Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 0
    • Groups 0

    mikka

    @mikka

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mikka Unfollow Follow

    Latest posts made by mikka

    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου BMW i3 (60 Ah) vs καινούργιου C3 110hp

      Έκανα ενδελεχές σκανάρισμα του mobile.de για να βρω 94αρια i3s BEV (χωρίς range extender, θεωρείται υβριδικο στην Ελλάδα) με όλο τον εξοπλισμό της BMW και με 30-40.000χλμ

      Τα βρίσκω στα 23500-24000 του 2016-17 και ακόμα μου φαίνεται καλή ευκαιρία, αλλά δεν έχω βρει κάποιον εισαγωγέα αξιόπιστο να μου δώσει μια τιμή για να το ελέγξει να το φορτώσει και να το εκτελωνίσει. Αν γνώριζετε κάποιον που κάνει αυτή την δουλειά παρακαλώ γράψτε το μήπως τελικά δω πόσο κοστίζει ολη η διαδικασία.

      *Για να παω να το φέρω μόνος μου θέλω 10 στάσεις για φόρτιση Dusseldorf - Ankona 

      Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mikka
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου BMW i3 (60 Ah) vs καινούργιου C3 110hp

      Να σε πειράξω λίγο; Νομίζω πως ενώ θέλουμε να σε βοηθήσουμε δεν θέλεις να βοηθήσεις τον εαυτό σου! 

      'Τίμια' τιμή τα 19-24 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους, που μπορεί να σου εξασφαλίσει μέχρι 100 χλμ μετακίνησης την ημέρα (έχοντας λίγο παλαιωμένες μπαταρίες και σε ελληνικές συνθήκες κίνησης και θερμοκρασιών) !?

      Αν το βλέπεις ως fasion item με το λογότυπο της εταιρείας και δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις αυτά τα χιλιάρικα, τότε εντάξει, αλλά εκεί δεν κολλάει το 'τίμια τιμή' με κανένα τρόπο του λέγειν...

       καταλαβαίνω ακριβώς το point όσων γράφουν και επειδή και για μένα είναι μια ενδιαφέρουσα σύγκριση χωρίς ξεκάθαρο νικητή γι'αυτό έγραψα για να δω γνώμες. (ευχαριστώ ολους για την βοήθεια btw)

      Βλέπω γερμανικά i3 του 2016 με 28000χλμ με την μεγαλύτερη μπαταρία 94Ah (200χλμ αυτονομία) στα 18500€ με όλο τον εξοπλισμό και μου φαίνεται μια καταπληκτική ευκαιρία για ενα φοβερό αμάξι πόλης που δεν συγκρίνεται με κανένα συμβατικό/υβριδικό αυτοκίνητο c3, polo, fiesta κλπ. Κατασκευή, υλικά, οδήγηση εξοπλισμός, κόστος χρήσης.
      Τα 200χλμ αυτονομία είναι υπεραρκετά για την χρήση μου, ακόμα και με τα 130 του μικρής μπαταρίας βολεύομαι.
      Οι μπαταρίες του απο ότι διαβάζω (και απο ότι είδα δεν θα πέσουν ποτέ κάτω απο το 80%) Το ελληνικό μεταχειρισμένο είχε 90%. Και είναι πιο σύγχρονες (με cooling system) σε σχέση πχ με του nissan leaf.

      Δεν το βλέπω καθόλου ως fashion item ούτε θαμπώνομαι από τα λογότυπα (Μου αρέσει και σκεφτόμουν να αγοράσω το C3) Αν το πάρω θα είναι το 1ο μου bmw που θα αγοράσω και θα οδηγήσω !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mikka
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου BMW i3 (60 Ah) vs καινούργιου C3 110hp

      Για μεταχειρισμένο ηλεκτρικό η καλύτερη λύση για εμένα είναι η εισαγωγή από κάποια χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης. Τα αμιγώς ηλεκτρικά απαλλάσσονται του τέλους ταξινόμησης.Οπότε τα μοναδικά κόστη είναι ο έλεγχος εκεί και η μεταφορά - ταξινόμηση εδώ (γύρω στα 1000 ευρώ). Υπάρχουν αρκετά i3 με λίγα χιλιόμετρα και σε άριστη κατάσταση σε τιμές από 15.000 ευρώ. Με  23.000 ευρώ που ζητάει ο έμπορος βρίσκεις αυτοκίνητα 1-2 ετών με ελάχιστα χιλιόμετρα, σαν καινούρια.

      Ευχαριστώ! Θα το κοιτάξω αν αξίζει να εισάγω. Η αλήθεια είναι οτι τα αυτοκίνητα με πλήρη εξοπλισμό χωρίς range extender είναι κάπου στα 19000€ για την 60Ah μπαταρία και στα 24000€ για την 94Ah. Νομιζω τίμιες τιμές για αυτοκίνητα μεχρί 50000km

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mikka
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου BMW i3 (60 Ah) vs καινούργιου C3 110hp

      Για την δική μας χρήση η σύγκριση με το ST βγάζει ξεκάθαρη επιλογή το i3

      Θα το χρησιμοποιώ καθημερινά εγώ ή η σύζυγος για την μετακίνηση προς την δουλειά 26 ή 54 χιλιόμετρα συνολικά.
      Αστικές μετακινήσεις και όλες οι μετακινήσεις μέσα στην Αττική. Γυμναστήριο, επαγγελματικά ραντεβού, δραστηριότητες του μικρού.

      Μηδενικά τέλη, ελεύθερη κίνηση στον δακτύλιο, σχεδόν μηδενικά σέρβις, σχεδόν μηδενικό κόστος για καύσιμο.
      Αυτόματο (εννοείται) βάζεις μπρος και φεύγεις, adaptive cruise control, αυτόματο παρκάρισμα και λοιπά καλούδια.
      Αθόρυβο, απομακρυσμένη θέρμανση και ψύξη κλπ.

      Η μόνη περίπτωση που η σύγκριση είναι αμφίρροπη και έχει νόημα για μένα είναι με ενα καινούργιο b-segment πλήρες στα 15-16000€ και με το i3 στα 23000€

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mikka
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου BMW i3 (60 Ah) vs καινούργιου C3 110hp

      Έχετε δίκιο, το δίλημμα είναι μεταξύ καινούργιου συμβατικού b-segment ή μεταχειρισμένου ηλεκτρικού και η λογική λέει μάλλον καινούργιο συμβατικό. Απλά είναι τόσο καλύτερο αυτοκίνητο το i3 (εκτός από την περιορισμένη εμβέλεια) από ενα c3,polo,fiesta klp που με βάζει σε σκέψεις.

      @Fanis75 Λογικά με μια καλή μικτή ασφάλεια θα είμαι καλυμμένος σε οποιαδήποτε στραβή

      @trader Δεν το γνώριζα για το πάτωμα, χρήσιμο!

      @realzeus ισχύει οτι ειναι πιο μάχιμο ένα συμβατικό αλλά υπάρχει και 2ο μεγάλο αυτοκίνητο για backup

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mikka
    • Αγορά μεταχειρισμένου BMW i3 (60 Ah) vs καινούργιου C3 110hp

      Καλησπέρα σε όλους, σας, θα ήθελα τα φώτα σας.

      Στην οικογένεια έχουμε ένα μόνο αυτοκίνητο, μεγάλο και diesel το οποίο θα κρατήσουμε και θέλουμε να αγοράσουμε ένα μικρό πόλης με σύγχρονο εξοπλισμό ασφαλείας. Στην σύζυγο αλλά και σε μένα μας αρέσει το citroen c3 βενζίνη 110hp στην έκδοση origins που έχει όλο τον εξοπλισμό και βγαίνει με την προσφορά της citroen στα 15300€.
      https://www.car.gr/23178553-citroen-c3-origins-reverse-black-friday

      Από την άλλη καλοβλέπουμε ένα μεταχειρισμένο i3 του 2015 (60ah) με όλο σχεδόν τον εξοπλισμό με 70.000km και την κατάσταση της μπαταρίας στο 90%. Η τιμή του είναι στα 23000€
      https://www.car.gr/24048521-bmw-i3-2015-ellinikis-antpeias

      Οδηγήσαμε το C3 και πήγαμε βόλτα με το i3 και μας αρέσουν και τα δύο. Καταλαβαίνουμε την μεγάλη διαφορά στην ποιότητα τον εξοπλισμό και την τιμή αλλά το σκέφτομαι σε βάθος 6ετίας οτι τα χρήματα θα είναι περίπου τα ίδια.

      Τα χιλιόμετρα που θα κάνουμε με το μικρό δεν θα ξεπεράσουν τα 10Κ/έτος
      To BMW έχει βάψει ένα φτερό πίσω και έχει γδαρμένο τον προφυλακτήρα μπροστά, αλλά ακόμα δεν το έχω ελέγξει και δεν ξέρω και αν θα θέλει ο έμπορος (δεν με άφησε να το οδηγήσω, μας πήγε βόλτα εκείνος)

      Πράγματα που με ανησυχούν στο i3 είναι προφανώς το range της μικρής μπαταρίας, η φθορά που έχει ήδη στα 4 χρόνια (90%), η αξία του που λογικά θα εκμηδενιστεί στα επόμενα 2-3 χρόνια με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα με τριπλάσιο range. Τα περιεργα ζαντολάστιχα. Σκέφτομαι αν σε 5 χρόνια θελήσω να το δώσω αν θα το παντρευτώ.
      Επίσης αν υπάρχουν γνώμες για τον έμπορο είναι ευπρόσδεκτες.
      (Κοιτάμε και fiesta st line και stonic στα 17-18Κ αλλά όλα μου φαίνονται ακριβά για αυτό που προσφέρουν)

      Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mikka
    • RE: Νέο Citroen C3 2017

      Σκέφτομαι την αγορά ενός C3 Origins edition ή την παραγγελία ενός Shine με όλο τον εξοπλισμό ασφαλείας. Αξίζει το origins από πλευράς εξοπλισμού; Χάνω κάτι σημαντικό απο την έκδοση Shine;

      Ευχαριστώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mikka
    • RE: VOLVO FORUM

      Ηρθε αλλά είναι σπάνιο πουλί ειδικά στα v60 στα xc60 θα το βρεις πιο εύκολα. Η τετρακίνηση είναι nice to have αλλά κυρίως δικινητο θα είναι στο 90% συν ότι προσθέτεις κάποια αρκετά κιλά. Τα χειμερινά ελαστικά θα σε πάνε πιο μακριά στο βουνό. Ο D5 είναι αν δεν κάνω λάθος ένα διαφορετικό προγραμμα. Τον D4 τον φτάνεις κοντα στα ίδια επίπεδα με polestar heico klp
      Πετρέλαιο μόνο το diesel avio, vpower klp και ο θεός βοηθός

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mikka
    • RE: VOLVO FORUM

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
      Πότε έγινε το facelift, δηλαδή από πότε υπάρχει το ζήτημα;
      Στο καρ υπάρχουν τέσσερα μοντέλα που να είναι δίλιτρα-αυτόματα-πετρέλαιο. Τα τρία στην Αττική, τα οποία και θα κοιτάξουμε.
      Δύο από τον Μπίτρο, που αφού πρώτα τον έκραξα στον ξάδερφο, μετά είδα ότι είναι μια χαρά αμαξάκια και πρότεινα να τα δει.

      https://www.car.gr/18265314-volvo-v60-d4-181hp-summum

      https://www.car.gr/15905284-volvo-v60-d4-181hp-summum

      Κι ενός ιδιώτη, που όμως όντας ακριβός και με χάλια φωτογραφίες, αδικεί το προϊόν του.

      https://www.car.gr/18873845-volvo-v60-summum-20-extra

      Mikka, σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σου, ό,τι δεις/σου κάνει εντύπωση στις αγγελίες/πρέπει να το προσέξουμε, ενημερώνεις.

      Είχες και Miata, σε αγαπώ διπλά!!!

      To facelift εγινε late 2015, θα το προτιμούσα λόγω του ότι όλος ο εξοπλισμός ασφαλείας έγινε καλύτερος, το AEB city/interurban και adaptive cc παίζει σε μεγαλύτερο φάσμα, το BLIS λειτουργεί καλύτερα κλπ.
      Αν δεν κάνω λάθος ο προ facelift D5 ειναι πεντακύλινδρος οι νέοι είναι όλοι τετρακυλινδροι με ενα /δυο turbo και άλλο software. Το πρόβλημα για τον νεο D4 ειναι το EGR valve αλλά η Volvo το διορθώνει και εκτός εγγύησης απο ότι μου είπαν στον σφακιανάκη. Σε μένα προς το παρόν δεν έχει βγάλει κάτι.

      Τα 2 πρώτα ειναι facelift αλλά χωρίς το πακέτο ασφάλειας το 2ο το έχει αλλά είναι profacelift.
      Θα το καταλαβαίνεις εύκολα απο το πλακάκι στις γρίλιες για το ρανταρ, τις παραπανω κάμερες στο παρμπριζ αλλά κυρίως στο τιμόνι αριστερα έχει ενα μικρό διακοπτάκι ανάμεσα στα κουμπιά για το adaptive cc, πρόσεξέ το στην τρίτη αγγελία.

      Το μιάτα μετά απο 10 χρόνια συμβίωσης το έδωσα πριν 2 μήνες Ήταν κρίμα να το έχω τρίτο και να σαπίζει. (και τώρα κοιτάω αγγελίες και ονειρεύομαι)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mikka
    • RE: VOLVO FORUM

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
      Ψήνω ξάδελφο να κάνει κίνηση για Volvo V60 του 14-15. Δίλιτρο, αυτόματο, πετρέλαιο.

      Αφενός μιλάμε για αμαξάρα για οικογενειάρχη. Αφετέρου είναι όχημα των 45-50 χιλιάδων και το παίρνεις με 20. Εν τω μεταξύ, τα τέλη κυκλοφορίας του είναι αστεία, έχει όμως φόρο πολυτελείας για κάμποσα χρόνια ακόμα.

      Σκέψεις; Βλάβες;

      Αγόρασα ένα V60 2015 R-Design D4 Polestar 200hp 440nm 8-Geartronic και το προτείνω ανεπιφύλακτα, ειδικά αν το βρει φορτωμένο με εξοπλισμό ασφαλείας και adaptive cruise control το οποίο το χρησιμοποιώ σε ταξίδια και πόλη. (κατανάλωση ανα εποχή και οδήγηση κυμαίνεται απο 6.9 σε 8.4)
      Έχεις δίκιο για την υποτίμηση ή τελική του με τον έξτρα εξοπλισμό ήταν 54 και το πήρα 28. Ο νέος D4 απο το facelift και μετά πάσχει στο EGR valve. H volvo το έλυσε υποτίθεται με 2-3 software updates, πέρα από αυτό δεν έχω διαβάσει κάτι άλλο.
      Στους νέους D4 το αντικατέστησε με adblue

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mikka
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr