-
Ο χρήστης AEA4TF έγραψε:
**Υπενθυμίζεται ότι το Θέμα προορίζεται για οδηγικές εμπειρίες... **Ορθον! Μήπως θα μπορούσατε να μεταφέρετε τα τελευταία μηνύματα στο θέμα για Χ1 ή Χ2;
-
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
Θα πω για την προσωπικη μου άποψη για την αγορα αυτοκινήτου.
Ήμουν μεταξύ qashqai & X2.
Οι απαιτησεις μου ηταν , μικρο Suv, αυτόματο και diesel.
Ειχα καταλήξει σε αυτά τα 2 γιατί αυτα μου άρεσαν περισσότερο.
Η τελική διαφορά τιμής ήταν 5.000 ευρω.Εντάξει δεν συγκρίνονται αυτα τα 2 αυτοκίνητα...καμία επαφή μεταξύ τους!! Η Χ2 είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο, πολύ καλύτερο από την διαφορά των €5.000. Επίσης το Κασκάι έχει νόημα στις χαμηλές και μεσάιες εκδόσεις...στις εκδόσεις που ξεπερνάνε τις €27-28.000 ο ανταγωνισμός είναι τόσο έντονος (και καλός) που το Κασκάι χάνει από τα αποδυτήρια.
-
Η Νissan αν κρίνουμε απο τα μικρά ,θα κάνει καλύτερες τιμές να αγοράσεις μεγαλύτερη έκδοση.
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Η Νissan αν κρίνουμε απο τα μικρά ,θα κάνει και καλύτερες τιμές να αγοράσεις μεγάλη έκδοση.Καμία καλύτερη τιμη.
Μονο το μεταλλικο χρωμα δωρο.......και 1,000 ευρω αν έπαιρνα κάποιο ετοιμοπαράδοτο.
Στα ετοιμοπαράδοτα όμως δεν υπήρχε με αυτόματο κιβώτιο!!!Ενω αντίθετα δεν υπήρχε X2 16d χειροκινητο ετοιμοπαράδοτο!!!
-
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
Ενω αντίθετα δεν υπήρχε X2 16d χειροκινητο ετοιμοπαράδοτο!!!
To χειροκίνητο κιβώτιο, ειδικά στι BMW, έχει ουσιαστικά 'πεθάνει', ζήτημα εάν το 10% των bmw που πωλούντια είναι με χειροκίνητο κιβώτιο!
-
Ολοι πουλάνε ότι τους συμφέρει.Ρωτά κάποιος και σε άλλους εμπόρους τιμές, τι έχουν ετοιμοπαράδωτα και τι έχουν σε αναμονή να έρθουν.
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Ολοι πουλάνε ότι τους συμφέρει.Ρωτά κάποιος και σε άλλους εμπόρους τιμές, τι έχουν ετοιμοπαράδωτα και τι έχουν σε αναμονή να έρθουν.Στη ΝΙΣΣΑΝ τα ετοιμοπαράδοτα είναι όλα στο κεντρικό συστημα του εισαγωγέα. Παιχνίδι στις τιμές σε αυτές τις μαρκες γενικά δεν κάνεις μεγάλο. Ο καθένας έχει μέχρι ένα περιθώριο για δώρα και μετά παιζει ρόλο και η τιμή ανταλλαγής....
Αυτό το ότι με μεγαλύτερη αξία παραγγελίας θα πάρεις και μεγαλύτερη έκπτσωη μόνο σε μάρκες με πολύ λίπος όπως οι premium.
Στη BMW πχ στο στάνταρ μοντέλο θα πάρεις 1000-1500 ευρώ εκπτωση από το dealer ενώ αν προσθέσεις εξτρα το ποσό θα αυξηθεί ανάλογα! -
Οπως δουλεύει καθένας .Και έκπτωση για να λένε ότι κάνουν,με ανεβασμένη αρχική τιμή ή σε ορισμένα μοντέλα μόνο.Αλλοι και με το τάδε τρόπο πληρωμής μόνο .
-
Οδηγησα Alfa Romeo Giulia απιστευτο αμαξι τιμονι τελεια ζυγισμενο γρηγορο αυτοκινητο βαρυ φρενα εκπληκτικα!
-
Ο χρήστης manwlislekas έγραψε:
Οδηγησα Alfa Romeo Giulia απιστευτο αμαξι τιμονι τελεια ζυγισμενο γρηγορο αυτοκινητο βαρυ φρενα εκπληκτικα!Ναι,αλλά δεν εχει αφρωδη πλαστικά γκολφ και αξιοπιστία Χόντα. flame post,μην ψαρωνετε.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Οδηγησα Alfa Romeo Giulia απιστευτο αμαξι τιμονι τελεια ζυγισμενο γρηγορο αυτοκινητο βαρυ φρενα εκπληκτικα!
Ναι,αλλά δεν εχει αφρωδη πλαστικά γκολφ και αξιοπιστία Χόντα. [emoji14] flame post,μην ψαρωνετε.
Θα ήταν καλύτερα αν σύγκρινες με αφρωδη πλαστικά Mercedes C class και οδική συμπεριφορά BMW 3 series.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης manwlislekas έγραψε:
Οδηγησα Alfa Romeo Giulia απιστευτο αμαξι τιμονι τελεια ζυγισμενο γρηγορο αυτοκινητο βαρυ φρενα εκπληκτικα!Με ποιον κινητήρα;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Δεν είναι απαραίτητο ή μάλλον δεν υπάρχει δρόμος που απαιτεί να ανέβεις κλίση 40° ξεκινώντας απο επίπεδο δρόμο. Υπάρχει κλιμακούμενη πρόοδος φτάνοντας μετά απο κάποια μέτρα να ανεβαίνεις με 40° κλίση! Η Πετρούπολη έχει κάμποσες τέτοιες.
Το Δημοσίων Έργων περιορίζει την μέγιστη κλίση των οδών στις 20 (αν θυμάμαι καλά). Ξέρεις τι σημαίνει 40 μοίρες;
Πήγαινε μια βόλτα πρώτα στην Πετρούπολη και μην ξεχάσεις να φωνάξεις και το δημοσίων έργων.
Έχεις περίεργη εικόνα για την κλίση των 40 μοιρών
-
Να είμαστε σοβαροί....40 μοίρες ανηφόρα δεν υπάρχει.....
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Να είμαστε σοβαροί....40 μοίρες ανηφόρα δεν υπάρχει.....Υπάρχει... σε πίστες off road.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δεν είναι απαραίτητο ή μάλλον δεν υπάρχει δρόμος που απαιτεί να ανέβεις κλίση 40° ξεκινώντας απο επίπεδο δρόμο. Υπάρχει κλιμακούμενη πρόοδος φτάνοντας μετά απο κάποια μέτρα να ανεβαίνεις με 40° κλίση! Η Πετρούπολη έχει κάμποσες τέτοιες.
Το Δημοσίων Έργων περιορίζει την μέγιστη κλίση των οδών στις 20 (αν θυμάμαι καλά). Ξέρεις τι σημαίνει 40 μοίρες;
Πήγαινε μια βόλτα πρώτα στην Πετρούπολη και μην ξεχάσεις να φωνάξεις και το δημοσίων έργων.
Έχεις περίεργη εικόνα για την κλίση των 40 μοιρών
Εντελώς όμως.
Αυτή είναι 35 μοιρών, για να καταλάβετε για τι πράγμα μιλάμε:
-
-
Πολύ καλό!
Sent from my iPhone using Tapatalk.
-
Νοικιασα σήμερα για τις τελευταίες μέρες στην Κύπρο ένα ford fiesta με 40.000κμ μιας και το honda που ειχα μου αδειασε το κεφάλι απο τις σκοτουρες.
Καθισμα ΟΚ χωρίς παραπονα αλλά ως εκεί. Το προσκεφαλο σοβαρά τώρα δεν σπάει μπροστά πισω?!
Ταμπλο μ αρεσε το υλικο αλλά φθηνά πλαστικα στα χειριστήρια των πορτων που τρίζουν αν τα ακουμπήσεις.
Η θεση οδηγησης, το τι βλέπω κ η αίσθηση δεν μ αρεσε, δν μπορω να το συνηθισω, μεγάλο ταμπλο, καπο να μην το βλέπω και όντας ψηλος ειχα τη θέση πολύ πίσω.
Δεν μ αρεσε το οτι έβλεπα μεταλλική επιφάνεια στις πορτες βαμμένη στο χρώμα του αυτοκινήτου.
Μ αρεσαν οι θηκες στη διαχωριστικη κονσόλα.
Το ac χωρίς φιμε παλευε να κρυώσει την καμπινα ενω εβγαζε κρύο.
Καλη αίσθηση ταχύτητας για την κατηγορία του, το τιμόνι απλά χωρίς καμία αίσθηση, ελαφρυ στο παρκάρισμα αλλά πολύ αμεσο σε κουραστικο βαθμό (ίσως είμαι παράξενος,).
Εξωτερικοι καθρεφτες συντονιζαν σε ασχημο οδοστρωμα
Κινητηρας αρχικά μου φανηκε καλος, μολις μπηκαν αλλά δυο ατομα + αποσκευές δεν την πολυ παλευε.
Οδηγω αυτοματα κ το πήρα χειροκίνητο. Καλά 2010+ μοντέλο 3 πενταλ το ενα πανω στο αλλο?! ΦΑΟΥΛ, ιαπωνεζικα του 90 ειχαν πιο πολυ χώρο για τα πόδια και με 46αρι αθλητικο κουραζε η φάση.
Σασμαν οκ αδιαφορο αν και 1η πολύ κοντη.
Παω να ανεβω ραμπα υπογειου παρκιν με στροφή U ενω αρχίζει η άνοδος(χρειάζεται μπροστά πισω δεν χωράει να στριψει) , ειχα ενα θεμα με το συστηματακι που κρατάει το αμαξι να μη φυγει πίσω και με σπινιαρισμα λογω κομμενου τιμονιου . Θα φανεί τις επόμενες μέρες αν έκανα κατι λάθος ή με κομμενο τιμονι δν λέει να ξεκινήσει.
Ανάρτηση ωραία σε λακουβες αλλά ώρες ώρες είχα μια ανασφάλεια σε ηπιες στροφές,σαν να μην ξέρεις που είναι το όριο.
Ηχομονωση καλη ειδικά του κινητηρα πλην 1-2 περιπτωσεων χωρίς να φαίνεται να φταίει κατι συγκεκριμένο.
Εν ολίγοις καινούργιο δεν θα το αγοραζα ποτέ, μεταχεισμενο ως δεύτερο για μέσα στην πόλη πιθανόν.Ξέχασα για τα φρένα, το BAS δν μ αρεσει σε κανενα αμάξι, οπότε ούτε εδώ, δυνατα μ φανηκαν σε μικροφραναρισματα αλλά χωρίς αίσθηση για φρενο μεσα σε στροφες.
-
Στο BAS τι δεν σ αρεσει ?
Οδήγησα....