-
Θα ριναι ακριβο παιδια. Παντα η πεζω επαιζε στο πανω ακρο. Οντως ειναι ομορφο
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ήρθε!https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... -gt-180-ps
Πανέμορφο, αλλά για να δούμε και την τιμολόγησή του. Θετικά τα πρώτα σχόλια πάντως.
Η έκδοση gt λέει ξεκινά από τα 48000!!! Έχουν ξεφύγει τελείως εκεί στην πεζω! Τόσα τους λείπουν;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ήρθε!
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... -gt-180-ps
Πανέμορφο, αλλά για να δούμε και την τιμολόγησή του. Θετικά τα πρώτα σχόλια πάντως.
Η έκδοση gt λέει ξεκινά από τα 48000!!! Έχουν ξεφύγει τελείως εκεί στην πεζω! Τόσα τους λείπουν;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι γιατι είναι ακριβη η Χ1 στα 37κ...
-
Μα αυτό είναι το top spec και έχει τα πιο πολλά ήδη μέσα, πόσο να κάνει..
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Είναι γιατι είναι ακριβη η Χ1 στα 37κ...
Άμα παίρνεις με 48 το top spec του 508 , ποια Χ1 με 37...
-
Εγώ μένω πιο πολύ στο ΑΠΟ 48000!!! Δλδ με 48 αυτό το top spec είναι η βασική έκδοση; Δλδ το καλό σε εξοπλισμό πόσο έχει 60+?
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Είναι γιατι είναι ακριβη η Χ1 στα 37κ...
Άμα παίρνεις με 48 το top spec του 508 , ποια Χ1 με 37...
Με 48 περνεις τοπ σπεκ Χ1 2λτρ. Το 508 ειναι 1.6! Φανταζει και ευκαιρια το Χ1!!!!
-
Μήπως τα 48 είναι για το δίλιτρο ντίζελ? Η τιμή διαφορετικά είναι εξωφρενική.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Μήπως τα 48 είναι για το δίλιτρο ντίζελ? Η τιμή διαφορετικά είναι εξωφρενική.Είναι οι δυνατότερες έκδοσεις, πετρέλαιο η βενζίνη, με παραπλήσιες ιπποδυναμεις
Τώρα πλεον το ποσά κυβικά είναι κατά πόσο παίζει ρόλο.... -
Συνοψίζω τα χοντρά μείον
Mέτριες επιδόσεις (9'' για 0-100 με το πιο γλήγορο πετρέλαιο, φανταστείτε τα άλλα), μεγάλο βάρος και δήλωσαν ότι γλίτωσαν κιόλας 70 κιλά, μεγάλη κατανάλωση (ή το οδήγησαν σαν τρακτέρ, ή όντως καίει, η Πεμβέ η 5άρα με τα 190 άλογα έχει μέση 6,5! στο σπριτμόνιτορ), μείωση στους εσωτ. χώρους, έμφαση στα πετρέλαια τη στιγμή που όλοι τα πετροβολάνε, απουσία βενζινουβρίδιου προς το παρόν (έβγαλε ένα κόνσεπτ στη Γενεύη με ...400 αλόγατα ), 'ησυχο λέει στα 140-150 (αστεία νούμερα για αμάξι με τελική 230), αρκετά αλμυρή τιμή.
Το βλέπω για πολύ άπατο, εκτός αν ξεβρακωθεί στα 1.500-1.600 κυβικά πετρέλαιο ή βενζίνη και κάνει σεφτέ. -
Αυτό που λές το έχω και εγώ ως σκέψη. Πέρα δηλαδή απο τον κράχτη ταμπλό που θυμίζει σε αίσθηση σουπερκαρ, όλο το άλλο πακέτο σε κάτι δεν πάει καλά.
Ναι μεν αλλά σε αρκετούς τομείς.
Καλα οι τιμές, το είχα πεί και παλιότερα, πως την ανεβάζουν τώρα που γυρίζει. Μόλις ο ανταγωνισμός βγάλει αντίστοιχα εσωτερικά και ταμπλό θα πέσουν οι τιμές. -
Γιατί συγκρίνετε ένα πανέμορφο κουπέ με ένα ......Χ1;;;
-
Καλά το κόλλημα με την X1 σε κάθε thread είναι ακατανόητο!
Η 316 των 90's έχει καταντήσει η X1 ...
Ως προς το 508 έχω γράψει διθυραμβικά σχόλια για την σχεδίαση μέσα - έξω αλλά... τα 50 χιλιάρικα για το καλο είναι πολλά δυστυχώς.
Και όλοι λέτε για την 5αρα.
Γιατί ; Το νέο 508 σε όλα τα βίντεο δείχνει χωροταξικά λίγο μικρότερο από το προηγούμενο λόγω πιο κουπέ σχεδίασης.
Εγώ βαζω στην εξίσωση μια 3αρα με 50.000 ευρώ, αληθινή BMW όχι αστεία.
Βάλτε και μια C class στα ίδια χρήματα , ή το νέο Volvo S60 ,ή ένα A4, μην σου πω και ένα υπερτουμπανο Arteon, και ναι δεν το πιστεύω ότι το λέω , δεν έχει καμία τύχη το 508.
Όσο ποιοτικότερο ή καλύτερο σε επιμέρους τομείς ειναι από τα παραπάνω η μάρκα δυστυχώς μετράει σε αυτή την κατηγορία.
Δεν είναι X1 vs 3008 να παίζει στα ίσια ,που τα βάζεις δίπλα - δίπλα και βλέπεις πως overall σε κάποιες εκδόσεις το Peugeot είναι καλύτερο, εδώ μπαίνει σε χωράφια δύσκολα με αυτές τις τιμές.
Αν μιλούσαμε για ένα 508 SW GT plug in hybrid με τον 1.6 turbo , με αυτονομία ηλεκτροκίνησης 50km , και 250+ αλογάκια συνδυαστικά να δεχτώ πως 50 χιλιάρικα είναι μια κατάλληλη τιμή να δείξεις τα δόντια σου και να μπεις κατευθείαν γήπεδο των premium.
Νομίζω πως χρειάζονται ακόμη μια πενταετία στην PSA για να παίξουν στην μεγάλη κατηγορία από πλευράς image , ίσως να βιάστηκαν λίγο , θα δείξει , γιατί τελευταία οι αλλαγές στρατηγικής που έχουν επέλθει αν και μεγάλες ήταν ανέλπιστα επιτυχημένες.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Πολύ ακριβό και αυτό αν ισχύουν οι τιμές.
Αλλά και το 3008 ακριβό είναι.Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Είναι για τη gt η οποία θα βγαίνει με τον διλιτρο ντίζελ και με τον 1.6 225.
Εικάζω ότι θα αφορά τον πρώτο (λόγω του άρθρου που συτον δοκιμαζουν).
Η βασική έκδοση με τον κλασσικό 1.5/130 της PSA θα ξεκινάει από τα 29900. Μένει να δούμε πόσο 'βασική' θα είναι . -
Ναι αλλά το 3008 από 30.000 - 40.000 για κάποιον που το θεωρεί ως το πιο όμορφο της κατηγορίας και με καλό εξοπλισμό είναι πιο εύκολο να το επιλέξεις σε σχέση με τα X1 , Q3 ,XC 40 .
Σιγά τα τέρατα premiumσυνης και πολυτελείας που θα σε βάλουν σε προβληματισμό.
Εδώ οι άλλοι έχουν παράδοση πραγματική , εμπεδωμενη , είναι το γήπεδο τους.
Δεν λέω πως το 508 δεν θα είναι καλύτερο στα σημεία από τα premium δεδομένου της τιμής του αλλά είναι δύσκολο να καθιερωθεί στην συνείδηση και των αγοραστών και των ειδικών στην κατηγορία αυτή.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Συμφωνω και στα 2 ποσταρισματα σου.
Εχει δυσκολο έργο απέναντι σε καταξιωμένους αντιπάλους. Πολύ πιο δύσκολο αποτι είχε το 3008 απέναντι στους πριμιουματους αντιπάλους του.
Πχ αν δεν είναι καλύτερο έστω σε κάποια σημεία από την 3αρα ή αλλιώς αρκετά φτηνότερο αυτής για να προτιμηθει, τα βλέπω σκούρα τα πράγματα.
Η εμφανιση από μόνη της δύσκολα θα διαρκέσει.
Αλλά όλα αυτά μένει να αποδειχθούν.
Σχεδιαστικά για μένα τα καταφέρανε πάντως. Είναι κούκλα από οποία πλευρά κι αν το δεις. -
Καλησπέρα σε όλους μην ξεχνάμε πως φορολογισε το κράτος το προϊόν αυτοκίνητο τα τελευταία χρόνια. Τα 50κ τιμές είναι εκτόξευμενες λόγο τέλους κ ΦΠΑ.
Υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να τιμάται σε 35κ και να λέμε...ευκαιρία κορυφαία!
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-
Eίναι εξωπραγματικά τα 50Κ για οικογενειακό ιχ στην Ελλάδα. Και αν κάποιος τα ζητάει και του τα ακουμππάνε, είναι premium.Η Πεζώ, και συνεπακόλουθα το 508, είναι wanabe premium.
Ειλικρινά, του δίνω κάποια μικρή πιθανότητα μόνο για τα 1.500-1.600 κυβικά, και αυτά μόνο αν έχουν κάποια καλή τιμή και παράλληλα είναι σχετικά γενναιόδωρα σε εξοπλισμό. Αλλιώς, πάπαλα. -
Αναγκαστικά για να πουλήσουν θα παίξουν με τα κοστολόγια .Λίγος εξοπλισμός να βγαίνει φθηνά κάτω απο το όριο που αυξάνεται ο φόρος.
Nέο Peugeot 508