκεκριμένα μπορεί να φτάσει κ 2χιλ η διαφορά σε σχέση με σήμερα μου είπε!!! Στο Troc περίπου 400€ και στο ΤCross περίπου 200€. Ισχύει κάτι τέτοιο ή θέλανε να σπρώξουν τα ετοιμοπαράδοτα?η μονολεκτικη απαντηση ειναι 'ναι' , εχει δικιο ο πωλητης. Δεν ξερω ποσο μεγαλη θα ειναι η διαφορα αλλα θα δεν θα ειναι αμελητεα. Εξηγω:
α. σε αρκετα αυτοκινητα τα τελη κυκλοφοριας θα αυξηθουν λογω αυξησης των μετρουμενων ρυπων. Στο tiguan μου πληρωσα 160 ευρω και βασει υπολογισμων μου, θα χτυπησει 400αρες με αδεια κυκλοφοριας μετα απο 1/9/19
β. το τελος ταξινομησης επηρεαζεται απο τους ρυπους. Επομενως αυξηση ρυπων -> αυξηση τελους ταξινομησης.τοσο το α οσο και το β επηρεαζουν την τελικη τιμη του αυτοκινητου, για αυτο και ειπα οτι οντως θα υπαρξουν διαφοροποιησεις στις τιμες vw αυτοκινητων εκτελωνισμενων μετα το σεπτεμβριο. Ολα αυτα ακομα και χωρις αυξηση του τιμοκαταλογου. Αν τωρα, χωσουν και καμμια αυξησουλα μεσα στη ζουλα, τοτε καταλαβαινεις οτι για πλακα μπορεις να δεις αυξησεις 2 χιλιαρικα
Δες την σελιδα 5 του λινκ
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
xplicit » 10 Ιουν 2019 19:21
΄giorgio7 έγραψε:
Eχω οδηγησει και το rline και το advance σε 1.6tdi.Το rline ειναι πιο σκληρο και κοπαναει αρκετα.Ασε που σε ανωμαλιες του δρομου το αμαξι τραβαει δεξια η αριστερα λογω 19αρας.Εχει βεβαια καλυτερη πλευρικη προσφυση και ειναι πολυ πιο ομορφο.Για τους δικους μας κατσικοδρομους ομως νομιζω πιο λογικη επιλογη ειναι το advance με τις 17αρες..Η ευθυγράμμιση φταίει όχι η ζάντα..
Σαφώς και φταιει η μεγάλη ζάντα διοτι έχει και φαρδύτερο πέλμα .Επηρεάζονται από τις ανωμαλίες του δρόμου.Οσο φαρδύτερες τόσο χειρότερα
Δηλαδή οτιδήποτε φοράει από 19αρες και πάνω πηγαίνει αριστερά-δεξιά? Porshe-Ferrari-Lamborghini παλεύεις με το τιμόνι να κρατήσεις το αμάξι ευθεία?
-
Ο χρήστης costasbab έγραψε:
Καλημέρα.
Είμαι στο στάδιο των προσφορών και θέλω να μοιραστώ μαζί σας τις μεγάλες διαφορές που βρηκα.
Στον τοπικό αντιπρόσωπο μου το άφηνε με τριτεκνια,24.300€ τελική,παραπλησιος νόμος 24κ, συμπρωτεύουσα η χαμηλότερη 23.500 με δώρο συναγερμό, και η πρωτεύουσα η χαμηλότερη με 23.400€.το λέω στον τοπικό,και μου λέει δεν μπορώ με τίποτα να κατεβω,και κάτι άλλο συμβαίνει και σου είπαν αυτή τη τιμή,κρυφές χρεώσεις μετά,κτλ...
Ξαναπαίρνω τον αντιπρόσωπο με την χαμηλότερη,το και το, μήπως με χρεώσεις κάτι μετά,τίποτα που δεν μου είπες... όχι μου λέει ότι γράφει η προσφορά....Η τιμή είναι με μεταλλικό χρώμα;
Εγώ αν θυμάμαι καλά μου βγήκε τριτεκνικό με μεταλλικό χρώμα, επέκταση εγγύησης και πινακίδες τέλη κλπ 25.000 ευρώ -
Οχι μονο αυτο αλλα απο 1/19 θα διαφερουν σε τιμες CO2 εκδοσεις του ιδιου αυτοκινητου με τον ιδιο κινητηρα. Πχ τα r line λογω 19αρων θα εχουν περισσοτερα CO2 απο την απλη εκδοση με το οδιο μοτερ. Φυσικα στην ΕΕ ειπαν οτι τα κρατη θα πρεπει να εναρμονισουν τους συντελεστες φορολογησης ετσι ωστε να μην γινουν αυξησεις, αλλα εδω στο ελλαντα οι γραφειοκρατες των Βρυξξελων εκαναν το καλυτερο δωρο στους εγχωριους φορομπηχτες.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Να διευκρινίσω ότι ζητούσα σε όλους να μου κάνουν προσφορά γραπτη για το ίδιο ακριβώς προϊόν:
Vw tiguan 1.6 tdi Μεταλλικό χρώμα με τριτεκνια.στην τηλεφωνική συνομιλία έμπαινε και το δωράκι (συναγερμός) -
Συναγερμο μη βαλεις γιατι δε θες να δεις τι ξηλωνουν και πως γινεται το αμαξι. Βαλε εργοστασιακο αν θες αλλα δωρο αστο καλυτερα
-
[quote
xplicit » 11 Ιουν 2019 09:39
]Δηλαδή οτιδήποτε φοράει από 19αρες και πάνω πηγαίνει αριστερά-δεξιά? Porshe-Ferrari-Lamborghini παλεύεις με το τιμόνι να κρατήσεις το αμάξι ευθεία? [/quote]Μιλάω για φάρδος.Αλλιώς συμπεριφέρετια ένα ελαστικό πχ 215/17 και εντελώς διαφορετικά ένα 275/20 στις ανωμαλίες που έχει ο δρόμος. Το φαρδύ επηρεάζεται σαφώς περισσότερο και αυτό το αισθάνεσαι στο τιμόνι...
Το εχω αντιμετωπίσει σε πολλά οχήματα.Και οι Ελληνικοί δρόμοι είναι ιδανικοί για φαρδύ ελαστικό -
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
[quote xplicit » 11 Ιουν 2019 09:39
]Δηλαδή οτιδήποτε φοράει από 19αρες και πάνω πηγαίνει αριστερά-δεξιά? Porshe-Ferrari-Lamborghini παλεύεις με το τιμόνι να κρατήσεις το αμάξι ευθεία?Μιλάω για φάρδος.Αλλιώς συμπεριφέρετια ένα ελαστικό πχ 215/17 και εντελώς διαφορετικά ένα 275/20 στις ανωμαλίες που έχει ο δρόμος. Το φαρδύ επηρεάζεται σαφώς περισσότερο και αυτό το αισθάνεσαι στο τιμόνι...
Το εχω αντιμετωπίσει σε πολλά οχήματα.Και οι Ελληνικοί δρόμοι είναι ιδανικοί για φαρδύ ελαστικόΠάλι σε βρίσκω off.. Δηλαδή ένα φαρδύτερο ελαστικό δεν έχει καλύτερο πάτημα στο δρόμο? Πώς γίνεται το φάρδος να επηρεάζει την πορεία του αυτοκινήτου και αυτό να πηγαίνει αριστερά ή δεξιά?
Επίσης, μάλλον μπερδεύεσαι με την αναλογία ύψους-φάρδους (προφίλ) ενός ελαστικού. Πάρε δύο ελαστικά, ένα 215/70 και ένα 215/45. Με βάση την αναλογία μάζας και αέρα καθενός, το δεύτερο απορροφά λιγότερο απ' ότι το πρώτο. Άρα αισθάνεσαι περισσότερα στο τιμόνι. Πάρε και δύο ακόμη με φάρδος 185/70 και 185/45, ποιο από τα τέσσερα θα τσουλήσει με τη μικρότερη γωνία απόκλισης από τη νοερή πορεία? busted!
Εάν ένα αυτοκίνητο τσιμπάει αριστερά ή δεξιά, ευθύνεται καθαρά η ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου και το σωστό ζύγισμα των ελαστικών.
-
Μάλλον o tsotsos μιλάει το το φαινόμενο tramlining (πολύ έντονο στις BMW της γενιάς 2004-2010 με RFT ελαστικά) το οποίο χειροτερεύει με ελαστικά μεγαλύτερου φάρδους και είναι λογικό το Tig (όπως και οποιοδήποτε SUV) να το έχει πιο έντονο με 19αρες ζάντες και ελαστικά χαμηλού προφίλ.
Tramlining can usually be blamed on tires, and its incidence depends greatly on the model of tire and its state of wear. Although not normally dangerous, at very high speeds it can become a source of instability.
Vehicles with large and wide low profile tires are more prone to the effects as well as vehicles which have wheels fitted that are larger than the manufacturers recommendation or have reinforced sidewalls
https://en.wikipedia.org/wiki/Tramlining*Upsizing and using low-profile tyres: Many people who upsize their tyres and use low-profile tyres on plus size alloys often complain that the tramlining effect is more prominent. This is because high-performance tyres and low profile means that there is reduced tyre flex and the tyre is not able to absorb road shocks like the high-profile tyres can. This improves the steering response also transmits the road undulations to the hands of the driver.
BMW drivers often complain of tramlining because most of them come fitted with run-flat tyres. The run flat tyres have a very stiff sidewall that’s unable to absorb road shocks. This increases the chances of tramlining. *
https://motoringjunction.com/tips-trick ... dangerous/ -
Nα το κανω πιο ξεκαθαρο για να το καταλαβουμε.Το rline τραβαει λιγο δεξια η αριστερα σε ανωμαλιες του δρομου. Οχι στην ευθεια.Αυτο ειναι ξεκαθαρα λογω φαρδυτερου ελαστικου και οχι λογω κακης ευθυγραμμισης.Το οτι χτυπαει παραπανω στις λακουβες ειναι καθαρα λογω χαμηλοτερου προφιλ.Αν καποιος οδηγησει και το advance και το rline θα καταλαβει τη διαφορα...
-
Καλημέρα σας.το παρήγγειλα τελικά.
1.6 tdi μεταλλικό χρώμα το ασήμι tangent όπως λέγεται,στα 23.400 με το κλειδί στο χέρι.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την βοήθεια σας,την άποψη σας,και γενικότερα την συμβολή σας στην τελική απόφαση.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την μητέρα μου και τον πατέρα μου που με μεγάλωσαν με θυσίες,χωρίς αυτους δεν θα είχα φτάσει εδώ που βρίσκομαι τώρα....την γυναίκα μου που μου συμπαραστάθηκε και με ανέχτηκε και για τα υπέροχα παιδιά μας...και κάτι τελευταίο.... World Peace... ευχαριστώ... -
Ο χρήστης costasbab έγραψε:
Καλημέρα σας.το παρήγγειλα τελικά.
1.6 tdi μεταλλικό χρώμα το ασήμι tangent όπως λέγεται,στα 23.400 με το κλειδί στο χέρι.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την βοήθεια σας,την άποψη σας,και γενικότερα την συμβολή σας στην τελική απόφαση.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την μητέρα μου και τον πατέρα μου που με μεγάλωσαν με θυσίες,χωρίς αυτους δεν θα είχα φτάσει εδώ που βρίσκομαι τώρα....την γυναίκα μου που μου συμπαραστάθηκε και με ανέχτηκε και για τα υπέροχα παιδιά μας...και κάτι τελευταίο.... World Peace... ευχαριστώ...Ξέχασες να ευχαριστήσεις τον manager σου [emoji1787][emoji1787]
Με το καλό να το παραλάβεις και εύχομαι να σας καλύψει τις ανάγκες
-
Ο χρήστης costasbab έγραψε:
Καλημέρα σας.το παρήγγειλα τελικά.
1.6 tdi μεταλλικό χρώμα το ασήμι tangent όπως λέγεται,στα 23.400 με το κλειδί στο χέρι.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την βοήθεια σας,την άποψη σας,και γενικότερα την συμβολή σας στην τελική απόφαση.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την μητέρα μου και τον πατέρα μου που με μεγάλωσαν με θυσίες,χωρίς αυτους δεν θα είχα φτάσει εδώ που βρίσκομαι τώρα....την γυναίκα μου που μου συμπαραστάθηκε και με ανέχτηκε και για τα υπέροχα παιδιά μας...και κάτι τελευταίο.... World Peace... ευχαριστώ...Ωραίος! 23400 το ντίζελ; Τριτεκνια;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλοριζικο καλοταξιδο.Πολυ καλη επιλογη και η τιμη σουπερ!!!!
-
Γιατί αν δεν είναι τριτεκνια μιλάμε για 5000 έκπτωση!!!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τριτεκνια είναι, το έχει αναφέρει ο άνθρωπος πιο πάνω. Μην σας τρέχουν τα σάλια άδικα [emoji23]
-
Είπαμε μην πετάτε τιμές έτσι στο αέρα! Είμαστε σε κρίσιμη ηλικία!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ακομα και με τριτεκνια ειναι εξαιρετικη τιμη.Εμενα μου ειχαν πει ενα χιλιαρικο πανω και χωρις μεταλικο χρωμα...
VW Tiguan 2016