-
Μου άνοιξες την όρεξη και μπήκα να χαζέψω αγγελίες. Να τι θεωρεί ο πωλητής ότι θα ξεσηκώσει το αγοραστικό κοινό:
-
Οδήγησα το 208 gt line 1.2, 110hp, χειροκινητο, σε 2 διαφορετικές αντιπροσωπείες την ιδια μέρα.
Το αυτοκίνητο μου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις.
Μέσα πολύ καλή ποιότητα και συναρμογή.
Με κερδισαν το τιμόνι και τα καθίσματα, ενώ βρήκα εύκολα και την καταλληλη θεση οδηγησης (1,83μ).
Το έξω μου αρέσει πολύ, αν και αυτό ειναι υποκειμενικό.
Τώρα στα της βόλτας.
Πολύ καλή απόκριση στο γκάζι και εξαιρετικά φρένα, σε σημείο που φοβόμουν να τα πατήσω.
Περάσαμε επίτηδες πανω απο λακκούβες και παρά τους 17αρηδες τροχους οι αναρτήσεις ήταν αποτελεσματικές.
Θόρυβος χαμηλός και κύλιση άνετη.
Στα 10-15 λεπτά δεν πρόλαβε να ψυξει την καμπίνα ο κλιματισμός ( ήταν ζεστή μερα). Δεν ξερω αν αυτό ειναι νορμάλ.
Γενικά, το αυτοκίνητο με άφησε πολύ ικανοποιημένο και σε σχεση με το 306 25ετιας, που εχω τώρα, η διάφορες ειναι χαοτικές. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μου άνοιξες την όρεξη και μπήκα να χαζέψω αγγελίες. Να τι θεωρεί ο πωλητής ότι θα ξεσηκώσει το αγοραστικό κοινό:Τέτοια νούμερα έβλεπα και εγω σε κάτι τεράστιες ευθείες της Εγνατίας πολύ νωρίς το πρωί
το gps έδειχνε 243 στα 265 κοντέρ...
-
οδηγησα το νεο BMW X2 16d.
Παροτι θεωρειται ...SUV, στην οδηγηση το αισθανεσαι σαν ενα αυτοκινητο σενταν.
Ήταν η πρωτη μου επαφη με το steptronic κιβωτιο και θα ελεγα πως έμεινα εντυπωσιασμ;eνος.
Σε οτι αφορά τον κινητηρα, τιποτα το ιδιαιτερο σε επιταχυνση, αλλα ικανοποιητικο ( για τα δικα μου γούστα ) σε ρεπριζ.
Τρομερη ηχομόνωση στην καμπινα, δεν καταλάβανες οτι οδηγουσες πετρελαιοκινητο σε καμία στιγμή ( ακόμα και στα kick-down).
H οδήγηση σε ecο, comfort, sport δεν παρουσίαζε κάποια αισθητη διαφορα ( στο sport δεν λειτουργει το start-stop !)
Με δυσκόλεψε πολύ το πίσω τζαμι λόγω του πολύ μικρου μεγέθους, αλλα ας είναι καλά οι πισω αισθητήρες που βοηθούν στο παρκαρισμα.
Εξωτερικοι καθρέφτες αρκετά μεγαλοι. Λάστιχα runflat με όχι τόσο μεγάλο θορυβο όπως σε αλλα μοντέλα της bmw, αλλα πολύ μεγάλο κοπάνημα σε λακούβες ( συνδιασμός runflat και 19αρες ζάντες).
Μεγάλο μείον οτι η βασική οθόνη 6,6' πδεν εχει GPS-χαρτες ουτε αναγνωρίζει google maps μεσω κινητού.
Μόνη επιλογη η αντικατάσταση της Οθόνης aftermarket μεσα στην BMW με κόστος κοντά στο 1000ρικο. -
Άσε το χιλιάρικο που λένε στις αντιπροσωπειες συστήνοντας σε σε 1-2 δικά τους μαγαζιά (καλοί μάστορες μεν αλλά εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι έχεις bmw).
Όπως θα έχεις δει στο club αυτές οι οθόνες έχουν πια 450-550 ευρώ με εγυηση από Ελλάδα, κάμερα οπισθοπορείας και android 7.1 ή και 8.1.
Με 2 αλλαγες δε μέσω BimmerCode απολαμβάνεις και το μαμά περιεχόμενο full screen και έχεις συνολικά πληρέστατο εξοπλισμό.
Πραγματικά οι τρέχουσες προσφορές στη x2 diesel mpack και X1 βενζίνη xline είναι αρκετά πλήρεις και με την προσθήκη της οθόνης που σου προτείνουν και οι αντιπρόσωποι (άρα είναι δοκιμασμένη λύση και οχι κινεζια) έχεις τα πάντα όλα. -
οδηγησα το BMW X2 20d
Εντυπωσιασμένος με το πόσο ευκίνητο και το πόσο σταθερό είναι, και σίγουρα σε εργένη που έχει χρήματα θα το συνιστούσα. Το αυτοκίνητο με πακέτο M Sport X και 19άρες ζάντες ήταν πανέμορφο.Η επάφή ήταν δυστυχώς συντομότατη και θα επιθυμούσα και άλλο χρόνο μαζί της για να την εξευρευνήσω. Και κάπου εδώ τελειώνουν τα θετικά του αυτοκινήτου. Δυσκολεύτηκα και να μπω και να βγω απο το αυτοκίνητο και πίσω τα γόνατα μου ακουμπούσαν το κάθισμα του οδηγού, το αυτοκίνητο προφανώς δεν κάνει για εμένα. -
Εργένης με μπροστοκίνητο πετρέλαιο. Μόνο έτσι λύνεται το πρόβλημα της υπογεννητικότητας, να τρομοκρατήσουμε τους εργένηδες.
-
-
Μήπως τρομοκρατείται ενας εργένης και όταν μαθαίνει την τιμή του αυτοκινήτου χωρίς δεύτερο ταμείο να συνεισφέρει.
-
Από ότι φαίνεται βαρέθηκαν στην BMW να ακούνε τα ίδια και τα ίδια από υποψήφιους αγοραστές για Navi-οθονες και αποφάσισαν να προτείνουν aftermarket λύσεις. Μπράβο τους που έδειξαν ευελιξία και πρωτοβουλία!
-
Φαίνεται το κάνουν και άλλες φίρμες στα εχτρα .Φέρνουν γυμνά τα αμάξια λόγω φόρων,και ότι μπορεί να μπει μετά το βαζουν.
-
Να δωσεις δεκαδες χιλιαδες ευρω και πριν καν το οδηγήσεις να σου ξηλωνουν το ταμπλο ανθρωποι που δεν εκπαιδεύτηκαν σε γραμμη παραγωγής και να βάλουν κατι σε αφτερμαρκετ.
Καλά λέω εγώ, hyundai των 90s καταντήσαμε. Έτσι έβαζαν τότε κασετόφωνο στην αντιπροσωπεία και είχε και μια κεραία που ανέβαινε βζζζηηηην ψηλά. Βασικά αυτο ήταν το πιο εντυπωσιακό στοιχείο των hyundai. Χαζεύεις την κεραία που ανεβοκατεβαινε.
-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
οδηγησα το BMW X2 20d
Εντυπωσιασμένος με το πόσο ευκίνητο και το πόσο σταθερό είναι, και σίγουρα σε εργένη που έχει χρήματα θα το συνιστούσα. Το αυτοκίνητο με πακέτο M Sport X και 19άρες ζάντες ήταν πανέμορφο.Η επάφή ήταν δυστυχώς συντομότατη και θα επιθυμούσα και άλλο χρόνο μαζί της για να την εξευρευνήσω. Και κάπου εδώ τελειώνουν τα θετικά του αυτοκινήτου. Δυσκολεύτηκα και να μπω και να βγω απο το αυτοκίνητο και πίσω τα γόνατα μου ακουμπούσαν το κάθισμα του οδηγού, το αυτοκίνητο προφανώς δεν κάνει για εμένα.Όντως στριμοκωλο το Χ2, δεν θα το έπαιρνα για οικογένεια, αλλά πανέμορφο και πιο όμορφο από τη δικιά μου Χ1! Οι κριτικές λένε και για ακόμη πιο σπορ προσανατολισμό! Περί ορέξεως...Οι υπόλοιποι απλά κοιτάζουν αλλού...
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Να δωσεις δεκαδες χιλιαδες ευρω και πριν καν το οδηγήσεις να σου ξηλωνουν το ταμπλο ανθρωποι που δεν εκπαιδεύτηκαν σε γραμμη παραγωγής και να βάλουν κατι σε αφτερμαρκετ.Καλά λέω εγώ, hyundai των 90s καταντήσαμε. Έτσι έβαζαν τότε κασετόφωνο στην αντιπροσωπεία και είχε και μια κεραία που ανέβαινε βζζζηηηην ψηλά. Βασικά αυτο ήταν το πιο εντυπωσιακό στοιχείο των hyundai. Χαζεύεις την κεραία που ανεβοκατεβαινε.
Στα πιο παλια ισχυε αυτο που λες.
Τώρα βγαίνει μονο η οθόνη, οχι το ταμπλο.
Κατι πηρε το αυτί μου για πείραγμα του συστήματοσ ώστε στη υπάρχουσα οθόνη να διαβάζονται τα google maps. -
Εγώ πάντως μετά από ολιγοήμερη συμβίωση με Χ2 sDrive18i Χ-line advanced μόνο ενθουσιασμένος δε δηλώνω. Ειδικά ο συνδυασμός κιβώτιο-κινητήρας είναι μια μετριότητα. Και μέσα βρήκα πολλά ποιοτικά και εργονομικά φάουλ.
Στον αστείο εξοπλισμό δε θα αναφερθώ καν γιατί ας πούμε ότι αυτό διορθώνεται αν βάλεις το χέρι ακόμα πιο βαθιά στην τσέπη.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Στον αστείο εξοπλισμό δε θα αναφερθώ καν γιατί ας πούμε ότι αυτό διορθώνεται αν βάλεις το χέρι ακόμα πιο βαθιά στην τσέπη.Χαίρομαι...γιατί όταν τα γράφω εγώ αντιμετωπίζομαι εως και χλευαστικά!
-
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
Να δωσεις δεκαδες χιλιαδες ευρω και πριν καν το οδηγήσεις να σου ξηλωνουν το ταμπλο ανθρωποι που δεν εκπαιδεύτηκαν σε γραμμη παραγωγής και να βάλουν κατι σε αφτερμαρκετ.
Καλά λέω εγώ, hyundai των 90s καταντήσαμε. Έτσι έβαζαν τότε κασετόφωνο στην αντιπροσωπεία και είχε και μια κεραία που ανέβαινε βζζζηηηην ψηλά. Βασικά αυτο ήταν το πιο εντυπωσιακό στοιχείο των hyundai. Χαζεύεις την κεραία που ανεβοκατεβαινε.
Στα πιο παλια ισχυε αυτο που λες.
Τώρα βγαίνει μονο η οθόνη, οχι το ταμπλο.
Κατι πηρε το αυτί μου για πείραγμα του συστήματοσ ώστε στη υπάρχουσα οθόνη να διαβάζονται τα google maps.Κατι βιντεο για ΒMW ξηλώνεται η κονσολα με το κλιματισμο .Πίσω εχει κεντρική μονάδα που την πειραζουν
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εγώ πάντως μετά από ολιγοήμερη συμβίωση με Χ2 sDrive18i Χ-line advanced μόνο ενθουσιασμένος δε δηλώνω. Ειδικά ο συνδυασμός κιβώτιο-κινητήρας είναι μια μετριότητα. Και μέσα βρήκα πολλά ποιοτικά και εργονομικά φάουλ.Στον αστείο εξοπλισμό δε θα αναφερθώ καν γιατί ας πούμε ότι αυτό διορθώνεται αν βάλεις το χέρι ακόμα πιο βαθιά στην τσέπη.
Αλλο η εργονομια και η άλλο ποιοτητα .Αν κοβουν ποιοτητα για να πουλανε φθηνότερα,ειναι θεμα. Επίσης ο κινητήρας αυτός είναι αδυναμος , τον βαζουν παντου να λένε έχουν χαμηλα κυβικα,αντι να τον βγαλουν ισχυροτερο
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Στον αστείο εξοπλισμό δε θα αναφερθώ καν γιατί ας πούμε ότι αυτό διορθώνεται αν βάλεις το χέρι ακόμα πιο βαθιά στην τσέπη.
Χαίρομαι...γιατί όταν τα γράφω εγώ αντιμετωπίζομαι εως και χλευαστικά!
Οταν προσωπικές απόψεις, βιώματα και κολλήματα τα αναγάγεις - επαλαμβανόμενα κιόλας - σε θέσφατα Φάνη μου, προσβάλλοντας εκατοντάδες κατόχους επειδή δεν συμφωνούν με τη δική σου 'ελιτιστική' αντίληψη για τις BMW, και λίγα ακους δημοσίως
Πρέπει να καταλάβεις ότι και οι καιροί έχουν αλλάξει (κοινωνικά και κυρίως οικονομικά) και ότι για τους περισσότερους κατόχους οι Χ1/Χ2 είναι η πρωτη τους BMW.....
Για εισαγωγικά μοντέλα στη φίρμα μια χαρά πακέτα εξοπλισμού έχουν καταφέρει να φτιάξουν! (τόσο όσο χρειάζεται να γλυκαθείς.....)
Πέραν βέβαια όσον πανεύκολα βαζεις aftermarket, και με παρότρυνση, πλεόν, αντιπροσωπειών, και ας μην συμβαδίζουν ούτε αυτά με τα 'λεπτά¨σου γουστα.Σαμπως ο ανταγωνισμός δίνει τίποτα σοβαρότερο ή ουσιαστικό περισσότερο; Γιατί αν έδινε δεν νομίζω ότι θα πούλαγε τόσο!
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Εγώ πάντως μετά από ολιγοήμερη συμβίωση με Χ2 sDrive18i Χ-line advanced μόνο ενθουσιασμένος δε δηλώνω. Ειδικά ο συνδυασμός κιβώτιο-κινητήρας είναι μια μετριότητα. Και μέσα βρήκα πολλά ποιοτικά και εργονομικά φάουλ.
Στον αστείο εξοπλισμό δε θα αναφερθώ καν γιατί ας πούμε ότι αυτό διορθώνεται αν βάλεις το χέρι ακόμα πιο βαθιά στην τσέπη.
Αλλο η εργονομια και η άλλο ποιοτητα .Αν κοβουν ποιοτητα για να πουλανε φθηνότερα,ειναι θεμα. Επίσης ο κινητήρας αυτός είναι αδυναμος , τον βαζουν παντου να λένε έχουν χαμηλα κυβικα,αντι να τον βγαλουν ισχυροτερο
Εργονομικά υπάρχουν μικρά θέματα και στην Χ1 αλλά ίσως είναι η αντίληψη της BMW...
Ποιοτικά δεν κόβεται ή αλλάζει κάτι αναλογα με την τιμή.. το τονίζω γιατί κάπου είδα ότι το ανέφερες ξανά αυτό!
Οτι πληρώνεις παίρνεις. Τα αμαξια έχουν την ποιότητα που έχουν τα σύγχρονα αμαξια των 35 χιλιάδων, όπως αυτά των 20 ήτων 70 χιλιάδων έχουν ανάλογη με την αξία τους ποιότητα!Ο κινητήρας ειναι ανετος για τα δεδομενα της χώρας και της οικογενειακής χρήσης και απόλυτα αξιόπιστος τα 6-7 χρόνια που κυκλοφορεί, ειδικά με την ιστορία της BMW. Οποιος θέλει γκάζια μπορεί να δει και τους υπέρoχους δίλιτρους....
Οδήγησα....