Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πότε έγινε το facelift, δηλαδή από πότε υπάρχει το ζήτημα;
Στο καρ υπάρχουν τέσσερα μοντέλα που να είναι δίλιτρα-αυτόματα-πετρέλαιο. Τα τρία στην Αττική, τα οποία και θα κοιτάξουμε.
Δύο από τον Μπίτρο, που αφού πρώτα τον έκραξα στον ξάδερφο, μετά είδα ότι είναι μια χαρά αμαξάκια και πρότεινα να τα δει.
https://www.car.gr/18265314-volvo-v60-d4-181hp-summum
https://www.car.gr/15905284-volvo-v60-d4-181hp-summum
Κι ενός ιδιώτη, που όμως όντας ακριβός και με χάλια φωτογραφίες, αδικεί το προϊόν του.
https://www.car.gr/18873845-volvo-v60-summum-20-extra
Mikka, σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σου, ό,τι δεις/σου κάνει εντύπωση στις αγγελίες/πρέπει να το προσέξουμε, ενημερώνεις.
Είχες και Miata, σε αγαπώ διπλά!!!
To facelift εγινε late 2015, θα το προτιμούσα λόγω του ότι όλος ο εξοπλισμός ασφαλείας έγινε καλύτερος, το AEB city/interurban και adaptive cc παίζει σε μεγαλύτερο φάσμα, το BLIS λειτουργεί καλύτερα κλπ.
Αν δεν κάνω λάθος ο προ facelift D5 ειναι πεντακύλινδρος οι νέοι είναι όλοι τετρακυλινδροι με ενα /δυο turbo και άλλο software. Το πρόβλημα για τον νεο D4 ειναι το EGR valve αλλά η Volvo το διορθώνει και εκτός εγγύησης απο ότι μου είπαν στον σφακιανάκη. Σε μένα προς το παρόν δεν έχει βγάλει κάτι.
Τα 2 πρώτα ειναι facelift αλλά χωρίς το πακέτο ασφάλειας το 2ο το έχει αλλά είναι profacelift.
Θα το καταλαβαίνεις εύκολα απο το πλακάκι στις γρίλιες για το ρανταρ, τις παραπανω κάμερες στο παρμπριζ αλλά κυρίως στο τιμόνι αριστερα έχει ενα μικρό διακοπτάκι ανάμεσα στα κουμπιά για το adaptive cc, πρόσεξέ το στην τρίτη αγγελία.
Το μιάτα μετά απο 10 χρόνια συμβίωσης το έδωσα πριν 2 μήνες Ήταν κρίμα να το έχω τρίτο και να σαπίζει. (και τώρα κοιτάω αγγελίες και ονειρεύομαι)