-
Τι καψα και αυτή με το alarm...εμείς που παρκάρουμε με φλας δεν το πατάμε ποτέ
Να το έχω πατήσει 2-3 φορές μέσα σε ένα 6μηνο; να πω για τα κουμπιά για τα καθίσματα που τα δουλεύω κάθε μέρα, Οκτώβρη-Απρίλη, μάλιστα -
Τι καψα και αυτή με το alarm...εμείς που παρκάρουμε με φλας δεν το πατάμε ποτέ
Να το έχω πατήσει 2-3 φορές μέσα σε ένα 6μηνο; να πω για τα κουμπιά για τα καθίσματα που τα δουλεύω κάθε μέρα, Οκτώβρη-Απρίλη, μάλιστα -
Πολύ όμορφο και μέσα και έξω.
Η Peugeot μετά από μία 15ετια άσχημων αυτοκινήτων (από εποχές 405coupe &206 είχαμε να δούμε όμορφο peugeot) με το 308, 508 και τώρα με το 208 επιστρέφει στα όμορφα.
Είναι και καλό μηχανικά, θα έχει και πλήρη γκάμα κινητήρων (πετρέλαιο, βενζίνη, υβριδικά) πολύ καλό σε όλα -
Πραγματικά πάρα πολύ όμορφο. Το εσωτερικό του ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο απο το 3008 και το 508 αλλά το εξωτερικό του δεν έχει καμία σχέση με το τωρινό 208. Αν αφαιρέσεις και το σήμα και από τα 2 δεν πιστεύεις ότι είναι ίδια μάρκα. Μαζί με το Clio θα πάνε πάρα πολύ καλά σε πωλήσεις ειδικά στους νεότερους οδηγούς. Αναμένουμε και τις τιμές τους οι οποίες πιστεύω θα είναι τσιμπημένες.
-
Πολυ hi-tech, δωσανε ρεστα οι σχεδιαστες. Μεσα διαστημόπλοιο. Θα παει καλα στην ελλαδα, παραδοσιακα, οπως και τα προηγουμενα.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λεπτομερεια εργονομικη ( να πουμε και τα καλα ) η βαση στο κατω μερος της οθονης για να ακουμπας το χερι καθως πατας την οθονη ωστε να μην πατας λαθος οταν οδηγεις σε λακουβες.
-
Πολύ ψαγμένη παρατήρηση φίλε Lap!!
Το βιώνω κάθε μέρα τώρα που έχω αυτοκίνητο με οθόνη αφής και σκέφτομαι συνεχώς τι ωραίο που θα ήταν να υπήρχε τέτοια πρόβλεψη! -
Αυτό με το αλάρμ το ακούω από πολλούς . Και άντε οι Ιάπωνες που το έχουν στο κέντρο . Να μας την λένε οι γερμανοί που το είχαν στην κολώνα του τιμονιού και έπρεπε να στραμπουλήξεις το χέρι σου για να το βρείς , ιδιαίτερα αν είσαι λίγο ογκώδης...
Μετά το προχώρησαν και το έβαλαν μπροστά από το χειρόφρενο , ώστε σε περίπτωση ανάγκης να ξέρεις ότι θα τρακάρεις τον μπροστινό αφού θα το ψάχνεις δίπλα στα @@ σου...
Το αποκορύφωμα το αλάρμ της C5 που για να μην χαλάσει τον σχεδιασμό είναι πιο κοντά στον συνοδηγό . Εκεί που όντως για τους έχοντες μικρά χέρια είναι δύσκολο , μας την έπεσαν αυτοί που το έψαχναν στα αχαμνά τους .
Ενώ στις ΒΧ και ΖΧ ήταν σε εξαιρετική θέση στο περίβλημα των οργάνων του ταμπλό .
Ας πάμε τώρα στο αμάξι .
Απλά το νέο 208 έχει πάρει το σκάλπ όλου του ανταγωνισμού , κυρίως του μη γαλλικού . Καθότι ο γαλλικός έχει κάποιες ιδιαιτερότητες στην σχεδίαση έτσι και αλλιώς .
Αντε να βγάλουν και κανένα τρελλό κόρσα και να λέμε πως τα κατάφεραν να βγάλουν 4 ίδια και 4 διαφορετικά αμάξια .
-
Πράγματι τώρα μένει να δούμε πως θα είναι το νέο Corsa από τα χέρια του PSA. Αν καταφέρουν να το κάνουν και αυτό αρκετά ωραίο εσωτερικά και εξωτερικά, τότε τα γαλλικά supermini θα έχουν το πάνω χέρι, τουλάχιστον στη σχεδίαση.
-
Σαν συνδυασμός Α1 με πλαινό από C3 μου φαίνεται...
-
+1
Πρωτότυπο δεν είναι γιατί φαίνεται σαν μίξη πολλών άλλων αυτοκινήτων. Το αποτέλεσμα ωραίο αλλά όχι και ουαου... [emoji16]
ΙΜΟ προτιμώ την εμφάνιση του C3 ιδίως με τις διχρωμιες.
-
To c3 είναι πτνίτσα ...
Αυτό είναι πιο σπορτίβικο...
Μου θυμίζει αρκετά το 205 από το πλάι .
Πίσω φέρνει στο αδελφό 3 κροσμπάκ .Το εσωτερικό είναι ωραίο , αλλά ίσως υπερβολικό για τα δικά μου μεσήλικα γούστα...
-
Τουμπανάκι! Ελπίζω το τιμόνι να μην εμποδίζει το βλέμμα στον πίνακα οργάνων και τα χειριστήρια του a/c να είναι διαφοροποιημένα από την οθόνη αφής.. Εγώ πάλι θα πω ότι τα αλάρμ μου αρέσουν εκεί που είναι, δένουν στο σύνολο. Αρκετοί όμως μου φαίνεται ξεχνούν την πραγματική χρήση τους..
-
Οχο ειναι πανω στην οθονη το κλιμα οπως ακριβως στο 508.
Αν δεις την οθονη εχει μια μπαρα στην δεξια πλευρα της. Αυτη η μπαρα ειναι η μονιμη εμφανιση του κλιματισμου. -
Αν σας ειναι τόσο σημαντικό να παίζετε με το A/C συνέχεια, μπορείτε να περάσετε όλες τις άλλες λειτουργίες που σας ενδιαφέρουν στο Panel πίσω απο το τιμόνι και να αφήσετε την κεντρική οθόνη μόνιμα στο κλίμα .
-
Εγω θελω το κλιμα στο καντραν πισω απο το τιμονι. Να βλεπω την θερμοκρασια ολη μερα και το ταχυμετρο στην κεντρικη οθονη για να την βλεπουν οι πισω
Αναποδοι μια οι γαλλοι, αναποδοι δεκα εμεις.
Αγαπαμε γαλλικα τουτου
-
Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο 208.
Το νέο «208» θα είναι διαθέσιμο από το φθινόπωρο και φιλοξενεί μια ευρεία γκάμα κινητήρων εσωτερικής καύσης, η οποία έχει ως αφετηρία τον γνωστό 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech των 1,2 λίτρων, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με απόδοση 75, 100 και 130 ίππων η πρώτη συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο, η δεύτερη με χειροκίνητο 6άρι ή με το αυτόματο EAT8, ενώ η τρίτη αποκλειστικά με το τελευταίο. Για τους οπαδούς της πετρελαιοκίνησης, ο BlueHDi των 1,5 λίτρων της PSA δίνει το «παρών» αποδίδοντας στη συγκεκριμένη παραλλαγή του 100 ίππους.
Η μεγάλη είδηση όμως είναι η παρουσία στη γκάμα μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης, που επισήμως φέρει την ονομασία e-208. Εδώ, ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 136 ίππων και μέγιστη ροπή 260 Nm μεταφέρει την κίνηση - όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις - στους εμπρός τροχούς συνδυαζόμενος με μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 50 kWh, η οποία βρίσκεται εγκατεστημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα καταλαμβάνοντας συνολικό όγκο 220 λίτρων - μολαταύτα, ο χώρος φόρτωσης στο πίσω μέρος μένει ανεπηρέαστος. Η όλη διάταξη συνεπικουρείται από τρία προγράμματα λειτουργίας, τα Eco, Normal και Sport, με το τελευταίο να εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόν0 8,1 δλ. Σύμφωνα με τους Γάλλους, η αυτονομία κίνησης του νέου e-208 ανέρχεται έως και τα 340 χλμ., σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Χαρακτηριστικό εδώ είναι το γεγονός πως η μπαταρία του αυτοκινήτου καλύπτεται από 8ετή εγγύηση ή 160.000 για τη διατήρηση του 70% της χωρητικότητάς της. Η εταιρεία αναφέρει πως η πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε οικιακό δίκτυο διαρκεί 16 ώρες, με την αρωγή Wallbox των 11 kW (τριφασικό ρεύμα) 5 ώρες και 15 λεπτά, ενώ μέσω μιας αντίστοιχης επιλογής των 7,4 kW (μονοφασικό), 8 ώρες. Μέσω της χρήσης ταχυφορτιστών των 100 kW, η μπαταρία του αυτοκινήτου μπορεί να φορτιστεί έως και το 80% της μέγιστης δυναμικής της σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τα μόλις 30 λεπτά. Η Peugeot προσφέρει, τέλος, τη δυνατότητα «απομεμακρυσμένης φόρτισης» με την αρωγή του Remoted Navigation ή της εφαρμογής MyPeugeot.
Το νέο Peugeot 208 βασίζεται στην πλατφόρμα CMP, η οποία εξασφαλίζει, μεταξύ πολλών ακόμα χαρακτηριστικών, το πλεονέκτημα του μικρότερου βάρους (-30 κιλά). Οπτικά, το νέο σούπερ μίνι διαθέτει λιγότερες καμπύλες με πιο εντυπωσιακές γραμμές, αντλώντας έμπνευση από τα SUV μοντέλα της μάρκας: τα «3008» και «5008». Τα χαρακτηριστικά αισθητικά γνωρίσματα του νέου «208» περιλαμβάνουν τα ανασχεδιασμένα εμπρός φώτα ημέρας, αλλά και την επίπεδη εμπρός μάσκα σε σχήμα U. Συνολικά, το σχεδιαστικό «αποτύπωμα» του γαλλικού μοντέλου φέρει επιρροές τόσο από το μεγαλύτερο «308» όσο και από το νέο «508». Σημείο αναφοράς της εξωτερικής περιβολής είναι επίσης και οι πολύ μικροί πρόβολοι, καθώς και το μεγαλύτερο σε σχέση με το παρελθόν μεταξόνιο, στοιχείο που εξασφαλίζει σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο κατά 40 περίπου χλστ. μήκος βελτιωμένους χώρους στην πλήρως «αναθεωρημένη» καμπίνα.
Εδώ, πόλο έλξης αποτελεί το μικρής διαμέτρου πηδάλιο, καθώς και η αναθεωρημένη σχεδιαστική προσέγγιση του γνωστού i-Cockpit με τον 100% ψηφιακό πίνακα οργάνων, που πλέον διαθέτει και τρισδιάστατη απεικόνιση, να δεσπόζει στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Φυσικά, μία μεγάλη οθόνη αφής «κυριαρχεί» στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας με την ιδιαίτερη, αν μη τι άλλο, σχεδίαση και τους διακόπτες αεροπορικού τύπου να έχουν σε αυτή τον πρώτο λόγο. Αξίζει να σημειωθεί πως το νέο «208», το οποίο θα είναι διαθέσιμο προς πώληση από το προσεχές φθινόπωρο, θα είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού Like, Active, Allure, GT Line και GT.
-
Οι ιπποδυναμεις με μπερδευουν, ο ατμοσφαιρικός 82αρης εγινε 75? Ο turbo 110 εγινε 100 και ο 130 παρεμεινε ευτυχως. Αυτο δεν ειναι εξέλιξη ειναι πισωγυρισμα. Και ο ηλεκτροκινητηρας μονο στην κορυφαια gt εκδοση??
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τόσο που θα κοστίζει το ηλεκτρικό, μόνο σε top spec θα δικαιολογείται
-
2019 Peugeot 208 II