-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
η veloce η μικρη (γιατι στον αυστριακο konfigurator βλεπω 2) αν βαλεις τα αντιστοιχα συστηματα δεν κανει +3 μονοΣτην Ελλάδα βλέπω ότι το 508 GT 225 ίππων βγαίνει μόνο σε μία έκδοση (την GT) και κοστίζει 53.000. Στην Ελλάδα επίσης, στο site της AR, η τετρακίνητη Veloce 280 ίππων ξεκινάει από τα 56.000. Τι εξοπλισμό έχει το ένα έναντι του άλλου δεν γνωρίζω, αλλά και τα δύο είναι υψηλά εξοπλισμένες εκδόσεις. Δεν είναι εκεί το θέμα όμως. Το θέμα είναι οι τεράστιες μηχανολογικές διαφορές υπέρ της Ιταλίδας. Στον δρόμο δεν έχουν καν επαφή. Υπό αυτό το πρίσμα ο wantone έχει δίκιο. Ο υποψήφιος αγοραστής Giulia θα κοιτάξει πισωκίνητα-τετρακίνητα σπορ σαλούν. Λογικό είναι ο ανταγωνισμός του 508 να είναι τα προσθιοκίνητα, μη σπορ, σαλούν, στυλ Α4, Πασσάτ κλπ. Πάντως προτιμώ το 508 σε σχέση με ένα νερόβραστο, προσθιοκίνητο Α4 και εννοείται σε σχέση με ένα βαρετό Πασσάτ. Αλλά να έχει τιμολόγηση αυτοκινήτων ανώτερης μηχανολογίας [Giulia (η εξέλιξη της πισωκίνητης/τετρακίνητης πλατφόρμα Giorgio κόστισε πάνω από 1 Δις Ευρώ), 3 Series, C Class]; Εκεί γελάω λίγο, ειδικά όταν το μοτέρ των 1600 cc ωφελείται στο Τέλος Ταξινόμησης...
-
Πάντως στις δίλιτρες ντίζελ εκδόσεις τα βάζει κάτω, πισωκίνητα, τετρακίνητα κ.λ.π.......Βέβαια γούστα είναι αυτά.....
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Βγήκαν και οι τιμές.https://www.drive.gr/news/agora/patise- ... eugeot-508
Δεν ξέρω, πολύ ακριβό μου φαίνεται...
Τα 29900 μάλλον τιμη κράχτης ήταν.
Oh la la
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...ειδικά όταν το μοτέρ των 1600 cc ωφελείται στο Τέλος Ταξινόμησης...Αλέξανδρε, αυτό δεν ισχύει. Από τότε που άλλαξε το σύστημα, μόνο η ΛΤΠΦ και οι ρύποι μετράνε για τα τέλη ταξινόμησης. Τα κυβικά δεν παίζουν κανένα ρόλο!
-
Κάτι άσχετο, αλλά στο βίντεο του km77, δεν φαίνεται να ανάβουν εναλλάξ τα πίσω φώτα των φρένων; Ειδικά αν το βάλεις σε χαμηλότερη ταχύτητα το βίντεο, φαίνεται ξεκάθαρα. Δεν είναι λίγο περίεργο;
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Πάντως στις δίλιτρες ντίζελ εκδόσεις τα βάζει κάτω, πισωκίνητα, τετρακίνητα κ.λ.π.......Βέβαια γούστα είναι αυτά.....Φαντάζομαι αγγλικά γνωρίζεις. Χάνει ΠΑΝΤΟΥ στα οδηγικά, αλλά ΟΚ, αρέσει.
Peugeot 508
Active suspension kills bodyroll in Sport but can get wallowy in Comfort. It's a little louder at motorway speeds than the VW Group pair and the GT's big wheels make some potholes a little spikey. Steering via teeny wheel is precise and progressive.Alfa Romeo Giulia
Steering is among the best on the market, and just as lively as the hotter QF version. Ride strikes a great balance between killing bodyroll and not making ruts too much of a fuss. Adaptive dampers can be in their 'soft' setting even in Dynamic mode. Brakes are strong, too.Και μιλάνε για τα γελοία ντίζελ, με στόχο τον co(m)pany driver.
Φαντάσου τώρα το 280άρη τετρακίνητο με το 225άρι προσθιοκίνητο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
...ειδικά όταν το μοτέρ των 1600 cc ωφελείται στο Τέλος Ταξινόμησης...
Αλέξανδρε, αυτό δεν ισχύει. Από τότε που άλλαξε το σύστημα, μόνο η ΛΤΠΦ και οι ρύποι μετράνε για τα τέλη ταξινόμησης. Τα κυβικά δεν παίζουν κανένα ρόλο!
Okay, good to know.
-
Συμφωνώ για το 508 συγκριτικά με την Ιουλία, στην τοπ εκδοση του 508. Αλλά ο κύριως όγκος των πωλησεων (και το κοινο στο οποιο απευθύνεται) θα ειναι οι μικρές εκδοσεις (ειδικα ο 1.5 ντιζελ), οπότε εκει δεν εχει ανταγωνισμό απο την Alfa και προς το παρόν ουτε από την bmw. Και οταν αποκτήσει, θα ειναι αρκετά φτηνότερο το 508.
-
Ο μόνος λόγος που θέλω να πάει καλά το 508 είναι γιατί πλέον οι οικογενειακες 'κούρσες' από γρήγορες πισωκινητες έως μπροσθιοκινητες μαούνες λιγοστευουν με τα χρόνια έως που θα μείνουν 2, 3.. Τις έχουμε πει ντεμοντε, αντιλειτουργικες, ξενέρωτες γιατί το κάθε ψώνιο θέλει να δείχνει στον γείτονα ότι το Seat ή το Nissan του είναι 'Jeep' αλλά θέλω να υπάρχει Passat, Mondeo, 508, Mazda 6, Giulia όπως θα ήθελα να υπάρχει και Primera, Avensis μέχρι και Elandra...
-
Παραληρείς τώρα.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Συμφωνώ για το 508 συγκριτικά με την Ιουλία, στην τοπ εκδοση του 508. Αλλά ο κύριως όγκος των πωλησεων (και το κοινο στο οποιο απευθύνεται) θα ειναι οι μικρές εκδοσεις (ειδικα ο 1.5 ντιζελ), οπότε εκει δεν εχει ανταγωνισμό απο την Alfa και προς το παρόν ουτε από την bmw. Και οταν αποκτήσει, θα ειναι αρκετά φτηνότερο το 508.Η BMW κάποια στιγμή θα βγει και με πιο μικρό μοτέρ οπότε θα έχει.
Ίσως και η alfa με τον 1.3 της fiat... -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Η BMW κάποια στιγμή θα βγει και με πιο μικρό μοτέρ οπότε θα έχει.Σίγουρα! Αλλά θα εχει και περί τα €10.000 πιο ακριβά. Για αυτο εγραψα οτι λογω τιμής δεν θα ειναι αμεσα ανταγωνιστικα. Ακομα και με τα μεγαλα ντιζελ μοτέρ μπορεί να εχουν η 3αρα με το 508 ιδια τιμη, αλλά εαν βάλεις τον εξοπλισμό του gt στην 320d, τότε η διαφορά τιμής ξεπερνάει τις €10.000.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Παραληρείς τώρα.Έχοντας περάσει και από τις δύο κατηγορίες και έχοντας ακόμα ένα μικρό κόλλημα στα υπερυψωμενα, δεν θα το έλεγα...
Δεκτές όμως οι αντιρρήσεις. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Παραληρείς τώρα.
Έχοντας περάσει και από τις δύο κατηγορίες και έχοντας ακόμα ένα μικρό κόλλημα στα υπερυψωμενα, δεν θα το έλεγα...
Δεκτές όμως οι αντιρρήσεις.Δεκτό να υπάρχουν συμπάθειες και αντιπάθειες όσο αφορά μάρκες η κατηγορία αμαξώματος αλλά θεωρώ άσχημο να ξεφεύγουμε σε χαρακτηρισμούς επι της προσωπικότητας των διαφωνούντων ,όπως ότι είναι ψώνια που θέλουν να δείξουν στον γείτονα ότι έχουν τζιπ.
Φιλικά το λέω και χωρίς να έχω ούτε εγώ ούτε συγγενικά μου πρόσωπα suv αν και δεν νομίζω ότι αυτό έχει σημασία. -
Είδε κανεις σε καμια έκθεση το αμάξι ;
-
Εγω θα συμφωνήσω κάπως με τον νισσανακια, τον cosneo δηλαδη.
Το σεντάν βγαζει μια αρρενοπωτητα ως σχεδιο. Βλεπεις σενταν και ξερεις οδηγει άντρας. Βλεπεις ωραιο και εντυπωσιακό σενταν, τότε οδηγει αντρας που του αρέσει το ωραίο, το εκλεπτυσμλενο .
Βλεπεις σουβ, είτε οικογενειαρχης με ποδηλατα και σκυλια είναι, είτε στουμπος
-
Για μένα πραγματικά αρμονικό σχέδιο που δεν αποτελείται από τρεις όγκους δεν μπορεί να υπάρξει...
-
Εμένα μου αρέσουν πολύ, αλλά για να τα βλέπω.. Ενώ έχω το passat, το έχω παραχωρήσει διακριτικά στη σύζυγο, και κυκλοφορώ μόνο με το ντατσουν.
Δε βολεύει ο χώρος αποσκευών, δε βλέπεις πίσω μέχρι που πάει ο κώλος, σε κλειστές στροφές κινδυνεύεις να φας την πίσω εσωτερική πόρτα λίγο πριν την πίσω ρόδα, χαμηλό με μεγάλο καπό = πρόβλημα στα στενά και πολλά ακόμα.
Είναι όμως ιδανικά για ταξίδι σε άσφαλτο, με χώρο για 4 άτομα και αποσκευές.
Αυτά που δεν μου αρέσουν είναι τα μικρά sedan. Τύπου μικρομεσαία που τα τραβήξαμε (focus sedan π.χ.). Παλιά υπήρχε η μόδα. Fiat tempra, rover 214, mazda 323 και πολλά πολλά ακόμα.
Κλασικά sedan είναι για μένα τα volvo. -
Τα sedan χάνουν πολύ πρακτικότητα αν δεν έχουν 5η πορτα.
Ακόμα χειρότερα σε πάρα πολλά δεν έπεφταν καν τα πίσω καθίσματα
Πάντως κάνεις πολύ ωραίο ταξίδι.Το χαμηλό κεντρο βάρους και η αεροδυναμική παίζουν μεγάλο ρόλο σε σχέση με τα SUV. -
Τα σπορ σεντάν ήταν και εξακολουθούν να είναι όμορφα με χώρους και ιδανική οδική συμπεριφορά. Ένα τέτοιο είναι και το 508. Για παράδειγμα ποιος μπορεί να αδιαφορήσει για τη σειρά 5 της BMW.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nέο Peugeot 508