-
Ο χρήστης p.pam έγραψε:
Καλημερα σας,
Σε χειροκινητο volvo xc40 με βενζινη αξιζει να βαλω σαν option το πακετο adaptive cruise control και pilot assist? Το εχει δοκιμασει κανενας. Με τους φορους το πακετο αυτο αναιβαζει τη τιμη κατα 2000. Τα περισσοτερα χιλιομετρα γενικα τα κανω σε αυτοκινητοδρομο.Σε χειροκινητο δεν θα δουλευουν καλα αυτά πιστευω.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Καλημερα σας,
Σε χειροκινητο volvo xc40 με βενζινη αξιζει να βαλω σαν option το πακετο adaptive cruise control και pilot assist? Το εχει δοκιμασει κανενας. Με τους φορους το πακετο αυτο αναιβαζει τη τιμη κατα 2000. Τα περισσοτερα χιλιομετρα γενικα τα κανω σε αυτοκινητοδρομο.Σε χειροκινητο δεν θα δουλευουν καλα αυτά πιστευω.
Μια χαρά θα δουλεύουν όλα αυτά και στο χειροκίνητο, παρόλο που προφανώς το ιδανικό είναι το αυτόματο κιβώτιο!
Με τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες να έχουν πλέον επικρατήσει πλήρως, στον αυτοκινητόδρομο σε ταχύτητες από 80 Km/h και πάνω η τελευταία σχέση επαρκεί χωρίς να χρειάζεσαι να κατεβάσεις ταχύτητα. Πρακτικά μόνο στα διόδια θα χρειαστεί να αλλάξεις ταχύτητα, οπότε το αυτοκίνητο οδηγείται στο 99% του χρόνου σαν αυτόματο. -
Να τα βάλεις χωρίς δεύτερη σκέψη. Βασικά σκέψου μήπως βάλεις και το αυτόματο και έχεις μια ήπια μορφή self driving car. Ειδικά εφόσον θα κάνεις πολύ αυτοκινητόδρομο.
-
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας. Αυτοματο δεν μπορω να βαλω γιατι ανεβαινει το κοστος και οι φοροι αυξανονται σημαντικα.
-
Αν βαλεις αυτοματο χωρις τα υπολοιπα;
-
κι εγω αυτο θα εκανα....αυτοματο χωρις τα υπολοιπα...
πχ το pilot assist το χρησιμοποιω σπανια...
το δοκιμαζεις μια-δυο φορες και μετα το ψιλοβαριεσαι
το adaptive cruise control ειναι σαφως πιο χρησιμο -
Δε βγαινει προς το παρων το 1500 σε αυτοματο...και γω το αυτοματο θα προτιμουσα απο τα cruise control.
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχω ακούσει ότι αναμένεται το T3 σε αυτόματο. Νομίζω ότι αξίζει να περιμένει κάποιος αν και το κιβώτιο δεν είναι σίγουρα από τα πιο γρήγορα της κατηγορίας... (Έχω παραγγείλει και περιμένω το D4 AWD R-Design)
-
@tktk Έχω (για λίγο ακόμα) το V40 D2. Είναι πολύ αξιόπιστο (φαντάζομαι οτι ισχύει και για το βενζίνης το ίδιο). Στα 6 χρόνια με άφησε μόνο μια φορά (από μίζα λόγω start stop). Το ανταλλακτικό υπήρχε διαθέσιμο. Πιστεύω πως για κλασικές φθορές δεν θα έχεις θέμα.
-
Στον configurator πάντως έχει ανοίξει το αυτόματο κιβώτιο στο 1500άρι.
-
Όταν είχα ρωτήσει (καλοκαίρι) περίμεναν έναρξη παραγγελιών για το Τ3 μέσα στον Ιανουάριο
-
Ο χρήστης iliasandro έγραψε:
Έχω ακούσει ότι αναμένεται το T3 σε αυτόματο. Νομίζω ότι αξίζει να περιμένει κάποιος αν και το κιβώτιο δεν είναι σίγουρα από τα πιο γρήγορα της κατηγορίας... (Έχω παραγγείλει και περιμένω το D4 AWD R-Design)Μαθαίνω οτι το Τ3 Geartronic Momentum ξεκινάει απο 37.600 ευρώ...
-
Ευκαιρία!!! Θα μουρλαθει στις πωλήσεις! Δλδ 4000 πάνω από το χειροκίνητο; Τόσο @αματο είναι αυτο το αυτόματο του βολβό;
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
από Tkin73 » 22 Ιαν 2019 20:33
Ευκαιρία!!! Θα μουρλαθει στις πωλήσεις! Δλδ 4000 πάνω από το χειροκίνητο; Τόσο @αματο είναι αυτο το αυτόματο του βολβό;Το κιβώτιο το χρεώνει 1600 (+φπα). Τα υπόλοιπα είναι η ταξινόμηση.
Περισσότερο θα με προβλημάτιζε η κατανάλωση του T3 παρά το κόστος του κιβωτίου. Δεν έχει πέσει μέσα σε όσα δηλώνει επισήμως η volvo ως προς την κατανάλωση (ιδιαίτερα στις βενζίνες)... -
Δε νομιζω τοσο ακριβο να βγαινει το momentum με το αυτοματο κιβωτιο...
Το t3 momentum κοντα στα 33.500 εκανε..
Απο τη στιγμη που δεν αλλαζει κλιμακα στη ταξινομηση και μενει κατω απο 25000 προ φορων το κιβωτιο προσθετει κανα 2 χιλ στη τιμη...
Εικασιες χωρις να ειμαι σιγουρος...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημέρα στην παρέα. Επειδή περίμενα το αυτόματα εδώ και 1 χρόνο σχεδόν και τελικά πήρα προσφορά τέλος του χρόνου, το Τ3 momentum ξεκινάει απο 24.300 Λιανική Τιμή προ φόρων. Πράγμα που σημαίνει οτι σχεδόν με οποιοδήποτε extra ξεπερνάς τις 25.000 οπότε είσαι κοντά στο 40αρι τελική τιμή αν δεν κάνω λάθος.
-
Καλησπερα
Ειχα νοικιασει ενα volvo v40 του 14 κ εκανα κοντα στις 2.000χλμ σε 15 μερες.Μου αρεσε:
Στιβαρο πλαισιο καλη ηχομονωση.
Κορυφαια φρενα
Ωραια οδηγικη συμπεριφορα.
Οικονομικο μεση καταναλωση 6.5 με αρκετα γρηγορη οδηγηση σε Ε.Ο κ πολλα χλμ σε πολη.
Ποιοτικο εσωτερικο.Δεν μου αρεσε:
Οι χωροι για μικροαντικειμενα.
Η ορατοτητα πισω.
Το αυτοματο σασμαν αλλαζε σχετικα αργα.
Η αντιδραση τις αναρτησης σε ανωμαλιες οδοστρωματος.
Επισης που δεν ειχε ειδοποιηση αν αφησεις τα φωτα θεσης κ κλειδωσεις το αμαξι,σε τοσο καινουργιο μοντελο δεν το περιμενα αυτο. -
Ψήνω ξάδελφο να κάνει κίνηση για Volvo V60 του 14-15. Δίλιτρο, αυτόματο, πετρέλαιο.
Αφενός μιλάμε για αμαξάρα για οικογενειάρχη. Αφετέρου είναι όχημα των 45-50 χιλιάδων και το παίρνεις με 20. Εν τω μεταξύ, τα τέλη κυκλοφορίας του είναι αστεία, έχει όμως φόρο πολυτελείας για κάμποσα χρόνια ακόμα.
Ο ξάδελφος κάνει 3-4 ταξίδια τον μήνα των 350-400 χιλιομέτρων. Στα μισά είναι μόνος του, καθότι επαγγελματικά, και το πατάει. Θεωρεί τα 160 την ελάχιστη ταχύτητα για να μην τον παίρνει ο ύπνος.
Στα υπόλοιπα έχει μέσα την οικογένεια, οπότε μπαίνει το ενεργό cruise control από το δεξί κάθισμα.Το αναφέρω αυτό διότι κοιτούσε το Lexus RX400, αλλά με τέτοια οδήγηση στην εθνική, παραείναι ψηλό και βαρύ. Για αυτό και του προτείνω κάτι πιο ασφαλές.
Σκέψεις; Βλάβες;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ψήνω ξάδελφο να κάνει κίνηση για Volvo V60 του 14-15. Δίλιτρο, αυτόματο, πετρέλαιο.Αφενός μιλάμε για αμαξάρα για οικογενειάρχη. Αφετέρου είναι όχημα των 45-50 χιλιάδων και το παίρνεις με 20. Εν τω μεταξύ, τα τέλη κυκλοφορίας του είναι αστεία, έχει όμως φόρο πολυτελείας για κάμποσα χρόνια ακόμα.
Σκέψεις; Βλάβες;
Αγόρασα ένα V60 2015 R-Design D4 Polestar 200hp 440nm 8-Geartronic και το προτείνω ανεπιφύλακτα, ειδικά αν το βρει φορτωμένο με εξοπλισμό ασφαλείας και adaptive cruise control το οποίο το χρησιμοποιώ σε ταξίδια και πόλη. (κατανάλωση ανα εποχή και οδήγηση κυμαίνεται απο 6.9 σε 8.4)
Έχεις δίκιο για την υποτίμηση ή τελική του με τον έξτρα εξοπλισμό ήταν 54 και το πήρα 28. Ο νέος D4 απο το facelift και μετά πάσχει στο EGR valve. H volvo το έλυσε υποτίθεται με 2-3 software updates, πέρα από αυτό δεν έχω διαβάσει κάτι άλλο.
Στους νέους D4 το αντικατέστησε με adblue -
Για τον 4κύλινδρο μιλάμε ή για τον 5κύλινδρο;
VOLVO FORUM