-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Τα 37000 που λέτε δεν υπάρχουν. Η έκδοση που πουλάει πιο πολύ είναι η sdrive18i με βενζινοκινητήρα 1500 στα 140 ps με 240 nm ροπή. Αυτή με τις προσφορές παίζει στα 31 με 33 χλ.
Κάποιοι λένε για τους χώρους. Ας μου πούνε ένα σοβαρό αμάξι σε αυτά τα λεφτά με μεγαλύτερους χώρους
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σοβαρό; Κανένα...τα 37 που μου έδωσε το αφεντικό της αντιπροσωπείας δεν υπάρχουν κάποιος εξωγήινος θα μου την έδωσε! Θα συνεχίσεις το τρολαρισμα;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χ2 diesel M Sport Χ 1.5 στα 35κ περιπου. προσφατη προσφορα χωρις ενδιαφερον να αγοραστει (μπορει να κατεβουν και αλλο).
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Τα 37000 που λέτε δεν υπάρχουν. Η έκδοση που πουλάει πιο πολύ είναι η sdrive18i με βενζινοκινητήρα 1500 στα 140 ps με 240 nm ροπή. Αυτή με τις προσφορές παίζει στα 31 με 33 χλ.
Κάποιοι λένε για τους χώρους. Ας μου πούνε ένα σοβαρό αμάξι σε αυτά τα λεφτά με μεγαλύτερους χώρους
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σοβαρό; Κανένα...τα 37 που μου έδωσε το αφεντικό της αντιπροσωπείας δεν υπάρχουν κάποιος εξωγήινος θα μου την έδωσε! Θα συνεχίσεις το τρολαρισμα;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπορεί να σε κόψανε για κορόιδο και να μην σου έκαναν τις συνήθεις προσφορές
Τι ιστορία και αυτή πάντως να πρέπει να κανείς παζάρια όταν αγοράζεις αυτοκίνητο λες και αγοράζεις δερμάτινο στην Κωνσταντινούπολη. -
Έτσι είναι όταν οι τιμές έχουν λίπος 10-15% για κάψιμο. Τη μια 37 την άλλη 31...όπου τους πιάσεις όπου σε πιάσουν. Εμένα την έδωσε ίσως τεζαρισμενη προς τα πάνω , αν και αυτό μου είπε ότι εγινε προσπάθεια να κρατηθεί στα 24990 για να μην ξεφύγει η τιμή, επειδή εξαρχής του είπα αν δίνουν με λιζιγκ. Και μου απάντησε αρνητικά.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν παίζει τέτοιο εύρος τιμών.
37000 τιμή κατάλογου «κλειδί» και έκπτωση 1000-2000 ευρώ λόγω λίπους εμπόρου σε αυτά τα μοντέλα.
Αν παίζει και έξτρα προωθητικό από την εταιρεία πας και παρακάτω.
Είναι απλο πως λειτουργεί. -
Εγώ 31000 πήρα την έκδοση advantage plus 18i. Σε αυτά τα λεφτά δεν έπαιζε κάτι καλύτερο
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Το prince τι προβληματα βγαζει;
-
Ο χρήστης Panos8 έγραψε:
Εγώ 31000 πήρα την έκδοση advantage plus 18i. Σε αυτά τα λεφτά δεν έπαιζε κάτι καλύτεροSent from my iPhone using Tapatalk
Σε advantage plus ναι αυτή είναι η τιμή.
Οι τιμές που λέω εγώ είναι για xline advanced -
-
Ο χρήστης Panos8 έγραψε:
Εγώ 31000 πήρα την έκδοση advantage plus 18i. Σε αυτά τα λεφτά δεν έπαιζε κάτι καλύτεροSent from my iPhone using Tapatalk
Τα πάντα είναι σχετικά, είχα πάρει προσφορά για advantage 18i με επιπλεον πανοραμική οροφή σε λευκό στα 31.
Δυο φορές πήγα να το κλείσω την μια συνέβει κάτι άσχετο και δεν πήρα την δεύτερα όταν πήρα διαπραγματεύτηκα την επέκταση της εγγύησης στα πέντε (5) χρόνια (ήταν νεο το μοντέλο τότε και δεν είχα στοιχεία για την αξιοπιστία του).Τελικά έβαλα κάτι παραπάνω και πήρα το CRV, το όποιο μας βολεύε από αποψη χώρων και είχε καλύτερο σετ κινητήρα/κιβώτιο. Όλα έχουν τα συν και τα πλην τους. Το CRV είναι diesel με τα όποια μειονεκτήματα μπορεί να έχει αυτό στο μέλλον και δεν έχει το στήσιμο του BMW . Aπό την άλλη το bmw είχε σαν μειονέκτημα τα λάστιχα RTF ((Δεν τα συμπάθησα καθόλου) και τον κινητήρα (όχι τόσο για την ισχυ αλλα για το ότι ήταν τρικύλινδρος).
Έαν αγόραζα σήμερα θα κοιταγα μάλλον για lexus nx ή ένα πλούσιο toyota rav4.
Έαν γύρναγα τον χρόνο πίσω θα κοιτούσα με μεγαλύτερο ενδιαφερον το 3008. -
Από τη μία prince από την άλλη τρικύλινδρα. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα η κατάσταση με τα BMW.
-
Τα τρικύλινδρα δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα, αν και θα προτιμούσα 4 κυλίνδρους. Τα νέα 1300άρια μοτέρ της Fiat φαίνονται εξαιρετικά.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Τι να σου πω το ταμπλό που βλέπεις όλη την ώρα μπροστά από ευκολίες πληροφορίες και το αμάξι από συστήματα ασφαλείας είναι μέρα νύχτα από μια καλοεξοπλισμενη έκδοση ενός μη πριμιουμ. Αυτό είναι ξεκάθαρο.Από την άλλη το τιμόνι και το στήσιμο πάτημα της Χ1 είναι ίδια είτε δώσεις 37 είτε 57 ( πέρα δλδ από το σπορ τιμόνι που δεν ξέρω αν πέρα από εμφάνιση αλλάζει κάτι στην αίσθηση) οπότε εκεί αρχίζει ο πειρασμός.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο πρώτο θα συμφωνήσω, σε πιο φτηνό αμάξι βάζεις πιο εύκολα ψηφιακό ταμπλώ με περισσότερες πληροφορίες/εφε/κλπ (αν και νομίζω είναι και λίγο θέμα marketing, σαν τα κινητά).
Στο δεύτερο θα διαφωνήσω, το x1 25d m-pack (231 αλογα, αυτόματο σπορ κιβώτιο) που έκανα test-drive συγκριτικά με το δικό μου 20 d (190 άλογα, μηχανικό, με απλή ανάρτηση), ήταν μέρα με νύχτα. Πολύ πιο ακριβής συμπεριφορά, πιο σφιχτό στο δρόμο, και πιο άνετο σε λακούβες! Με 19αρες και run-flat κοπανούσε λιγότερο στα χαντάκια/λακούβες συγκριτικά με το δικό μου με 18αρες κ run-flat. Αφού όταν κατέβηκα κοιτούσα να δω τι λάστιχα φόραγε... (και διαφορά τιμής κανένα 15-20αρι πάνω, αν μετρήσω ηλιοροφές, λεντ, ναβι, κλπ γούστα...).Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καταρχας βλεπω σχολια απο ενα συνεργειο για υγραεριο, οποτε αυτοματως δεν εχει ιδιαιτερη βαρυτητα στα ματια μου.
Επισης ασχολειται με την υλοποιηση της peugeot. Ηθελα κατι πιο συγκεκριμενο. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα τρικύλινδρα δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα, αν και θα προτιμούσα 4 κυλίνδρους. Τα νέα 1300άρια μοτέρ της Fiat φαίνονται εξαιρετικά.Τα οποία είναι τετρακύλινδρα
-
Ναι, αυτό εννοούσα, ότι τα προτιμώ και λόγω των 4 κυλίνδρων. Δικό μου λάθος αν δεν ήταν σαφές.
-
33-34 παιζει το x1 diesel auto οχι 37..
Και για το χ1 βενζινη 1.5 auto xline advanced στα 35-36 δυσκολα να βρεθεί κάτι με αντιστοιχο εξοπλισμο (led, δέρμα ύφασμα κλπ) κατω απο 32 σε άλλη μάρκα/μοντέλο.. -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Το prince τι προβληματα βγαζει;Γνωστή ιστορία να λένε ,αν ψάξεις τον αναφέρουν σαν Πεζω ,ενω φαίνεται ειναι BMW με συνεργασία αποκλειστικά για τα δικά της.Τα ίδια κάνει τα τελευταία χρόνια και η Μερσεντες με τα Α class και όλα της σειράς με κινητήρες Ρενω.Δεν ξέρω βεβαια τι παρτίδες έρχονται Ελλάδα .Απο ότι ξέρω απο κάποια εταιρικά BMW 1 και 3 του 2015,που μάλλον έχουν από αυτούς τους κινητήρες ,τα έχουν σκίσει με πάνω από 60000 χλμ ,κάποια σωληνάκια ψυξης,1-2 φορές συνολικά μπαταρία (αν είναι σχετικό με το κινητήρα) και σε κάποιο και πολλαπλασιαστής.Ενας διευθυντής έχει 3αρα με το καλο κινητήρα με 170 αλογα,κανένα πρόβλημα οσο ξέρω ,αλλα ειναι συνολικά και άλλη κατασκευή,και ακριβότερο.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Σε ποια Ευρώπη; Εκεί που ο μέσος μισθός είναι στα 4000? Στην Ελλάδα πάλι είναι 1200! Αυτός που κοιτάζει και παίρνει τις Χ3 ή τις 2λτ Χ1 έχει εισόδημα 5-6000 και στην Ελλάδα 2.5-3000. Απλά τα πράγματα. Ο καθένας παίρνει ότι φτάνει. Αναλογικά την υπέρβαση πάλι ο Έλληνας την κάνει λιγότερο πονά η τσέπη του βορειοευρωπαιου να δώσει τα 60 παρά του Έλληνα με τα 40.Δεν είναι παράδεισος η Ευρώπη επειδή δουλειές υπάρχουν σε σχέση με την Ελλάδα ,το κόστος ζωής είναι ακριβό σε πολλά,ειδικά στις υπηρεσίες .Και εκει δεν βλέπεις με το καλημέρα premium αμάξια οσο συχνά νομίζεις .Οσο αφορά για το μέσο μισθό στην Ελλάδα https://www.vimaonline.gr/20/article/34 ... 1000-euro- 35000 χιλιαρικα λιανική για αμάξι ,μην πέσει ο φόρος πολυτελείας είναι περιουσία για άλλους.
-
Συμφωνώ γενικά ότι λίγοι μπορούν να ακουμπήσουν 35 καφετιά για καινούργια ρόδα στην Ελλάδα, αλλά οι διαπιστώσεις της μελέτης είναι, φυσικά, λανθασμένες λόγω των μαύρων και άραχνων που δεν μπαίνουν στον λογαριασμό, ειδικά στους δύο αυτούς κλάδους:
Σύμφωνα με την έκθεση, οι χαμηλότερες αποδοχές εμφανίζονται στον κλάδο της γεωργίας, όπου ο καθαρός μέσος μισθός ανέρχεται σε 607 ευρώ, ενώ ακολουθούν οι δραστηριότητες που σχετίζονται με τον τουρισμό (668 ευρώ)
-
Ενδεικτικά το εβαλα για ότι οι μισθοί είναι χαμηλότεροι σε πολλούς .Δεν ξέρω επίσης και αν μπορείς εύκολα με μαύρα αγορά αυτοκινήτου .Από ότι ξέρω πλέον ζητάνε χρήματα από τραπεζιτική συναλλαγή ακόμα και για service,πόσο μάλλον για πολλά χρήματα για αγορά, ΑΦΜ για διάφορες διαδικασίες κλπ .Με τα στοιχεία σου υποτίθεται μπορούν να σε βρούν.Επίσης γράφεται ότι έρχεται και περιουσιολόγιο με διασταυρώσεις.
BMW X1 2016