Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
    • 1
    • 2
    • 576
    • 577
    • 578
    • 579
    • 580
    • 581
    • 582
    • 578 / 582
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    11624
    132986
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsardas last edited by

      Μολις ανακοινωθηκε η ελευση του νεου μοντελου που θα εμφανιστει στη Γενευη:

      F8 Tribute

      https://magazine.ferrari.com/en/cars/20 ... uto-54421/

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • K
        kouladi last edited by

        Κρίμα και αυτό τουρμπάτο ρε γαμώτο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης techon1 έγραψε:
          Κρίμα και αυτό τουρμπάτο ρε γαμώτο.

          Είναι γνωστό τοις πάσι ότι όλες οι V8 θα είναι υπετροφοδοτούμενες.
          Ατμοσφαιρικές θα παραμείνουν οι V12.

          Ενδιαφέροντα στοιχεία οι εισαγωγές για την ψύξη των φρένων πάνω από τα εμπρός φωτιστικά και οι εγκοπές στο lexan κάλυμμα του κινητήρα για απαγωγή θερμότητας. Το τελευταίο είχαμε να δούμε σε Ferrari από την F50, αν και η Lamborghini το χρησιμοποιεί κατά κόρον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Αύριο η επίσημη παρουσίαση. Φήμες θέλουν το όνομα SF90 Stradale (Scuderia Ferrari 90 - για τα 90 χρόνια από την ίδρυση της αγωνιστικής ομάδας το 1929, όχι του κατασκευαστή που ιδρύθηκε το 1947 - και Stradale επειδή είναι η έκδοση δρόμου με αυτό το όνομα. Η άλλη SF90 που υπάρχει είναι το φετινό μονοθέσιο της F1):

            Το επίσημο θέμα της θα ανοιχτεί όταν αποκαλυφθούν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες και προδιαγραφές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Παρότι βλέπω στο νετ να είναι εντυπωσιασμένοι δε μπορώ να πω ότι με ξετρέλανε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ένα κλασικό GT είναι. Το μοντέλο που η Ferrari είχε πει ότι θα θυμίζει τα παλιότερα μοντέλα της. Έχει κι αυτό το κοινό του, αυτούς που δεν θέλουν μια extreme Ferrari.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Η νέα 812 Competizione. V12, 6496 cc, 830 HP @ 9250 RPM, 9500 RPM rev limit:

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        Απίστευτο μοτερ σε νούμερα και ήχο.

                        Αυτο που μου κάνει μεγάλη εντύπωση είναι ο χρόνος κατεβασματων του κιβωτιου. Είναι ολόιδιος με f1. Δηλαδη ακαριαιος. Δεν έχω δει ποτέ τέτοιο κιβωτιο από κοντά. Έτσι λοιπόν θέλω να ρωτήσω. Έχει συμπλεκτη τύπου dog clutch ή κανονικό με δίσκο; είναι τόσο γρήγορο που λες πως δεν υπάρχει συμπλεκτης.

                        Σχεδίαστικα δεν μ αρεσει ενώ φαίνεται ότι πάει αέρα, είναι εμφανές λόγω των κλισεων (όπως φαίνεται στο μάτι) ένας πιο gt χαρακτήρας.Δηλαδη το μοτερ αυτό μάλλον φορέθηκε σε ένα gt.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Διπλοσύμπλεκτο είναι, όπως όλες οι Ferrari.

                          Οι κλίσεις είναι οι συνηθισμένες για ένα σπορ υπεραυτοκίνητο που πρέπει να συνδυάσει και καθήκοντα δρόμου και πίστας. Εδώ την 'απλή' 812 την κατηγορούν οι δημοσιογράφοι ως πολύ σκληρή και λένε ότι δεν κάνει για καθήκοντα GT.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Η αγαπημένη μου Ferrari όλων των εποχών....τώρα καλύτερη!!

                            https://www.drive.gr/news/nea-montela/ferrari-testarossa-apolyto-restomod

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικες σε Testarossa και ηλεκτρονικα ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
                              Αυτά τα δύο αλλάζουν τα πάντα κάτ εμέ. Έτσι έπρεπε να είναι όλα τα αυτοκίνητα.

                              Το απόλυτο αυτοκίνητο

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Youtube Video

                                Youtube Video

                                Youtube Video

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Με τρελαίνει το πώς αλλάζει αυτό το κιβώτιο.
                                  Σαν ψεύτικο ειναι.

                                  Ωχ τώρα βλέπω για την τετραδιευθυνση της. Αυτό Μ αρέσει ακομα περισσότερο.

                                  Θυμίζει μια μίξη με μάσλ Καρ, άλλαξε φιλοσοφία σχεδίασης η φερραρι.

                                  Αχ και να ήμουν πλούσιος

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Πολύ σημαντική είδηση για τη φερράρι, που σχεδόν κανένας δεν αντιλαμβάνεται τι σηματοδοτεί :

                                    Πιο συγκεκριμένα, οι παραδόσεις αυτοκινήτων τον περασμένο χρόνο αυξήθηκαν 22% σε σύγκριση με το 2020, φτάνοντας τα 11.155 αυτοκίνητα, με το νούμερο αυτό να είναι μεγαλύτερο κατά 10% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2019, ήτοι πριν από την πανδημία του νέου κορωνοϊού.

                                    Και το οποίο είναι αυτό :
                                    Το όριο των 10.000 μονάδων έχει άλλο νόημα. Από το σημείο αυτό υποχρεούσαι να καλύπτεις τα όρια των εκπομπών ρύπων που βάζει γενικά η αυτοκινητοβιομηχανία. Μέχρι τα 1.000 τεμάχια είσαι παντελώς ελεύθερος, από 1.001 και μέχρι 10.000 διαπραγματεύεσαι κάθε χρόνο τον μέσο όρο των εκπομπών σου, από εκεί και πάνω πας με τα γενικά όρια που πάει o καθένας.
                                    Τι σημαίνει αυτό? Προσεχώς ακόμη περισσότερα υβριδικά και ηλεκτρικά από τους Φερραραίους για να πιαστούν τα όλο και δυσκολότερα όρια του μέλλοντος.
                                    Tόσο απλά.

                                    https://www.autoblog.gr/2022/02/02/rekor-pwlhsewn-gia-th-ferrari-to-2021-me-11-155-paradoseis/

                                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      super-t last edited by super-t

                                      Έτσι και αλλιώς αυτά τα όρια σε μερικά χρόνια θα πήγαιναν για κατάργηση για τους ειδικούς κατασκευαστές.
                                      Επίσης υπάρχουν και άλλα χαλαρά όρια για μικρούς κατασκευαστές <300000 οχήματα τον χρόνο που θα σταματήσουν το 2028.
                                      Επίσης αυτό το νούμερο (10000) ισχύει για τα αυτοκίνητα που πουλά στην Ευρώπη, όχι γενικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus @dstou last edited by

                                        @dstou said in Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic):

                                        Πολύ σημαντική είδηση για τη φερράρι, που σχεδόν κανένας δεν αντιλαμβάνεται τι σηματοδοτεί :

                                        Πιο συγκεκριμένα, οι παραδόσεις αυτοκινήτων τον περασμένο χρόνο αυξήθηκαν 22% σε σύγκριση με το 2020, φτάνοντας τα 11.155 αυτοκίνητα, με το νούμερο αυτό να είναι μεγαλύτερο κατά 10% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2019, ήτοι πριν από την πανδημία του νέου κορωνοϊού.

                                        Και το οποίο είναι αυτό :
                                        Το όριο των 10.000 μονάδων έχει άλλο νόημα. Από το σημείο αυτό υποχρεούσαι να καλύπτεις τα όρια των εκπομπών ρύπων που βάζει γενικά η αυτοκινητοβιομηχανία. Μέχρι τα 1.000 τεμάχια είσαι παντελώς ελεύθερος, από 1.001 και μέχρι 10.000 διαπραγματεύεσαι κάθε χρόνο τον μέσο όρο των εκπομπών σου, από εκεί και πάνω πας με τα γενικά όρια που πάει o καθένας.
                                        Τι σημαίνει αυτό? Προσεχώς ακόμη περισσότερα υβριδικά και ηλεκτρικά από τους Φερραραίους για να πιαστούν τα όλο και δυσκολότερα όρια του μέλλοντος.
                                        Tόσο απλά.

                                        https://www.autoblog.gr/2022/02/02/rekor-pwlhsewn-gia-th-ferrari-to-2021-me-11-155-paradoseis/

                                        Το όριο αυτό ισχύει για πωλήσεις εντός Ε.Ε., όχι για την γενικότερη παραγωγή ενός κατασκευαστή. Οι πωλήσεις ενός Ε.Ε. είναι ΠΟΛΥ χαμηλότερες από 10.000/έτος (περίπου 7000), οπότε δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Ότι το θέμα πάει στα υβριδικά και ηλεκτρικά είναι γνωστό, η εταιρεία έχει δώσει και χρονοδιάγραμμα σχετικά (ήδη υπάρχουν 2 PHEV, το πρώτο ηλεκτρικό έρχεται το 2025). Δεν έχει να κάνει όμως με αυτό που έγραψες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by dstou

                                          Με τι έχει να κάνει τότε; Κανένα λόγο δεν έχει καμία φερράρι να τηρήσει κάποιο νόμο που την εξαιρεί. Κανένα, σε κανένα επιχειρηματικό σύμπαν. Γιατί η τήρηση κάποιου νόμου, και μάλιστα δρακόντειου, σημαίνει επενδύσεις, ήτοι ξόδεμα από τα κέρδη. Και οι επιχειρηματίες, ανεξαιρέτως, έχουν αρκετά λεφτά αισθήματα για να κάνουν κάτι τέτοιο οικειοθελώς.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Έχει να κάνει με:

                                            1. Συμφωνημένα μέτρα που έχει υπογράψει η Ferrari και όλοι οι μικροί κατασκευαστές. Δεν τους πιάνουν τα γενικά όρια, αλλά έχουν κι αυτοί δεσμεύσεις.
                                            2. Εταιρική ευθύνη, όπως και στην F1, που πάνε σε ακόμα μεγαλύτερο υβριδισμό.
                                            3. Ενδεχόμενη καθολική απαγόρευση των ΜΕΚ στην Ε.Ε.
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 576
                                            • 577
                                            • 578
                                            • 579
                                            • 580
                                            • 581
                                            • 582
                                            • 578 / 582
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr