-
Να πω τώρα ότι διαφωνώ σε όλα, ή να μην το πω;
-
Στο BAS δεν μ αρεσει οτι στο 99,9% των περιπτώσεων δεν θέλω 80% φρενο για ελάχιστο φρενο που απλά πατησα απότομα. Δεν μ αρεσει γενικά, οχι σ αυτο το αμαξι. Στη w203 sc γρήγορη οδηγηση σε στροφες +BAS μου δημιουργει ανασφάλεια οτι θα φυγω ευθεία μεσα στη στροφή.
@REALZEUS τι να πω πρωτες ωρες που το έχω. Θα το χω μέχρι Τρίτη για πιο ολοκληρωμένη άποψη. Σε σχέση με το παλαιότερο φιέστα πάντως δεν έχει καμία σχέση. Παρατηρησα κατι αλλο:
1)διαδρομή πενταλ γκαζιου πολυ μικρή, εχουν κάνει καμία μαιμουδια?
2) κενο, παταω γκαζι τερμα απότομα, πρώτα κατι ακούγεται σαν κτ να χτυπάει και μετά ανεβάζει στροφές. Επίσης πολύ αργη ανταπόκριση. Ίσως περισσότερο απο αλλα. Πήρα το vin να δω τι ακριβώς αμαξι είναι. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Στο BAS δεν μ αρεσει οτι στο 99,9% των περιπτώσεων δεν θέλω 80% φρενο για ελάχιστο φρενο που απλά πατησα απότομα. Δεν μ αρεσει γενικά, οχι σ αυτο το αμαξι. Στη w203 sc γρήγορη οδηγηση σε στροφες +BAS μου δημιουργει ανασφάλεια οτι θα φυγω ευθεία μεσα στη στροφή.Μαλλον το πατας πολυ αποτομα .Πραγμα που δεν βρισκω το λογο να το κανεις, οταν θελεις λιγο φρενο
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Στο BAS δεν μ αρεσει οτι στο 99,9% των περιπτώσεων δεν θέλω 80% φρενο για ελάχιστο φρενο που απλά πατησα απότομα. Δεν μ αρεσει γενικά, οχι σ αυτο το αμαξι. Στη w203 sc γρήγορη οδηγηση σε στροφες +BAS μου δημιουργει ανασφάλεια οτι θα φυγω ευθεία μεσα στη στροφή.
Μαλλον το πατας πολυ αποτομα .Πραγμα που δεν βρισκω το λογο να το κανεις, οταν θελεις λιγο φρενο
Πιθανόν, θέλω να χω το ποδι εκείνη τη στιγμή πανω στο φρενο ή να το τσιμπαω στιγμιαία και οχι να μου πετάει το 80% ξαφνικά.
Τελικά είναι το 1,25L 80ps. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Τελικά είναι το 1,25L 80ps.Δεν μετράνε αυτά για αυτοκίνητα. Ο μόνος λόγος που υπάρχουν είναι τα rent a car και για να μειώνουν τον μέσο όρο του CO2.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τελικά είναι το 1,25L 80ps.
Δεν μετράνε αυτά για αυτοκίνητα. Ο μόνος λόγος που υπάρχουν είναι τα rent a car και για να μειώνουν τον μέσο όρο του CO2.
Σίγουρα, άλλες ισχυροτερες εκδόσεις μπορεί να μην εχουν τίποτα κοινό με αυτό. Γενικότερα η πιο φθηνή έκδοση καθε αυτοκινήτου είναι για τα μπαζα πλέον.
-
Εντυπώσεις από νοικιαρικο με 40.000 χλμ
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Τελικά είναι το 1,25L 80ps.Τόση ώρα μας κάνεις περιγραφή των εντυπώσεων σου από το ατμοσφαιρικό χιλιάρι;
Μήπως είναι και το προηγούμενο μοντέλο, 2017 και πίσω; -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Στο BAS δεν μ αρεσει οτι στο 99,9% των περιπτώσεων δεν θέλω 80% φρενο για ελάχιστο φρενο που απλά πατησα απότομα. Δεν μ αρεσει γενικά, οχι σ αυτο το αμαξι. Στη w203 sc γρήγορη οδηγηση σε στροφες +BAS μου δημιουργει ανασφάλεια οτι θα φυγω ευθεία μεσα στη στροφή.
Μαλλον το πατας πολυ αποτομα .Πραγμα που δεν βρισκω το λογο να το κανεις, οταν θελεις λιγο φρενο
Πιθανόν, θέλω να χω το ποδι εκείνη τη στιγμή πανω στο φρενο ή να το τσιμπαω στιγμιαία και οχι να μου πετάει το 80% ξαφνικά.
Τελικά είναι το 1,25L 80ps.εγώ που οδήγησα το νέο 1500άρι diesel ήταν γαμώ...και το αμάξι θεωρείται ΚΟΡΥΦΗ στην κατηγορία του...
και όντως σαν τέτοιο μου φάνηκε...Κράτημα, στήσιμο, στρίψιμο, πάτημα...εξαιρετικά!
Στα 160 νόμιζες ότι οδηγείς αμάξι 2 κατηγορίες πάνω... -
Νταξει ρε παιδιά δεν εχω συχνα συναναστροφες με άλλα αυτοκίνητα. Αυτό ετυχε να νοικιασω του 2013
-
Ε, εντάξει τώρα , λογικό να σου φάνηκε κουβάς το fiestaκι σε σχέση με το W203. Ακόμη και κάποια καλύτερη έκδοση να δοκίμαζες μόνο πιο ευέλικτο είναι , πιο αθλητικό σε σφιχτό στροφιλικι, το πάτημα και το βελούδινο τράβηγμα από τις 800 στροφές του κομπρεσορα δεν συγκρίνεται.
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Μιας και παρκαρω συνέχεια στο προαναφερθεν πάρκινγκ, τελικά υπάρχει θέμα με το να ξεκινήσει με στριμμενο το τιμόνι. Το honda στο ίδιο μονο ηθελημενα σπινιαριζε.
Edit: τελικά έχει σκληρή μπροστά αντιστρεπτικη και δεν κρεμαει επαρκώς ο εσωτερικός τροχος και στο αναλογο φρεναρισμα.
Αντιστοιχης χρονολογίας polo μου αρεσε περισσότερο είναι η αλήθεια. -
Έχοντας οδηγήσει τόσο το προηγούμενο Polo όσο και το προηγούμενο Fiesta (δηλαδή στις χρονολογίες που αναφέρεσαι) η μόνη περίπτωση να σου φανεί καλύτερο οδηγικά το Polo είναι αν συγκρίνεις Polo σε καλή έκδοση και με καλό κινητήρα (π.χ. 1.2 TSi) έναντι βασικής έκδοσης Fiesta με τον ατμοσφαιρικό χιλιάρη.
-
Το φιέστα είναι το 1250cc.Σημερα ανακάλυψα ότι το καθισμα του συνοδηγου δεν ρυθμιζει ως προς το ύψος του, στην αρχή τσατιστηκα με το συνοδηγό που δεν εβρισκε το μοχλο που έπρεπε να υπάρχει εκεί. Απίστευτο.
Ο κινητήρας εν τέλει με 4 άτομα και ταχύτητες 100-120χαω στο κυπριακο highway μου φάνηκε ανεπαρκης και το στροφαρισμα είναι απαραίτητο. -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Έχοντας οδηγήσει τόσο το προηγούμενο Polo όσο και το προηγούμενο Fiesta (δηλαδή στις χρονολογίες που αναφέρεσαι) η μόνη περίπτωση να σου φανεί καλύτερο οδηγικά το Polo είναι αν συγκρίνεις Polo σε καλή έκδοση και με καλό κινητήρα (π.χ. 1.2 TSi) έναντι βασικής έκδοσης Fiesta με τον ατμοσφαιρικό χιλιάρη.Ε ναι, τα αυτονόητα θα λέμε τώρα;
-
Μετά από δύο τεποζιτα διαδρομές μπορώ να πω ότι το συμπάθησα παραπάνω. Το μπροστά μέρος μου φαίνεται ακόμα απότομο αλλά ίσως ζηταω πολλά και σε άλλους τομείς του αυτοκινήτου.
Στα πράγματα που ξεχωρισα είναι η ποιότητα του ταμπλό και η αίσθηση της ταχύτητας + η ανάρτηση που συνεισφέρει σε αυτό. (ενα ερωτηματικο εδώ μήπως το κοντερ εκλεβε πανω απο 10 κμ επειδή ολοι κινούνταν πανω απο 100 που είναι το οριο και πρέπει να με περνουσαν με 110-120,πράγμα ασυνήθιστο για Κύπρο).
Αν οδηγουσα καποια μεγαλύτερη έκδοση σίγουρα πολλά απο οσα ανεφερα δεν θα με απασχολουσαν.
Οχι ασχημο αλλά θα προτιμούσα κάτι μεγαλύτερης κατηγορίας. -
Και μονο που είναι νοικιαρικο,σημαίνει πως έχει ταλαιπωρηθει σε βασικά σημεία όπως αναρτήσεις,κιβώτιο,φρένα,οποτε να μην σου δίνει την γνωστή θετικη αίσθηση που σου αφήνει ενα ford fiesta,ο 1.25 προφανώς ανεπαρκής,εδώ το 1.0 με τα 100 άλογα και αν μπουν 3 ατομα και 1 βαλίτσα,χωλαινει λόγω βάρους.
-
Οδήγησα χτες και σήμερα από Λάρισα μέχρι Καλαμπάκα το Kia stinger 3.3 ξαδερφου μου αφιχθεντος από Γερμανία για διακοπές. Πρώτη φορά οδηγώ αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας και οι εντυπώσεις είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετικές!
-
Πες, πες!!!
-
Πολύ γκάζι Δία έχω πάθει πλάκα.
Αφού σε κάτι φανάρια στον δρόμο με προετρεπε ο ξάδερφος να το σανιδωσω. Επίσης κάνει πολύ ομαλες αλλαγές το αυτόματο κιβώτιο και στο ταξίδι είναι αθόρυβο. Έχει ελαφρύ τιμόνι αλλά στο sports βαραίνει αρκετά και μου άρεσε η ευθυβολια του.
Τώρα δεν μπορώ να πω ακόμη πολλά αλλά μιας και ο ξάδερφος θα είναι αρκετές ημέρες εδώ θα επανέλθω με αναλυτικές πληροφορίες. Α δεν μου άρεσε η οθόνη του εσωτερικού που είναι ίδια με το δικό μου Ceed..
Οδήγησα....