Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    • 1
    • 2
    • 355
    • 356
    • 357
    • 358
    • 359
    • 428
    • 429
    • 357 / 429
    Περί αυτοκίνησης
    93
    8563
    114307
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      astra_n last edited by

      Μιλάμε για οδηγούς χωρίς δίπλωμα, στην ασφάλεια θα μασήσουν; Η ασφάλεια (αν υπάρχει) θα είναι στο όνομα του παιδιού και κάπου εδώ ξεκινά η συνυπαιτιότητα. Δυστυχώς σε άνθρωπο που δεν μπορείς να επιβάλλεις καμία ποινή η μόνη λύση είναι να του στερήσεις το όπλο του εγκλήματος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kkostask last edited by

        Τι λέτε ρε παιδιά? Ήξερα άνθρωπο που προξένησε θανατηφόρο -και καταδικάστηκε- που ξαναπήρε αμάξι και σκότωσε και ακόμα ένα ζευγάρι που είχε βγει βόλτα και είχε αφήσει το παιδί του στο ξενοδοχείο. Αυτός ο τύπος την άλλη μέρα ήταν έξω και είδε ήδη αγοράσει άλλο αμάξι! Τόσο σφοδρή σύγκρουση που το τιμόνι είχε φτάσει στο πίσω κάθισμα!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astra_n last edited by

          Άλλη πληγή αυτή, ως γνωστόν τα τροχαία στη χώρα μας ακόμα και με εγκατάλειψη θύματος, υπό επήρεια ουσιών ή καθ' υποτροπή, όοοοοταν εκδικαστούν σε καμιά 5ετία, τελικά τιμωρούνται με βαβά στο πωπουδάκι. Πολύ σπάνια να αφαιρεθεί δίπλωμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            citastak last edited by

            Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

            @nickthetrib Μα θα οδηγεί και χωρίς δίπλωμα, ο πρώτος ηλικιωμένος θα είναι ή ο τελευταίος που συνεχίζει να οδηγεί; Αφού γνωρίζει ότι και να συλληφθεί δεν τρέχει τίποτα. Για κάτι τέτοιες περιτώσεις με ουσιαστική ανοσία στο νόμο θα έπρεπε να υπάρχουν οι κατασχέσεις οχήματος αλλά εκεί μπαίνουμε σε δύσκολα νερά.

            Αν θέλουν, λύση βρίσκεται.
            Το πρόβλημα είναι ότι δεν θέλουν. Ούτε το κράτος, ούτε οι οικογένειες των μπαρμπάδων ή θειάδων.
            Ας κάνουν τα ασφάλιστρα χ3

            Sent from my Mi A1 using Tapatalk

            Δυστυχώς δεν είναι εύκολο. Όσο υπάρχουν οι γιατροί και το σύστημα που τους ανανεώνει το δίπλωμα στα 88... τότε δεν σωνόμαστε. Από το θεσμικό πλαίσιο πρέπει να ξεκινήσει η αλλαγή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • nickthetrib
              nickthetrib last edited by

              Προφανώς, πρέπει να μπει ξεκάθαρα ότι πάνω από 70 απαγορεύεται να οδηγεί

              Sent from my Mi A1 using Tapatalk

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lleonidas moderator last edited by

                Όχι το κλασικό τροχαίο δυστύχημα...πρόκειται για ένα αυτοκίνητο στο νομό Ηρακλείου το οποίο παρασύρθηκε από τα νερά προχθές και σήμερα ανασύρθηκαν νεκροί οι 4 αγνοούμενοι: η 30χρονη οδηγός, ο σύζυγός της, η μητέρα και η αδερφή της.Αυτό που αποκαλούν οικογενειακή τραγωδία τα Μ.Μ.Ε. και δυστυχώς αυτή τη φορά δεν υπερβάλλουν.
                Μία φορά μου έχει τύχει να μπλέξω σε επαρχιακό δρόμο με πλημμύρες αλλά ευτυχώς ήμουν τυχερός και σκέφτηκα να γυρίσω πίσω.Κάποιες φορές υπερεκτιμάμε τις δυνατότητες του οχήματός μας ή υποτιμάμε τη δύναμη της φύσης...άλλες πάλι φορές είναι τόσο έντονα τα φαινόμενα (ή και οι κακοτεχνίες των δρόμων)που δύσκολα μπορεί να αποφευχθεί μια δυσάρεστη κατάσταση.
                Πηγή

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  epicouros last edited by

                  Κρήτη: Πώς ένα γλέντι γάμου κατέληξε σε οικογενειακή τραγωδία

                  Σε οικογενειακή τραγωδία εξελίχτηκε η αναζήτηση των τεσσάρων αγνοούμενων στο Ηράκλειο της Κρήτης καθώς βρέθηκαν όλοι νεκροί μέσα στο αυτοκίνητο τους τρία μέτρα μέσα στο ποτάμι.

                  Η τραγωδία είναι ασύλληπτη καθώς το νεαρό ζευγάρι ξεκίνησαν από τον Άγιο Νικόλαο προκειμένου να πάρουν την μητέρα και την αδερφή της κοπέλας και να παραστούν στον γάμο ενός συγγενή τους.

                  Νωρίς τα ξημερώματα αποφάσισαν να φύγουν από το κοσμικό κέντρο μιας και το μικρό βρέφος του ζευγαριού ταλαιπωρούταν από ίωση και η μάνα του ήθελε να πάει γρήγορα στην πεθερά της που το κρατούσε.

                  **Η ώρα που επέλεξαν όμως να φύγουν ήταν μοιραία καθώς εκείνη την στιγμή έβρεχε καταρρακτωδώς. **

                  Ο οδηγός του οχήματος φτάνοντας κοντά στον Γεροπόταμο είδε πως υπάρχει παντού πολύ νερό και το ποτάμι είχε πλημμυρίσει. Τότε συνειδητοποίησαν ότι κάτι δεν πάει καλά και ειδοποίησαν τις Αρχές.

                  Μέσα σε μια στιγμή χάθηκαν όλα, ένας χείμαρρος σήκωσε το αυτοκίνητο και τους παρέσυρε όλους μέσα στο ποτάμι, με αποτέλεσμα να χάσουν όλοι τη ζωή τους.

                  Μετά από τεράστια κινητοποίηση των Αρχών βρέθηκε το αυτοκίνητο τρία μέτρα μέσα στο ποτάμι.

                  https://www.protothema.gr/greece/articl ... 1550502121

                  Εντάξει τι να πεις τώρα εν μέσω καταιγίδας σηκώθηκαν να φύγουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aikibill last edited by

                    Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
                    Προφανώς, πρέπει να μπει ξεκάθαρα ότι πάνω από 70 απαγορεύεται να οδηγεί

                    Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                    Νομιζω ότι τα 70 είναι λίγα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      polo2002 last edited by

                      Και εγώ νομίζω ότι τα 70 είναι μικρό όριο. Αλλά αν δεν παίξει και κατάσχεση οχήματος, δεν κάνουμε τίποτε. Πόσοι και πόσοι οδηγούν χωρίς ασφάλιση, δίπλωμα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • nickthetrib
                        nickthetrib last edited by

                        Άντε 75 max

                        Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          aikibill last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis55 last edited by

                            Στα 65 αυστηρά και έλεγχος με μικτή επιτροπή απο το υπουργείο συγκοινωνιών, την αστυνομία και έναν πολίτη (που έχει προφανώς δίπλωμα).
                            Ανώνυμα όλα, για να μην υπάρξουν διαπλεκόμενα, απειλές κτλπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              75 ειναι παααρα πολυ! Και στα 65 δεν ειναι κακο.

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tedd last edited by

                                Παρόμοια περιστατικά είδαμε να συμβαίνουν με πρωταγωνιστες ακόμη καθ άτομα μικρότερης ηλικίας ή και του ωραίου φύλου αλλά δεν έγινε τόση φασαρία και δεν δόθηκε τόση δημοσιοτητα. Γίνεται ντόρος μόνο και μόνο εξαιτίας της ηλικίας του οδηγού. Φτάσαμε να διαβάζουμε κιόλας ότι το όριο ηλικίας να είναι ακόμη και 65χρονια αλλά μέχρι τα 67 το θεωρούμε το θεωρούμε ικανό για εργασία. Αν είμαστε ρεαλιστές υπάρχουν άτομα πολύ νεαρότερα που είναι πολύ χειρότεροι και πολυ πιο επικίνδυνοι οδηγοί. Ως επικινδυνότητα μπορούμε να ορίσουμε ακόμη και την οδήγηση με ελιγμούς, το τρέξιμο με υπερβολική ταχύτητα ακόμη και δρόμους που δεν το επιτρέπουν.
                                Αναρωτηθηκατε πόσα ατυχήματα και σοβαρα προκαλούνται απο νέους και δηθεν 'ικανους' οδηγούς και πόσα από γέρους 'ανίκανους' οδηγούς??? Το να ρίχνουμε στην πυρά μια ολόκληρη ομάδα ατόμων είναι τουλαχιστον τσουβαλιασμα μην πω ρατσιστικο. Αν το δούμε κι από πλευράς υγείας έχει και γέρους σε πολύ καλύτερη κατάσταση από πολλούς νεοτερους τους οποιους μόνο ως κριτήριο τη ηλικία τους θεωρούμε αυτόματα ικανους για οδήγηση. Αν πρέπει να ισχύσουν όλα τα μέτρα που αναφέρεται παραπανω, αυτά θα πρέπει να ισχύσουν για όλους από τη πρώτη μερα απόκτησης του διπλωματος οδήγησης.

                                Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tedd last edited by

                                  Όταν γίνεται ένα ατύχημα και προκαλείται από άτομο μεγάλης ηλικίας οι περισσότεροι σκέφτονται 'α τον κωλογερο που βγήκε σαν το χάρο παγάνια' αν προκληθεί από νέο όμως λέμε ' πολύ κρίμα, ηταν νέο παλικάρι κτλπ'.

                                  Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aikibill last edited by

                                    Ο χρήστης Antonis55 έγραψε:
                                    Στα 65 αυστηρά και έλεγχος με μικτή επιτροπή απο το υπουργείο συγκοινωνιών, την αστυνομία και έναν πολίτη (που έχει προφανώς δίπλωμα).
                                    Ανώνυμα όλα, για να μην υπάρξουν διαπλεκόμενα, απειλές κτλπ.

                                    Στα 65 δεν παίρνεις καν σύνταξη πλέον.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      polo2002 last edited by

                                      Όταν θεωρείσαι ικανός για εργασία ως τα 67, θεωρείσαι ανίκανος για οδήγηση στα 65 ;
                                      Κανείς δεν τα βάζει με ηλικιωμένους λόγω κάποιου ρατσισμού (και πόσο παίζει αυτό πια στην εποχή μας...)
                                      Το θέμα είναι ότι όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος, τόσο η αντίληψή του και οι αντιδράσεις του χειροτερεύουν. Πρέπει να υπάρχει ένα γενικό όριο πέρα από το οποίο δεν θα πρέπει να πιάσει κανείς τιμόνι, γιατί πλέον δεν θα έχει την αντίληψη και τις αντιδράσεις για κάτι τέτοιο, όσο και αν το νομίζει ο ίδιος (και ελάχιστοι ηλικιωμένοι παραδέχονται ότι πια δεν μπορούν, τόσο στην οδήγηση όσο και γενικότερα).
                                      Προσωπική άποψη, μετά τα 65 εξέταση κάθε 2ετία για θέματα αντίληψης και αντιδράσεων, και μετά τα 75 μαχαίρι. Όχι ότι δεν υπάρχουν και 65ρηδες ανίκανοι ή 80ρηδες απόλυτα ικανοί. Αλλά δεν πάμε στις μεμονωμένες περιπτώσεις. Τώρα, ποιές είναι οι μεμονωμένες και ποιός ο μέσος όρος, είναι θέμα στατιστικής.
                                      Οτι υπάρχουν και άλλες κατηγορίες επικίνδυνων, υπάρχουν. Θα μπορούσες να πεις π.χ. ότι μέχρι τα 21 να υπάρχουν περιορισμοί στην οδήγηση (το 21 ένα ενδεικτικό νούμερο).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        emil last edited by

                                        Έτσι. Με την ευκαιρία τυχόν μείωσης των ανώτερων ορίων ηλικίας ας αυξηθούν και τα ελάχιστα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonis55 last edited by

                                          Ας μην μιλήσουμε για εργατικά ατυχήματα και ηλικία...μην πάμε και κόντρα στην επιστήμη...οκ παλιά μετά τα 50 'βάραινες'.... τώρα τα 65 είναι καλή αναβάθμιση για τα εργασιακά.

                                          Δούλεψε και βγάλε τα ως προς το ζειν, αλλά τουλάχιστον μην με απειλείς κάθε μέρα στον δρόμο.
                                          Ας αφαιρέσουμε έναν παράγοντα κινδύνου.
                                          Μπορείς φυσικά να με απειλήσεις και απο την δουλειά σου (αναλόγως τι κάνεις) αλλά στον δρόμο δεν μπορώ να κάνω και πολλά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • xenos
                                            xenos last edited by

                                            Ο χρήστης polo2002 έγραψε:

                                            Κανείς δεν τα βάζει με ηλικιωμένους λόγω κάποιου ρατσισμού (και πόσο παίζει αυτό πια στην εποχή μας...)
                                            Το θέμα είναι ότι όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος, τόσο η αντίληψή του και οι αντιδράσεις του χειροτερεύουν. Πρέπει να υπάρχει ένα γενικό όριο πέρα από το οποίο δεν θα πρέπει να πιάσει κανείς τιμόνι, γιατί πλέον δεν θα έχει την αντίληψη και τις αντιδράσεις για κάτι τέτοιο, όσο και αν το νομίζει ο ίδιος (και ελάχιστοι ηλικιωμένοι παραδέχονται ότι πια δεν μπορούν, τόσο στην οδήγηση όσο και γενικότερα).

                                            Μα πρέπει να λέμε τα προφανή για να μην παρεξηγηθεί κάποιος;

                                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 357
                                            • 358
                                            • 359
                                            • 428
                                            • 429
                                            • 357 / 429
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr