Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 437
    • 438
    • 439
    • 440
    • 441
    • 519
    • 520
    • 439 / 520
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10383
    133279
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Να πω τώρα ότι διαφωνώ σε όλα, ή να μην το πω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        w202-amg last edited by

        Στο BAS δεν μ αρεσει οτι στο 99,9% των περιπτώσεων δεν θέλω 80% φρενο για ελάχιστο φρενο που απλά πατησα απότομα. Δεν μ αρεσει γενικά, οχι σ αυτο το αμαξι. Στη w203 sc γρήγορη οδηγηση σε στροφες +BAS μου δημιουργει ανασφάλεια οτι θα φυγω ευθεία μεσα στη στροφή.
        @REALZEUS τι να πω πρωτες ωρες που το έχω. Θα το χω μέχρι Τρίτη για πιο ολοκληρωμένη άποψη. Σε σχέση με το παλαιότερο φιέστα πάντως δεν έχει καμία σχέση. Παρατηρησα κατι αλλο:
        1)διαδρομή πενταλ γκαζιου πολυ μικρή, εχουν κάνει καμία μαιμουδια?
        2) κενο, παταω γκαζι τερμα απότομα, πρώτα κατι ακούγεται σαν κτ να χτυπάει και μετά ανεβάζει στροφές. Επίσης πολύ αργη ανταπόκριση. Ίσως περισσότερο απο αλλα. Πήρα το vin να δω τι ακριβώς αμαξι είναι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
          Στο BAS δεν μ αρεσει οτι στο 99,9% των περιπτώσεων δεν θέλω 80% φρενο για ελάχιστο φρενο που απλά πατησα απότομα. Δεν μ αρεσει γενικά, οχι σ αυτο το αμαξι. Στη w203 sc γρήγορη οδηγηση σε στροφες +BAS μου δημιουργει ανασφάλεια οτι θα φυγω ευθεία μεσα στη στροφή.

          Μαλλον το πατας πολυ αποτομα .Πραγμα που δεν βρισκω το λογο να το κανεις, οταν θελεις λιγο φρενο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:

            Στο BAS δεν μ αρεσει οτι στο 99,9% των περιπτώσεων δεν θέλω 80% φρενο για ελάχιστο φρενο που απλά πατησα απότομα. Δεν μ αρεσει γενικά, οχι σ αυτο το αμαξι. Στη w203 sc γρήγορη οδηγηση σε στροφες +BAS μου δημιουργει ανασφάλεια οτι θα φυγω ευθεία μεσα στη στροφή.

            Μαλλον το πατας πολυ αποτομα .Πραγμα που δεν βρισκω το λογο να το κανεις, οταν θελεις λιγο φρενο

            Πιθανόν, θέλω να χω το ποδι εκείνη τη στιγμή πανω στο φρενο ή να το τσιμπαω στιγμιαία και οχι να μου πετάει το 80% ξαφνικά.
            Τελικά είναι το 1,25L 80ps.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
              Τελικά είναι το 1,25L 80ps.

              Δεν μετράνε αυτά για αυτοκίνητα. Ο μόνος λόγος που υπάρχουν είναι τα rent a car και για να μειώνουν τον μέσο όρο του CO2.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                w202-amg last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                Τελικά είναι το 1,25L 80ps.

                Δεν μετράνε αυτά για αυτοκίνητα. Ο μόνος λόγος που υπάρχουν είναι τα rent a car και για να μειώνουν τον μέσο όρο του CO2.

                Σίγουρα, άλλες ισχυροτερες εκδόσεις μπορεί να μην εχουν τίποτα κοινό με αυτό. Γενικότερα η πιο φθηνή έκδοση καθε αυτοκινήτου είναι για τα μπαζα πλέον.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bsg2050 last edited by

                  Εντυπώσεις από νοικιαρικο με 40.000 χλμ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisma23 last edited by

                    Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                    Τελικά είναι το 1,25L 80ps.

                    Τόση ώρα μας κάνεις περιγραφή των εντυπώσεων σου από το ατμοσφαιρικό χιλιάρι;
                    Μήπως είναι και το προηγούμενο μοντέλο, 2017 και πίσω;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      the_emperor last edited by

                      Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                      Στο BAS δεν μ αρεσει οτι στο 99,9% των περιπτώσεων δεν θέλω 80% φρενο για ελάχιστο φρενο που απλά πατησα απότομα. Δεν μ αρεσει γενικά, οχι σ αυτο το αμαξι. Στη w203 sc γρήγορη οδηγηση σε στροφες +BAS μου δημιουργει ανασφάλεια οτι θα φυγω ευθεία μεσα στη στροφή.

                      Μαλλον το πατας πολυ αποτομα .Πραγμα που δεν βρισκω το λογο να το κανεις, οταν θελεις λιγο φρενο

                      Πιθανόν, θέλω να χω το ποδι εκείνη τη στιγμή πανω στο φρενο ή να το τσιμπαω στιγμιαία και οχι να μου πετάει το 80% ξαφνικά.
                      Τελικά είναι το 1,25L 80ps.

                      εγώ που οδήγησα το νέο 1500άρι diesel ήταν γαμώ...και το αμάξι θεωρείται ΚΟΡΥΦΗ στην κατηγορία του...
                      και όντως σαν τέτοιο μου φάνηκε...Κράτημα, στήσιμο, στρίψιμο, πάτημα...εξαιρετικά!
                      Στα 160 νόμιζες ότι οδηγείς αμάξι 2 κατηγορίες πάνω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Νταξει ρε παιδιά δεν εχω συχνα συναναστροφες με άλλα αυτοκίνητα. Αυτό ετυχε να νοικιασω του 2013

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vagkirk last edited by

                          Ε, εντάξει τώρα , λογικό να σου φάνηκε κουβάς το fiestaκι σε σχέση με το W203. Ακόμη και κάποια καλύτερη έκδοση να δοκίμαζες μόνο πιο ευέλικτο είναι , πιο αθλητικό σε σφιχτό στροφιλικι, το πάτημα και το βελούδινο τράβηγμα από τις 800 στροφές του κομπρεσορα δεν συγκρίνεται.

                          Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Μιας και παρκαρω συνέχεια στο προαναφερθεν πάρκινγκ, τελικά υπάρχει θέμα με το να ξεκινήσει με στριμμενο το τιμόνι. Το honda στο ίδιο μονο ηθελημενα σπινιαριζε.
                            Edit: τελικά έχει σκληρή μπροστά αντιστρεπτικη και δεν κρεμαει επαρκώς ο εσωτερικός τροχος και στο αναλογο φρεναρισμα.
                            Αντιστοιχης χρονολογίας polo μου αρεσε περισσότερο είναι η αλήθεια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Έχοντας οδηγήσει τόσο το προηγούμενο Polo όσο και το προηγούμενο Fiesta (δηλαδή στις χρονολογίες που αναφέρεσαι) η μόνη περίπτωση να σου φανεί καλύτερο οδηγικά το Polo είναι αν συγκρίνεις Polo σε καλή έκδοση και με καλό κινητήρα (π.χ. 1.2 TSi) έναντι βασικής έκδοσης Fiesta με τον ατμοσφαιρικό χιλιάρη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Το φιέστα είναι το 1250cc.Σημερα ανακάλυψα ότι το καθισμα του συνοδηγου δεν ρυθμιζει ως προς το ύψος του, στην αρχή τσατιστηκα με το συνοδηγό που δεν εβρισκε το μοχλο που έπρεπε να υπάρχει εκεί. Απίστευτο.
                                Ο κινητήρας εν τέλει με 4 άτομα και ταχύτητες 100-120χαω στο κυπριακο highway μου φάνηκε ανεπαρκης και το στροφαρισμα είναι απαραίτητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                                  Έχοντας οδηγήσει τόσο το προηγούμενο Polo όσο και το προηγούμενο Fiesta (δηλαδή στις χρονολογίες που αναφέρεσαι) η μόνη περίπτωση να σου φανεί καλύτερο οδηγικά το Polo είναι αν συγκρίνεις Polo σε καλή έκδοση και με καλό κινητήρα (π.χ. 1.2 TSi) έναντι βασικής έκδοσης Fiesta με τον ατμοσφαιρικό χιλιάρη.

                                  Ε ναι, τα αυτονόητα θα λέμε τώρα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    w202-amg last edited by

                                    Μετά από δύο τεποζιτα διαδρομές μπορώ να πω ότι το συμπάθησα παραπάνω. Το μπροστά μέρος μου φαίνεται ακόμα απότομο αλλά ίσως ζηταω πολλά και σε άλλους τομείς του αυτοκινήτου.
                                    Στα πράγματα που ξεχωρισα είναι η ποιότητα του ταμπλό και η αίσθηση της ταχύτητας + η ανάρτηση που συνεισφέρει σε αυτό. (ενα ερωτηματικο εδώ μήπως το κοντερ εκλεβε πανω απο 10 κμ επειδή ολοι κινούνταν πανω απο 100 που είναι το οριο και πρέπει να με περνουσαν με 110-120,πράγμα ασυνήθιστο για Κύπρο).
                                    Αν οδηγουσα καποια μεγαλύτερη έκδοση σίγουρα πολλά απο οσα ανεφερα δεν θα με απασχολουσαν.
                                    Οχι ασχημο αλλά θα προτιμούσα κάτι μεγαλύτερης κατηγορίας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ken11
                                      ken11 last edited by

                                      Και μονο που είναι νοικιαρικο,σημαίνει πως έχει ταλαιπωρηθει σε βασικά σημεία όπως αναρτήσεις,κιβώτιο,φρένα,οποτε να μην σου δίνει την γνωστή θετικη αίσθηση που σου αφήνει ενα ford fiesta,ο 1.25 προφανώς ανεπαρκής,εδώ το 1.0 με τα 100 άλογα και αν μπουν 3 ατομα και 1 βαλίτσα,χωλαινει λόγω βάρους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alf last edited by

                                        Οδήγησα χτες και σήμερα από Λάρισα μέχρι Καλαμπάκα το Kia stinger 3.3 ξαδερφου μου αφιχθεντος από Γερμανία για διακοπές. Πρώτη φορά οδηγώ αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας και οι εντυπώσεις είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετικές!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Πες, πες!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alf last edited by

                                            Πολύ γκάζι Δία έχω πάθει πλάκα.
                                            Αφού σε κάτι φανάρια στον δρόμο με προετρεπε ο ξάδερφος να το σανιδωσω. Επίσης κάνει πολύ ομαλες αλλαγές το αυτόματο κιβώτιο και στο ταξίδι είναι αθόρυβο. Έχει ελαφρύ τιμόνι αλλά στο sports βαραίνει αρκετά και μου άρεσε η ευθυβολια του.
                                            Τώρα δεν μπορώ να πω ακόμη πολλά αλλά μιας και ο ξάδερφος θα είναι αρκετές ημέρες εδώ θα επανέλθω με αναλυτικές πληροφορίες. Α δεν μου άρεσε η οθόνη του εσωτερικού που είναι ίδια με το δικό μου Ceed..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 439
                                            • 440
                                            • 441
                                            • 519
                                            • 520
                                            • 439 / 520
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr