Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VOLVO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VOLVO FORUM
    • 1
    • 2
    • 251
    • 252
    • 253
    • 254
    • 255
    • 270
    • 271
    • 253 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    5411
    32123
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      Ο χρήστης p.pam έγραψε:
      Καλημερα σας,
      Σε χειροκινητο volvo xc40 με βενζινη αξιζει να βαλω σαν option το πακετο adaptive cruise control και pilot assist? Το εχει δοκιμασει κανενας. Με τους φορους το πακετο αυτο αναιβαζει τη τιμη κατα 2000. Τα περισσοτερα χιλιομετρα γενικα τα κανω σε αυτοκινητοδρομο.

      Σε χειροκινητο δεν θα δουλευουν καλα αυτά πιστευω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisma23 last edited by

        Ο χρήστης wantone έγραψε:

        Καλημερα σας,
        Σε χειροκινητο volvo xc40 με βενζινη αξιζει να βαλω σαν option το πακετο adaptive cruise control και pilot assist? Το εχει δοκιμασει κανενας. Με τους φορους το πακετο αυτο αναιβαζει τη τιμη κατα 2000. Τα περισσοτερα χιλιομετρα γενικα τα κανω σε αυτοκινητοδρομο.

        Σε χειροκινητο δεν θα δουλευουν καλα αυτά πιστευω.

        Μια χαρά θα δουλεύουν όλα αυτά και στο χειροκίνητο, παρόλο που προφανώς το ιδανικό είναι το αυτόματο κιβώτιο!
        Με τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες να έχουν πλέον επικρατήσει πλήρως, στον αυτοκινητόδρομο σε ταχύτητες από 80 Km/h και πάνω η τελευταία σχέση επαρκεί χωρίς να χρειάζεσαι να κατεβάσεις ταχύτητα. Πρακτικά μόνο στα διόδια θα χρειαστεί να αλλάξεις ταχύτητα, οπότε το αυτοκίνητο οδηγείται στο 99% του χρόνου σαν αυτόματο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          citastak last edited by

          Να τα βάλεις χωρίς δεύτερη σκέψη. Βασικά σκέψου μήπως βάλεις και το αυτόματο και έχεις μια ήπια μορφή self driving car. Ειδικά εφόσον θα κάνεις πολύ αυτοκινητόδρομο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            p-pam last edited by

            Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας. Αυτοματο δεν μπορω να βαλω γιατι ανεβαινει το κοστος και οι φοροι αυξανονται σημαντικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos last edited by

              Αν βαλεις αυτοματο χωρις τα υπολοιπα;

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panasol last edited by

                κι εγω αυτο θα εκανα....αυτοματο χωρις τα υπολοιπα...

                πχ το pilot assist το χρησιμοποιω σπανια...
                το δοκιμαζεις μια-δυο φορες και μετα το ψιλοβαριεσαι
                το adaptive cruise control ειναι σαφως πιο χρησιμο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannis3011 last edited by

                  Δε βγαινει προς το παρων το 1500 σε αυτοματο...και γω το αυτοματο θα προτιμουσα απο τα cruise control.

                  Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iliasandro last edited by

                    Έχω ακούσει ότι αναμένεται το T3 σε αυτόματο. Νομίζω ότι αξίζει να περιμένει κάποιος αν και το κιβώτιο δεν είναι σίγουρα από τα πιο γρήγορα της κατηγορίας... (Έχω παραγγείλει και περιμένω το D4 AWD R-Design)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iliasandro last edited by

                      @tktk Έχω (για λίγο ακόμα) το V40 D2. Είναι πολύ αξιόπιστο (φαντάζομαι οτι ισχύει και για το βενζίνης το ίδιο). Στα 6 χρόνια με άφησε μόνο μια φορά (από μίζα λόγω start stop). Το ανταλλακτικό υπήρχε διαθέσιμο. Πιστεύω πως για κλασικές φθορές δεν θα έχεις θέμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • katafractos17
                        katafractos17 last edited by

                        Στον configurator πάντως έχει ανοίξει το αυτόματο κιβώτιο στο 1500άρι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panasol last edited by

                          Όταν είχα ρωτήσει (καλοκαίρι) περίμεναν έναρξη παραγγελιών για το Τ3 μέσα στον Ιανουάριο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kwnstantinos last edited by

                            Ο χρήστης iliasandro έγραψε:
                            Έχω ακούσει ότι αναμένεται το T3 σε αυτόματο. Νομίζω ότι αξίζει να περιμένει κάποιος αν και το κιβώτιο δεν είναι σίγουρα από τα πιο γρήγορα της κατηγορίας... (Έχω παραγγείλει και περιμένω το D4 AWD R-Design)

                            Μαθαίνω οτι το Τ3 Geartronic Momentum ξεκινάει απο 37.600 ευρώ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Ευκαιρία!!! Θα μουρλαθει στις πωλήσεις! Δλδ 4000 πάνω από το χειροκίνητο; Τόσο @αματο είναι αυτο το αυτόματο του βολβό;

                              Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iliasandro last edited by

                                από Tkin73 » 22 Ιαν 2019 20:33
                                Ευκαιρία!!! Θα μουρλαθει στις πωλήσεις! Δλδ 4000 πάνω από το χειροκίνητο; Τόσο @αματο είναι αυτο το αυτόματο του βολβό;

                                Το κιβώτιο το χρεώνει 1600 (+φπα). Τα υπόλοιπα είναι η ταξινόμηση.
                                Περισσότερο θα με προβλημάτιζε η κατανάλωση του T3 παρά το κόστος του κιβωτίου. Δεν έχει πέσει μέσα σε όσα δηλώνει επισήμως η volvo ως προς την κατανάλωση (ιδιαίτερα στις βενζίνες)...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giannis3011 last edited by

                                  Δε νομιζω τοσο ακριβο να βγαινει το momentum με το αυτοματο κιβωτιο...
                                  Το t3 momentum κοντα στα 33.500 εκανε..
                                  Απο τη στιγμη που δεν αλλαζει κλιμακα στη ταξινομηση και μενει κατω απο 25000 προ φορων το κιβωτιο προσθετει κανα 2 χιλ στη τιμη...
                                  Εικασιες χωρις να ειμαι σιγουρος...

                                  Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexml last edited by

                                    Καλημέρα στην παρέα. Επειδή περίμενα το αυτόματα εδώ και 1 χρόνο σχεδόν και τελικά πήρα προσφορά τέλος του χρόνου, το Τ3 momentum ξεκινάει απο 24.300 Λιανική Τιμή προ φόρων. Πράγμα που σημαίνει οτι σχεδόν με οποιοδήποτε extra ξεπερνάς τις 25.000 οπότε είσαι κοντά στο 40αρι τελική τιμή αν δεν κάνω λάθος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasilis-type-r last edited by

                                      Καλησπερα
                                      Ειχα νοικιασει ενα volvo v40 του 14 κ εκανα κοντα στις 2.000χλμ σε 15 μερες.

                                      Μου αρεσε:
                                      Στιβαρο πλαισιο καλη ηχομονωση.
                                      Κορυφαια φρενα
                                      Ωραια οδηγικη συμπεριφορα.
                                      Οικονομικο μεση καταναλωση 6.5 με αρκετα γρηγορη οδηγηση σε Ε.Ο κ πολλα χλμ σε πολη.
                                      Ποιοτικο εσωτερικο.

                                      Δεν μου αρεσε:
                                      Οι χωροι για μικροαντικειμενα.
                                      Η ορατοτητα πισω.
                                      Το αυτοματο σασμαν αλλαζε σχετικα αργα.
                                      Η αντιδραση τις αναρτησης σε ανωμαλιες οδοστρωματος.
                                      Επισης που δεν ειχε ειδοποιηση αν αφησεις τα φωτα θεσης κ κλειδωσεις το αμαξι,σε τοσο καινουργιο μοντελο δεν το περιμενα αυτο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Ψήνω ξάδελφο να κάνει κίνηση για Volvo V60 του 14-15. Δίλιτρο, αυτόματο, πετρέλαιο.

                                        Αφενός μιλάμε για αμαξάρα για οικογενειάρχη. Αφετέρου είναι όχημα των 45-50 χιλιάδων και το παίρνεις με 20. Εν τω μεταξύ, τα τέλη κυκλοφορίας του είναι αστεία, έχει όμως φόρο πολυτελείας για κάμποσα χρόνια ακόμα.

                                        Ο ξάδελφος κάνει 3-4 ταξίδια τον μήνα των 350-400 χιλιομέτρων. Στα μισά είναι μόνος του, καθότι επαγγελματικά, και το πατάει. Θεωρεί τα 160 την ελάχιστη ταχύτητα για να μην τον παίρνει ο ύπνος.
                                        Στα υπόλοιπα έχει μέσα την οικογένεια, οπότε μπαίνει το ενεργό cruise control από το δεξί κάθισμα.

                                        Το αναφέρω αυτό διότι κοιτούσε το Lexus RX400, αλλά με τέτοια οδήγηση στην εθνική, παραείναι ψηλό και βαρύ. Για αυτό και του προτείνω κάτι πιο ασφαλές.

                                        Σκέψεις; Βλάβες;

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mikka last edited by

                                          Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                          Ψήνω ξάδελφο να κάνει κίνηση για Volvo V60 του 14-15. Δίλιτρο, αυτόματο, πετρέλαιο.

                                          Αφενός μιλάμε για αμαξάρα για οικογενειάρχη. Αφετέρου είναι όχημα των 45-50 χιλιάδων και το παίρνεις με 20. Εν τω μεταξύ, τα τέλη κυκλοφορίας του είναι αστεία, έχει όμως φόρο πολυτελείας για κάμποσα χρόνια ακόμα.

                                          Σκέψεις; Βλάβες;

                                          Αγόρασα ένα V60 2015 R-Design D4 Polestar 200hp 440nm 8-Geartronic και το προτείνω ανεπιφύλακτα, ειδικά αν το βρει φορτωμένο με εξοπλισμό ασφαλείας και adaptive cruise control το οποίο το χρησιμοποιώ σε ταξίδια και πόλη. (κατανάλωση ανα εποχή και οδήγηση κυμαίνεται απο 6.9 σε 8.4)
                                          Έχεις δίκιο για την υποτίμηση ή τελική του με τον έξτρα εξοπλισμό ήταν 54 και το πήρα 28. Ο νέος D4 απο το facelift και μετά πάσχει στο EGR valve. H volvo το έλυσε υποτίθεται με 2-3 software updates, πέρα από αυτό δεν έχω διαβάσει κάτι άλλο.
                                          Στους νέους D4 το αντικατέστησε με adblue

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            super-t last edited by

                                            Για τον 4κύλινδρο μιλάμε ή για τον 5κύλινδρο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 255
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 253 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr