-
Προσωπικά, επειδή σε σχετικά μικρή ηλικία χαντακώθηκα με ντίζελ, ενώ θα ήθελα να έχω ένα πιο σπορ αυτοκίνητο, είχα μπει σε σκέψη να το πουλήσω μιας και τα οικονομικά μου είναι ελαφρώς καλύτερα και θα μπορούσα να καλύψω το κόστος της βενζίνης και να πάω σε κάτι πιο σπορτίστικο. Αλλά πλέον κλείνω στο να το κρατήσω όσο μπορέσω και να πάω στην λύση του ηλεκτρικού στο μέλλον, μην μπλέκοντας με κινητήρα καύσης ξανά. Ηλεκτρικό το οποίο από όσο βλέπω μπορεί να δώσει τις αντίστοιχες οδηγικές συγκινήσεις και το θεωρώ και το μέλλον της αυτοκίνησης.
Βέβαια πιστεύω ειδικά για κάποιον που ζει επαρχία όπως εγώ (δεν ξέρω για πόσο βέβαια) και δνε έχιε δικό του σπίτι είναι κάπως ζόρικο αν πρέπει να το φορτήσεις στο σπίτι σου γιατί θα αργήσουν θεωρώ οι δημόσιες θέσεις φόρτισης,
-
Ποια επαρχία και ποια νησιά βρε παιδιά, το φυσικό περιβάλλον των ηλεκτρικών είναι τα βόρεια και τα νότια προάστια με τις οικολογικές ευαισθησίες και τις βαθιές τσέπες. Αν ούτε καν εκεί δεν κατορθώνουν να πατήσουν πόδι (προς το παρόν) έχει νόημα να περιμένουμε ηλεκτροκίνηση στη Λέσβο και τον Πύργο;
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Ποια επαρχία και ποια νησιά βρε παιδιά, το φυσικό περιβάλλον των ηλεκτρικών είναι τα βόρεια και τα νότια προάστια με τις οικολογικές ευαισθησίες και τις βαθιές τσέπες. Αν ούτε καν εκεί δεν κατορθώνουν να πατήσουν πόδι (προς το παρόν) έχει νόημα να περιμένουμε ηλεκτροκίνηση στη Λέσβο και τον Πύργο;Με αυτές τις τιμές ναι, αλλά εγώ δεν έγραψα αυτό!
Είπα, ότι όταν πέσουν οι τιμές, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να είναι το μοναδικό αυτοκίνητο ενός κατοίκου νησιού, για τους λόγους που ανέφερα, πολύ πιο εύκολα από ότι μπορεί να είναι το μοναδικό αυτοκίνητο ενός κατοίκου της Αθήνα.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Ταξί ηλεκτρικό;;;
Δεν θα βγάλει μέρα.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
έχει πολλά Tesla τάξι στας Ευρώπας.
-
Μάλλον εννοεί ότι θα το λιθοβολήσουν οι ταρίφες.
-
Εκεί που κυκλοφορούν ηλεκτρικά ταξιά, υπάρχουν και πολλοί ταχυφορτιστές. Αλλά πιθανόν και κάτι άλλο. Να μην δουλεύουν τα ταξί συνεχώς σε δύο 12ωρες βάρδιες όπως συνηθίζεται εδώ. Ίσως να ανήκουν και σε εταιρείες με στόλο ταξί, να μην τα έχουν ταρίφες όπως εδώ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Εκεί που κυκλοφορούν ηλεκτρικά ταξιά, υπάρχουν και πολλοί ταχυφορτιστές. Αλλά πιθανόν και κάτι άλλο. Να μην δουλεύουν τα ταξί συνεχώς σε δύο 12ωρες βάρδιες όπως συνηθίζεται εδώ. Ίσως να ανήκουν και σε εταιρείες με στόλο ταξί, να μην τα έχουν ταρίφες όπως εδώ.Με κάλυψες πλήρως.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Μα εννοείται ότι αυτή η μετάβαση θα πρέπει να συνοδευτεί από υποδομές. Κάθε πιάτσα θα πρέπει να έχει ταχυφορτιστές. Βλέποντας το πόση ώρα παραμένουν αραχτοί οι ταρίφες σε σχέση με το πόση ώρα οδηγούν, δε νομίζω ότι το πρόβλημα θα είναι η φόρτιση.
-
+1
Πάρα πολλοί εκτός ώρες αιχμής, μπορεί να περιμένουν 2-3 ώρες στην ίδια πιάτσα. Άνετα φορτίζει η μπαταρία. Ακόμη και τις ώρες/μέρες με πολύ δουλειά μπορούν με τις καινούργιες μπαταρίες και τους ταχυφορτιστές σε 50 λεπτά με 1 ώρα να έχουν περίπου 70% φόρτιση. Επίσης μην ξεχνάτε το μεγάλο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών στα αστικά χιλιόμετρα με το regenerative breaking. Μπορείς να είσαι περίπου στο ίδιο ποσοστό μπαταρίας για αρκετή ώρα. -
Πάρκινγκ στους Αμπελόκηπους έβαλε φορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τώρα μας μένει να τα αγοράσουμε.
-
Α, ρε Ζηκο.
Μου φανηκε αστειο το ποστ
Σορυ ρε συ
-
Φορτιστές ηλεκτρικών υπάρχουν σε πολλά σημεία εντός χώρων στάθμευσης.
Υπάρχει και εταιρία που πουλάει το ρεύμα με συμβόλαιο, προπληρωμένες κάρτες κτλπ.
Η συγκεριμένη θα κλείσει σε λίγο 6 χρόνια.
Άσχετο αν μας είναι 'αόρατοι' οι φορτιστές και θα θέλαμε να έχουμε εύκαιρο ένα βυτίο σαν δώρο όπου πάμε [emoji16] -
Μετά από λίγους μήνες που ξεκίνησα το παρόν θέμα, χαίρομαι που έχει επεκταθεί η συζήτηση και έχουν υπάρξει ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις.
Κατά την άποψή μου, υπάρχει ένα κεντρικό ερωτηματικό ως τώρα πριν από όποια άλλα. Γιατί δεν έχουμε «γαζώσει» τις πόλεις σε κεντρικά σημεία με ταχυφορτιστές, όχι τόσο επειδή θα επεκταθούν εδώ γρήγορα στους έλληνες καταναλωτές τα ηλεκτρικά, όσο για το ότι το νο.1 προϊόν μας εξαγωγικά είναι ο τουρισμός. Πολλοί από το εξωτερικό θα ήθελαν ταχυφορτιστές στη χώρα και αποτρέπονται αυτή τη στιγμή να την επισκεφτούν με το ηλεκτρικό τους αυτοκίνητο.
-
Οι ευρωπαϊκές χώρες με αξιόλογο στόλο ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι οι Νορβηγία, Ολλανδία και λιγότερο το Ηνωμένο Βασίλειο. Ελάχιστους ξέρω που θα έρχονταν Ελλάδα με αυτοκίνητο ακόμη και θερμικού κινητήρα από αυτά τα μέρη Ελλάδα, πόσο μάλλον με ηλεκτρικό. Κι αυτό γιατί αφενός είναι μακρυά και αφετέρου γιατί καμιά χώρα των βαλκανίων ή ακόμη και η Ιταλία δεν έχει αξιόλογο δίκτυο ταχυφορτιστών κατά μήκος του εθνικού δικτύου της. Πώς λοιπόν να έρθουν οι τουρίστες με το ηλεκτρικό τους αυτοκίνητο;
Η ηλεκτροκίνηση στην μορφή που έχει τώρα και με την τεχνολογία μπαταριών που κυριαρχεί, έχει περισσότερο νόημα σαν τρόπος αστικής και περιαστικής μετακίνησης παρά σαν καθολική αρχή. Μόνο στις ΗΠΑ έχει ωριμάσει τόσο στην συνείδηση του καταναλωτή όσο και στις υποδομές κυρίως μέσω της Tesla που έχει γεμίσει ταχυφορτιστές μεγάλο μέρος των ΕΟ. -
Σε διαδικτυακά φόρουμς και γκρουπς, ωστόσο, έχει αρχίσει και αυξάνεται ο ξένος κόσμος που ρωτάει πού θα βρει φορτιστές στην Ελλάδα.
Περισσότερο το εντοπίζω στην παντελή έλλειψη εθνικής πολιτικής στο θέμα, παρά στην έλλειψη αναγκαιότητας.
Έχουμε τόσο τουρισμό, αλλά μέσα μας παραμένουμε να βλέπουμε τους εσωτερικούς τοίχους του καβουκιού.
Τύπου: «αφού δεν κάνουν πωλήσεις στην Ελλάδα, γιατί να βάλουμε;»
-
To ποσοστό των ξένοι που θα έρθουν για τουρισμό στην Ελλάδα με το ηλεκτρικό τους, μάλλον τείνει ασυμπτωτικά στο μηδέν. Τώρα, γιατί, γενικά, δεν έχουμε βάλει φορτιστές ακόμη?
α. Γιατί κοστίζουν πάρα πολλά λεφτά
βου. γιατί οι θέσεις πάρκινγκ είναι σε δριμεία ανεπάρκεια σε ολη τη χώρα. Που θα βάλεις φορτιστές? Πόσες θέσεις θα μπλοκάρεις για να εξυπηρετήσεις πόσους? Γιατί στις θέσεις που μπαίνει φορτιστής, η θέση αυτή μπλοκάρεται για τον απλό κοζμάκη (...το 99.9999% των γιωταχήδων αυτή τη στιγμή).
γου. γιατί φορτιστές υπάρχουν, έστω και λίγοι, με ιδιωτική πρωτοβουλία, άρα χωρίς να δαπανήσει μια δραχμή το καταχρεωμένο κράτος. Ευτυχώς δηλαδή. Μέχρι στιγμής.Για να ακούσω μια απάντηση σε αυτά. Στο βου δηλαδής, τα άλλα είναι απλώς για σάλτσα. Που θα βρεις και θα μπλοκάρεις θέσεις πάρκινγκ πηδώντας ασιάλιωτα όλο τον υπόλοιπο κοζμάκη, π.χ. στο Σύνταγμα, στην Ακρόπολη, στην Πλάκα, στο Μοναστηράκι, στο Μικρολίμανο, στο Αρχαιολογικό μουσείο, στο κέντρο της Αθήνας όπου και τα περισσότερα ξενοδοχεία και AirBnb, στην παλιά πόλη της Ρόδου, στο Ναύπλιο, στον Χάνδακα, στην παλιά πόλη στα Χανιά, κ.τ.λ.
Γιατί σε αυτά τα σημεία θα θέλουν φορτιστές οι ξένοι. Όχι στο χωριό μου, ούτε στις Κουκουβάουνες. -
Συμφωνώ! Εκεί μόνο κάνα τέτοιο ηλεκτρικό να βολέψει!
Youtube Video -
Εχθές πέρασα από ένα εμπορικό που στον υπαίθριο χώρο έχει τους superchargers της Tesla, μάλιστα δύο φορές με διαφορά 3 ωρών. Επιβεβαίωσα ότι είναι λίγο τραγικό τo concept
5 φορτιστές, ο ένας χαλασμένος οι αλλοι 4 σε χρήση, 2-3 tesla ακόμα εκεί γύρω παρκαρισμένα χωρίς οδηγό μέσα.
Φάσεις του στυλ ο οδηγός μέσα και το πιτσιρίκι σε καθισματακι στη θέση συνοδηγου να κάθονται να περιμένουν...
Η τη δεύτερη φορά που είχε βραδιάσει, οδηγός και συνοδηγός να χαζεύουν στα κινητά να περασει η ώρα. -
Όλο αυτό το σκηνικό προσπαθήστε τώρα να το μεταφέρετε στα Χαυτεία, στην πηγμένη Αλεξάνδρας, σε ένα εγκαταλελειμένο πάρκινγ στην εθνική οδό, σε ένα χωριό-Κωλοπετεινίτσα.
Welcome to the new brave world! -
charging stations meant for electric vehicles being blocked by pickup trucks taking up most or all spaces.
Kάτι έχω πει λίγα ποστ ποστ παραπάνω σε αυτή τη σελίδα για τις δημόσιες θέσεις πάρκινγκ+φόρτισης των ηλεκτρικών που καταλαμβάνονται από απλά ιχ που προσπαθούν κάπως να παρκάρουν και αυτά. Συμβαίνει ήδη σε Αμερική, Καναδά και Αγγλία.
Τώρα, ξανά, προσπαθήστε να μεταφέρετε αυτή την εικόνα στην Ελλαδίτσα μας που αφενός δεν υπάρχουν πάρκινγκ ούτε για δείγμα, και αφεδύο είμαστε και λιγάκι οξύθυμοι και βιαστικοί.https://www.mirror.co.uk/money/who-can-park-electric-car-12337943
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης