-
22,5 εκατοστά;
Βάλε ρε συ καμιά φωτό!!!
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
22,5 εκατοστά;Βάλε ρε συ καμιά φωτό!!!
-
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
αλλα περιμενω, οπως ορθως φανης διεγνωσε, και ενα τζι-βι του δυο-τεσσερο
που θα το φτασω στα 35+Με το GV κάπως έτσι σε βλέπω...
-
Καλημέρα σε όλους. Ήθελα τις απόψεις σας σχετικά με ένα θέμα. Ψάχνω εδώ και καιρό για αμάξι μεσαίου μεγέθους 4x4 υπερυψωμένο για συμπεριφορά και off-road. Κατέληξα μάλλον στη Suzuki (Vitara βενζινοκίνητο 1.4 Boosterjet Allgrip ή SX4 βενζινοκίνητο 1.4 Boosterjet Allgrip). Οι λόγοι είναι κυρίως η τιμή και ότι έχω διαβάσει και ακούσει πολύ καλές κριτικές. Ωστόσο, έχω τις εξής αμφιβολίες-απορίες:
- Έχω διαβάσει αντικρουόμενες απόψεις για την κατανάλωση. Είναι κάτι που με ενδιαφέρει πολύ γιατί κάνω συνεχώς ταξίδια πολλών km. Δεν το κινώ ποτέ μέσα στην πόλη. Έχω διαβάσει ότι η κατανάλωση είναι μικρότερη για το SX4, παρόλο που έχει τον ίδιο κινητήρα.
- Προβληματίζομαι για βενζίνη ή πετρέλαιο, δεδομένου ότι κάνω πολλά km εκτός πόλης, όπως προανέφερα. Βλέπω ότι όλες οι εταιρίες πλέον αποσύρουν το πετρέλαιο (όπως και η Suzuki).
- Προβληματίζομαι σχετικά με τις τιμές των service. Διάβασα μεγάλες τιμές από κάποιους.
- Σε σύγκριση με τα δύο μοντέλα τί θα προτείνατε? Με ενδιαφέρουν όλες οι απόψεις σχετικά με επιδόσεις κτλ.
Ευχαριστώ πολύ
-
Άμα σε προβληματίζει η κατανάλωση, πας σε πετρέλαιο. Δες π.χ. το Ντάτσια Ντάστερ 1.5dci, είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, και τετρακούνα και υπερυψωμένο, αφού το θες έτσι. Μπόνους, η άνεσή του.
-
Ωραίο θέμα...
-
Ο χρήστης poterium έγραψε:
- Έχω διαβάσει αντικρουόμενες απόψεις για την κατανάλωση. Είναι κάτι που με ενδιαφέρει πολύ γιατί κάνω συνεχώς ταξίδια πολλών km. Δεν το κινώ ποτέ μέσα στην πόλη. Έχω διαβάσει ότι η κατανάλωση είναι μικρότερη για το SX4, παρόλο που έχει τον ίδιο κινητήρα.
- Προβληματίζομαι για βενζίνη ή πετρέλαιο, δεδομένου ότι κάνω πολλά km εκτός πόλης, όπως προανέφερα. Βλέπω ότι όλες οι εταιρίες πλέον αποσύρουν το πετρέλαιο (όπως και η Suzuki).
- Προβληματίζομαι σχετικά με τις τιμές των service. Διάβασα μεγάλες τιμές από κάποιους.
- Σε σύγκριση με τα δύο μοντέλα τί θα προτείνατε? Με ενδιαφέρουν όλες οι απόψεις σχετικά με επιδόσεις κτλ.
-
Αμφότερα έχουν από τις χαμηλότερες καταναλώσεις για την κατηγορία τους και με κινητήρα βενζίνης. Ειδικά με αυτές τις επιδόσεις, δεν υπάρχει βενζινοκίνητο αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία με χαμηλότερη κατανάλωση. Επίσης σε κίνηση εκτός πόλης, η κατανάλωση είναι αρκετά χαμηλή, σε φυσιολογικές ταχύτητητες. Εαν όμως πρωταρχικό σου ενδιαφέρον είναι η κατανάλωση, τότε πρέπει να κοιτάξει αλλού με την εξής σειρά: Φυσικό Αέριο, Πετρέλαιο, Υβριδικό.
-
Πετρέλαιο Βιτάρα δεν βγαίνει. Σαφώς εαν κάνει ςπολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης τότε το πετρέλαιο συμφέρει. Αλλά χάνεις τις επιδόσεις και την ποιότητα λειτουργιας του βενζινοκινητήρα.
-
Λογικές τιμές έχουν στα σέρβις. Το 'μεγάλες τιμές' είναι πολύ υποκειμενικό.
-
Εννοείς μεταξύ των 2 αυτών ποιο προτείνυμε ή ποια άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα? Εαν εννοείς το 2ο, θα πρέπει να μας πείς τις ανάγκες και τα θέλω σου. Πρακτικά όλα τα B & C SUV είναι ανταγωνιστικά τους.
-
Δυστυχώς δεν υπάρχει τζιπ με φυσικό αέριο. Το πιο τζιποειδές είναι το προσθιοκίνητο Seat Arona.
-
https://www.coopertire.co.uk/tire-detai ... x4&speed=K
...και για σουξου
-
(από το topic της κατανάλωσης το αντιγράφω και εδώ)
Αθήνα-Πάτρα με επιστροφή. Στο πήγαινε 130-135 στο trip, επιστροφή 140-145 στο trip, στα τούνελ 110-120.
AllGrip Mode: Sport
Κλιματισμός στο on, λάστιχα 80-20 latitude cross 225/55/17, σταμάτημα σε όλα τα διόδια ('χειροκίνητη' πληρωμή), ένα άτομο (ο οδηγός).
6.3 lt/100 μετρημένα από γεμάτο σε γεμάτο ρεζερβουάρ.(Suzuki New Vitara 1.6 DDis AllGrip)
Λογικά ένα SX4 με ασφάλτινα λάστιχα στις ίδιες συνθήκες πρέπει να βρίσκεται πολύ κοντά στο 6...
-
Ο χρήστης poterium έγραψε:
Καλημέρα σε όλους. Ήθελα τις απόψεις σας σχετικά με ένα θέμα. Ψάχνω εδώ και καιρό για αμάξι μεσαίου μεγέθους 4x4 υπερυψωμένο για συμπεριφορά και off-road. Κατέληξα μάλλον στη Suzuki (Vitara βενζινοκίνητο 1.4 Boosterjet Allgrip ή SX4 βενζινοκίνητο 1.4 Boosterjet Allgrip). Οι λόγοι είναι κυρίως η τιμή και ότι έχω διαβάσει και ακούσει πολύ καλές κριτικές. Ωστόσο, έχω τις εξής αμφιβολίες-απορίες:- Έχω διαβάσει αντικρουόμενες απόψεις για την κατανάλωση. Είναι κάτι που με ενδιαφέρει πολύ γιατί κάνω συνεχώς ταξίδια πολλών km. Δεν το κινώ ποτέ μέσα στην πόλη. Έχω διαβάσει ότι η κατανάλωση είναι μικρότερη για το SX4, παρόλο που έχει τον ίδιο κινητήρα.
- Προβληματίζομαι για βενζίνη ή πετρέλαιο, δεδομένου ότι κάνω πολλά km εκτός πόλης, όπως προανέφερα. Βλέπω ότι όλες οι εταιρίες πλέον αποσύρουν το πετρέλαιο (όπως και η Suzuki).
- Προβληματίζομαι σχετικά με τις τιμές των service. Διάβασα μεγάλες τιμές από κάποιους.
- Σε σύγκριση με τα δύο μοντέλα τί θα προτείνατε? Με ενδιαφέρουν όλες οι απόψεις σχετικά με επιδόσεις κτλ.
Ευχαριστώ πολύ
Μπορείς να δεις και το νέο duster
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
(από το topic της κατανάλωσης το αντιγράφω και εδώ)
Αθήνα-Πάτρα με επιστροφή. Στο πήγαινε 130-135 στο trip, επιστροφή 140-145 στο trip, στα τούνελ 110-120.
AllGrip Mode: Sport
Κλιματισμός στο on, λάστιχα 80-20 latitude cross 225/55/17, σταμάτημα σε όλα τα διόδια ('χειροκίνητη' πληρωμή), ένα άτομο (ο οδηγός).
6.3 lt/100 μετρημένα από γεμάτο σε γεμάτο ρεζερβουάρ.(Suzuki New Vitara 1.6 DDis AllGrip)
Λογικά ένα SX4 με ασφάλτινα λάστιχα στις ίδιες συνθήκες πρέπει να βρίσκεται πολύ κοντά στο 6...
Ευχαριστώ για την απάντηση. Ωστόσο αυτό το Suzuki είναι Ντίζελ, έτσι δεν είναι? Τώρα υπάρχουν μόνο βενζινοκίνητα, τα οποία καταναλώνουν παραπάνω.
-
Μπορείς να δεις και το νέο duster
Το Duster είναι Ντίζελ. Νομίζω ότι τα ντίζελ τείνουν να καταργηθούν στο απώτερο μέλλον, οπότε θέλω να πάω σε βενζίνη.
-
Ο χρήστης poterium έγραψε:
Μπορείς να δεις και το νέο duster
Το Duster είναι Ντίζελ. Νομίζω ότι τα ντίζελ τείνουν να καταργηθούν στο απώτερο μέλλον, οπότε θέλω να πάω σε βενζίνη.
Γράφεις πιο πάνω ότι σε απασχολεί πολύ η κατανάλωση, γιατί κάνεις συχνά ταξίδια πολλών χιλιομέτρων, καθώς επίσης και ότι δεν κινείσαι ποτέ μέσα στην πόλη.
Και έχεις αποκλείσει τα diesel;Πάντως η εξίσωση βενζίνη + SUV + οικονομία είναι δισεπίλυτη, για να μη σου πω χωρίς λύση...
Εσύ θα κάνεις την ιδανική χρήση για diesel. Πάρε λοιπόν ένα καινούριο Euro 6d και μη φοβάσαι. Θα έχεις πολλά χρόνια οικονομίας μπροστά σου μέχρι το αν και πότε θα απαγορευθούν. Πιθανως και ποτέ... -
Ο χρήστης poterium έγραψε:
Μπορείς να δεις και το νέο duster
Το Duster είναι Ντίζελ. Νομίζω ότι τα ντίζελ τείνουν να καταργηθούν στο απώτερο μέλλον, οπότε θέλω να πάω σε βενζίνη.
Και το duster είναι και βενζίνη με επιλογή 130PS η 150PS, ολοκαίνουργα μοτέρ. Σαφώς πάλι diesel θα επέλεγα βεβαια
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
σημερον εφορεσον bilstein b6 απο πισω. αξονα. τα ακριβα δλδ της μπιλ και στάιν. κιτρινα.
πρωται εντυπωσεις:
εις ασφαλτος, λιγο πιο αποτομη επαναφορα αλλα σχεδον σπορτιβικη γενικως... κατι σαν τη ντελτα ντί-άι με το rss στο sport.
δειχνουν γενικα μια ποιοτικοτερη λειτουργια απο τα μαμα καγιαμπα. ε, ειναι και στη διπλοτριπλη τιμουλα βεβαια...
αν συνεχιστουν αι εντυπωσεις να ειναι τοσον αρισται - θα το δειξει ενας αχλαδοκαμπος το σ/κ και κατι χωματοδρομοι προς παραλιαι - βλεπω γατο να ξαναξηλωνεται και να παμε και για μπροστινα...
Ηθικον συμπερασμα: τα αφτερ μαρκετ επωνυμα μαμουν... -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
σημερον εφορεσον bilstein b6 απο πισω. αξονα. τα ακριβα δλδ της μπιλ και στάιν. κιτρινα.
πρωται εντυπωσεις:
εις ασφαλτος, λιγο πιο αποτομη επαναφορα αλλα σχεδον σπορτιβικη γενικως... κατι σαν τη ντελτα ντί-άι με το rss στο sport.
δειχνουν γενικα μια ποιοτικοτερη λειτουργια απο τα μαμα καγιαμπα. ε, ειναι και στη διπλοτριπλη τιμουλα βεβαια...
αν συνεχιστουν αι εντυπωσεις να ειναι τοσον αρισται - θα το δειξει ενας αχλαδοκαμπος το σ/κ και κατι χωματοδρομοι προς παραλιαι - βλεπω γατο να ξαναξηλωνεται και να παμε και για μπροστινα...
Ηθικον συμπερασμα: τα αφτερ μαρκετ επωνυμα μαμουν...αλλαγή σε σκληρότητα?
-
Ερώτηση: η εγγύηση του vitara μεταβιβάζεται στον αγοραστή μεταχειρισμένου; ακολουθεί το όχημα ανεξαρτήτως ιδιοκτήτη;
Τα vitara τώρα έχουν 7ετη εγγύηση;
Τα μοντέλα 2015 ή 2016, πόσα χρόνια έχουν;
Ποια τα ευαίσθητα σημεία να προσέξει κάποιος σε μεταχειρισμένο vitara, ειδικότερα ντίζελ; Και τί τέλη κυκλοφορίας πληρώνουν;
(πολλές ερωτήσεις...)Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Ρε συ gatoni, ψαχνω τη βαση της bilstein και δε βρισκω αμορτισερ ουτε για scross ουτε για vitara.
Οτι βρηκες εβαλες επανω ρε αδερφε; Χεχεχε
Piliourits, του 2015 μοντελα 5 ετη εγγυησης, τα τωρινα μοντελα 7 ετη. Τελη κυκλοφοριας για vitara diesel 1.6 112 ευρω.
Για vitara scross diesel προχωρα αφοβα, το εχω 160-000 χλμ, σαν καινουργιο.
Suzuki Vitara 2015