-
Ο ξαδερφος μου εχει παρει την X1 1.5 diesel και πριν την πρωτη αλλαγη λαδιου του αναψε λαμπακι χαμηλης σταθμης λαδιου.
Πηγε στην αντιπροσωπεια οπου διαπιστωσαν οτι καιει λαδια. Του συμπληρωσαν και διαμαρτυρομενος οτι δεν ειναι δυνατον καινουριο αμαξι να καιει λαδια του απαντησαν 'πως κανεις ετσι, το πολυ να σου αλλαξουμε κινητηρα' -
BMW να καίει λάδια ! Που ακούστηκε αυτό ; welcome to the club! Αναξιοπιστία και λίγα έως πολλά προβλήματα έπονται
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Ο ξαδερφος μου εχει παρει την X1 1.5 diesel και πριν την πρωτη αλλαγη λαδιου του αναψε λαμπακι χαμηλης σταθμης λαδιου.
Πηγε στην αντιπροσωπεια οπου διαπιστωσαν οτι καιει λαδια. Του συμπληρωσαν και διαμαρτυρομενος οτι δεν ειναι δυνατον καινουριο αμαξι να καιει λαδια του απαντησαν 'πως κανεις ετσι, το πολυ να σου αλλαξουμε κινητηρα'Λογικό να καίει λάδια, ειδικά πριν την 1η αλλαγή που ακόμα στρώνει ο κινητήρας. Επίσης, εάν μιλάμε για αλλαγή λαδιών κάθε €20.000+ χλμ, τότε μετά τα 15.000χλμ περίπου αρχίζει να καίει τα λάδια γιατί έχουν χάσει πολλές ιδιότητες.
Προσωπικά έχω αλλάξει 4 BMW & 2 Mini (και άλλες 2 330xi στην οικογένεια), ΟΛΑ έκαιγαν λάδια, ειδικά μετά τα 10.000χλμ (εγώ άλλαζα λάδια στις 12-15.000χλμ).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ο ξαδερφος μου εχει παρει την X1 1.5 diesel και πριν την πρωτη αλλαγη λαδιου του αναψε λαμπακι χαμηλης σταθμης λαδιου.
Πηγε στην αντιπροσωπεια οπου διαπιστωσαν οτι καιει λαδια. Του συμπληρωσαν και διαμαρτυρομενος οτι δεν ειναι δυνατον καινουριο αμαξι να καιει λαδια του απαντησαν 'πως κανεις ετσι, το πολυ να σου αλλαξουμε κινητηρα'Λογικό να καίει λάδια, ειδικά πριν την 1η αλλαγή που ακόμα στρώνει ο κινητήρας. Επίσης, εάν μιλάμε για αλλαγή λαδιών κάθε €20.000+ χλμ, τότε μετά τα 15.000χλμ περίπου αρχίζει να καίει τα λάδια γιατί έχουν χάσει πολλές ιδιότητες.
Προσωπικά έχω αλλάξει 4 BMW & 2 Mini (και άλλες 2 330xi στην οικογένεια), ΟΛΑ έκαιγαν λάδια, ειδικά μετά τα 10.000χλμ (εγώ άλλαζα λάδια στις 12-15.000χλμ).
Οποιος εχει βασικες γνωσης μηχανων, καταλαβαινει οτι η καταναλωση μικρης ποσοτητας λαδιου ειναι απολυτως φυσιολογικη.
H BMW στα περισσοτερα manual αναφερει οτι η καταναλωση λαδιου 0,7ltrs/1000km είναι φυσιολογική και αποδεκτή. -
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
Οποιος εχει βασικες γνωσης μηχανων, καταλαβαινει οτι η καταναλωση μικρης ποσοτητας λαδιου ειναι απολυτως φυσιολογικη.
H BMW στα περισσοτερα manual αναφερει οτι η καταναλωση λαδιου 0,7ltrs/1000km είναι φυσιολογική και αποδεκτή.Ακριβώς!! Και υπάρχει και τεχνική οδηγία της BMW (TIS το ονομάζει η BMW) προς τα συνεργεία που εξηγεί αναλυτικά και επακριβώς τους λόγους κατανάλωσης λαδιού.
-
Ολα σχεδόν θέλουν κάποιο συμπλήρωμα σε λάδια στα πρώτα χιλιάδες χιλιόμετρα!
Και στο QQ με τους αλεξίσφαιρους K9K πολύ συχνά ήθελε συμπληρωμα στα πρώτα 10000 χλμ.... -
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
...
H BMW στα περισσοτερα manual αναφερει οτι η καταναλωση λαδιου 0,7ltrs/1000km είναι φυσιολογική και αποδεκτή.Οπότε δεν χρειάζεται να κάνεις και αλλαγές λαδιών, αν είσαι από τους τυχερούς του 0,7ltrs/1000km και αλλάζεις κάθε 10000 km, μέχρι τότε θα έχεις βάλει 7 λίτρα καινούργιο λάδι, οπότε όλα καλά.
-
Πολύ σωστή η παρατήρηση του Super@T . Μπορεί βέβαια για την bmw αυτό να θεωρείται φυσιολογικό, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να είναι αμάσητα και αποδεκτό. Πρώτα πρώτα με τέτοιο ρυθμό ανάλωσης λαδιού, η προγραμματισμένη συντήρηση κάθε 15000 ή 20000 χάνει το νόημα της. Δεύτερον μιλάμε πλέον για βρώμικο κινητήρα εκτός και αν το λάδι που καίγεται κάθε 1000 χλμ είναι μουρουνέλαιο ή ελαιόλαδο. Τρίτον προκύπτει ένα σημαντικό επιπλέον κόστος συντήρησης σε εκείνον που θέλει να κινεί το αυτοκίνητο περισσότερο από 5000 χλμ τον χρόνο και 4ον πρέπει ο κάτοχος με κάθε γέμισμα να κοιτάζει στάθμες κλπ και να μην επαναπαύεται καθόλου. Διόλου ευχάριστο θα έλεγα... Από εκεί και μετά όντως ένας κινητήρας μπορεί να κάψει και λίγο παραπάνω λαδάκι, ειδικα αν το όχημα κινείται κυρίως σε ρυθμούς μποτιλιαρίσματος με όλα τα συμπαραμαρτούντα. Από εκεί και μετά πιστεύω πως τα bmw ανεξάρτητα τι λέει η μαμά, αποκλείεται στην πλειοψηφία τους να έχουν τέτοιες απώλειες. Αλλωστε τον τίτλο της λαδιέρας τον είχε πάντα η VW ενώ η bmw έχει του premium!
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
...
H BMW στα περισσοτερα manual αναφερει οτι η καταναλωση λαδιου 0,7ltrs/1000km είναι φυσιολογική και αποδεκτή.Οπότε δεν χρειάζεται να κάνεις και αλλαγές λαδιών, αν είσαι από τους τυχερούς του 0,7ltrs/1000km και αλλάζεις κάθε 10000 km, μέχρι τότε θα έχεις βάλει 7 λίτρα καινούργιο λάδι, οπότε όλα καλά.
Που να είχες και Ferrari δηλαδή που δικαιολογεί 1000 ml κάθε 1000 χλμ.
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Q3 ξεφευγει οικονομικα
Για τι budget μιλάμε??
Το q3 βγαινει διλιτρο οποτε δεν παιζει
Budget μαξ 33kSent from my iPhone using Tapatalk
-
Εποσης απο οτι βλεπω μαλλον αφηνω τις premium μαρκες και παω σε ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστια
Ειδα το kona και μου ψιλοαρεσε
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πρέπει να είσαι πιτσιρικάς
Η Skoda πάντως είναι αχτύπητη στο value for money. Εάν δεν είχε το σήμα μπροστά θα νόμιζες ότι είσαι μέσα σε premium.
-
Φιλε μου εγώ με βάση τα ζητούμενά σου θα πήγαινα καρφί στο 500Χ Cross 1.6 MTJ DCT στα 22κ κομπλέ
-
Ο χρήστης somade έγραψε:
Εποσης απο οτι βλεπω μαλλον αφηνω τις premium μαρκες και παω σε ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστιαΕιδα το kona και μου ψιλοαρεσε
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δηλαδή η Hyundai φημίζεται για την παροχή ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας;
-
Βλέπω να ψήνουμε ποπ-κόρν και εδώ...
Και δεν έχω βάλει υποψήφια αμάξια ακόμα...
-
Βάσει του μπαντζετ σίγουρα θα πρέπει να δει ο φίλος και την περίπτωση του τιγκ στην advance εκδοχή του 1.6 tdi με κάποια χρήσιμα εξτραδάκια.
-
Ο χρήστης somade έγραψε:
Εποσης απο οτι βλεπω μαλλον αφηνω τις premium μαρκες και παω σε ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστιαΕιδα το kona και μου ψιλοαρεσε
Sent from my iPhone using Tapatalk
Με 33Κ μάλλον παίρνεις 2 κονα! Μπερδεμένο σε βλέπω
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Katafractos17 έγραψε:
Δηλαδή η Hyundai φημίζεται για την παροχή ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας;Για την απτή ποιότητα κατασκευής, όχι. Για την αξιοπιστία, ναι!
-
Η Hyundai δεν δίνει έναν σκασμό χρόνια εγγύηση;
Τότε μάλλον αξιόπιστα είναι.
-
Εγώ δύο άτομα που ξέρω με Hyundai, έχει χρειαστεί να κάνουν χρήση στο έπακρο αυτού του ενός σκασμού χρόνια εγγύησης.
Δεν είναι κακό βέβαια. Σε κάποια πράγματα πιθανόν τους ήρθε τσάμπα. Άλλο το ένα όμως, άλλο το άλλο.
Επιλογή Premium crossover μικρό και πετρέλαιο