@imakis - enzo22 : Αν μιλάμε για τον L15ΒA, όταν ανάβει μόνο το Α ή μόνο το Β, σημαίνει ότι το αυτ/το διανύει μικρές αποστάσεις με κρύο κινητήρα ή κάνει συχνά άναψε – σβήσε. Το μοτέρ δε προλαβαίνει να έρθει σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας και το στροφόμετρο δε φλερτάρει αραιά και που με την κόκκινη περιοχή ώστε να μετριαστεί το φαινόμενο των αναθυμιάσεων. Επίσης και ότι η βενζίνη είναι σχετικά κακής ποιότητας. Στο εξωτερικό κάνουν έξτρα αλλαγή λαδιών στο Β, όπως πολύ σωστά έγραψες, γιατί έχουν την οδηγία για το oil dilution. Είναι η έξτρα αλλαγή που θέλει ο κατασκευαστής για την πρόληψή του. Εδώ που δεν υπάρχει τέτοια οδηγία, περιορίζονται μόνο σε ελέγχους. Στην προσδοκόμενη από τον κατασκευαστή «σωστή χρήση» του αυτοκινήτου ανάβουν ταυτόχρονα ΑΒ κάθε έτος ή όταν τα χλμ που κρίνει το reminder συμπληρωθούν. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι το μοτέρ σου υφίσταται τις συνέπειες του oil dilution.
To ως άνω κείμενο απευθύνεται μόνο στους φίλους Μάκη & Άρη και δεν θα ξαναγράψω σχετικά με το θέμα. Οπότε πριν οι διάφοροι «ειδήμονες» ορμήσουν να με φάνε, όπως πολλάκις συνέβη στο παρελθόν, με αερολογίες και «δημιουργικές υποθέσεις», να ξέρουν ότι δε θα λάβουν απάντηση.-
Λοιπόν, έχεις κάνει κάποια λαθάκια! Καταρχήν, μπορεί κάλλιστα να βγάλει μόνο το Α ή το Β... γιατι αυτό ακριβώς μου συνεβει! 6 μήνες από την αγορά του αυτοκινήτου με καλό στρώσιμο, λειτουργία του κινητήρα οπωσδήποτε με την σωστή θερμοκρασία, πολλά χιλιόμετρα στην εθνική με το γαματο ημιαυτονομο σύστημα να με πηγαίνει μόνο του στα 130κμ/ωρα και να παίρνω τον έλεγχο για να φτάσω στα 190 σε λίγα δευτ!Μ'αρεσει να παίζω φώτα στο 90% των αυτοκινήτων των ελληνικών δρόμων! Με τα απαραίτητα ξεσπάσματα στο κόκκινο λοιπόν μου βγάζει το Α στα 9000κμ!Παω αλλάζω λάδια και φίλτρο. Συνεχίζω το ίδιο τροπάρι και μου βγάζει πριν λίγες μέρες, 4,5 μήνες από το προηγούμενο σέρβις το Β στα 15000κμ, 6000 δηλ. από το προηγούμενο σέρβις! Δεν χρειάζεται λάδια λογικά, αντέχουν άνετα για 3-4000 ακόμη, οπότε δεν βγάζει το Α. Με το γίνει το σέρβις και μηδενιστεί περιμένω να μου βγάλει το ΑΒ σε καμία 60-90 μέρες όταν τα λάδια θα χρειάζονται αλλαγή, καθώς και το φίλτρο αέρα μιας και θα κλείσω χρόνο. Το σύστημα είναι κατά την γνώμη μου πολύ έξυπνο, γιατί σε φέρνει στα πιτ για όλους τους απαραίτητους ελέγχους, περισσότερους από 1 τον χρόνο, ανάλογα με τον τρόπο οδηγήσης του καθενός! Θεωρώ πως θα δυσκολρυτουμε πολύ να βρούμε δύο παρόμοιες ενδείξεις στους χρόνους των σέρβις, μιας κι ο καθένας μας οδηγάει διαφορετικά!