-
@Ilias, Τι να πεις και εσυ, ταλαιπωρε ανθρωπε;
-
Ο χρήστης ilias7 έγραψε:
@stefan147:ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΥΤ/ΤΟ : AUDI S3 2.0 TFSI QUATTRO (2010)
TΩΡΙΝΟ ΑΥΤ/ΤΟ : HONDA CIVIC 1.5T HATCH SPORT (2019)
Συμφωνώ μαζί σου πάντως στα περί υπερβολών …Χαρά στο κουράγιο σου.
-
Ο χρήστης imakis έγραψε:
Enzo22 » 05 Ιουν 2019 05:34
Δεν ήταν μόνο ότι μετά 19 χρόνια παίρνουμε αυτοκίνητο αλλά οτι αυτό που παίρνουμε έμοιαζε περισσότερο με μαχητικό αεροσκάφος ή διαστημόπλοιο παρά με αυτοκίνητο ........Ρε φίλε, το πιστεύεις ότι ακριβώς αυτό τον χαρακτηρισμό(αυτό είναι σαν μαχητικό!) έκανε η...πεθερά μου;;;Αυτό έχω κι εγώ στο μυαλό μου από την πρώτη στιγμή που το είδα και με κούφανε η πεθερά(76 χρονών γυναίκα, που δεν έχει οδηγήσει ποτέ)!!!
Είδες η πεθερά ?????
-
Γενικά σωστό αυτό που λέει ο Στεφάν όμως..
Στη δική μου περίπτωση (που προέρχομαι από παλιούς κουβάδες στην ουσία) δε με εντυπωσίασε το civic σε σχέση με τους κουβάδες μου, αλλά με εντυπωσίασε σε σχέση με όλο τον ανταγωνισμό που οδήγησα. Και ευτυχώς είμαι ένας άνθρωπος χωρίς προκαταλήψεις οπότε ξεκίνησα να ψάχνω με τελείως άδειο μυαλό ως προς το τι είδους και μάρκα αμάξι θα πάρω. Ε, το civic (ΓΙΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΜΟΥ) τα βάζει όλα κάτω πλην του άσσου της BMW (που επίσης γουστάρω τρομερά σαν πάτημα/οδήγηση και σαν θέση οδήγησης. Απλά εκεί, για αντίστοιχης ιπποδύναμης/εξοπλισμού αμάξι μάλλον πρέπει να πάμε στα 40 χιλιάρικα!). Δηλαδή το προτιμώ από Giulietta, από focus, από A3 (αν και αυτό μου άρεσε πολύ!) από leon (στατικό γιατί δεν το οδήγησα δυστυχώς) και φυσικά από άλλα προορισμένα στην άνεση όπως τα Γαλλικά, η Μερκ κτλ. καθώς προτιμούσα κάτι πιο 'σπορ' σαν αίσθηση.
To civic οδηγικά είναι τόσο άψογο για εμένα (το ξαναλέω) που είναι σαν να το έφτιαξαν έχοντας εμένα στο μυαλό! Δε θα μπορούσα προσωπικά να πάρω καλύτερο αμάξι στην κατηγορία και τα λεφτά του.
Μου αρέσει ιδιαιτέρως ότι αν κινείσαι χαλαρά έχει στιβαρό και ασφαλές πάτημα (σαν 'Γερμανικό') ενώ αν το πλακώσεις σε τίποτα στροφές (ή ακόμα καλύτερα σε τίποτα S-άκια) σου δείχνει μια άλλη του πλευρά-της αλαφροπάτητης σφεντόνας!
(Αλλά είπαμε, εγώ είμαι ο καψούρης του φόρουμ ) -
Η μαγκιά του Civic είναι ότι έκατσε σε φάση που οι βασικοί του ανταγωνιστές ήταν στα τελευταία τους. Πχ έπεσε πάνω σ' ένα παλιό και γενικά μέτριο Focus. Έπεσε πάνω σε ένα ξεχασμένο Megane, σ' ένα αδικαιολόγητα ακριβό 308 (μιας δεν είναι ίδιας γενιάς με τα τωρινά 208/3008/5008 που μαμάνε), σε μια μουσειακή Giulietta και σ' ένα Leon που παρουσιάστηκε το 2012 κι ας έχει δεχθεί εκτεταμένο fl. Τα premium τα αφήνω απ' έξω γιατί σε βασικές εκδόσεις αυτής της κατηγορίας είναι για γέλια.
Οπότε αυτές οι διαφορές φάσης με τα ανταγωνιστικά στην ουσία έδωσαν το προβάδισμα στο Civic γιατί κατάφερε να έχει εξοπλισμό που οι άλλοι δεν μπορούσαν να προσφέρουν. Πχ η Giulietta δε μπορεί καν να πάρει Blind spot. Αστεία πράγματα. Επίσης απ' ότι έχω καταλάβει οι περισσότεροι εδώ έχουν το 1.5 sport και αυτομάτως συγκρίνουν αυτό και όχι όλη τη γκάμα. Πιθανολογώ ότι πρωταθλητής της γκάμας θα είναι το 1000αρι οπότε αυτόματα ανταγωνίζεται και το πολύ καλό νέο Corolla, το Golf, το Scala κτλ κτλ και δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι είναι τόσο ανώτερο απ' όλα αυτά.
-
@lap :
Να πω ότι σε λίγο φορτώνω από Ερεμπάν με προορισμό το Άμπου Ντάμπι με πολύ καλά λεφτά !!! Μήπως ενδιαφέρεσαι να κάνεις εσύ το δρομολόγιο ??? -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Η μαγκιά του Civic είναι ότι έκατσε σε φάση που οι βασικοί του ανταγωνιστές ήταν στα τελευταία τους. Πχ έπεσε πάνω σ' ένα παλιό και γενικά μέτριο Focus. Έπεσε πάνω σε ένα ξεχασμένο Megane, σ' ένα αδικαιολόγητα ακριβό 308 (μιας δεν είναι ίδιας γενιάς με τα τωρινά 208/3008/5008 που μαμάνε), σε μια μουσειακή Giulietta και σ' ένα Leon που παρουσιάστηκε το 2012 κι ας έχει δεχθεί εκτεταμένο fl. Τα premium τα αφήνω απ' έξω γιατί σε βασικές εκδόσεις αυτής της κατηγορίας είναι για γέλια.Οπότε αυτές οι διαφορές φάσης με τα ανταγωνιστικά στην ουσία έδωσαν το προβάδισμα στο Civic γιατί κατάφερε να έχει εξοπλισμό που οι άλλοι δεν μπορούσαν να προσφέρουν. Πχ η Giulietta δε μπορεί καν να πάρει Blind spot. Αστεία πράγματα.
Σωστό!
Πιθανολογώ ότι πρωταθλητής της γκάμας θα είναι το 1000αρι οπότε αυτόματα ανταγωνίζεται και το πολύ καλό νέο Corolla, το Golf, το Scala κτλ κτλ και δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι είναι τόσο ανώτερο απ' όλα αυτά.
Είναι εύκολα ανώτερο -ειδικά- από αυτά!
Η Corolla φαίνεται σαν αμάξι 2 κατηγορίες κάτω. Βάλτα δίπλα μπες βγες και στα δύο και κατάλαβε μόνος σου. Δε χρειάζεται καν να οδηγήσεις γιατί κλέβεις εκκλησίες.
Το scala δεν το κουβεντιάζω καν. Θα το πάρει π.χ. ο πατέρας μου να χωράει μέσα με τα συμπεθέρια να πηγαίνουν εκκλησία Κυριακή πρωί.
Το Golf έχει υπέροχο εσωτερικό και προσωπικά μου αρέσει πολύ σαν ντιζάιν και έξω (οπότε εδώ είναι ισοπαλία ή κερδίζει στο νήμα ο Γερμανός) αλλά χάνει κατά κράτος στα δυναμικά χαρακτηριστικά. -
Το Corolla το αδικείς. Κι εγώ έτσι έλεγα γιατί...Corolla. Θεωρητικά πρεσβεύει ότι σιχαίνομαι στην αυτοκίνηση. Αλλά στην πράξη είναι πολύ αξιόλογο πλέον και στα μάτια μου αρκετά όμορφο.
Αυτές τις μέρες δοκιμάζω και ένα Astra 1.4 150hp auto Dynamic+extras. Επίσης πολύ παρεξηγημένο αμάξι και με τιμή σκάνδαλο. 22.500€ προ εκπτώσεων, χωρίς τα έξτρα ακόμα πιο κάτω. 2K+ πιο φθηνό από το αντίστοιχο 1000αρι Civic Elegance CVT. Αυτό πως να μη χαρακτηριστεί καλύτερο πακέτο?
-
-
Ο χρήστης Enzo22 έγραψε:
Να τα 100στησει !!
( εκτός έβγαινε με 18άρες ζάντες και 100άρα βενζίνη )
Σε αλλες χωρες δηλαδη, θελει 100αρα κι εδω 95αρα?
Ευχαριστώ !!!
Οταν κυκλοφόρησε στην Αμερική , η έκδοση Sport 1500 cc έβγαινε με 18άρες ζάντες και υποχρεωτικά 100άρα βενζίνη.....
Δεν υπαρχει 100αρα βενζινη στην Αμερική, η καλυτερη που εχουν είναι ιδια με την απλη δικια μας. Κατω από αυτή εχουν άλλες 2 με λιγοτερα οκτανια.
-
Έχουν 98 οκτάνια στην Αμερική. Αλλά να ζητάει μόνο αυτό είναι δύσκολο.
-
Enzo22 » 05 Ιουν 2019 08:50
Άντε να βάλω και τρείς φωτογραφίες απο τον Νοέμβριο του 2018 που έκανα κεραμική επίστρωση στο αυτοκίνητο και στις ζάντες σε γνωστό κατάστημα detailing της Θεσσαλονίκης
Για πες εμπειρία από κεραμική επίστρωση, γιατί αρχές Ιουλίου θα πάω κι εγώ! Αξίζει τελικά;
-
Αν είσαι μερακλής και γουστάρεις πλύσιμο στο χέρι κτλ, τότε ναι αξίζει. Περισσότερο αισθητικό είναι το αποτέλεσμα παρά πραγματική προστασία.
-
Τι να πω βρε παιδιά όλα τα βιντεάκια που έβλεπα το 2017 απο Αμερική αυτό ανέφεραν και το καταλόγιζαν στα αρνητικά του αυτοκινήτου ...
-
Ο χρήστης imakis έγραψε:
Enzo22 » 05 Ιουν 2019 08:50
Άντε να βάλω και τρείς φωτογραφίες απο τον Νοέμβριο του 2018 που έκανα κεραμική επίστρωση στο αυτοκίνητο και στις ζάντες σε γνωστό κατάστημα detailing της Θεσσαλονίκης
Για πες εμπειρία από κεραμική επίστρωση, γιατί αρχές Ιουλίου θα πάω κι εγώ! Αξίζει τελικά;
Κοίτα , άσχετο με την κεραμική επίστρωση είχα πει οτι το αυτοκίνητο δεν υπήρχε περίπτωση ούτε σε βούρτσες να το πάω ούτε σε 'πλύσιμο στο χέρι' .....Διάβασα πολλά πράγματα ΄και είδα αρκετά βίντεο για το σωστό πλύσιμο του αυτοκινήτου στο χέρι το οποίο σίγουρα είναι πιο μπελαλίδικο και θέλει τα κατάλληλα προιόντα. Έπειτα αποφάσισα να κάνω το κεραμικό το οποίο σαν αποτέλεσμα είναι φανταστικό !! Απλά μετά απο το κεραμικό πρέπει να χρησιμοποιείς προιόντα τα οποία να είναι συμβατά με την κεραμική ( θα σου πούν εκεί που θα την κάνεις) . Εγώ απο την στιγμή που έχω το αυτοκίνητο στην πυλωτή και το προσέχω πολύ στο πλύσιμο σίγουρα θα κρατήσει 3 χρόνια και μετά θα κάνω ξανά αλλά θα κοστίσει λιγότερο απο ότι κόστισε . Απλά αν υπάρχει κάποια 'αράχνη' αυτή θα είναι πάνω στην υπάρχουσα κεραμική και όχι στο χρώμα..
Απο εκεί και πέρα πλένω εγω περίπου μια φορά τον μήνα το αυτοκίνητο με όλα τα προιόντα που έχω αγοράσει ( πετσέτες μικροινών , γάντια απο μαλλί προβάτου , σαμπουάν , 3 κουβάδες ( ο ένας με grit guard ) κλπ κλπ , και μια φορά στο 4μηνο το πάω στο κατάστημα detailing και μου το πλένουν αυτοί βάζοντας και υδροφοβικά σπρέυ στο τελείωμα για έξτρα γυάλισμα και προστασία ( στρώμα θυσίας) .
Απλά να ξέρετε οτι αρκεί ενα πλύσιμο με ακατάλληλα προϊόντα και λάθος τεχνική για να δημιουργηθεί 'αράχνη' στο χρώμα..
Ά, επίσης μετά την κεραμική δεν κάνει δουλειά το αυτόματο πλύσιμο ( χωρίς να μπεί χέρι ) διότι ο αφρός γλιστράει και δεν κάθεται πάνω στο αυτοκίνητο για να κάνει την δουλειά που πρέπει.... -
@Enzo22: Τιμούλες για την κεραμική; και οι ζάντες το ίδιο; Πρέπει να πας στην αρχή που το αγοράζεις το αυτοκίνητο ή γίνεται οποτεδήποτε θέλεις;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Η μαγκιά του Civic είναι ότι έκατσε σε φάση που οι βασικοί του ανταγωνιστές ήταν στα τελευταία τους. Πχ έπεσε πάνω σ' ένα παλιό και γενικά μέτριο Focus. Έπεσε πάνω σε ένα ξεχασμένο Megane, σ' ένα αδικαιολόγητα ακριβό 308 (μιας δεν είναι ίδιας γενιάς με τα τωρινά 208/3008/5008 που μαμάνε), σε μια μουσειακή Giulietta και σ' ένα Leon που παρουσιάστηκε το 2012 κι ας έχει δεχθεί εκτεταμένο fl.Νομίζω ότι είσαι μεροληπτικός έναντι του ανταγωνισμού. Το 308 δε νομίζω ότι είναι πιο ακριβό από το Civic. To Golf σε κάθε γενιά του αποτελεί για μια μεγάλη μερίδα κόσμου το πιο ολοκληρωμένο πακέτο. Το Leon έχει εξαιρετικό VFM, ειδικά στις πραγματικά πολύ καλές (από κάθε πλευρά) εκδόσεις FR και Cupra. Γιατί όταν το χιλιάρι Civic κάνει τα ίδια ή και παραπάνω λεφτά από τα 1.4 FR και 1.8 FR, να χέσω το 'ολοκληρωμένο πακέτο' του. Όσο για το Focus mk3.5 (το fl δηλαδή) μέτριο υπήρξε μόνο στους χώρους και στο φινίρισμα. Κατά τα άλλα σε εξοπλισμό, κινητήρες, τιμόνι, κιβώτιο και οδική συμπεριφορά μάλλον παρέμεινε μέχρι τέλους πολύ κοντά στην κορυφή (σε οδική συμπεριφορά και εμπειρία οδήγησης ουτε καν πολύ κοντά, αλλά στην κορυφή - σκέτο).
-
Στην υπογραφή μου νομίζω φαίνεται πόσο μεροληπτικός είμαι. Απλά μεταφέρω αυτά που έχω αποκομίσει από τις εμπειρίες μου με τα συγκεκριμένα μοντέλα και πάντα σε εκδόσεις που μπορεί αν είναι άμεσα συγκρίσιμα με το Civic του θέματος.
Ναι προφανώς και το FR ήταν (όταν έβγαινε 1. φοβερό vmf αλλά δε μπορούμε να παραβλέψουμε ότι ήταν φτωχό από άποψη εξοπλισμού σε σχέση με το 1.5 sport. To 308 πάλι είναι στις ίδιες πάνω κάτω τιμές και full ως GT-line αλλά από την άλλη δεν έχει ανταγωνιστικό μοτέρ κάτω από 30Κ. Golf βαρετό, ακριβό και αργό. Οπότε αυτό ακριβώς έκανε το Civic στην ουσία, πήγε και μπήκε σε τρύπες που είχε αφήσει ο ανταγωνισμός και χωρίς να είναι τίποτα τρελό, έφερε ένα πακέτο που στον κόσμο που απευθύνεται είναι διαστημικό.
-
Πίστεψε με, γνωρίζω ότι πάντα προσπαθείς να είσαι αντικειμενικός και ότι γενικά δεν έχεις κολλήματα, γι' αυτό και σχολίασα ότι μου έκανε εντύπωση η απαξιωτική στην ουσία κριτική του ανταγωνισμού.
Υ.Γ.1: Σε όλα τα άλλα απάντησες, αλλά επί των παρατηρήσεων μου για το Focus δεν σχολίασες. Αναμένω...
Υ.Γ.2: Για να μην παρεξηγηθώ, μου αρέσει αρκετά το Civic και ακόμη πιο πολύ μου αρέσει το θάρρος της Honda να κινηθεί πολύ μακριά από το mainstream ανταγωνισμό. Δεν θα το αγόραζα όμως, γιατί πάντα οι επιλογές μου ήταν προϊόντα με υψηλό VFM κι εκεί το Civic έχει πρόβλημα με την τιμολόγηση του.
-
Ο χρήστης snp έγραψε:
@Enzo22: Τιμούλες για την κεραμική; και οι ζάντες το ίδιο; Πρέπει να πας στην αρχή που το αγοράζεις το αυτοκίνητο ή γίνεται οποτεδήποτε θέλεις;Το αυτοκίνητο μαζί με τις ζάντες κόστισε 490 € . Στα 3 χρόνια που θα το κάνω ξανά (μόνο το αυτοκίνητο)μου είπε οτι θα κοστίσει κάτω απο 300 €. Μπορείς να το κάνεις όποτε θέλεις αλλά καλύτερα είναι στην αρχή που δεν έχει επιβαρυνθεί πολύ το χρώμα με αράχνες και άλλα 'καλούδια' και θα βγεί και φθηνότερο στην αρχή. Αν το κάνεις πχ στα 2 ή 3 χρόνια με αυτά που θα έχουν να διορθώσουν πριν κάνουν την κεραμική σίγουρα θα κοστίσει περισσότερο...
Νέο Honda Civic 2017